pi_111696960
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:47 schreef bijtje84 het volgende:
Jakkes Estrys wat een naar bericht. :'( je gaat er eigenlijk in deze tijd en in dit land vanuit dat zulke dingen iets van vroeger zijn en nu niet meer gebeuren.

:* voor alle misselijke dames. Sucks.

Weet iemand of vocht vasthouden eigenlijk gevaarlijk is? Mijn voeten, enkels en onderbenen zwellen een kwartier na opstaan uit bed op en dat gaat niet meer weg. Hoe lang en hoe hoog ik mijn voeten ook omhoog leg.
Ik heb bij mijn dochter op het laatst ook wel last gehad van vocht, maar mén dit is wel even twee keer zo erg! Als ik niet sochtends meteen mijn schoenen aan trek dan kan ik de deur niet meer uit die dag, zelfs teenslippers passen niet meer!!

Verder 34 weken vandaag! *O*
Je bent ook 2 keer zo zwanger als bij je dochter :P en verder wat de rest zegt ;) meestal is het onschuldig, maar ik zou wel even bellen ;)

Kers, lekker de boel de boel laten :D ik laat het tegenwoordig ook los overdag... na het eten gaan we er samen even doorheen en dan heb ik de avond in elk geval een opgeruimde beneden verdieping :P
pi_111697031
Vamp uit de kast *O* babykloon er weer in :D
Gefeliciteerd!!!

Wow estrys dat is echt heftig ja.. Je gelooft bijna niet dat dat nog voorkomt gewoon, maar zo zie je maar weer.

Hier echt een belabberde nacht gehad, wist echt zeeeeker dat het door ging zetten. Al sinds gistermiddag 13.00 harde buiken en "menstruatie" krampen. en 's avonds meer het gevoel van dit gaat richting een wee zat een op en afbouw in maar niet pijnlijk genoeg en geen enkel ritme ofzo. Pas om half 6 in slaap gevallen tot nu. En nu durf ik niet uit bed want als het niet weer begint ben ik echt wel een beetje chagrijnig.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:53:28 #253
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111697271
Gerbera, ik ben gelukkig heel goed in het negeren van rotzooi :D

Covie, lekker gerommel! Als ik eerlijk ben klinkt het nog niet zo serieus, maar je weet nooit waar het nog toe kan leiden. Hopelijk kun je bijslapen vandaag :*
Op 14 juni 2007 werd ik Devin's mama...
En op 27-08-09 ook die van Toby :)
En als laatste van babybroertje Seth: geboren op 28 juni 2012.
pi_111697285
covie :*
pi_111697351
Dan heb jij een leuk dagje voor de boeg Mango!
Ja inderdaad.. hoop ook op fijne, zorgeloze bevallingen voor ons allen!

Hmm vervelend dat je zoveel vocht vast houdt bijtje .. maar wel mijlpaal voor jou vandaag dus *O*

Spannend Covie voor jou .. Het zou zo maar kunenn natuurlijk!

Hier iets rustiger aan vandaag .. Niet helemaal hersteld van het werk wat ik gisterne heb verzet .. Dus meegeholpen met kleine dingetjes e ndat is wel te doen. Verder nog boodschappen doen met manlief .. Naar schoonouders .. Tegels voor de tuin uitzoeken .. redelijk rustig dus allemaal :)

Echt poetsen heeft geen zin nu omdat alles dwars door de kamer moet ivm geen vrije achterom. Dus ik leg me er maar bij neer .. kost me alleen wat moeite :')

Ik ben benieuwd wanneer ik de beeb eindelijk kan voelen! Want tot nog toe heb ik nog niks gevoeld. .. toch 'al' 16 weken :9
pi_111697373
ik wil gewoon te graag de laatste dagen denk ik *zucht*
Zul je zien dat ik lekker nog een week of 2 doorloop :')
pi_111697716
Covie :*

Twinkle, achteraf voelde ik onze beeb met 16 weken, maar dat besefte ik me pas rond de 19 weken :P. Weet je waar de placenta ligt? Als dat aan de achterkant is, heb je kans dat je niet lang meer hoeft te wachten O+.

Loodje, de pasvorm van de C&A broeken was bij mij belabberd, hopelijk heb jij meer geluk. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij noppies, stuk duurder maar zat echt zoveel beter!

Kers, balen van de slechte nacht en ochtend, nu hopen dat de rest van de dag rustig blijft.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111699189
Bij mij lig de placenta helaas aan de voorkant. Ben sinds gisteren 18 weken en heb 2x wat plopjes gevoeld... Kan niet wachten totdat ik het wat meer ga voelen.
pi_111699780
Nesteldrang; zelfs alle luxaflex zijn schoon :') (wat een kutwerk! Weet nu weer waarom ik het maar 1 keer per jaar doe...)

Stuk nu :')

Covie :* maar dat is ook verrot, zeker met regelmatig pittig voorwerk... ik hoop dat het toch snel doorzet!
pi_111699838
Geen idee hoe de placenta ligt! Kan ik dat vragen de volgende keer als ik bij de vk ben of is dat echt iets wat ze op ee necho moete nvaststellen? Want dan moet ik nog tot 15 juni wachten, dan heb ik mijn 20-weken echo.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:22:49 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111699894
Dat je met de kinderen De Leeuwenkoning aan het kijken bent en op het eind, als het nieuwe leeuwtje getoond wordt, hoor je "mama, waarom huil je?"
Pregnant much? :')
pi_111700736
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:22 schreef Kersjes het volgende:
Dat je met de kinderen De Leeuwenkoning aan het kijken bent en op het eind, als het nieuwe leeuwtje getoond wordt, hoor je "mama, waarom huil je?"
Pregnant much? :')
:D
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:51:10 #263
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111700806
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:47 schreef bijtje84 het volgende:
Jakkes Estrys wat een naar bericht. :'( je gaat er eigenlijk in deze tijd en in dit land vanuit dat zulke dingen iets van vroeger zijn en nu niet meer gebeuren.

:* voor alle misselijke dames. Sucks.

Weet iemand of vocht vasthouden eigenlijk gevaarlijk is? Mijn voeten, enkels en onderbenen zwellen een kwartier na opstaan uit bed op en dat gaat niet meer weg. Hoe lang en hoe hoog ik mijn voeten ook omhoog leg.
Ik heb bij mijn dochter op het laatst ook wel last gehad van vocht, maar mén dit is wel even twee keer zo erg! Als ik niet sochtends meteen mijn schoenen aan trek dan kan ik de deur niet meer uit die dag, zelfs teenslippers passen niet meer!!

Verder 34 weken vandaag! *O*
Het vochtvasthouden ansich is niet gevaarlijk, wel je bloeddruk in de gaten laten houden voor zover dat nu al niet gebeurd.
Mocht je er echt zoveel last van hebben, kun je bij de meeste kruidvatvestigingen compressiekousen kopen, door het op te meten weet je welke maat je hebt. Dan kun je iig nog gewoon in je schoenen ;) Maar je ziet het wel meer hoor, zelf heb ik dit vorige zwangerschap ook gehad (nu weer btw) en heb ik steunkousjes aangeschaft omdat ik de hele dag op de been ben en dan toch goede ondersteuning wil.
Succes!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111700880
Ik heb zojuist een zak witte bolletjes met hagelslag weg zitten werken :P Hoezo zwanger?
pi_111701067
Hou op schei uit... Ik heb net de keukenlades leeggehaald, gesopt en her-ingericht... Hoezo nesteldrang :P

Ja bloeddruk zal ik vanmiddag eens even meten bij mn moeder. Wordt ook al drie dagen wakker met hoofdpijn, ook niet lekker.
Maandag weer naar de gyn, zal het daar ook zeker aangeven.
Bloeddruk was tot nu toe goed tot aan de lage kant zelfs. Laatste keer 120/70. De keer daarvoor 110/55.

Bedankt voor de feedback! Goeie van de steunkousen, lekker charmant haha maar misschien toch wel handig.
Moet ik dan mijn enkels meten in opgezette toestand of juist niet?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:00:42 #266
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_111701097
Vamp :D

Snel weer weg uit OUD :@ :W
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:08:00 #267
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111701329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bijtje84 het volgende:
Hou op schei uit... Ik heb net de keukenlades leeggehaald, gesopt en her-ingericht... Hoezo nesteldrang :P

Ja bloeddruk zal ik vanmiddag eens even meten bij mn moeder. Wordt ook al drie dagen wakker met hoofdpijn, ook niet lekker.
Maandag weer naar de gyn, zal het daar ook zeker aangeven.
Bloeddruk was tot nu toe goed tot aan de lage kant zelfs. Laatste keer 120/70. De keer daarvoor 110/55.

Bedankt voor de feedback! Goeie van de steunkousen, lekker charmant haha maar misschien toch wel handig.
Moet ik dan mijn enkels meten in opgezette toestand of juist niet?
Zou volgens de fabrikant weinig verschil geven, zelf adviseer ik (gebasseerd op mijn ervaring in de thuiszorg) om het vanuit bed op te meten. ik pm je de site even :)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111701720
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Vamp :D

Snel weer weg uit OUD :@ :W
Betrapt! :D
Sig verwijderd door FA. Niet terugzetten.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:16:30 #269
343850 Zoë23
Love & Faith
pi_111703244
Covie
Spannend het gerommel.. :*

Hoop dat het snel doorzet

KatyM
Ik loop/sta nog niet zo veel, vandaag voor t eerst n klein rondje gelopen, had behoorlijk last. Kan ook nog niet zo lang staan. Verschonen doet m'n lief of ik doe t zittend. Binnenkort weer naar de fysio om oefeningen te doen.
pi_111704037
Hi dames, hier eindelijk tijd (jippie verlof) om naast alleen te lezen ook te reageren. Hier alles goed, dame is alleen nog niet ingedaald. Dus die zit lekker tegen m'n maag aan af en toe.

@zoe balen dat het nog niet zo wil met je bekken.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:22:35 #271
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111705582
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Zoë23 het volgende:
Covie

KatyM
Ik loop/sta nog niet zo veel, vandaag voor t eerst n klein rondje gelopen, had behoorlijk last. Kan ook nog niet zo lang staan. Verschonen doet m'n lief of ik doe t zittend. Binnenkort weer naar de fysio om oefeningen te doen.
Jakkes, ik hoopte op betere berichten zeg. Nou het heeft natuurlijk ook tijd nodig om te herstellen, sterkte :*

Raden jullie eens wat ik heb nu? 8-).

Juist ja, VERLOF! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaa *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O* Ook natuuuuurlijk voor adesse, Marjolijntje, Bijtje en Clauwhee *O*

Zo, nu ga ik een cake bakken 8-).
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:38:26 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111706171
Zoe, hopelijk ben je gauw weer uit de kreukels!

Katy, de belangrijkste vragen van de dag worden tot de beeb er is nu in de trant van "wat voor cake zal ik vandaag eens maken?" Dus? Welke wordt het? :)

Zo, de jongens zijn net opgehaald door mijn schoonmoeder zodat ik even rustig op mijn luie gat kan liggen. Zat ik 2 uur terug nog knikkebollend de tijd vooruit te kijken, ben ik nu ineens klaarwakker :')
Dan maar even door met mijn missie: op zoek naar het eerste pakje voor kleintje. Iemand nog goede tips?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:39:21 #273
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111706196
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Zoë23 het volgende:
Covie

KatyM
Zeg, zoe... Ik had toch ook zo'n last van mn bekken/rug etc... De huisarts heeft mij toen (zware?) antibiotica gegeven, en sindsdien heb ik geen last meer gehad. Was een ontsteking zei hij....Misschien de moeite waard om nog ff te laten checken?
( al mag je volgens mij geen ab als je borstvoeding geeft dacht ik....)
05.12.2003 Wesley
04.06.2006 Jordy
03.03.2012 Cristel
pi_111706287
Katy, fijn *O* *O*

Zoe, jammer dat de klachten niet als sneeuw voor de zon verdwenen zijn na de bevalling :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111706354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef Kersjes het volgende:

Zo, de jongens zijn net opgehaald door mijn schoonmoeder zodat ik even rustig op mijn luie gat kan liggen. Zat ik 2 uur terug nog knikkebollend de tijd vooruit te kijken, ben ik nu ineens klaarwakker :')
Dan maar even door met mijn missie: op zoek naar het eerste pakje voor kleintje. Iemand nog goede tips?
Dat is raar hè. Ik was net ook zo moe, hoopte ik zo dat peuter even wilde slapen. Maar nee. Nu is hij in slaap gevallen op de bank, ben ik klaarwakker.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:50:49 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111706610
Irritant Estrys :(

Maar Phaidra, je moet zo'n bevalling en de impact die het op je lichaam kan hebben ook niet onderschatten. Zoe is zondag pas bevallen!
Na de bevalling van oudste kon ik na een week nog steeds pas voorzichtig schuifelend door het huis heen. En ik had van te voren geen extreme bekkenklachten of wat dan ook.
De bevalling van jongste (soon to be middelste :P ) ging me wat dat betreft een stuk beter af, na 5 dagen gingen we al met het hele gezin naar een grote speeltuin toe.
Wat was dat heerlijk om zo snel weer mobiel te zijn! En ik had toen ook geen hechtingen, scheelt ook een stuk. En 20 minuten of 2 uur persen maakt ook veel verschil in hoe het na afloop met je gaat. Hoe veel bloedverlies ook etc.
Oh god, laat deze bevalling alsjeblieft soepel verlopen :{
En ja, ik zit nu voor het eerst bewust aan de komende bevalling te denken :{
*moedige modus aan* Bring it on B-)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:54:42 #277
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111706757
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef Kersjes het volgende:
Zoe, hopelijk ben je gauw weer uit de kreukels!

Katy, de belangrijkste vragen van de dag worden tot de beeb er is nu in de trant van "wat voor cake zal ik vandaag eens maken?" Dus? Welke wordt het? :)

Ik denk dat ik ga voor de kruidcake. Nog 'redelijk gezond' in tegenstelling tot de cupcakes van gister, met 250 gram boter :').

Nou geen capuchon bij het eerste pakje hoorde ik het laatst (eigenlijk de eerste tijd). Ze liggen of op een prop als je de capuchon naar beneden doet, of ze liggen in de capuchon en als ze dan draaien zitten ze tegen die stof aan met hun mondje, ook niet fijn. :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:55:59 #278
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_111706802
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Betrapt! :D
Ik lurk hier graag ;)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_111706887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef Kersjes het volgende:
Irritant Estrys :(

Maar Phaidra, je moet zo'n bevalling en de impact die het op je lichaam kan hebben ook niet onderschatten. Zoe is zondag pas bevallen!
Na de bevalling van oudste kon ik na een week nog steeds pas voorzichtig schuifelend door het huis heen. En ik had van te voren geen extreme bekkenklachten of wat dan ook.
De bevalling van jongste (soon to be middelste :P ) ging me wat dat betreft een stuk beter af, na 5 dagen gingen we al met het hele gezin naar een grote speeltuin toe.
Wat was dat heerlijk om zo snel weer mobiel te zijn! En ik had toen ook geen hechtingen, scheelt ook een stuk. En 20 minuten of 2 uur persen maakt ook veel verschil in hoe het na afloop met je gaat. Hoe veel bloedverlies ook etc.
Oh god, laat deze bevalling alsjeblieft soepel verlopen :{
En ja, ik zit nu voor het eerst bewust aan de komende bevalling te denken :{
*moedige modus aan* Bring it on B-)
Ja dat is ook zo. Maar je kan altijd hopen op een snel herstel toch? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:59:30 #280
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111706938
Oooooohhh, nu wil ik ook cupcakes :9~

Vestjes met capuchons vind ik wel heel handig voor in de draagdoek, maar niet bij die hele kleine frummels. Vanaf 'n maand of 3 deed ik ze mijn jongens aan, en zodra ze uit de doek gingen trok ik het vestje meestal weer uit.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:59:46 #281
131834 Loodje
Life is long enough, enjoy it!
pi_111706948
Echt leuke positiekleding (ook duurdere) was lastig te vinden. Vooral in broeken. CnA had een broek die wel aardig zat. Maar uiteindelijk maar ff een goedkope broek (hnm, koop er echt nooit) gehaald en ga binnenkort even verder kijken. Zelfs van Noppies of Mamalicious was niet echt heel boeiend. Op een korte broek na, maar het is nog niet hoogzomer:)

Dus ik wacht nog even. Het is waar ik woon moeilijk om leuke positiekleding te vinden. We zijn in Rotterdam geweest naar:

Miss Etam
H en M
C en A
Prenatal

Maar misschien binnenkort nog even naar de boutiques in de stad. Iemand nog tips voor leuke, modieuze, vlotte en sexy zwangerschapskleding? Anders ga ik het zelf wel ontwerpen:)
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:01:19 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111707009
Loodje, er is een apart topic over zwangerschapskleding.

Da's ook weer zo Phaidra, ik hoop erop en gun ons allemaal een heerlijk soepele bevalling en een vlot herstel :Y
pi_111707016
Oh ja.missie eerste pakje moet k ook nog verder mee gaan..
Krijg.t wel een beetje op mn heupen de laatste tijd. Heb iig nu eeb roze dekentje uitgezocht dat ik wil. Wat spul voor t kamertje gekocht.
Maar moet nog een lamp uitzoeken (lastig :')), geboortekaartje moet proefdruk van worden opgevraagd. En nog.aankleding voor de.kamer.
Dan nog.op kastenjacht voor dreumes...pff en heb nog.maar max 10 weken :o
pi_111707033
Ik koop geen jumpsuit meer als eerste pakje. De kraamhulp was daar ook niet zo over te spreken. Zeker niet bij je eerste keer zo'n baby aankleden is dat gewoon ook niet heel makkelijk.
pi_111707089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Zeg, zoe... Ik had toch ook zo'n last van mn bekken/rug etc... De huisarts heeft mij toen (zware?) antibiotica gegeven, en sindsdien heb ik geen last meer gehad. Was een ontsteking zei hij....Misschien de moeite waard om nog ff te laten checken?
( al mag je volgens mij geen ab als je borstvoeding geeft dacht ik....)
Er zijn bepaalde AB's die niet mogen, maar grotendeels van de AB soorten mogen wel... zal de arts dan wel weten ;)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:03:41 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111707097
Sonnetje, je krijgt het nog druk :D

Hier wordt het een ziekenhuisbevalling en bij de jongens heeft manlief het aankleden gedaan. Gaat hij nu ook doen, ik ga hem dus niet pesten met een jumpsuit ;)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:06:03 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111707188
Gerbera, een hoop artsen weten bar weinig over bv en wat wel of niet mag. Op www.borstvoeding.com (aanrader!) staat een lijst over welke medicatie veilig is als je bv geeft en welke niet.
pi_111707276
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:06 schreef Kersjes het volgende:
Gerbera, een hoop artsen weten bar weinig over bv en wat wel of niet mag. Op www.borstvoeding.com (aanrader!) staat een lijst over welke medicatie veilig is als je bv geeft en welke niet.
Ook een goeie.. maar dat je geen ab mag met bv klopt dus niet ;)
pi_111707336
Ja, zal uiteindelijk wel meevallen denk ik.
Maar heb totaal geen overzicht in wat ik heb, das vooral vervelend.
pi_111707403
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef Estrys het volgende:
Ik koop geen jumpsuit meer als eerste pakje. De kraamhulp was daar ook niet zo over te spreken. Zeker niet bij je eerste keer zo'n baby aankleden is dat gewoon ook niet heel makkelijk.
Oh ik vond het juist heel fijn zitten bij mijn stinkerdje... eerste keer baby aankleden is sowieso lastig :D jumpsuit of niet :P
pi_111707442
Ik ben inmiddels zo klaar met mijn to do lijstjes, dat ik alles echt wel in huis heb... erg frustrerend als je klikdrang hebt :P
pi_111707557
Ik ga voor een leuk roze broekje en wit shirtje als eerste pakje :P
pi_111707617
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben inmiddels zo klaar met mijn to do lijstjes, dat ik alles echt wel in huis heb... erg frustrerend als je klikdrang hebt :P
:D
Kan je mij mooi helpen :+
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:05:57 #294
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111709384
:W
Bah wat een rotnieuws Estrys :{ Vreselijk om te horen...

Voor de rest iedereen met verlof; geniet van het mooie weer! 8-)

Ik ben gesloopt, heb vandaag ff flink doorgepakt met vriendlief en laminaat gelegd in de studeerkamer :7 (nou ja ik heb afgetekend en aangegeven vooral :+ ) Stond sowieso op de planning, en of er nou een babykamer in komt of het een studeerkamer blijft, dat ligt alvast (8> Vanavond gaan we lekker samen uit eten, en daarna ben ik waarschijnlijk gesloopt (nu al vreselijke rugpijn :X ) dus ik wens jullie alvast een fijne avond :*
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111714947
Je hebt ook leuke jumpsuits speciaal voor de kleintjes, die knopen tussen de benen hebben. In ieder geval voor jongens is dat er wel :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111716601
KatyM verlof!! *O* *O*

Estrys, wat een vreselijk bericht zeg ;(

Vandaag heel lui geweest en ik heb iets nieuws; worteltjes :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111719092
Oh jongens, mijn mini is de laatste dagen zo druk, ik heb bovenin mijn buik (waar de kont en soms ook haar benen zitten :+) gewoon hele aardverschuivingen :') meneer keek vanmiddag toevallig net mijn kant op toen mijn buik van rechts naar links ging en zat al: WOW! (tegenwoordig als ze dat doet en ik roep hem om te kijken, dan stopt ze :+) maar echt, af en toe een mega poffen krijg ik! :D

O+
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:00:04 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111719385
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:13 schreef Gerberaatje het volgende:
_O-

Over to-do-lijstjes gesproken: ons bed is net 3 cm te kort. Maar voor die miezerige 3 cm ga ik echt geen klossen halen, dan heb ik een ladder nodig om in en uit bed te komen!
Als de kraam er echt een probleem mee heeft (zal vast niet) dan leg ik desnoods het matras van Toby er op voor de controles.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:27:38 #299
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111720593
Gerberaatje, herkenbaar hoor dat schoppen, echt pijnlijk af en toe hier! :).

Omdat ik nu verlof hebt vond ik dat ik wel wat nieuws mocht, dus heb net ipad 3 gekocht *O*
pi_111721108
Wow tof!! *O* En verlof is sowieso tof! O+

Ik heb de iPad 2 maar ik gebruik hem veel te weinig :@ mini-laptop pak ik toch sneller om één of andere reden :?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')