quote: Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:Oja, en een stel fraaie melkflessen had je daar!
quote: Op maandag 21 mei 2012 21:55 schreef Dark_Angelus het volgende:[..]Bruin mên, die zon!
quote: Op maandag 21 mei 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:[..]Het fotografisch bewijs is op facebook te vinden
quote: Op maandag 21 mei 2012 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:[..]Ja de achterkant, die komt toch niet in de zon sufferd.
quote: Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef kanovinnie het volgende:[..]Mijn gehele benen blijven wit met kanopolo. Alleen bruine armen en gezicht
quote: Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:[..]Pakje in de rug is ook altijd erg charmant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gewoon is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Puala het volgende:Ik kan het me voorstellen ja! Wat fijn SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, helaas 2e geworden, ze waren enthousiast over mijn assessment. Maar de andere kandidaat had meer ervaring in de commerciële sector.. Dit is het appartementje, net ff langsgereden. Het is niet de meest nette flat, maar alles is beter dan waar ik nu zit. Un modrwy i ddangos ein cariad, Un modrwy i´n clymumanonneke.nl52weken52foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef Doodkapje het volgende:Kut-Fruitella... je blijft die dingen doorvreten tot ze op zijn
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef Ener-G het volgende:http://blogs.reuters.com/(...)he-canon-400mm-f2-8/Damn [ afbeelding ]10k gemonteerd op een statief, vliegend door de lucht
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef SP22 het volgende:[..]Dat ja...
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 14:14 schreef taxibabe het volgende:[..]idd .. dat heb ik met winegums en spekkies