dinsdag 15 mei 2012 @ 11:51:10 #1
309126 Doublepain
Strootgod O+, #TEAMJOHANNES
pi_111573573
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Samir Nasri is nog altijd niet vergeten dat hij afgelopen zomer de nodige verwijten naar zijn hoofd geslingerd kreeg, toen hij Arsenal verruilde voor Manchester City. Zondag werd de Franse middenvelder met zijn nieuwe club kampioen van Engeland, reden voor Nasri om zijn gram te halen.

“Mensen bij Arsenal probeerden aan te tonen dat ik alleen voor het geld naar City ging”, vertelt de Fransman aan TF1. “Ik hoop dat ze ook naar me kijken nu ik Engels kampioen ben geworden. Zij hebben volgens mij al jaren geen prijs meer gewonnen. Als ik alleen geïnteresseerd was geweest in geld, was het makkelijk geweest om bij Arsenal te blijven”, vindt Nasri.
“Daar was ik verzekerd van mijn plaats en had ik mijn geld ook gekregen. Er zijn veel spelers bij Arsenal die het op die manier doen. Maar ik heb ervoor gekozen om naar City te gaan en daar voor mijn plaats te vechten, bij een grote club waar ze nooit genoegen nemen met een tweede plaats. Ik heb bewezen dat dit de juiste keuze was. Ik hoop dat de fans van Arsenal nu door kunnen gaan met hun leven en mij vergeten. Ze moeten hun derde plek gaan vieren, ik richt me wel op het winnen van titels.”
Zegt hij nu dat vPersie bij Arsenal bleef voor het geld? :')

Rare gozer die Nasri, grote bek ook :N
Respecteer deze bazen:
De beste verdediger ooit!
Godsong
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:55:57 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111573785
quote:
ik richt me wel op het winnen van titels.
Omdat dat is gelukt tijdens de laatste wedstrijd waarbij je de tegenpartij gewoon vrij baan zag maken? _O- :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:01:40 #3
309126 Doublepain
pi_111574035
Maar als Barça of Real hem nu een 2 euro salaris geeft. Dan moet hij het toch accepteren? Hij gaat voor de prijzen!
Respecteer deze bazen:
Godsong
pi_111574049
Nu durft hij wel, natuurlijk. Ik zou hem niet de held van het team noemen... en als ze niet op miraculeuze wijze die 3-2 hadden gemaakt, had het plaatje er anders uitgezien ;) Maar goed, zoals iemand eerder al zei: de winnaar heeft gelijk :+
all your heroes are whores
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:02:31 #5
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_111574080
Hij is zelf toch ook 4e geworden met Arsenal?
pi_111574102
Wat is Nasri toch slecht :') Misschien zie ik zijn genialiteit wel gewoon niet, maar wat zie ik hem vaak dramatisch spelen.
There isn't a problem in the world that can't be solved by the proper application of explosives
- Sergeant Digger.
Hemel op aarde in één URL; http://www.tblop.com
_O_ Reckful _O_ #TeamRoemenië
pi_111574107
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Hij is zelf toch ook 4e geworden met Arsenal?
In z'n laatste seizoen kon hij bovendien ook niet veel verschil maken. Altijd een beetje overhyped geweest, vind ik.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:05:01 #8
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_111574164
Gaat hij met het geld van MCity nu ook zijn nationaliteit veranderen?
pi_111574341
Zoveel speelt ie niet eens bij City. :')
pi_111574358
Ik hoop dat Pepe hem in de CL doormidden schopt :)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:19:51 #11
309126 Doublepain
pi_111574749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef tech4u het volgende:
Alsof City zo ver gaat komen
Respecteer deze bazen:
Godsong
pi_111575000
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:10 schreef tech4u het volgende:
Of dat hij gewoon de beslissende penalty tegen Engeland mist tijdens het EK... tegen Joe Hart natuurlijk :P
pi_111575615
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Alsof City zo ver gaat komen
groepsfase punani
pi_111576688
Na$ri, alle engelse supporters behalve die van city kotsen die gozer al uit sinds z'n transfer eerder dit jaar, nare en matige speler :r

Hij vergeet wel weer dat hij zonder Arsene en Arsenal nu waarschijnlijk door Olympique aan Ajaccio was verkocht en wegkwijnde in de Franse competitie.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_111576743
Nasri komt op het EK Toivonen tegen. BOEM jongen, Nasri in één keer knock-out.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:49:41 #16
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren
pi_111577950
we kunnen wel haten he, maar city zal gewoon 1 van de grootste kanshebbers zijn voor alle titels volgend jaar inclusief champions league. Dit jaar was het nog puzzelen vaak, maar het raakt al meer ingespeeld. Ze zullen vast weer dure spelers erbij kopen waar het "nodig is". Met zoveel kwaliteit en een italiaanse trainer die op resultaat kan spelen zullen ook Madrid en Barca het nog heel moeilijk met ze gaan krijgen. Man utd kan met hun huidige selectie het wel vergeten tegen ze, er zit veel meer potentie in de selectie van City.
pi_111578912
En tot zover het respect voor een club die je vanuit Frankrijk naar Engeland heeft gehaald.

Misschien als dat niet was gebeurt dat ie nu tegen Reims, Evian, Ol. Nice of zo had kunnen spelen.

:r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_111579063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:14 schreef TLC het volgende:
En tot zover het respect voor een club die je vanuit Frankrijk naar Engeland heeft gehaald.

Misschien als dat niet was gebeurt dat ie nu tegen Reims, Evian, Ol. Nice of zo had kunnen spelen.

:r
Dat dus... de club zelf heeft hem alleen maar goed behandeld dus om nu te zeggen "people at Arsenal"... Commentaar van fans (en goed, die idioot van een Frimpong) zul je toch krijgen. Maar dat komt ook door de manier waarop hij gegaan is. Kijk naar Clichy, die is nu ook kampioen met City maar daar hoor je nauwelijks een slecht woord over.
pi_111579143
Ik vind eerlijk gezegd dat hij gelijk heeft.

Mag hij dat dan zo zeggen? Van mij wel, na alles wat hem naar zijn hoofd is geslingerd rondom die transfer.
"Sure... imprisoning innocent people is not 'ideal'.... but isnt the greater tragedy that we are finding out about it!?" - Colbert.
pi_111579163
Kutalgerijn
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:25:25 #21
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_111579402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:

Mag hij dat dan zo zeggen? Van mij wel, na alles wat hem naar zijn hoofd is geslingerd rondom die transfer.
smeets.jpg
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:36:52 #22
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren
pi_111579938
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:

Dit dus. Stel je voor zeg dat je als voetballer ambitieus bent en prijzen wil winnen! Te gek voor woorden! ;)
Dan hem nonstop uitschelden en voor alles uitmaken, en als die speler dan een lange neus trekt gaan janken zeker ook! Arsenal heeft er ook flink aan verdiend rond de 25-30 miljoen euro dacht ik.

Daarnaast doen we wel alsof Arsenal hier heilig is. Alsof Arsenal niet spelers eruit probeert te knikkeren als die niet voldoen of als het ze financieel beter uitkomt. Lekker naief om altijd maar te doen alsof spelers slecht zijn als zij verbetering zoeken in hun carriere zei het financieel of anders wel sportief. Maar al die clubs doen er net zo hard aan mee. Iedereen kijkt voornamelijk naar waar voordeel voor zichzelf uit te halen valt. In dit geval kon Nasri zowel sportief als financieel er op vooruit gaan.

Al die bulshit over loyaliteit en clubgevoel, alsof clubs altijd gevoel tonen naar hun spelers toe.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:41:17 #23
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_111580124
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef Serko het volgende:

[..]

Dit dus. Stel je voor zeg dat je als voetballer ambitieus bent en prijzen wil winnen! Te gek voor woorden! ;)
Dan hem nonstop uitschelden en voor alles uitmaken, en als die speler dan een lange neus trekt gaan janken zeker ook! Arsenal heeft er ook flink aan verdiend rond de 25-30 miljoen euro dacht ik.

Daarnaast doen we wel alsof Arsenal hier heilig is. Alsof Arsenal niet spelers eruit probeert te knikkeren als die niet voldoen of als het ze financieel beter uitkomt. Lekker naief om altijd maar te doen alsof spelers slecht zijn als zij verbetering zoeken in hun carriere zei het financieel of anders wel sportief. Maar al die clubs doen er net zo hard aan mee. Iedereen kijkt voornamelijk naar waar voordeel voor zichzelf uit te halen valt. In dit geval kon Nasri zowel sportief als financieel er op vooruit gaan.

Al die bulshit over loyaliteit en clubgevoel, alsof clubs altijd gevoel tonen naar hun spelers toe.
Fabregas?
pi_111580485
nasri :')
kut klier
pi_111581129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef Serko het volgende:

[..]

Er is niks mis met er op sportief en financieel gebied vooruit te gaan, het is alleen de manier waarop hij weg is gegaan wat bij veel mensen parten speelt. Daarom hoor je, zoals al eerder opgemerkt, niks over die transfer van Clichy van Arsenal naar city, maar zodra je over Na$ri begint, dan begint bij de meesten een anti-gevoel te borrelen vanwege de manier waarop het is gebeurd.

Mocht v. Persie def. naar United vertrekken hoor je er ook niks meer over na een tijdje, omdat hij niet per se weg _moet_ en wel naar _die club_.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')