quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Yi-Long het volgende:Ik vind eerlijk gezegd dat hij gelijk heeft.
Mag hij dat dan zo zeggen? Van mij wel, na alles wat hem naar zijn hoofd is geslingerd rondom die transfer.
Dit dus. Stel je voor zeg dat je als voetballer ambitieus bent en prijzen wil winnen! Te gek voor woorden!

Dan hem nonstop uitschelden en voor alles uitmaken, en als die speler dan een lange neus trekt gaan janken zeker ook! Arsenal heeft er ook flink aan verdiend rond de 25-30 miljoen euro dacht ik.
Daarnaast doen we wel alsof Arsenal hier heilig is. Alsof Arsenal niet spelers eruit probeert te knikkeren als die niet voldoen of als het ze financieel beter uitkomt. Lekker naief om altijd maar te doen alsof spelers slecht zijn als zij verbetering zoeken in hun carriere zei het financieel of anders wel sportief. Maar al die clubs doen er net zo hard aan mee. Iedereen kijkt voornamelijk naar waar voordeel voor zichzelf uit te halen valt. In dit geval kon Nasri zowel sportief als financieel er op vooruit gaan.
Al die bulshit over loyaliteit en clubgevoel, alsof clubs altijd gevoel tonen naar hun spelers toe.