quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Dat kan, maar waarom zou je dat doen als je de vrijheid hebt om te kiezen. Waarom mag iemand van jou niet in een 3 serie door Nederland rijden, maar wel in een 308? Wat is daar het probleem mee?
Het mag van mij best, maar ga dan niet lopen ouwerothoeren als er door een verandering in de regels ineens meer geld voor betaald moet worden. Ik moet ook meer voor mijn woon/werkverkeer gaan betalen omdat de reiskostenvergoeding belast gaat worden EN mijn baas onze vestiging sluit en de activiteiten een eind verderop onderbrengt. Ik kies er dus voor een zuiniger auto aan te schaffen.
En leaserijders kunnen dus voor hun nieuwe contract ook prima ervoor kiezen om niet in een 3-serie maar in een 308 te gaan rijden. Doen ze dat niet? Eigen keuze, maar ga dan niet janken dat het zo duur is. Je KUNT goedkoper, maar je WILT niet.
For the record: Ik ben wel van mening, dat er een overgangsperiode moet komen, maar dan ook voor het belasten van de reiskosten. Gelijke monniken....
De beste Comic Fantasy schrijverWie is er nog meer benieuwd waar Tong80 FOK! mee chanteert zodat hij wegkomt met al die bagger?
Ceterum censeo PVV delendam esse