quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ik praat ook helemaal niet tijdsgebonden. Dat pilletje gaat niet zorgen dat een coma uit blijft, en dat wordt naar mijn mening in de OP wel gesuggereerd.
"Het pilletje waardoor je hersenen niet aangetast worden." Neem ik met een korreltje zout. Sterker nog; da's gewoon onzin.
Das onzin ja?

het hele bericht gaat over een stofje dat werkzaam is in je hersenen waardoor je niet zo snel in een coma raakt, en jij claimt dat dat onzin is. Toffe uitspraak, maar kun je die ook hard maken?
Het bericht gaat erover dat spionnen dat blijkbaar al een langere tijd gebruiken. Nou, als jij spion bent en je moet voor een opdracht iets doen, en je zit met je slachtoffer/doelwit/relatie wat dan ook in een kroeg en je moet het spelletje meespelen, dan wil je natuurlijk niet niet mee doen, en je wil ook niet dat je lam wordt, dus dan kun je op zo'n avond gewoon veel drinken zonder dat je in een coma raakt of verkeerde dingen gaat roepen.
Dat je lichaam door veelvuldig misbruik van alcohol uiteindelijk kapot gaat is nogal logisch he, maar das wel een enorme open deur.