dinsdag 15 mei 2012 @ 00:29:48 #26
320653 Vaseline_
Polly wants a cracker.
pi_111564014
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Moet je ook niet zulke dingen posten nadat je het zelf niet snapt:

[..]

Oh my fucking god :') Je lichaam word aangetast, je lever oa dus. Doordat die alcoholisten blijven drinken maar tegelijkertijd nuchter blijven merken ze de signalen van hun lichaam niet. En dan liggen ze vroeg of laat in coma, of dood. Ik heb het niet over comazuipen.
Goddamn, wat haat ik het als mensen zeggen dat ik het niet snap terwijl ik prima weet waar ik het over heb :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:35:02 #27
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564227
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar je lever gaat niet kapot van 1 nacht ontzettend veel drinken, maar van 1 nacht ontzettend veel drinken kun je wel in een coma raken. Wat jij nu zegt gaat een hele tijd overheen.
Ik praat ook helemaal niet tijdsgebonden. Dat pilletje gaat niet zorgen dat een coma uit blijft, en dat wordt naar mijn mening in de OP wel gesuggereerd.

"Het pilletje waardoor je hersenen niet aangetast wordt." Neem ik met een korreltje zout. Sterker nog; da's gewoon onzin.
Dit, dus.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:37:19 #28
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111564328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik praat ook helemaal niet tijdsgebonden. Dat pilletje gaat niet zorgen dat een coma uit blijft, en dat wordt naar mijn mening in de OP wel gesuggereerd.

"Het pilletje waardoor je hersenen niet aangetast worden." Neem ik met een korreltje zout. Sterker nog; da's gewoon onzin.
Das onzin ja? :') het hele bericht gaat over een stofje dat werkzaam is in je hersenen waardoor je niet zo snel in een coma raakt, en jij claimt dat dat onzin is. Toffe uitspraak, maar kun je die ook hard maken?

Het bericht gaat erover dat spionnen dat blijkbaar al een langere tijd gebruiken. Nou, als jij spion bent en je moet voor een opdracht iets doen, en je zit met je slachtoffer/doelwit/relatie wat dan ook in een kroeg en je moet het spelletje meespelen, dan wil je natuurlijk niet niet mee doen, en je wil ook niet dat je lam wordt, dus dan kun je op zo'n avond gewoon veel drinken zonder dat je in een coma raakt of verkeerde dingen gaat roepen.

Dat je lichaam door veelvuldig misbruik van alcohol uiteindelijk kapot gaat is nogal logisch he, maar das wel een enorme open deur.
Veni, vidi, vagina - ik kwam, ik zag en het was kut.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:42:59 #29
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564520
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das onzin ja? :') het hele bericht gaat over een stofje dat werkzaam is in je hersenen waardoor je niet zo snel in een coma raakt, en jij claimt dat dat onzin is. Toffe uitspraak, maar kun je die ook hard maken?

Je zegt het helemaal correct "niet zo snel", maar uiteindelijk ga jij gewoon kritiek/in coma als jouw maag(wand) en lever het voor gezien houden. De OP impliceert naar mijn mening teveel dat je hersenen ontzien worden door die pil, maar uiteindelijk is dat een fabel gezien het effect op andere organen en je alsnog wel kritiek/in een coma komt.
Dit, dus.
pi_111564597
Vraag me af of dat gaat werken. Als alcoholisten beginnen met drinken, weten ze vaak van geen stoppen. Juist omdat er een mate van alcohol-tolerantie is waarbij ze pas dronken worden na veel te hebben gedronken. Zo'n pil lijkt me dan zelfs gevaarlijk, omdat de consumptie dan mogelijk nóg hoger wordt.

Daarnaast denk ik dat de drempel om de pil een keer niet in te nemen op een zwak moment erg laag is, net zoals alcoholisten vaak de pil (naam vergeten) niet meer innemen die er voor zorgt dat ze na een paar glazen al enorm ziek worden van alcohol. Met als doel het remmen van de inname. Dit remt de inname niet.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:45:22 #31
16180 CoolGuy
pi_111564607
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je zegt het helemaal correct "niet zo snel", maar uiteindelijk ga jij gewoon kritiek/in coma als jouw maag(wand) en lever het voor gezien houden. De OP impliceert naar mijn mening teveel dat je hersenen ontzien worden door die pil, maar uiteindelijk is dat een fabel gezien het effect op andere organen en je alsnog wel kritiek/in een coma komt.
...wil je nou gewoon het laatste woord hebben of wat is het nou? Als jouw maagwand en lever het voor gezien houden, dan ben je gedurende een hele lange tijd (maanden/jaren) ontzettend veel aan 't drinken. Ja, dan ga je voor de bijl ja.

Maar als we het hier hebben over de vraag in de OP, waarom dat spionnen dat spulletje gebruiken, dan geldt de uitleg die ik net gaf.
pi_111564637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar je raakt niet in een coma doordat je lever wordt aangetast. Coma wordt veroorzaakt doordat de concentratie alcohol in je hersenen te hoog wordt.
Als alcoholisten niet meer dronken worden, wat zorgt er dan voor dat ze stoppen met drinken als ze eenmaal beginnen? Een falende lever?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:48:29 #33
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...wil je nou gewoon het laatste woord hebben of wat is het nou?
Je stelt een vraag en ik geef antwoord. Ben je zelf in het bezit van Korsakoff, toevallig? :')
Dit, dus.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:49:07 #34
16180 CoolGuy
pi_111564719
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als alcoholisten niet meer dronken worden, wat zorgt er dan voor dat ze stoppen met drinken als ze eenmaal beginnen? Een falende lever?
Niet meer zo snel dronken worden. Het is geen wondermiddel he, als je meer alcohol drinkt dan je lichaam + dat stofje kunnen verwerken wordt je natuurlijk uiteindelijk nog steeds dronken en raak je, als je doorgaat, nog steeds in een coma.

Dat ze door dat stofje per definitie niet meer dronken worden, dat staat er volgens mij niet.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:50:12 #35
16180 CoolGuy
pi_111564759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Je stelt een vraag en ik geef antwoord. Ben je zelf in het bezit van Korsakoff, toevallig? :')
Je geeft helemaal geen antwoord. Jij stelt dat je het verhaal over dat pilletje met een korreltje zout neemt. Sterker nog, het is onzin. Dan vraag ik aan jouw of je dat ook hard kunt maken. De reactie waar je vervolgens mee komt is geen antwoord op de vraag die ik stelde.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:50:55 #36
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564780
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet meer zo snel dronken worden. Het is geen wondermiddel he, als je meer alcohol drinkt dan je lichaam + dat stofje kunnen verwerken wordt je natuurlijk uiteindelijk nog steeds dronken en raak je, als je doorgaat, nog steeds in een coma.

Dat ze door dat stofje per definitie niet meer dronken worden, dat staat er volgens mij niet.
quote:
Wat Russische geheim agenten gebruiken, wordt wellicht ook beschikbaar voor de gewone burger: een pilletje waardoor je niet meer dronken wordt van alcohol.
Hoe duidelijk moet een OP zijn?
Dit, dus.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:54:12 #37
16180 CoolGuy
pi_111564868
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Hoe duidelijk moet een OP zijn?
quote:
Wat Russische geheim agenten gebruiken, wordt wellicht ook beschikbaar voor de gewone burger: een pilletje waardoor je niet meer dronken wordt van alcohol. Het wondermiddel bestaat al een tijdje, maar ditmaal hebben ook onderzoekers van de Universiteit van Yale een positieve conclusie getrokken.

Het goedje ‘iomazenil’ zorgt ervoor dat alcohol sneller wordt afgebroken waardoor de drinker minder snel dronken wordt. Het middel zou niet voor de feestende medemens zijn, maar wel voor alcoholisten. Met de pil kunnen ze nuchter blijven.

Daarnaast lijkt het iomazenil enkel van invloed te zijn op de hersenen. De lever zou nog wel worden aangetast door alcohol. De Britse onderzoekers zijn volgens de Daily Mail dan ook opzoek naar stoffen die deze gevolgen kunnen stoppen.
Blijkbaar behoorlijk wat duidelijker.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:54:53 #38
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564890
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je geeft helemaal geen antwoord. Jij stelt dat je het verhaal over dat pilletje met een korreltje zout neemt. Sterker nog, het is onzin. Dan vraag ik aan jouw of je dat ook hard kunt maken. De reactie waar je vervolgens mee komt is geen antwoord op de vraag die ik stelde.
Ik neem de uitkomst van dat onderzoek niet met een korreltje zout, een onderzoek uitgevoerd door mensen van Yale neem ik voor waar aan, absoluut. Wat ik met een korreltje zout neem is de verwoording van dat artikel, wat op mij overkomt als een pilletje wat ervoor zorgt dat je hersenen ontzien blijven. En dat neem ik met een korreltje zout.
Dit, dus.
pi_111564918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alcoholisten worden van zichzelf al niet zo snel dronken. Sterker nog, mensen met bepaalde genen waardoor ze niet zo snel dronken worden, hebben meer kans op alcoholisme. Dat is een van de redenen waarom alcoholisme deels erfelijk is. Wat er dan zo positief is aan deze pil ontgaat mij even.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:56:11 #40
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:54 schreef CoolGuy het volgende:

Blijkbaar behoorlijk wat duidelijker.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik neem de uitkomst van dat onderzoek niet met een korreltje zout, een onderzoek uitgevoerd door mensen van Yale neem ik voor waar aan, absoluut. Wat ik met een korreltje zout neem is de verwoording van dat artikel, wat op mij overkomt als een pilletje wat ervoor zorgt dat je hersenen ontzien blijven. En dat neem ik met een korreltje zout.
Blij dat we het eens zijn!
Dit, dus.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:56:15 #41
16180 CoolGuy
pi_111564932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat neem jij met een korreltje zout. Sterker nog, je zegt 'sterker nog, het is onzin'. Dat is nogal een uitspraak, en daarom vroeg ik jou om een onderbouwing van die uitspraak. De reacties die je daarna gaf waren geen onderbouwingen van je uitspraak.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:56:46 #42
16180 CoolGuy
pi_111564940
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Blij dat we het eens zijn!
Nee, dat zijn we niet.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:57:17 #43
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111564956
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat neem jij met een korreltje zout. Sterker nog, je zegt 'sterker nog, het is onzin'. Dat is nogal een uitspraak, en daarom vroeg ik jou om een onderbouwing van die uitspraak. De reacties die je daarna gaf waren geen onderbouwingen van je uitspraak.
Het is toch logisch dat je hersenen niet ontzien worden als je je lever en je maag naar de tering zuipt. Dat noem ik onzin.
Dit, dus.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:59:38 #44
16180 CoolGuy
pi_111565018
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat je hersenen niet ontzien worden als je je lever en je maag naar de tering zuipt. Dat noem ik onzin.
Dat vind ik niet zo'n logische gevolgtrekking nee, zeker niet in het licht van het artikel. Dat jij dat onzin noemt is leuk, en dat het in jouw optiek 'logisch' is is ook geen onderbouwing. Jij stelt dat het onzin is. Dan zou het een feit zijn. Als dat een feit is dan kun je dat ook onderbouwen met iets meer dan een gevoel dat jij hebt.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:04:10 #45
2589 yvonne
Valide Sultan
pi_111565130
Alweer deze flauwekul? :D
Users die vragen om 'een duidelijk beleid' snappen Fok gewoon niet...(c)zovty
"Weet je wat jullie probleem is met Yvonne
Een volwassen vrouw met een stel hersens geeft jullie regelmatig een pak slaag op jullie luierkonten.."

Yv. Puick damesmeisje (c) zarGon
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:04:45 #46
2589 yvonne
Valide Sultan
pi_111565146
Dat hebben we jaren geleden al getest op FOK! Eens even zoeken.
Een volwassen vrouw met een stel hersens geeft jullie regelmatig een pak slaag op jullie luierkonten.."

dinsdag 15 mei 2012 @ 01:04:46 #47
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_111565147
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo'n logische gevolgtrekking nee, zeker niet in het licht van het artikel. Dat jij dat onzin noemt is leuk, en dat het in jouw optiek 'logisch' is is ook geen onderbouwing. Jij stelt dat het onzin is. Dan zou het een feit zijn. Als dat een feit is dan kun je dat ook onderbouwen met iets meer dan een gevoel dat jij hebt.
Nee, dan begrijp je me toch echt verkeerd. Ik stel dat het artikel in mijn ogen probeert te benadrukken dat een pilletje je hersenen ontziet als je veel zuipt. De hersenen worden direct ontzien van de alcohol, maar indirect niet omdat bijvoorbeeld je lever en maag eraan gaan. Dus hoe je het ook wendt of keert, je gaat toch wel plat als je in die proporties drinkt.
Dit, dus.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:07:21 #48
16180 CoolGuy
pi_111565202
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dan begrijp je me toch echt verkeerd. Ik stel dat het artikel in mijn ogen probeert te benadrukken dat een pilletje je hersenen ontziet als je veel zuipt. De hersenen worden direct ontzien van de alcohol, maar indirect niet omdat bijvoorbeeld je lever en maag eraan gaan. Dus hoe je het ook wendt of keert, je gaat toch wel plat als je in die proporties drinkt.
Maar het artikel zegt helemaal niet dat je uiteindelijk niet plat zou gaan. Sterker nog, ze onderschrijven dart de lever NIET ontzien wordt. Je gaat wel plat ja, maar je hersenen zijn door het gebruik van dat stofje minder vatbaar voor de gevolgen van een hoeveelheid alcohol. Jij gaat er allerlei dingen bij halen. Ik snap niet hoe je hersenen indirect niet ontzien worden doordat je lever en je maag er aan gaan.

Als je doelt op 'de dood' dan ja, dan wordt elk orgaan geraakt door het overlijden van de eigenaar van die organen he :') Maar daar gaat het hier niet over.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:08:24 #49
2589 yvonne
Valide Sultan
pi_111565223

dinsdag 15 mei 2012 @ 01:09:50 #50
2589 yvonne
Valide Sultan
pi_111565256
http://frontpage.fok.nl/review/125944/1/1/500/lifestyle-review-kg-2-ontnuchteringspil.html

quote:
KG-2 is de ontnuchterings pil die sinds jaar en dag wordt gebruikt door de Russische KGB om haar agenten alert en bij de les te houden tijdens gevaarlijke missies. Op vele van hun missies worden spionnen geacht een stevig glas mee te drinken om zo minder op te vallen tijdens feesten en sociale gebeurtenissen. Om scherp en alert te blijven gebruiken de undercoveragenten, tijdens dit soort bijeenkomsten, KG-2.
_O-

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')