quote: Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Weka het volgende:[..]Volgende is er alweer hoor: Pasta gehad als avondeten Wat vind je van mijn topics? Goed he?!
quote: Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef DuTank het volgende:[..]Haha ik chill hier in Amsterdam in een appartementje, dikke flatscreen tv, harman/kardon systeempje, xboxje alles. Rijke student.
quote: Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:Piraterij is slecht voor de handel. Het is dan ook goed dat Hr. Ms. schepen actief piraterij bestrijden.
quote: Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Awesome_ het volgende:[..]Ik ben er nog niet over uit wat ik van jou als user moet vinden.Ik hou je op de hoogte.Groet,Awesome_User-reviewer
quote: Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:Ik voel me altijd als een echte piraat als ik stiekem films van torrentsites zit te downloaden. Om het gevoel compleet te maken draag ik dan ook altijd een ooglapje en zet ik mijn valkparkiet op mijn schouder.
quote: Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef NooitGenoeg het volgende:[..]In Oud-Zuid met een Bentley voor de deur!
quote: Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef dustbrain het volgende:[..]Jij weet echt totaal niet waar je over lult met dat hoofd van je.
quote: Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:Weka, het niveau van je topics daalt...