Dag fokkers,
Gisteren was ik ging ik voetbal kijken bij een vriend. Daar aangekomen zaten zijn broer en een kameraad er ook. Waarbij hij gelijk een opmerking maakte over mijn rode broek.

Daarna zat hij te zeiken over ons uitgaansgedrag, we waren Zaterdagnacht nog om half 2 nog naar een andere tent gegaan omdat in de kroeg waar we in het dorp normaal altijd zijn bijna geen meiden te bekennen waren. Vervolgens vroeg hij hoe ik daar was "met de fiets of met de auto" ik was met de fiets. Waarop hij vroeg of ik dan wel een rijbewijs had. ben 22

. Waarop ik "natuurlijk"antwoordde. Waarop hij gelijk in de verdediging vloog en iets zei van "ik vroeg het maar" en de broer van die makker van mij een reactie probeerde uit te lokken.
Zijn hele manier van vragen en doen was degenererend. Hij zat tijdens de wedstrijd ook de hele tijd te roepen waar de spelers de bal moesten spelen etc. Zittend als hij ik weet niet wat is.
Ik probeer me er niet te veel aan te ergeren. Daar heb ik mezelf alleen maar mee. Maar ik heb wel het idee deze onruststoker moeilijkheden gaat zoeken.
Vraag is: Hebben jullie ervaring met dit soort figuren en hoe gaan/ gingen jullie er mee om?