Sjeng Schalken in de tweede ronde in 3 sets uitgeschakeld door Tommy Haas, las ik zojuist op teletekst (6 - 3, 3 - 6, 6 - 3).
Krajicek vloog er in de eerste ronde al uit tegen die Fin Nieminen.
Sampras, Safin en Roddick wonnen wel. Gustavo Kuerten gaf op.
BTW: werd het Canadese Masters - toernooi vorig jaar niet in Montreal gespeeld?
quote:BTW goed nummer van de RHCP
Op woensdag 31 juli 2002 19:11 schreef Leatherface het volgende:
het ene jaar wordt het mannentoernooi in Montreal gespeeld en het vrouwentoernooi in Toronto en het jaar erop verwisselen ze van locatie,snap ie?
quote:Yep, ik snap hem.
Op woensdag 31 juli 2002 19:16 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
BTW goed nummer van de RHCP
het ene jaar wordt het mannentoernooi in Montreal gespeeld en het vrouwentoernooi in Toronto en het jaar erop verwisselen ze van locatie,snap ie?
Hoe heet het toernooi eigenlijk? Canadian Open of zo?
quote:Neej, want toen was ik in Toronto : Alle hotels vol
Op woensdag 31 juli 2002 19:11 schreef Leatherface het volgende:
quote:en toch was het mannentoernooi vorig jaar in Montreal.
Op woensdag 31 juli 2002 19:19 schreef WebForce het volgende:[..]
Neej, want toen was ik in Toronto : Alle hotels vol
http://www.masters-series.com/ voor de Tennis Masters Canada
Rosmalen zou ontzettend gaaf zijn als Masters - toernooi, maar om de week voor Wimbledon een Masters - toernooi te houden is wel een beetje te veel van het goede. Halle zou dan de meest waarschijnlijke optie zijn.
Het grastennis kan wel een stevige boost gebruiken. Top 10 spelers zijn toch verplicht om aan de Masters - toernooien deel te nemen?
Maar ja, die Spanjaarden en Argentijnen zal dan wel weer met zo'n smoes aan komen zetten dat ze geblesseerd zijn.
quote:ja daar kan agassi je alles over vertellen
Op woensdag 31 juli 2002 19:45 schreef Leatherface het volgende:
deel te nemen?
quote:dan zal Halle (lees Gerry Weber) eerst het prijzengeld met 2 miljoen $ moeten verhogen
Op woensdag 31 juli 2002 19:45 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben overigens van mening dat er een grastoernooi zou moeten worden toegevoegd aan de Masters Series.Rosmalen zou ontzettend gaaf zijn als Masters - toernooi, maar om de week voor Wimbledon een Masters - toernooi te houden is wel een beetje te veel van het goede. Halle zou dan de meest waarschijnlijke optie zijn.
quote:de hele top 50 is verplicht hier te verschijnen,kom je niet krijg je een boete maar die is zo laag dat de spelers daar niet wakker van liggen en A.A. al helemaal niet,en ja je kunt je geblesseerd afmelden maar dat staat gelijk aan niet deelnemen en kost ook knaken
Het grastennis kan wel een stevige boost gebruiken. Top 10 spelers zijn toch verplicht om aan de Masters - toernooien deel te nemen?Maar ja, die Spanjaarden en Argentijnen zal dan wel weer met zo'n smoes aan komen zetten dat ze geblesseerd zijn.
quote:Gerry Weber? Is dat een of andere multinational die het toernooi sponsort of zo? (eigenlijk nog nooit van gehoord)
Op donderdag 01 augustus 2002 16:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
dan zal Halle (lees Gerry Weber) eerst het prijzengeld met 2 miljoen $ moeten verhogen
[..]de hele top 50 is verplicht hier te verschijnen,kom je niet krijg je een boete maar die is zo laag dat de spelers daar niet wakker van liggen en A.A. al helemaal niet,en ja je kunt je geblesseerd afmelden maar dat staat gelijk aan niet deelnemen en kost ook knaken
quote:nog nooit van een weber bbq gehoord..?!
Op donderdag 01 augustus 2002 16:33 schreef Leatherface het volgende:[..]
Gerry Weber? Is dat een of andere multinational die het toernooi sponsort of zo? (eigenlijk nog nooit van gehoord)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |