pi_111522983
registreer om deze reclame te verbergen
Net als Mark van Bommel hangt ook Clarence Seedorf zijn AC Milan-shirt aan de wilgen. Hij gaat door met voetballen, maar weet nog niet waar. Naar alle waarschijnlijkheid wordt komend seizoen Seedorfs laatste.

De 36-jarige international voetbalde voordat hij bij AC Milan belandde voor Inter Milan, Real Madrid en Sampdoria, nadat hij zijn carrière bij Ajax begon. Ook speelde hij voor het Nederlands Elftal. Ondanks dat Seedorf vaak wordt herinnerd in verband met twee gemiste penalty's bij Oranje, wordt hij beschouwd als een van de beste Nederlandse internationals ooit.

Seedorf maakte zijn vertrek bekend vlak nadat ploeggenoot Mark van Bommel had laten weten terug te keren naar zijn oude club PSV. Het is onduidelijk waar Seedorf komend seizoen heengaat, al heeft hij een afsluiting van zijn voetbalcarrière bij Ajax niet uitgesloten. Het Braziliaanse Botafago heeft evenwel interesse getoond, en omdat Seedorfs vrouw Luviana daar vandaan komt is een gang naar Zuid-Amerika niet onwaarschijnlijk. "Of ik naar Brazilië ga? Ik heb nog geen besluit genomen."

:P
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_111523543
Niet naar Ajax gaan word je weer uitgefloten straks
pi_111524478
Ik zie wel een aankomende trainer in hem.

Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_111524484
Dubbel topic.
Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
Joden lopen altijd weg.
  maandag 14 mei 2012 @ 10:11:55 #5
199566 Dr_g0nz0
gonzo journalism
pi_111524550
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zie wel een aankomende trainer in hem.

sowieso komen er er wat kilo's aan als je stopt met voetbal.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_111524896
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:11 schreef Dr_g0nz0 het volgende:

[..]

sowieso komen er er wat kilo's aan als je stopt met voetbal.
Grappig

pi_111526026
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 09:22 schreef Das-Phantom het volgende:
Niet naar Ajax gaan word je weer uitgefloten straks
Die supporters hebben wel wat goed te maken. Hij is meer dan welkom bij Ajax, maar ik zou eigenlijk niet weten waar hij zou moeten spelen nu.
pi_111527059
Zou erg tof zijn als hij weer in Nederland komt spelen.
Samen met Drenthe bij Feyenoord. :')
pi_111527121
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Zou erg tof zijn als hij weer in Nederland komt spelen.
Samen met Drenthe bij Feyenoord. :')
Ja en Raymond Herenveen bij FC Groningen.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')