abonnement Unibet Coolblue
pi_111521233

Dit is een hele interessante docu..

een must see.
  maandag 14 mei 2012 @ 02:07:08 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_111521312
Ik las de titel, en dacht meteen "ah dat zal wel weer propaganda van de Scientology kerk zijn". En ja hoor.

Wat ben ik toch slim, hè. Waren andere mensen maar zo slim als ik als ze dit soort paranoïde idioterie bekijken.

*geeft zichzelf een schouderklopje en gaat naar bed* Ik heb het verdiend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_111521384
- er zijn een hele hoop posts gewist dus deze post heeft geen nut meer

[ Bericht 38% gewijzigd door hlmllp op 14-05-2012 12:31:35 ]
pi_111521497
- er zijn een hele hoop posts gewist dus deze post heeft geen nut meer

btw: Dit topic hoort absoluut niet in TRU te staan

[ Bericht 27% gewijzigd door hlmllp op 14-05-2012 12:32:44 ]
pi_111521500
Even een topic-report gedaan, die SpeciaalK is niet goed bij zijn hoofd.
pi_111521536
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De Sientology kerk.
Ledenwerving.
Huh? Ik snap niet hoe het filmpje in het topic ledenwerving is voor de Scientology kerk?
pi_111521557
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De Sientology kerk.
Ledenwerving.
Hoe kom je er bij?
pi_111521558
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:47 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Huh? Ik snap niet hoe het filmpje in het topic ledenwerving is voor de Scientology kerk?
dat dus
pi_111521575
Die youtube user heeft die documentaire niet gemaakt en diegene heeft niets te maken met de inhoud
pi_111521578
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:58 schreef hlmllp het volgende:
Die youtube user heeft die documentaire niet gemaakt en diegene heeft niets te maken met de inhoud
DIT.
pi_111521579
- er zijn een hele hoop posts gewist dus deze post heeft geen nut meer

[ Bericht 88% gewijzigd door hlmllp op 14-05-2012 12:33:19 ]
  maandag 14 mei 2012 @ 03:03:27 #12
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_111521594
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:47 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Huh? Ik snap niet hoe het filmpje in het topic ledenwerving is voor de Scientology kerk?
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-104335.html
The view from nowhere.
pi_111521609
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:07 schreef SpecialK het volgende:
Ik las de titel, en dacht meteen "ah dat zal wel weer propaganda van de Scientology kerk zijn". En ja hoor.

Wat ben ik toch slim, hè. Waren andere mensen maar zo slim als ik als ze dit soort paranoïde idioterie bekijken.

*geeft zichzelf een schouderklopje en gaat naar bed* Ik heb het verdiend.
U GAAT DOOR VOOR DE KOELKAST!!!

quote:
Psychiatry: An Industry of Death is a museum in Hollywood, Los Angeles, California, USA, as well as several touring exhibitions.[1] It is owned and operated by the Citizens Commission on Human Rights (CCHR), an anti-psychiatry organization founded by the Church of Scientology and psychiatrist Thomas Szasz.
...
In 2006, a documentary film also called Psychiatry: An Industry of Death was released on DVD by the Citizens Commission on Human Rights.
bron

quote:
This is not a documentary. It is a libelous piece of rubbish put forth by the scumbag Scientologists in order to discredit psychiatry. The outlandish dialog is superseded only by the distinct lack of any credible resource within. Honestly, Tom Cruise seems more sane and credible than this piece of tripe. Do yourself, and humanity, a favor and leave this rubbish on the shelf (along with Scientology). It is high time that people push back against the garbage spewed forth against logic and reason. Spit back in the face of rubbish like Scientology and the obvious fiction it is derived from.
bron
  maandag 14 mei 2012 @ 03:11:53 #14
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521619
quote:
2s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:09 schreef Nemephis het volgende:

[..]

U GAAT DOOR VOOR DE KOELKAST!!!

[..]

bron

[..]

bron
hehehe dank. Nuu koome juuristje en hlmllp 'jaa maar dat hun die filmpje maake wil nie zegge dat het leedewerving is'

[ Bericht % gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 14-05-2012 10:46:22 ]
pi_111521623
quote:
2s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:09 schreef Nemephis het volgende:

[..]

U GAAT DOOR VOOR DE KOELKAST!!!

[..]

bron

[..]

bron
Met alle respect, maar ik snap de propaganda nog steeds niet?

Ze stellen misbruik aan de kaak, de CCHR...Dat is toch alleen maar juist goed?

Ik zie trouwens helemaal niks van ledenwerving terug in de documentaire..
  maandag 14 mei 2012 @ 03:15:02 #16
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521629
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:12 schreef Rechten_Student het volgende:

Met alle respect, maar ik snap de propaganda nog steeds niet?

Ze stellen misbruik aan de kaak, de CCHR...Dat is toch alleen maar juist goed?

Ik zie trouwens helemaal niks van ledenwerving terug in de documentaire..
ik zij het tog :+ :

quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:11 schreef Glesse het volgende:

[..]

hehehe dank. Nuu koome juuristje en hlmllp 'jaa maar dat hun die filmpje maake wil nie zegge dat het leedewerving is'
pi_111521633
quote:
wat is dit voor offtopic post?
pi_111521635
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:12 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik snap de propaganda nog steeds niet?

Ze stellen misbruik aan de kaak, de CCHR...Dat is toch alleen maar juist goed?

Ik zie trouwens helemaal niks van ledenwerving terug in de documentaire..
Waar zie jij een documentaire?
  maandag 14 mei 2012 @ 03:16:15 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_111521636
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:12 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik snap de propaganda nog steeds niet?

Ze stellen misbruik aan de kaak, de CCHR...Dat is toch alleen maar juist goed?

Ik zie trouwens helemaal niks van ledenwerving terug in de documentaire..
Het is een uiteenzetting van hun visie.

quote:
De georganiseerde Scientologygemeenschap heeft vanaf haar beginperiode fel geageerd tegen de psychiatrische uitgangspunten en praktijk.

De focus op de psychiatrie uit zich op diverse manieren, waarvan de meest opvallende is de oprichting van de Citizens Commission on Human Rights (CCHR); VS, 1969, met Dr Thomas Szasz als medeoprichter). CCHR heeft als expliciete doelstelling het "... onderzoeken en openbaar maken van overtreding van de mensenrechten door de psychiatrie", met het doel "…wetsovertredingen aan het bevoegde gezag te melden en zorgen dat passende maatregelen volgen." (bron: CCRH website). CCHR wordt financieel gesteund door de International Association of Scientologists.

Als derde reden kan worden genoemd het - in de ogen van Scientology - schadelijke effect van psychologisch/psychiatrische onderwijskundige filosofieën, die de volgende trits aan gevolgen zou hebben: educatieve missers hebben specifieke gedragsveranderingen tot gevolg (ref. beschrijving Scientology studietechniek), het betreffende kind wordt gediagnosticeerd als gedragsgestoord (tegenwoordig vooral ADHD) en het kind krijgt een psychiatrisch medicijn voorgeschreven, wat in ogen van Scientologen onnodige en gevaarlijke symptoombestrijding is. CCHR stelt dat in sommige westerse landen tientallen procenten van de schoolgaande jeugd een of ander gedragsbeïnvloedend middel slikt.

In de vierde plaats laakt de Scientologygemeenschap het optreden van psychiaters als deskundigen bij rechtszaken. In dit verband kan de inspanning genoemd worden die de Nederlandse vestiging van CCHR zich heeft getroost bij de TBS hoorzitting in 2006 om te waarschuwen tegen pogingen om gedragsbeïnvloedende psychiatrische middelen te kunnen voorschrijven zonder tussenkomst van de rechter. Overigens doet CCHR pogingen om een archief aan te leggen over gevallen van agressie, moord en zelfmoord, veroorzaakt door middelen die dergelijke effecten juist zouden moeten voorkomen. (bijvoorbeeld Prozac-achtige antidepressiva, maar ook ADHD medicijnen als Ritalin en Strattera; ref. publicaties van FDA en CCHR).

Psychiatrie wordt door Scientology beschouwd als pseudowetenschap. Het psychiatrisch handboek DSM wordt onder Scientologen afgeschilderd als middel om voortdurend nieuwe psychiatrische aandoeningen te creëren.

Scientology als sekte

Scientology wordt vaak beschouwd als een sekte, in sommige landen ook door de overheid. Ex-leden noemen vaak de manipulatieve aard van de 'sekte' en bijvoorbeeld dat het honderdduizenden dollars kost als je jaren lid bent. Scientology richt zich bijvoorbeeld volgens Anonymous, de grootste tegenstander van Scientology, op zogenaamde hoofdgroepen. Dit zijn rijke beroemdheden, zoals Tom Cruise en John Travolta, en jonge mensen die 'makkelijk te manipuleren zijn'. Scientology heeft een eigen spionagedienst, de OSA (en). Daarnaast heeft Scientology een eigen marine, genaamd Sea Org.[6] Scientology is in België vervolgd wegens afpersing, uitoefenen van geneeskunde zonder licentie, ontzeggen van medische hulp, niet helpen van mensen in gevaar, zwendel en criminele bendevorming (zie Rechtszaak België vs Scientology).

bron
The view from nowhere.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:17:33 #21
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521639
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:15 schreef Nemephis het volgende:
[ afbeelding ]
ech en da gebeurt ook gwoon hier in neederlant voorige maant nog een vrauw afgeslacht door haar schizoofreene zoon die t in het alternaatieve zogt.
pi_111521640
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:15 schreef hlmllp het volgende:

[..]

wat is dit voor offtopic post?
Hij bedoelde dit stuk, denk ik:
quote:
Donderdag was er in het europees hoofdkwartier van Scientology (in Brussel) een razzia.
Na vele klachten vielen ze het gebouw in en namen talloze documenten in beslag, en het gebouw is verzegeld.

Hier is ook de reportage die John Sweeny maakte voor de BBC vertaald in het nederlands.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=DB356D77CD187239

Een video die verteld over de misdaden van scientology:

In België is Scientology een sekte
In Amerika is het een religie met ondere andere Tom Cruise en John Travolta als bekendste leden.

In Januari verklaarde Anonymous, een groep internetgebruikers de oorlog aan scientology...
Vele protestacties volgden

10 februari: +-7000 mensen protesteren wereldwijd tegen scientology

15 maart: +- 10000 mensen protesteren wereldwijd tegen scientology

12 april: xxxx mensen protesteren wereldwijd tegen scientology (het centrum in Dusseldorf is ondertussen gesloten)

'zoek 'scientology protest' op youtube en je vind er duizenden videos over deze protestacties'
bv: londen 700-800 protestanten
Bekijk deze YouTube-video

interessante videos over wat er tussen de protesten gebeurde en op het einde videos van hordes anonymous

Road to 10 february:
http://www.dailymotion.com/SA-Anonymous/video/7341208
Road to 15 march:
Video niet gevonden

zeker bekijken
Om Scientology te joinen moet je tot 300.000 euro betalen.
Ze zijn tegen elke medicatie.
Ze zegen dat psychiatrie een industrie des doods is die verbannen moet worden.

Geloof wat je wilt... maar ze zetten zich boven de wet
operation snow white
bv:
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Snow_White
De grootste infiltratie in de amerikaanse regering ooit.
Ze lieten duizenden documenten verdwijnen etc...
Scientology is rijk, zeer rijk... als je tegen hen opspreekt beginnen ze een proces tegen je tot je geld op is, met tientallen advocaten.
Check vooral de video van Road to March 15 voor meer info hierover...

Bekijk deze YouTube-video
in atlanta op 15 maart werden 2 leden van Anonymous gearresteerd omdat ze geen toestemming hadden om een protestactie te voeren. Maar de politie had duidelijk gezegd dat ze geen nodig hadden. De politie gingen voor dit protest zelfs samen met enkele Scientologen op restaurant!

in DC en LA huurden ze zelfs tot 100 Off-duty politie agenten
  maandag 14 mei 2012 @ 03:18:28 #23
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521641
ik zal zoometeen de deuren hier waagewijt oopenzetten en zegge teegen mijn clienten da de zaak hier geslooten is, jullie hebbe gewoon geleik.
pi_111521644
quote:
2s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:16 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Waar zie jij een documentaire?
In de OP.
pi_111521646
Blijkbaar heeft de scientology een punt. Is dit onmogelijk in jullie ogen?
pi_111521649
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is een uiteenzetting van hun visie.

[..]

Nou, nou...Dat is wel lekker ruw gepakt, he?

In de documentaire laten ze misbruik zien in het verleden, en de gevolgen ervan. Het uiteenzetten van hun visie vind ik toch wel iets te algemeen gepakt.
pi_111521659
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:19 schreef hlmllp het volgende:
Blijkbaar heeft de scientology een punt. Is dit onmogelijk in jullie ogen?
Dude... |:(

hier, om je wat op te vrolijken
  maandag 14 mei 2012 @ 03:24:24 #28
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521663
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:19 schreef hlmllp het volgende:
Blijkbaar heeft de scientology een punt. Is dit onmogelijk in jullie ogen?
nee niet onmoggelijk. Maar wat is het punt? Dat er teveel pille geslikt worde en de farmaseutische induustrie te machtig is? Daarin hebbe ze geleik.
en waar hebbe ze noch meer een pund?
pi_111521668
Misschien moet je de documentaire kijken Glesse
  maandag 14 mei 2012 @ 03:27:28 #30
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521673
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:25 schreef hlmllp het volgende:
Misschien moet je de documentaire kijken Glesse
gaa ik morge doen, maar kan ik hier nie kijke zei ik net ook al tog. filmpjes worde hier nie afgespeelt. Keik hem morge. maar hier is nu diskussie en ik wil meedoen maar ik hoor steets maar niks behalve 'saajntoologie heeft een punt'....

dus vertel uns een beetje oover wat je vint enzoow, en dan kunne we samen praten en doe ik mein best zo goet mogelijk te typen.
pi_111521675
En nogmaals in de documentaire wordt nergens een referentie gemaakt naar scientology en dit topic hoort dus helemaal niet over die groepering te gaan

laten we gewoon inhoudelijk op de documentaire in gaan..
pi_111521676
Ik zie de exacte relatie met die scientology niet in dat filmpje? En dan nog blijkt dat filmpje een terechte conclusie over de psychiatrie in de huidige vorm.
Toevoegend aan dit algemene artikel nog een specefiek filmpje. Over medicatie die ik krijg voorgeschreven voor mijn slapeloze fasen.


Enorme gewichtstoename EN verhoogd cholestrol + gewenning! Alsof dat op termijn de problemen oplost.
En zo zijn er tal van voorbeelden.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:28:28 #33
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521678
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef hlmllp het volgende:
En nogmaals in de documentaire wordt nergens een referentie gemaakt naar scientology en dit topic hoort dus helemaal niet over die groepering te gaan

laten we gewoon inhoudelijk op de documentaire in gaan..
jaa en wat jei er van vindt en waarom enzow.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:29:55 #34
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521681
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef Das-Phantom het volgende:
Ik zie de exacte relatie met die scientology niet in dat filmpje? En dan nog blijkt dat filmpje een terechte conclusie over de psychiatrie in de huidige vorm.
Toevoegend aan dit algemene artikel nog een specefiek filmpje. Over medicatie die ik krijg voorgeschreven voor mijn slapeloze fasen.


Enorme gewichtstoename EN verhoogd cholestrol + gewenning! Alsof dat op termijn de problemen oplost.
En zo zijn er tal van voorbeelden.
en verzwijge ze dat nuu nog steets?
pi_111521684
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef hlmllp het volgende:
En nogmaals in de documentaire wordt nergens een referentie gemaakt naar scientology en dit topic hoort dus helemaal niet over die groepering te gaan

laten we gewoon inhoudelijk op de documentaire in gaan..
Ik heb een veel betere documentaire gevonden. Het gaat over een aantal personen die moeite hebben met een bepaald meubelstuk. Er zitten heel beroemde mensen in!
  maandag 14 mei 2012 @ 03:31:11 #36
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521686
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef Das-Phantom het volgende:
Ik zie de exacte relatie met die scientology niet in dat filmpje? En dan nog blijkt dat filmpje een terechte conclusie over de psychiatrie in de huidige vorm.
Toevoegend aan dit algemene artikel nog een specefiek filmpje. Over medicatie die ik krijg voorgeschreven voor mijn slapeloze fasen.


Enorme gewichtstoename EN verhoogd cholestrol + gewenning! Alsof dat op termijn de problemen oplost.
En zo zijn er tal van voorbeelden.
netwerk bestaat al jaaren nie meer. Stukje komt uit 2009...
http://www.astrazeneca.nl(...)oquelXRbijsl0411.pdf
pi_111521692
Wat maakt het uit dat Netwerk niet meer bestaat ?
  maandag 14 mei 2012 @ 03:35:10 #38
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521695
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:34 schreef Das-Phantom het volgende:
Wat maakt het uit dat Netwerk niet meer bestaat ?
stukje komt uit 2009. bijsluijter seroquel is vreiwel direkt daarna aangepast.
We leven in een tijt dat informaatie erg snel gaat en ik wil zegge dat een stukje uit 2009 dus al best achterhaalt kan zijn wat het in deze gevaltje dus ook is.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:37:28 #39
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521696
Oohja nog eeve voor de duijdelijkheit. Ik werk in de psiechiatrie en hep er moomenteel zelfs dienst. Dus vertel me zaaken, of vraag ze me. Dan kunne we praate en elkaar leere begrijpe enzoo.
pi_111521699
En wie van jullie heeft daadwerkelijk de docu bekeken?
pi_111521702
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:35 schreef Glesse het volgende:

[..]

stukje komt uit 2009. bijsluijter seroquel is vreiwel direkt daarna aangepast.
We leven in een tijt dat informaatie erg snel gaat en ik wil zegge dat een stukje uit 2009 dus al best achterhaalt kan zijn wat het in deze gevaltje dus ook is.
Die dodelijke bijwerkingen blijven bestaan hoor. Of de bijsluiter nu is aangepast of niet. :')
Het medicijn is verkrijgbaar sinds 1995 en duizenden mensen zijn al afhankelijk en zijn dus misleidt met die oude, onaangepaste bijsluiter.

Daarbij moet je nagaan hoe verneukt de industrie is dan ze ondanks de bijwerkingen het gewoon blijven uitschrijven :X
pi_111521705
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:38 schreef thesystem het volgende:
En wie van jullie heeft daadwerkelijk de docu bekeken?
Ik.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:43:41 #43
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521707
Goed rechtenstudent vraagt me vriendelijk of ik zonder mijn debiele gimmick wil typen. Dat zal ik bij wijze van hoge uitzondering in dit topic doen.
pi_111521709
Ik snap niet dat je je zo makkelijk laat overtuigen door een beperkte weergave van zaken waar je geen verstand van hebt. Op de middelbare school leer je al bij het vak Nederlands dat je eerst naar de bron kijkt om de informatie op waarde te schatten. Anderen doen dat wel en wijzen op het verband met de Scientology kerk, maar daar ben je dan wel kritisch over. Gebruik je gezonde verstand en laat je toch niet misleiden door door dit soort onzin TS.
pi_111521711
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:38 schreef thesystem het volgende:
En wie van jullie heeft daadwerkelijk de docu bekeken?
Zeker, mar had hem al gezien.
Eigenlijk nooit de link met die Scientology geweten en snap ook nog steeds niet welk oorzakelijk verband er zou moeten zijn. De zaken die ze stellen zijn volgens mij redelijk wetenschappelijk en algemeen en gaan niet uit van onzinnige theorien.
Bedrijven als Pfizer verdienen jaarlijks miljarden aan de psychiatrische industrie en dure anti-dpressivim/anti-psychoticums.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:45:19 #46
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521714
Daarbij moet ik wel zeggen; ik kán het filmpje/docu/propaganda/informatie hier niet bekijken, dat laat het systeem niet toe. maar dat wil niet zeggen dat we argumenten, gevoelens, sentimenten en informatie kunnen uitwisselen zonder te zeggen 'ja kijk het filmpje dan'
pi_111521716
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:44 schreef LavenderTown het volgende:
Ik snap niet dat je je zo makkelijk laat overtuigen door een beperkte weergave van zaken waar je geen verstand van hebt. Op de middelbare school leer je al bij het vak Nederlands dat je eerst naar de bron kijkt om de informatie op waarde te schatten. Anderen doen dat wel en wijzen op het verband met de Scientology kerk, maar daar ben je dan wel kritisch over. Gebruik je gezonde verstand en laat je toch niet misleiden door door dit soort onzin TS.
Je leert ook af te gaan op je eigen verstandelijke vermogens. Een goed verhaal is een goed verhaal ongeacht welke bron zich daaraan verbonden heeft.
We worden al jaren misleidt door onze eigen overheid die met o.a. het Voedingscentrum meester is in het verspreiden van onzin. De "Ik Kies Bewust" capmagne (gesponsord door het Rijk) is gewoon onderdeel van Unliver om meer te verkopen.
  maandag 14 mei 2012 @ 03:47:18 #48
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521719
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:44 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Zeker, mar had hem al gezien.
Eigenlijk nooit de link met die Scientology geweten en snap ook nog steeds niet welk oorzakelijk verband er zou moeten zijn. De zaken die ze stellen zijn volgens mij redelijk wetenschappelijk en algemeen en gaan niet uit van onzinnige theorien.
Bedrijven als Pfizer verdienen jaarlijks miljarden aan de psychiatrische industrie en dure anti-dpressivim/anti-psychoticums.
klopt. Hele rijke mannen en vrouwen zitten daar. Die veroorzaken een hoop ellende, ongetwijfeld. Het wondermedicijn bestaat nog niet, en zij hebben er baat bij om dat nog niet uit te vinden want ze willen $$$ op hun bankrekening en dat kun je crimineel noemen.
Maar ik ga hier niet stoppen met het geven van medicatie. Het zou mijn dood zijn.
pi_111521726
quote:
psychiatrie is de aardsvijand van de sekte die zich "Church of Scientology" noemt. Haar leider gaf een paar staaltjes van de haat van de sekte tegen psychiatrie.
Op de New Years Eve Event 2007 gaf de leider van deze sekte een lezing waarbij een video werd getoond. Daarin opgenomen voorbeelden uit de geplande tentoonstelling. Maar ook een afbeelding van een handgranaat waarop in hoofdletters "PSYCH BUSTER" stond. Daarop volgde een opname van een explosie, gevolgd door wederom in hoofdletters "GLOBAL OBLITERATION".









bron

quote:
Sweeney voelde zich ook niet op zijn gemak toen hij van de sekte een rondleiding kreeg in LA voor zijn BBC-documentaire ‘Scientology and Me’. De geestelijke gezondheidszorg wordt door de sekte namelijk gezien als een Nazistische pseudo-wetenschap. Dit blijkt ook duidelijk uit ‘Psychiatry: An Industry of Death’ (2006), een film die geproduceerd werd door Scientology’s zusterorganisatie Citizens Commission on Human Rights (CCHR).
bron

:O
  maandag 14 mei 2012 @ 03:50:00 #50
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_111521728
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 03:46 schreef Das-Phantom het volgende:

[..]

Je leert ook af te gaan op je eigen verstandelijke vermogens. Een goed verhaal is een goed verhaal ongeacht welke bron zich daaraan verbonden heeft.
We worden al jaren misleidt door onze eigen overheid die met o.a. het Voedingscentrum meester is in het verspreiden van onzin. De "Ik Kies Bewust" capmagne (gesponsord door het Rijk) is gewoon onderdeel van Unliver om meer te verkopen.
hmmmm nu vertroebelt de discussie mijn insziens toch al weer aardig.
ik zou ook kunnen zeggen:
We worden al jaren misleidt door Scientology die met o.a. rare niet onderbouwde nepdocu's meester is in het verspreiden van onzin. De "Psychiatrie een Industrie des Doods" capmagne (gesponsord door het Scientology) is gewoon onderdeel van Scientology om meer geld uit de zakken van kwetsbare mensen te kloppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')