pi_111520949
registreer om deze reclame te verbergen
Iedereen laat online zijn sporen na, http://stalk.info zou deze informatie opzoeken en na 2-3 dagen kun jij bekijken welke informatie over jou beschikbaar is.

Vertrouwen jullie dit?
Hallon, groetjes einzeinz
pi_111521123
Enige wat die website doet is zichtbaar zijn als zoekresultaat op Google. Pas wanneer men daarop klikt, registeren ze bepaalde gegevens.

Dat maak ik uit van dit plaatje:
stalkinfographic.png

Niets boeiends aan.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  maandag 14 mei 2012 @ 02:01:24 #3
33631 RedDevil085
Twie Schreum, GVD!!!
pi_111521243
Wat ik wel vreemd vind is dat als je met je facebook account inlogged het gratis is en als je dat niet doet je 5 dollar moet betalen (voor een jaar toegang).

Denk dus dat het verstandig is om even te wachten tot ze hun ToS daadwerkelijk geschreven hebben voor je de russische mafia je CC gegevens toestuurt ;)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_111521343
registreer om deze reclame te verbergen
Ik snap het concept eigenlijk niet echt.

Ik dacht dat ze Google afspeurden en alle gegevens over één bepaalde persoon verzamelden en je die dan kon opvragen door in te loggen met je Facebook.
Maar dan hebben ze nog meer informatie, en daarom wilde ik vragen hoe het precies werkt...
Hallon, groetjes einzeinz
pi_111521400
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 02:10 schreef einzeinz het volgende:
Ik snap het concept eigenlijk niet echt.

Ik dacht dat ze Google afspeurden en alle gegevens over één bepaalde persoon verzamelden en je die dan kon opvragen door in te loggen met je Facebook.
Maar dan hebben ze nog meer informatie, en daarom wilde ik vragen hoe het precies werkt...
http://wieowie.nl/ enzovoorts.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_111521410
Alleen mijn cupmaat en dergelijke, ik vind dat het ook wel daarbij mag blijven

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')