abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:14:01 #51
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_114104643
ja eigenlijk altijd.. meeste videos worden ook geblocked.. als je eenbeetje inzoomed is t al minder.. of je moet van die zwarte balken toevoegen.. als t korte fragmenten achter elkaar is blijft ie soms wel staan.. zoals nu
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_114105934
Ah vandaar die dailymotion link.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:29:35 #53
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_114134022
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:29 schreef Suikeroom het volgende:
zin in het nieuwe seizoen :)

Die actie op 3:33 van Messi is er toch wel 1 van uitzonderlijke klasse _O_

Ook zin in het nieuwe seizoen, 1e Clásico 23 augustus en de 2e 29 augustus.
Maar eerst nog ff op vakantie :)
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_114280383
quote:
Barcelona contracteert 9-jarige Ierse jongen

Barcelona heeft de 9-jarige Ierse Zak Gilsenan toegevoegd aan de jeugdopleiding. De Catalanen kaapten het talent voor de neus van Tottenham Hotspur weg. In een interview met the Irish Sun legde zijn vader uit hoe het contract van de piepjonge Ier tot stand kwam.

„In mei mocht Zak meedoen aan een proeftraining voor 400 kinderen uit de hele wereld bij de jeugdopleiding van Barcelona”, aldus Gilsenan's vader. Daar slaagde de Ier erin om door te dringen tot de beste 90, die in juni een volgende training afwerkten. Het vuurwerk bewaarde hij voor het laatst, toen hij in een oefenwedstrijd met de beste 16 kinderen maar liefst 7 keer scoorde. Twee weken later werden de Gilsenans gebeld met het nieuws dat Zak naar Spanje kon komen.

De Ierse jongen werd ontdekt door de scouts van Tottenham Hotspur, maar die visten achter het net toen ook Barcelona zich meldde.
pi_114302711
http://www.fcbarcelona.co(...)pretemporada-2012-13



Barça will play five friendly games between 24 July and 11 August as Tito Vilanova gets his team ready for the new season.

The team will also take part in the Catalan Super Cup in July and this years Joan Gamper Trophy will be held on 20 August.





[ Bericht 25% gewijzigd door Nober op 17-07-2012 02:28:13 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:15:42 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114304190
In de strijd om de lelijkste uit en thuis combinatie toch onbetwist op 1, dat is vast de eerste prijs
pi_114305014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:15 schreef Tarado het volgende:
In de strijd om de lelijkste uit en thuis combinatie toch onbetwist op 1, dat is vast de eerste prijs
Het wordt steeds gekker ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114305620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:15 schreef Tarado het volgende:
In de strijd om de lelijkste uit en thuis combinatie toch onbetwist op 1, dat is vast de eerste prijs
Het ziet er erger uit dan dat het is.
pi_114308381
Negen jaar is wel erg jong en het is ook zeker niet een garantie dat het er allemaal uitkomt. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik snap dat het een mooie kans is voor dat joch, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dit soort ontwikkelingen positief zijn.

Ik las vandaag overigens in de Marca dat Afellay niet naar Lille wil en wacht op een eventueel bod van Arsenal of Inter. Ik vind het overigens jammer, want het is de zoveelste Nederlander die min of meer faalt de laatste tijd in Spanje. Dat ligt natuurlijk niet altijd aan die Nederlanders, maar het is wel zonde.

Verder hoop ik ook niet dat Javi Martínez naar Barca gaat, want hij is een van de pilaren van Athletic Club. Daar komt nog bij dat ze bij Barca momenteel niet de benodigde 40 miljoen euro hebben die in de clausule van zijn contract staat. Hij gaf de laatste tijd wel steeds aan dat hij nog gelukkig is bij Athletic, dus laat ik daar maar het beste van hopen. Het is by far mijn favoriete speler in Athletic en van levensbelang in de verdediging. Briljante middenvelder ook overigens, wat zijn natuurlijke positie was voor de komst van Bielsa.

Hij staat trouwens ook in de belangstelling van Bayern, maar ook die willen geen 40 miljoen euro ophoesten.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:11:44 #60
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_114308641
Barca heeft toch ook een academy in Amerika waar ze jongetjes onder 11 tiki taka laten spelen.. ziet er wel gruwelijk uit

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_114312341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:11 schreef Suikeroom het volgende:
Barca heeft toch ook een academy in Amerika waar ze jongetjes onder 11 tiki taka laten spelen.. ziet er wel gruwelijk uit

Dat is niet van Barca geloof ik. Gewoon jonge teams die zichzelf zo genoemd hebben in het toernooi.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef Garagardo het volgende:
Negen jaar is wel erg jong en het is ook zeker niet een garantie dat het er allemaal uitkomt. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik snap dat het een mooie kans is voor dat joch, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dit soort ontwikkelingen positief zijn.

Ik las vandaag overigens in de Marca dat Afellay niet naar Lille wil en wacht op een eventueel bod van Arsenal of Inter. Ik vind het overigens jammer, want het is de zoveelste Nederlander die min of meer faalt de laatste tijd in Spanje. Dat ligt natuurlijk niet altijd aan die Nederlanders, maar het is wel zonde.

Verder hoop ik ook niet dat Javi Martínez naar Barca gaat, want hij is een van de pilaren van Athletic Club. Daar komt nog bij dat ze bij Barca momenteel niet de benodigde 40 miljoen euro hebben die in de clausule van zijn contract staat. Hij gaf de laatste tijd wel steeds aan dat hij nog gelukkig is bij Athletic, dus laat ik daar maar het beste van hopen. Het is by far mijn favoriete speler in Athletic en van levensbelang in de verdediging. Briljante middenvelder ook overigens, wat zijn natuurlijke positie was voor de komst van Bielsa.

Hij staat trouwens ook in de belangstelling van Bayern, maar ook die willen geen 40 miljoen euro ophoesten.
Hoor net in de press conference dat Tito Afellay een belangrijke speler vindt en hem min of meer niet kwijt wilt.
pi_114312745
Dat zou mooi nieuws zijn voor Afellay, maar als ze daadwerkelijk besluiten Javi Martínez over te nemen van Athletic dan zal hij wel de deur uit moeten samen met Adriano om het budget rond te krijgen.

Alsnog: ik hoop het niet en ben blij voor Afellay dat Tito het wel in hem ziet zitten! Hopelijk zie ik hem hier in Bilbao nog eens spelen. De laatste keer dat ik Nederlanders heb mogen vervloeken in San Mamés was van de tijd dat Real Madrid nog een hele delegatie Nederlanders had, haha. Rode kaart en dik verlies waren het gevolg destijds :P
pi_114653733
Potje Futsal met Tito én Pep als coach :D

En Valdes als invaller voor Messi _O-

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114709048
quote:
Barcelona verlengt contract Mascherano

FC Barcelona heeft zich voor een langere periode verzekerd van de diensten van Javier Mascherano. Met de 28-jarige Argentijnse voetballer is overeenstemming bereikt over een nieuw contract, dat loopt tot medio 2016.

De controlerende middenvelder, die ook centraal achterin goed uit de voeten bleek te kunnen, werd 2 jaar geleden overgenomen van Liverpool. Hij had nog een verbintenis tot de zomer van 2014 bij Barça. De club die Mascherano tussentijds toch wil overnemen moet nu 100 miljoen euro neertellen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 07:39:02 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114709225
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 06:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Toch knap van hem, ik had niet verwacht dat hij zich staande zou kunnen houden toen hij van Liverpool kwam
pi_114709233
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toch knap van hem, ik had niet verwacht dat hij zich staande zou kunnen houden toen hij van Liverpool kwam
Paar acteer lessen en je bent klaar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:22:39 #67
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_114711612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
Potje Futsal met Tito én Pep als coach :D

En Valdes als invaller voor Messi _O-

Ook met tape van de 1 een 10 gemaakt. En Pique die gewoon staat te telefoneren terwijl hij de bal heeft. :D.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:20:42 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115716207
quote:
Afellay, Fontas en Jonathan Dos Santos hebben vanmorgen te horen gekregen dat zij geen minuten gaan maken dit seizoen.

Zij hebben er alles aan gedaan de afgelopen week om Vilanova te imponeren van hun kwaliteiten, dit is ook mede door de komst van Alexandre Song (zo goed als rond) niet gelukt.
Hele artikel van mundodeportivo vertaald:

quote:
Barca is pending departures

Once the club closed hiring Alex Song, the door 'mercato' Barca signings closes. However, there will still be open the exits. And in the heart of Barcelona's club will wait until day 31 with the idea of ​​effective lighten a template that today is longer than desired by Tito Vilanova. And in these moments, Tito has in its ranks with 23 players at his disposal (not counting the injured Muniesa or Abidal) and pending Song arrives.

In total, 24 players you must add to Tello, who despite having information about the subsidiary will also work routinely orders Vilanova. That is, given that in the calls come ligueras 18 players, up to 7 should be out of it before every game.

The leading candidates to walk out that door, takeovers or disposals, are Ibrahim Afellay, Andreu Fontas and Jonathan Dos Santos. All three have had offers from major clubs, but for now none has crystallized, mainly because they have refused to accept them.

Afellay wanted it ceded incorporate Liverpool, and also has sounded for Inter, Tottenham and, lately, Arsenal. By Fontas was interested Betis and, more recently, Ajax Overmars's hand, but refused to go to Amsterdam Central. And Dos Santos, among others, aims to Sevilla. The three are the first team sheet and want to rush their options to stay, but you know that you can guarantee Vilanova not too many minutes or continuity.
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:41:59 #70
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115780485
Affelay heeft daar ook niks meer te zoeken. Gisteren zaten Iniesta en Sanchez nog op de bank. Pedro en Tello op de vleugels. Middenveld krijg je die van Arsenal er nog bij.. Helemaal geen ruimte meer voor Ibi.
pi_115782158
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:41 schreef ShaoliN het volgende:
Affelay heeft daar ook niks meer te zoeken. Gisteren zaten Iniesta en Sanchez nog op de bank. Pedro en Tello op de vleugels. Middenveld krijg je die van Arsenal er nog bij.. Helemaal geen ruimte meer voor Ibi.
Eergevoel hé. Elke andere club is een stap terug. Als Ibi verstandig is, gaat hij naar een sub-topper zoals Arsenal.

Bij Barcelona spelen er nou eenmaal een stuk of 14/15 meer getalenteerde voetballers. En dat is geen schande.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:37:35 #72
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115782443
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Eergevoel hé. Elke andere club is een stap terug. Als Ibi verstandig is, gaat hij naar een sub-topper zoals Arsenal.

Bij Barcelona spelen er nou eenmaal een stuk of 14/15 meer getalenteerde voetballers. En dat is geen schande.
Ja, toch snap ik het niet. Hoeveel status krijg je als je 4e keuze bent voor je positie. Als je als subtopper Ibi kan oppakken voor een 4 a 5 miljoen doe je het denk ik wel heel goed trouwens.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:15:18 #73
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_115783918
quote:
Na acht maanden blessureleed maakte David Villa zondagavond zijn rentree bij FC Barcelona.
De dertigjarige aanvaller bekroonde dat emotionele moment met een doelpunt tegen Real Sociedad, waarna hij zijn hemd liet zien met daarop de tekst 'onmogelijk zonder jullie' boven een foto van zijn vrouw en kinderen.

''Het is voor hen ook een moeilijke tijd geweest'', aldus Villa. ''Het is fijn om weer terug te zijn en ik ben blij dat ik die blessure nu kan vergeten.''

Villa brak december vorig jaar tijdens het WK voor clubteams zijn scheenbeen, waardoor de topscorer aller tijden van Spanje het EK moest missen.

''Ik heb nu vijf weken voluit getraind, maar mijn lichaam heeft nog altijd moeite om het niveau te bereiken dat nodig is om meer minuten te maken'', aldus de aanvaller, die zondag in de 75e minuut onder een ovationeel applaus het veld van Camp Nou betrad.
Toch blijft het een domme gele kaart.

Wel blij dat hij er weer bij is :)
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:26:03 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115784305
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Eergevoel hé. Elke andere club is een stap terug. Als Ibi verstandig is, gaat hij naar een sub-topper zoals Arsenal.

Bij Barcelona spelen er nou eenmaal een stuk of 14/15 meer getalenteerde voetballers. En dat is geen schande.
Als je alleen al voor zijn positie(s) bekijkt heeft hij er een stuk of 5-6 voor zich en het lullige is als buitenlander moet je gewoon echt een slok beter zijn, het is Catalanen eerst, dan Spanjaarden, dan Spaans sprekenden en dan de rest, oftewel vergeet het maar.

Voetballen kan hij wel maar altijd een vreemd mannetje geweest dus eigenlijk verbaast het me niet eens dat hij wil blijven.

Sowieso jammer dat zoveel talent verloren gaat doordat de topclubs niet weten wat ze doen, als je ziet wat er op de bank/tribune zit bij pak 'm beet Real, Barca, City.

Maximaal 25 contractspelers per club vind ik wel een goeie oplossing.
pi_115854718
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')