abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2000 @ 15:45:11 #1
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_334909
Waar zijn ze toch gebleven, de streamverslaggevers van Bus 1?. Of zijn er op andere web-sites meer verslagen te vinden?

Eerdere opmerking:
Ik hoop dat de streamverslaggevers van Bus 1 zich weer aan hun hobby wijden. Vergeet niet dat zo'n BB/Bus-show aan het begin enerverender is dan aan het eind als alle controversiele en labiele mensen eruit gelopen of gestemd zijn.

Antwoord van PC-eend:
Ik geloof dat de streamverslaggevers van bus 1 zich nog steeds aan hun hobby wijden , maar ik geloof ook dat de streamverslaggevers uit bus 1 nu ieder hun eigen forum hebben ofzo.

  maandag 11 september 2000 @ 21:05:07 #2
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_335641
Dat vroeg ik me ook al af ja. Zullen misschien later wel komen. Ik stap van de week denk toch over op het BB forum. Kheb de Bus (nu alweer) gehad. BB lijkt me toch wat boeiender!
Hallo...?
  maandag 11 september 2000 @ 23:01:23 #3
5457 Cardan
I think i'm paranoid
  dinsdag 12 september 2000 @ 09:50:44 #4
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_336772
Aha! Dat helpt enorm.
Maar nu ben ik nieuwsgierig waarom de hele troep zich verplaatst heeft. Heb je daar ook een referentie voor?
pi_336836
Laat de lolbroeken de streamverslagen hier maar doen.
pi_338838
quote:
Op 12 september 2000 09:50 schreef Prediker het volgende:
Aha! Dat helpt enorm.
Maar nu ben ik nieuwsgierig waarom de hele troep zich verplaatst heeft. Heb je daar ook een referentie voor?
Toen ik hier na een tijdje weer eens kwam kijken of er hier misschien een forum was over BB usa , kwam ik in een hevige ruzie terecht.
Het betrof geloof ik vooral een paar fanatieke streamers , en quenda in het bijzonder omdat haar naam zelfs , als ik het goed begrepen heb , werd gefilterd hier op het forum ??
Ik neem aan dat dat een grap bertrof maar neem nu dus gelijk maar even de proef op de som
Waar die ruzie nou precies om ging weet ik niet precies , ik zat alleen maar te hopen dat het tijdens bus2 en BB2 een beetje opgeklaart zou zijn , want wat ik er vluchtig van gelezen heb was het een groot welles nietes verhaal (ik hoop dan ook niet dat ik dit nu weer per ongeluk oprakel).
Helaas is het hier nu , op het bus2 forum nu een stuk rustiger en ik heb dus het vermoeden dat de ruzie hiervan de rede is.
Ik vind het wel jammer want er zijn immers al genoeg spin-off sites/fora over de bus en BB en ik houd niet zo van dat site hoppen.
Fok was gewoon nr1 van alle bb/bus sites , als je hier alles volgde was je zo goed op de hoogte dat je die andere eigenlijk niet nodig had ( op een paar na , maar die werden hier dan wel weer vermeld ).
Ik hoop dat in ieder geval dat het BB2 forum weer even legendarisch gaat wordenls BB1

------------------------------
lets all join together
samen sterk
eenheid maakt macht

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_340206
quote:
Op 13 september 2000 04:09 schreef PC eend het volgende:
Toen ik hier na een tijdje weer eens kwam kijken of er hier misschien een forum was over BB usa , kwam ik in een hevige ruzie terecht.
Het betrof geloof ik vooral een paar fanatieke streamers , en quenda in het bijzonder omdat haar naam zelfs , als ik het goed begrepen heb , werd gefilterd hier op het forum ??
Ik neem aan dat dat een grap bertrof maar neem nu dus gelijk maar even de proef op de som
Waar die ruzie nou precies om ging weet ik niet precies , ik zat alleen maar te hopen dat het tijdens bus2 en BB2 een beetje opgeklaart zou zijn , want wat ik er vluchtig van gelezen heb was het een groot welles nietes verhaal (ik hoop dan ook niet dat ik dit nu weer per ongeluk oprakel).
Helaas is het hier nu , op het bus2 forum nu een stuk rustiger en ik heb dus het vermoeden dat de ruzie hiervan de rede is.
Ik vind het wel jammer want er zijn immers al genoeg spin-off sites/fora over de bus en BB en ik houd niet zo van dat site hoppen.
Fok was gewoon nr1 van alle bb/bus sites , als je hier alles volgde was je zo goed op de hoogte dat je die andere eigenlijk niet nodig had ( op een paar na , maar die werden hier dan wel weer vermeld ).
Ik hoop dat in ieder geval dat het BB2 forum weer even legendarisch gaat wordenls BB1

------------------------------
lets all join together
samen sterk
eenheid maakt macht


Hallo, ik lees meer dan ik dat durf te posten omdat ik ook bang ben voor ruzie, maar denk dat Havoc (die werkt toch nu voor Fokzine.net?) wel een antwoord kan geven op onze vragen.
Havoc, kun jij misschien uitleggen wat er aan de hand is?
Dat van Oliebol dat snap ik nu maar van dat verhaal van pc-eend, snap ik nog steeds helemaal niets.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  donderdag 14 september 2000 @ 19:49:02 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_341394
Ik denk dat de mensen van de Bus 1 allemaal een eigen reden hebben voor hun vertrek bij Fok.

Eén van de redenen voor mij was dat het Busforum ontzettend snel gesloten werd; er was amper sprake van een "rehab". Sommigen van de vaste kern zijn nog naar Fokeiland verhuist, maar daar heb ik me nooit echt thuisgevoeld.

Vind het jammer dat de groep zo uit elkaar gevallen is. Wij gaan inmiddels met een vriendenclubje van Bus 1 gewoon elders door.

Wat ik ook jammer vind is dat Danny nooit gereageerd heeft op mijn ICQ-berichtjes.

Maar ach, ik heb hier een fantastische tijd gehad, mijn liefde van mijn leven ontmoet, een heleboel interessante mensen leren kennen. Soms moet je gewoon verder gaan. Denk dat die tijd een beetje gekomen is.

Partir, c'est mourir un peu.

(maar die werd hier eerder ook niet begrepen, dus who cares)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2000 @ 19:56:02 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_341399
Ik sluit me aan bij de woorden van Sanne.
Ook ik heb bij FoK! de liefde van m'n leven ontmoet , maar voelde me er op 'n bepaald moment wat minder thuis. De sfeer werd, na afloop van De Bus 1 steeds grimmiger en links en rechts werden mensen, al dan niet terecht, gebanned. Toen daarna ook nog elk topic eindigde in 'n flame-war had ik 't even gehad.

Niettemin wens ik FoK! veel succes en zal er zelf ook nog wel zo nu en dan m'n gezicht laten zien. Maar 't echte busforum zit inmiddels toch ergens anders...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_341409
quote:
Op 14 september 2000 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar 't echte busforum zit inmiddels toch ergens anders...
Waar zit die dan? Dit bus2 forum is nl. toch niet helemaal je van het
Er wordt erg weinig gepost en het is niet 'actief' genoeg.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_341810
Tiki, het forum waarover gesproken wordt, is in dit topic al vermeld.

Ik sluit mij volledig bij Sanne en Cynix aan.
Ik heb veel leuke mensen leren kennen bij t Fok forum, maar toen het bus forum gesloten werd, was ik een beetje de weg kwijt geraakt. Ik ben toen voor de gein eens gaan kijken, of het mij zou lukken om een forum te beginnen. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Maar even goeie vrienden, ik wens Fok nog heel veel sterkte toe met het forum.

groetjes,
Femfatale

never play games........
  donderdag 14 september 2000 @ 23:57:36 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_341831
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_342845
De belangrijkste reden dat ik hier weinig post is dat drie van de vier keer dat ik hier post mijn window vastloopt. Mijns inziens is Internet explorer 5.00 geen incourante browser en zou posten probleemloos moeten verlopen.

Daarnaast begrijp ook ik niet waarom het Busforum ooit gesloten is. Ik heb hier vragen over gesteld in het topic waarin Danny aankondigde het forum te gaan sluiten maar ik heb geen antwoord gekregen.

Bovendien lijkt men nauwelijks enthousiast m.b.t. de Bus in het Fok!forum. Het forum wordt op de dag van de eerste uitzending geopend, het lijkt haast met tegenzin, terwijl het Big brother forum weken van tevoren open was. Ik post liever in een forum waar men wel enthousiast lijkt.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')