abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:19:36 #51
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111668220
ik vind het maar raar :?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:15:45 #52
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111670516
quote:
5s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:28 schreef Roolio het volgende:
Titanium backup kun je nu ook laten synchroniseren met Google Drive, maar ik kan nergens vinden waar ik nou mijn gebruikersnaam+wachtwoord moet invullen.
Weet iemand waar dat kan? Kan toch niet onvindbaar zijn? :@
Staat dat niet al in je toestel? Je google Drive is toch gewoon aan je Google account gekoppeld? Of cul jij voor de Playstore, Youtube ed. altijd opnieuw een wachtwoord in?
quote:
4s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:19 schreef Parafernalia het volgende:
ik vind het maar raar :?
Als het echt eruit ziet zoals die vent het omschrijft, lijkt hij het echt vet. Maar Sharp brengt geen toestellen uit hier, helaas.

Iemand die trouwens iets weet over goede camera-toestellen? Ik bedoel, voor WP7 komt die PureView camera in de toekomst, en voor Symbian komt deze al uit. Maar is er een alternatief voor Android? Sony had in het verleden een paar goede camera-toestellen in de Cybershot series. Ze hebben nu Konica Minolta al een tijdje overgenomen. Waarom doet Sony niets met een toffe cameraphone? En dan het liefst iets serieus. Een iPhone 4S of GSII is leuk, maar ik wil gewoon minimaal N8 kwaliteit. Vette lens en flitser. Een truukje las de PureView is natuurlijk ook leuk, maar dat hoeft niet eens. kwa Lens en flitser heeft Sony de mensen al in huis, dus er moet iets mogelijk zijn.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kenju op 17-05-2012 17:25:56 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_111672498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Staat dat niet al in je toestel? Je google Drive is toch gewoon aan je Google account gekoppeld? Of cul jij voor de Playstore, Youtube ed. altijd opnieuw een wachtwoord in?
Geen idee, ik krijg in ieder geval de foutmelding "Google Drive-toegangsgegevens zijn nog niet gedefinieerd"

Ik vind trouwens die antenne wel cool bij die Sharp-telefoon :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:10:00 #54
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111672846
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Staat dat niet al in je toestel? Je google Drive is toch gewoon aan je Google account gekoppeld? Of cul jij voor de Playstore, Youtube ed. altijd opnieuw een wachtwoord in?

[..]

Als het echt eruit ziet zoals die vent het omschrijft, lijkt hij het echt vet. Maar Sharp brengt geen toestellen uit hier, helaas.

Iemand die trouwens iets weet over goede camera-toestellen? Ik bedoel, voor WP7 komt die PureView camera in de toekomst, en voor Symbian komt deze al uit. Maar is er een alternatief voor Android? Sony had in het verleden een paar goede camera-toestellen in de Cybershot series. Ze hebben nu Konica Minolta al een tijdje overgenomen. Waarom doet Sony niets met een toffe cameraphone? En dan het liefst iets serieus. Een iPhone 4S of GSII is leuk, maar ik wil gewoon minimaal N8 kwaliteit. Vette lens en flitser. Een truukje las de PureView is natuurlijk ook leuk, maar dat hoeft niet eens. kwa Lens en flitser heeft Sony de mensen al in huis, dus er moet iets mogelijk zijn.
die nieuwe Experia heeft best een vette cam...maar ik ben geen expert
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:07:27 #55
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111680837
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Staat dat niet al in je toestel? Je google Drive is toch gewoon aan je Google account gekoppeld? Of cul jij voor de Playstore, Youtube ed. altijd opnieuw een wachtwoord in?

[..]

Als het echt eruit ziet zoals die vent het omschrijft, lijkt hij het echt vet. Maar Sharp brengt geen toestellen uit hier, helaas.

Iemand die trouwens iets weet over goede camera-toestellen? Ik bedoel, voor WP7 komt die PureView camera in de toekomst, en voor Symbian komt deze al uit. Maar is er een alternatief voor Android? Sony had in het verleden een paar goede camera-toestellen in de Cybershot series. Ze hebben nu Konica Minolta al een tijdje overgenomen. Waarom doet Sony niets met een toffe cameraphone? En dan het liefst iets serieus. Een iPhone 4S of GSII is leuk, maar ik wil gewoon minimaal N8 kwaliteit. Vette lens en flitser. Een truukje las de PureView is natuurlijk ook leuk, maar dat hoeft niet eens. kwa Lens en flitser heeft Sony de mensen al in huis, dus er moet iets mogelijk zijn.
Van alle smartphones die momenteel uit zijn, heeft de iPhone 4S nog steeds de beste camera. De One X, Sony Xperia S en Galaxy S2 hebben ook leuke camera's, maar ze zijn allemaal toch wat minder. De N8 heeft weer een wat betere camera dan de iPhone, maar als smartphone is dat toestel echt waardeloos. Het is even afwachten wat de S3 gaat doen, maar als Samsung zelf zegt dat de nadruk niet op fotokwaliteit ligt, maar op social sharing van foto's, wekt ook dat geen vertrouwen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:49:42 #56
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111682952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Van alle smartphones die momenteel uit zijn, heeft de iPhone 4S nog steeds de beste camera. De One X, Sony Xperia S en Galaxy S2 hebben ook leuke camera's, maar ze zijn allemaal toch wat minder. De N8 heeft weer een wat betere camera dan de iPhone, maar als smartphone is dat toestel echt waardeloos.
De GalaxySII is gewoon gelijkwaardig aan de iPhone 4S hoor. De Symbian-support kwa apps is inderdaad tanende, maar voor sommigen is het natuurlijk genoeg. En dan is de N8 camera de duidelijk koning. Zeker wat het schieten bij beperkte licht betreft, maar ook gewoon in het licht is het verschil vrij duidelijk. Anyway, ik heb veel plezier met Symbian gehad, en bepaalde functionaliteit vind ik het erg jammer van dat het er niet meer is in Android, WP7 en iOS. Maar Symbian is gewoon over.
quote:
Het is even afwachten wat de S3 gaat doen, maar als Samsung zelf zegt dat de nadruk niet op fotokwaliteit ligt, maar op social sharing van foto's, wekt ook dat geen vertrouwen.
Ik hoor er weinig over, dus dan lijkt het er inderdaad op dat ze er niet veel mee hebben gedaan. Ik hoor ook goede dingen over de camera van de One X, die achter de N8 toch beter zou zijn dan die van de iPhone 4S en Galaxy SII volgens verschillende reviews, zeker in mindere licht-condities volgens GSM Arena (die de GSIII vergeleken met de OneX). Maar ten eerste wil ik geen HTC (slechte garantie-support), en ten tweede wil ik na zoveel jaren HTC wel eens iets anders. En ik wil een Xenon-flits. Trouwens, ook al zou de Galaxy SIII een goede camera hebben (volgens GSMArena is hij beter dan de One X, behalve in slechte licht conditie), ik vind het ding ook erg lelijk en plasticy.

De Xperia S doet het inderdaad goed en is lekker geprijsd. Maar toch weer een led-flits, en niet de killer-camera die ik zoek (hij is beter dan de GSII naar het schijnt). Ik wil echt een speciale camera die een nieuwe standaard zet en met minimale post processing gewoon een goed plaatje laat zien. Tot nu toe kan alleen de N8 dat.
Maar ik wil dus gewoon Android hebben.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_111683143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

De GalaxySII is gewoon gelijkwaardig aan de iPhone 4S hoor. De Symbian-support kwa apps is inderdaad tanende, maar voor sommigen is het natuurlijk genoeg. En dan is de N8 camera de duidelijk koning. Zeker wat het schieten bij beperkte licht betreft, maar ook gewoon in het licht is het verschil vrij duidelijk. Anyway, ik heb veel plezier met Symbian gehad, en bepaalde functionaliteit vind ik het erg jammer van dat het er niet meer is in Android, WP7 en iOS. Maar Symbian is gewoon over.

[..]

Ik hoor er weinig over, dus dan lijkt het er inderdaad op dat ze er niet veel mee hebben gedaan. Ik hoor ook goede dingen over de camera van de One X, die achter de N8 toch beter zou zijn dan die van de iPhone 4S en Galaxy SII volgens verschillende reviews, zeker in mindere licht-condities volgens GSM Arena (die de GSIII vergeleken met de OneX). Maar ten eerste wil ik geen HTC (slechte garantie-support), en ten tweede wil ik na zoveel jaren HTC wel eens iets anders. En ik wil een Xenon-flits. Trouwens, ook al zou de Galaxy SIII een goede camera hebben (volgens GSMArena is hij beter dan de One X, behalve in slechte licht conditie), ik vind het ding ook erg lelijk en plasticy.

De Xperia S doet het inderdaad goed en is lekker geprijsd. Maar toch weer een led-flits, en niet de killer-camera die ik zoek (hij is beter dan de GSII naar het schijnt). Ik wil echt een speciale camera die een nieuwe standaard zet en met minimale post processing gewoon een goed plaatje laat zien. Tot nu toe kan alleen de N8 dat.
Maar ik wil dus gewoon Android hebben.
Ik hoor bijna alleen maar positieve verhalen over de HTC garantie afhandeling. Telefoons die bij je thuis opgehaald worden, er wordt niet moeilijk gedaan als er wat valschade op je telefoon zit en dergelijke. Wellicht heb je gewoon pech gehad.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:00:02 #58
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111683398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

De GalaxySII is gewoon gelijkwaardig aan de iPhone 4S hoor. De Symbian-support kwa apps is inderdaad tanende, maar voor sommigen is het natuurlijk genoeg. En dan is de N8 camera de duidelijk koning. Zeker wat het schieten bij beperkte licht betreft, maar ook gewoon in het licht is het verschil vrij duidelijk. Anyway, ik heb veel plezier met Symbian gehad, en bepaalde functionaliteit vind ik het erg jammer van dat het er niet meer is in Android, WP7 en iOS. Maar Symbian is gewoon over.

[..]

Ik hoor er weinig over, dus dan lijkt het er inderdaad op dat ze er niet veel mee hebben gedaan. Ik hoor ook goede dingen over de camera van de One X, die achter de N8 toch beter zou zijn dan die van de iPhone 4S en Galaxy SII volgens verschillende reviews, zeker in mindere licht-condities volgens GSM Arena (die de GSIII vergeleken met de OneX). Maar ten eerste wil ik geen HTC (slechte garantie-support), en ten tweede wil ik na zoveel jaren HTC wel eens iets anders. En ik wil een Xenon-flits. Trouwens, ook al zou de Galaxy SIII een goede camera hebben (volgens GSMArena is hij beter dan de One X, behalve in slechte licht conditie), ik vind het ding ook erg lelijk en plasticy.

De Xperia S doet het inderdaad goed en is lekker geprijsd. Maar toch weer een led-flits, en niet de killer-camera die ik zoek (hij is beter dan de GSII naar het schijnt). Ik wil echt een speciale camera die een nieuwe standaard zet en met minimale post processing gewoon een goed plaatje laat zien. Tot nu toe kan alleen de N8 dat.
Maar ik wil dus gewoon Android hebben.
Ik heb zowel de Xperia S als de One X getest, en beiden lopen achter de iPhone 4S aan. Net als de Galaxy S2, die een goede camera heeft, maar zeker niet gelijk is aan de 4S.

Echt spectaculaire dingen zou ik voorlopig niet verwachten op het gebied van smartphone-camera's. Bijna elke high end-smartphone heeft tegenwoordig een camera die volstaat voor 90% van de kopers, en zolang Nokia weigert het Android-licht te zien, zullen de verbeteringen niet wereldschokkend zijn. De camera's in de laatste Nokia-toestellen waren overigens ook niet om over naar huis te schrijven. Je hebt nu wel de Pureview, maar ja, Symbian he :P
pi_111686241
quote:
Gartner keek ook naar het wereldwijde aandeel van smartphonebesturingssystemen. Android gaat daarbij ruim aan kop met 56,1 procent, waarbij iOS op ruime afstand volgt met 22,9 procent. Symbian, BlackBerry en Bada van Samsung staan in de top 5 met een aandeel van respectievelijk 8,6, 6,9 en 2,7 procent. Microsoft staat met 1,9 procent op de zesde plaats.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 08:59:49 #60
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_111695254
Als je je flexibel opstelt en luistert naar je klanten in plaats van je eigen zin door te drammen, dan zie je dat terug in je marktaandeel :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_111696451
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb twee vraagjes:
1. is het mogelijk om de batterijspanning weer te geven boven in het scherm?
2. ik heb nu onderin vier icoontjes staan "telefoon contacten berichten applicaties"
kan ik deze aanpassen?

ik heb trouwens een samsung galaxy s2. is dit dan het goede topic?
Battery Indicator zie je in de statusbalk.
Run rabbit, run.
pi_111696568
Run rabbit, run.
pi_111696570
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 08:59 schreef Devolution het volgende:
Als je je flexibel opstelt en luistert naar je klanten in plaats van je eigen zin door te drammen, dan zie je dat terug in je marktaandeel :)
Android is ook voor telefoons in het goedkope segment, niet alleen het dure. iOS opereert alleen in het dure segment.

Statstieken zeggen gewoon helemaal niets.

Dit heeft helemaal niets met je zin doordrammen te maken. Als Apple een hoger marktaandeel met iOS wil hebben, dan zullen ze dat ook aan andere toestelleveranciers moeten geven.

Wat ik hieruit op maak, is dat iOS met maar 1 toestelleverancier gewoon het extreem goed doet, en dat Android met tig toestelleveranciers slechts de helft heeft, en het dus eigenlijk slecht doen
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:41:55 #64
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111697006
:')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111698531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

bunch of skeet skeet
Apple heeft aan het einde van het jaar ongeveer 10% neem ik aan, en er zijn wel degelijk iPhones te koop voor rond de 200euro en dat zijn gebruikte (waar een heel grote markt voor is).

En ze gaan toch een 7inch iPad maken? :') eerst gaf Steve aan dat hij dat nooit zou willen, maar nu ie dood is kan het natuurlijk wel omdat ze bang zijn dat ze verpulverd worden door het Android geweld.

Ik zou maar snel die Apple aandelen verkopen. :W
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_111698577
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE84H00X20120518

quote:
(Reuters) - Samsung Electronics Co has received some 9 million pre-orders for its third-generation Galaxy S smartphone from more than 100 global carriers, the Korea Economic Daily reported on Friday.

Samsung toppled Apple as the world's biggest smartphone maker in the first quarter, helped by its line-up of Galaxy named devices running on Google's free Android software.

The latest version of its flagship phone, unveiled this month, will first go on sale on May 29 in Germany before being rolled out to other countries.

The newspaper, which cited an unidentified Samsung official, also said the company's smartphone factory in South Korea was running at its full capacity of 5 million units per month.
9miljoen pre-orders van S3 al op dit moment. En ja die is 799$, ook niet laag toch?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:53:14 #67
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111698883
Browser wars, os wars.. :Z

Vroeger ging het om spijkerbroeken en olie
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111699310
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef Parafernalia het volgende:
Browser wars, os wars.. :Z

Vroeger ging het om spijkerbroeken en olie
Er is vast al iemand druk bezig met een reactie, maarja alles wordt vergeleken tegenwoordig toch?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:10:07 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111699458
vergelijken is ook prima
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:15:52 #70
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111699639
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Apple heeft aan het einde van het jaar ongeveer 10% neem ik aan, en er zijn wel degelijk iPhones te koop voor rond de 200euro en dat zijn gebruikte (waar een heel grote markt voor is).

En ze gaan toch een 7inch iPad maken? :') eerst gaf Steve aan dat hij dat nooit zou willen, maar nu ie dood is kan het natuurlijk wel omdat ze bang zijn dat ze verpulverd worden door het Android geweld.

Ik zou maar snel die Apple aandelen verkopen. :W
Android-geweld :') Vergelijk het totale aantal verkochte Android-tablets eens met het aantal verkochte iPads. En dan nog bestaat de helft van alle verkochte Android-tablets uit Kindle Fires. En waarom? Omdat die in een segment verkocht wordt waar nog geen iPad voor is.

Zodra er een 7" iPad voor $200-250 te koop is, zal de verkoop van de Kindle Fire ook afnemen.

Apart, hoe erg Android fanboys dingen kunnen verdraaien om maar een :') te kunnen plaatsen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:24:36 #71
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111699948
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apart, hoe erg Android en Apple fanboys dingen kunnen verdraaien om maar een :') te kunnen plaatsen.
Fixed
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111700149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Apple heeft aan het einde van het jaar ongeveer 10% neem ik aan, en er zijn wel degelijk iPhones te koop voor rond de 200euro en dat zijn gebruikte (waar een heel grote markt voor is).

En ze gaan toch een 7inch iPad maken? :') eerst gaf Steve aan dat hij dat nooit zou willen, maar nu ie dood is kan het natuurlijk wel omdat ze bang zijn dat ze verpulverd worden door het Android geweld.

Ik zou maar snel die Apple aandelen verkopen. :W
Sorry dat ik een Sony Xperia S heb en geen aandelen in Apple. Ik kan alleen niet tegen mensen die altijd alles zien zodat het positief is voor hun eigen fanboyisme. Daarom dat ik daar graag altijd een andere draai aan geef...
pi_111700467
Jullie lurken hier echt 24/7 wachtend op iemand die ook maar iets over Apple zegt of niet? Apple heeft met zijn iPad reeks een voorsprong net zoals ze bij de iPhone hadden, maar dat kan ook snel veranderen.

Juni gaat Google als het goed is een eigen tablet aankondigen, ben benieuwd en hopelijk wordt het geen 7 inch versie want daar had Steve wel gelijk, dat zijn amper tablets. Toch is er blijkbaar wel markt voor.
Een "Google" tablet zou in mijn ogen toch wel goed aanslaan bij het publiek, en Google heeft genoeg resources om een hype te creëren.

Plus letterlijk de hele markt wordt overspoelt met goedkope Android tablets, hier sta ik zelf ook niet om te springen hoor geloof mij, maar de betere tablets die blijven toch wel over en behouden hun prijs.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:46:31 #74
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111700648
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111700778
quote:
Verkeerde topic? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')