quote:
Op donderdag 17 mei 2012 21:07 schreef Splackavellie02 het volgende:[..]
Van alle smartphones die momenteel uit zijn, heeft de iPhone 4S nog steeds de beste camera. De One X, Sony Xperia S en Galaxy S2 hebben ook leuke camera's, maar ze zijn allemaal toch wat minder. De N8 heeft weer een wat betere camera dan de iPhone, maar als smartphone is dat toestel echt waardeloos.
De GalaxySII is gewoon gelijkwaardig aan de iPhone 4S hoor. De Symbian-support kwa apps is inderdaad tanende, maar voor sommigen is het natuurlijk genoeg. En dan is de N8 camera de duidelijk koning. Zeker wat het schieten bij beperkte licht betreft, maar ook gewoon in het licht is het verschil vrij duidelijk. Anyway, ik heb veel plezier met Symbian gehad, en bepaalde functionaliteit vind ik het erg jammer van dat het er niet meer is in Android, WP7 en iOS. Maar Symbian is gewoon over.
quote:
Het is even afwachten wat de S3 gaat doen, maar als Samsung zelf zegt dat de nadruk niet op fotokwaliteit ligt, maar op social sharing van foto's, wekt ook dat geen vertrouwen.
Ik hoor er weinig over, dus dan lijkt het er inderdaad op dat ze er niet veel mee hebben gedaan. Ik hoor ook goede dingen over de camera van de One X, die achter de N8 toch beter zou zijn dan die van de iPhone 4S en Galaxy SII volgens verschillende reviews, zeker in mindere licht-condities volgens GSM Arena (die de GSIII vergeleken met de OneX). Maar ten eerste wil ik geen HTC (slechte garantie-support), en ten tweede wil ik na zoveel jaren HTC wel eens iets anders. En ik wil een Xenon-flits. Trouwens, ook al zou de Galaxy SIII een goede camera hebben (volgens GSMArena is hij beter dan de One X, behalve in slechte licht conditie), ik vind het ding ook erg lelijk en plasticy.
De Xperia S doet het inderdaad goed en is lekker geprijsd. Maar toch weer een led-flits, en niet de killer-camera die ik zoek (hij is beter dan de GSII naar het schijnt). Ik wil echt een speciale camera die een nieuwe standaard zet en met minimale post processing gewoon een goed plaatje laat zien. Tot nu toe kan alleen de N8 dat.
Maar ik wil dus gewoon Android hebben.