abonnement Unibet Coolblue
pi_111710658
Ik heb één keer een trip gemaakt met 20 kilo (eerste keer: door Europa), dat is echt niet te doen :+ (Wel met tent/slaapzak/matje etc.)

De laatste keren was mijn streefgewicht 15 kilo, en dat kwam dan meestal toch rond de 16 uit. Maar achteraf heb ik altijd spullen meegenomen die ik niet (écht) gebruikt heb. Er valt dus toch nog wel wat te besparen als je het van tevoren goed kan afwegen. Het probleem zit 'm vaak in van die dingen waarvan je denkt: ja maar dat wéégt toch niks.. om vervolgens 20 van dat soort spullen mee te nemen.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_111711109
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:37 schreef zipcon het volgende:
Ik ben in beide landen geweest.

Vietnam is tov Indonesië nog in volle ontwikkeling qua toeristische faciliteiten. Het verandert echter zeer snel: toeristische info, ietwat comfortabele logies, etc zijn meer en meer beschikbaar in Vietnam.

Eten is zowel in Vietnam als Indonesie redelijk goedkoop, voor ¤3-5 zou je toch al goed moeten kunnen eten. Een "dure" maaltijd kost ongeveer ¤20.

Openbaar vervoer is niet erg handig en taxi's gaan je in beide landen afzetten. Hier valt jammer genoeg niet veel aan te doen. Als er een meter is, is het best die te gaan gebruiken. Vanuit luchthavens zijn het meestal ook vaste tarieven, dus bekijk de taxi-kiosks even.

Vietnam is wel veel authentieker. Hoewel ik vind dat gerestaureerde stadscentra zeker een meerwaarde zouden bieden, maar voorlopig is dat nog niet het geval. Er zijn natuurlijk toeristen die juist gaan voor dit ongerepte gevoel. Indonesië bevat veel gerestaureerde sites en het voelt meer aan als tourist traps. Je kan echter in bvb Bali nog vele originele plekjes vinden. De leidraad is ongeveer "zie je geen enkele blanke toerist, dan is het nog onaangeroerd en origineel".

De keuze valt meer op smaak: ga je voor de Chinees-Vietnam cultuur of hindu/moslim Indonesie?
Interessant. De maaltijd van 20 euro is denk ik wel heel speciaal? Voor 20 euro kan je in Nederland ook zowat in een restaurant eten :P
Wij zijn ook meer voor de authentieke plekken en niet de toeristische hotspots, Vietnam trekt mij wel wat meer dan Indonesië!


quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:33 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Ik heb eerst zeven maanden in Australie gereisd en gewerkt, daarna drie weken Indonesie en nu ben ik net begonnen aan Vietnam, wat ook wel een week of drie zal worden. Hierna hoop ik nog wat meer van Azie te zien voor ik terug naar huis ga in een maand of twee :)

Indonesie voelde voor mij wat duurder aan, maar het verschil is echt minimaal - omdat je al snel met duizenden Indonesische roepies of Vietnamese dongs betaalt (in lokale eetstalletjes betaal je bijv. 15.000 roepiah voor een bord Indonesische nasi goreng of 25.000 dong voor Vietnamese noedelsoep, dat is allebei ongeveer een euro) voelt het verschil voor mij soms wat groot aan, maar uiteindelijk is het normaal gezien nog geen euro verschil.

Het hangt er natuurlijk ook van af waar je precies heen gaat, met name in Indonesie zit er nogal wat verschil tussen wat je betaalt in het overbevolkte Java en een afgelegen eiland in de Molukken. Bier maakt op grote schaal misschien wel een verschil, maar als je niet van plan bent 24/7 te gaan feesten valt ook dat erg mee. 1,2 keer komt dus dichter in de buurt dan 2. In beide landen kun je van 1000 euro per maand in elk geval gemakkelijk leven (en dan kun je het in beide landen nog steeds vaak genoeg op een zuipen zetten :P ).

[..]

Waar ben je geweest in Indonesie als ik vragen mag? Java en Bali? Die zijn inderdaad behoorlijk ver ontwikkeld, maar wat ik gezien heb (Bali-Lombok-Flores en wat eilandjes ertussen en eromheen) vond ik toch nog vrij ongerept.

Juist Vietnam is voor mijn gevoel als geheel wat meer ingesteld op toeristen, door de vorm van het land en de grote hoeveelheden backpackers in ZO-Azie loopt er echt een toeristenroute van noord naar zuid. In Indonesie is toerisme zeker duidelijk aanwezig, maar ik heb het idee dat dat zich meer beperkt tot de echte highlights (Java en Bali dus, en allicht ook attracties als orangutangs op Sumatra).

Ik moet er wel bij zeggen dat ik van Vietnam voorlopig alleen Saigon en omgeving heb gezien, en dat ik ook Indonesie niet in z'n geheel kan beoordelen ;)
Tof man! Was het lastig om werk te vinden in Australië? Van een vriend hoorde ik dat het vrij lastig is om daar als buitenlander aan een baan te komen. Erg duidelijk verhaal wat betreft het toerisme, thanks!

quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik sluit me bij de persoon hier boven aan, waarom zou je China niet overwegen?


Dat de cultuur heel gesloten is kan ik me namelijk niet echt in vinden. Het was juist een heel leuk backpackland, misschien juist wel omdat het daar nog iets minder gemeengoed is dan in thailand en dergelijke.


De oudere chinezen zijn wat lastiger om contact mee te leggen,d at is waar. Maar alle (relatief) jongeren (<35) staan grotendeels open voor contact en vinden het juist leuk om reizigers te helpen. Genoeg tips&tricks van locals gekregen en gezellig in de nachttreinen gepraat/gebarentaalt met medepassagiers.


Het kost inderdaad relatief gezien geen drol, hoewel wij (2 personen) voor 4 weken wel iets meer kwijt waren dan 1800eu per persoon, helemaal als je er ook nog de tickets van moet betalen.
De tickets naar China zijn duurder voor zover ik kan zien. Bij cheaptickets en dergelijke zijn tickets naar China al gauw 1000 euro+. Het schijnt ook dat weinig mensen Engels spreken in China, dat wordt denk ik wel een probleem omdat wij geen Chinees kunnen :P
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:01:41 #203
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111711539
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ja die verhalen zijn niet best... ik ben toen halverwege maar weer teruggegaan naar bangkok. maar goed, ik ws ook wel uitgeput toen. ik hoop dat je een sterke ruggegraad hebt.
t si wel de moeite waard, dat ik ankor wat heb gemist , daar baal ik nu nog van.
Ja ik heb echt alleen maar shit verhalen gehoord, maargoed ik ben jong en 1.90 (wat hier lang is) en man dus opzich sta ik wel sterk. Plus dat ik nogal een sterke ruggegraat heb en m'n mannetje wel sta, dus soms als het nodig is dat ik uitval dan veranderd de houding van de persoon meestal wel :P

Naja weetje ik heb zoveel erover al gehoord en alles, ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat en cambodja wil ik toch maar een klein weekje zijn, eigenlijk alleen om de tempels goed te zien dus :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:04:11 #204
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111711606
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef wormtrein het volgende:
Ik heb één keer een trip gemaakt met 20 kilo (eerste keer: door Europa), dat is echt niet te doen :+ (Wel met tent/slaapzak/matje etc.)

De laatste keren was mijn streefgewicht 15 kilo, en dat kwam dan meestal toch rond de 16 uit. Maar achteraf heb ik altijd spullen meegenomen die ik niet (écht) gebruikt heb. Er valt dus toch nog wel wat te besparen als je het van tevoren goed kan afwegen. Het probleem zit 'm vaak in van die dingen waarvan je denkt: ja maar dat wéégt toch niks.. om vervolgens 20 van dat soort spullen mee te nemen.
dit.
sowieso neem maar 2 setjes mee, je kan overal wassen!! en anders koop je even schoon shirt :)
Ik heb van die dingen waarvan ik denk; waarom?!
langemouwen t-shirt, nooit gebruikt, teveel sokken, gorillapod voor camera bijna niet gebruikt. maar als ik hem gebruik is het het wel weer waard

en dan grootste struikelblok; laptop :r ongeveer 3kg. Ik gebruik hem wel heel veel om even filmpje of wat dan ook te kijken want tja, ik reis wel alleen maar wat een extra gewicht en voorzichtigheid brengt dat mee zeg :P

p.s. net terug van khao san en toch weer wat gekocht; 2 nieuwe boeken (2 ingeruild) en zo'n chille aladdin pants :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_111715871
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

dit.
sowieso neem maar 2 setjes mee, je kan overal wassen!! en anders koop je even schoon shirt :)
Ik heb van die dingen waarvan ik denk; waarom?!
langemouwen t-shirt, nooit gebruikt, teveel sokken, gorillapod voor camera bijna niet gebruikt. maar als ik hem gebruik is het het wel weer waard

en dan grootste struikelblok; laptop :r ongeveer 3kg. Ik gebruik hem wel heel veel om even filmpje of wat dan ook te kijken want tja, ik reis wel alleen maar wat een extra gewicht en voorzichtigheid brengt dat mee zeg :P

p.s. net terug van khao san en toch weer wat gekocht; 2 nieuwe boeken (2 ingeruild) en zo'n chille aladdin pants :P
Dan ben je wel een echte backpacker aan het woorden met van die alladin pants ;)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:09:54 #206
274453 okiokinl
blablabla
pi_111722502
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:01 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja ik heb echt alleen maar shit verhalen gehoord, maargoed ik ben jong en 1.90 (wat hier lang is) en man dus opzich sta ik wel sterk. Plus dat ik nogal een sterke ruggegraat heb en m'n mannetje wel sta, dus soms als het nodig is dat ik uitval dan veranderd de houding van de persoon meestal wel :P

Naja weetje ik heb zoveel erover al gehoord en alles, ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat en cambodja wil ik toch maar een klein weekje zijn, eigenlijk alleen om de tempels goed te zien dus :)
met ruggegraat bedoelde ik ook, dat dat ritje vanaf de grens nogal hobbelig moet zijn, lol.. verder gewoon vriendelijk blijven en veel geduld hebben, dan komt het goed. en als je smeergeld niet erg vind, komt het sowieso goed. :) ik heb best goede verhalen over cambodia zelf gehoord, misschien wil je helemaal niet meer weg als je er eenmaal bent.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:04:11 #207
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_111725145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Backpackers met een koffer. :') Lijkt me echt onhandig
Ging prima in Australië. De tweede dag daar een auto gekocht, nouja, die koffer heeft dus dik 4 maanden in de auto gelegen, je hebt snel je spullen te pakken. Laatste maand zonder auto gereisd maar met de greyhound, ging ook prima, hostel pickup service en klaar. :)
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_111725482
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef wormtrein het volgende:
Ik heb één keer een trip gemaakt met 20 kilo (eerste keer: door Europa), dat is echt niet te doen :+ (Wel met tent/slaapzak/matje etc.)
O ja, ik heb ook een keer zo gereisd. Met kampeerspullen en extra wandelschoenen en dan naar de camping toe met en een backpack op m'n rug en in de ene hand een helemaal volgepropte daypack en in de andere hand een boodschappentas. Gekkenwerk. Uiteindelijk de Lonely Planet moeten weggooien om ruimte te maken om een souvenir terug naar huis te kunnen meenemen. :D

Eerder heb ik ook een paar keer zonder kampeerspullen gereisd, een keer met een backpack en een keer met een wieltjeskoffer. Met wieltjeskoffer was stiekem toch wel het meest relaxt. Behalve dat hij soms in het hostel niet onder het bed past dan. :X
pi_111727679
Het schijnt dat je in Cambodja voor wat geld koeien kunt schieten met een bazooka. :D :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_111727939
Even een vraag voor mijn beeldvorming; backpacken is dat nou reizen met een leatherman? of is het lang zo avontuurlijk niet als ik in mijn hoofd heb?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_111729339
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:13 schreef groggy het volgende:
Even een vraag voor mijn beeldvorming; backpacken is dat nou reizen met een leatherman? of is het lang zo avontuurlijk niet als ik in mijn hoofd heb?
Nee, 'backpacken' is gewoon dat je goedkoop op vakantie gaat naar meerdere toeristische bestemmingen. En veel mensen gebruiken daarbij een backpack om als 'backpacker' herkend te worden en zo met andere 'backpackers' in contact te komen, maar dat is niet essentieel.

Met de hogesnelheidstrein in een week langs Parijs, Rome en Berlijn gaan en elke avond de mooiboy in het uitgaansleven uithangen, dat is dus backpacken. Drie maanden door Zuidoost-Azië rondzwerven en in goedkope hostels met bedwantsen slapen en op slippers en in vieze t-shirts rondlopen, ook.

Maar met een kampeeruitrusting in je backpack een week lang in de rimboe gaan wandelen en op het gasstelletje instantnoedels met zelfgeplukte champignons eten, dat is niet backpacken, denk ik.
pi_111730148
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Nero22 het volgende:
Het schijnt dat je in Cambodja voor wat geld koeien kunt schieten met een bazooka. :D :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel 500 dollar voor de Bazooka en 100 dollar voor de Koe. Een handgranaat was 60 dolaar. Ik heb met een M60 geschoten was 25 dollar voor 50 kogels.

Weet nog steeds niet of die koe en bazooka een grap was. Maar ik zou er ook niet heel raar van staan te kijken, anything goes!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 02:08:51 #213
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_111731531
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, 'backpacken' is gewoon dat je goedkoop op vakantie gaat naar meerdere toeristische bestemmingen. En veel mensen gebruiken daarbij een backpack om als 'backpacker' herkend te worden en zo met andere 'backpackers' in contact te komen, maar dat is niet essentieel.

Met de hogesnelheidstrein in een week langs Parijs, Rome en Berlijn gaan en elke avond de mooiboy in het uitgaansleven uithangen, dat is dus backpacken. Drie maanden door Zuidoost-Azië rondzwerven en in goedkope hostels met bedwantsen slapen en op slippers en in vieze t-shirts rondlopen, ook.

Maar met een kampeeruitrusting in je backpack een week lang in de rimboe gaan wandelen en op het gasstelletje instantnoedels met zelfgeplukte champignons eten, dat is niet backpacken, denk ik.
Dat laatste is wat in de VS ook backpacking wordt genoemd. Hier zouden we dat trekking noemen.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 02:10:23 #214
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_111731556
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Klopt wel 500 dollar voor de Bazooka en 100 dollar voor de Koe. Een handgranaat was 60 dolaar. Ik heb met een M60 geschoten was 25 dollar voor 50 kogels.

Weet nog steeds niet of die koe en bazooka een grap was. Maar ik zou er ook niet heel raar van staan te kijken, anything goes!
Je bent toch niet goed wijs als je echt een koe gaat afschieten ten betaling. Met een bazooka nog wel! Ik zou het filmen en ze aan de hoogste boom ophangen in de media.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 02:45:32 #215
274453 okiokinl
blablabla
pi_111731941
ach, prins philip schiet op olifanten voor de lol. is heel beschaafd dus, kennelijk, dieren doodknallen.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 03:02:10 #216
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_111732090
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 02:45 schreef okiokinl het volgende:
ach, prins philip schiet op olifanten voor de lol. is heel beschaafd dus, kennelijk, dieren doodknallen.
Dat was Juan Carlos van Spanje. 70,3% van de Spanjaarden vergeeft hem hiervoor, maar ja die zijn ook vóór stierenvechten. Ik vind het belachelijk.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 08:11:01 #217
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111732886
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Nero22 het volgende:
Het schijnt dat je in Cambodja voor wat geld koeien kunt schieten met een bazooka. :D :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?! :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, 'backpacken' is gewoon dat je goedkoop op vakantie gaat naar meerdere toeristische bestemmingen. En veel mensen gebruiken daarbij een backpack om als 'backpacker' herkend te worden en zo met andere 'backpackers' in contact te komen, maar dat is niet essentieel.

Met de hogesnelheidstrein in een week langs Parijs, Rome en Berlijn gaan en elke avond de mooiboy in het uitgaansleven uithangen, dat is dus backpacken. Drie maanden door Zuidoost-Azië rondzwerven en in goedkope hostels met bedwantsen slapen en op slippers en in vieze t-shirts rondlopen, ook.

Maar met een kampeeruitrusting in je backpack een week lang in de rimboe gaan wandelen en op het gasstelletje instantnoedels met zelfgeplukte champignons eten, dat is niet backpacken, denk ik.
Slippers, vieze broeken t-shirts komen bekend voor, ongeschoren, grote tas met schoenen eraan vast geknoopt en gaan! Maar ik probeer wel zoveel mogelijk te wassen in de wasbak, iig altijd schoon ondergoed. 1x bedbugs gehad dus in een trein maar de kleren heb ik nu apart in een plastic tas en ga ik zsm wassen
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Klopt wel 500 dollar voor de Bazooka en 100 dollar voor de Koe. Een handgranaat was 60 dolaar. Ik heb met een M60 geschoten was 25 dollar voor 50 kogels.

Weet nog steeds niet of die koe en bazooka een grap was. Maar ik zou er ook niet heel raar van staan te kijken, anything goes!
waar? ik zou wel voor 25 kg met een m60 willen schieten :D
ook wel bazooka maar zoveel geld heb ik niet :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_111735560
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 08:11 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

waar?! :P

[..]

Slippers, vieze broeken t-shirts komen bekend voor, ongeschoren, grote tas met schoenen eraan vast geknoopt en gaan! Maar ik probeer wel zoveel mogelijk te wassen in de wasbak, iig altijd schoon ondergoed. 1x bedbugs gehad dus in een trein maar de kleren heb ik nu apart in een plastic tas en ga ik zsm wassen

[..]

waar? ik zou wel voor 25 kg met een m60 willen schieten :D
ook wel bazooka maar zoveel geld heb ik niet :P
Ik had geschoten met een M16 (geen M60 excuus) op een legerbasis net buiten Chang Mai.
Op een terrein bij Phonm Penn Kon je ook met handgranaten gooien en dus met een Bazooko schieten. Wel echt duur en vraag me af of het geen grap was dat je een koe erbij kon kopen.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:12:52 #219
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111736816
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:27 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Ik had geschoten met een M16 (geen M60 excuus) op een legerbasis net buiten Chang Mai.
Op een terrein bij Phonm Penn Kon je ook met handgranaten gooien en dus met een Bazooko schieten. Wel echt duur en vraag me af of het geen grap was dat je een koe erbij kon kopen.
ja ik hebwel meer koe verhalen gelezen ondertussen. Lijkt me wel gaaf om met een m1 garand te schieten ofzo voor een keertje! :D niet op levende dieren natuurlijk
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:43:53 #220
274453 okiokinl
blablabla
pi_111737624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 03:02 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dat was Juan Carlos van Spanje. 70,3% van de Spanjaarden vergeeft hem hiervoor, maar ja die zijn ook vóór stierenvechten. Ik vind het belachelijk.
oja, carlos...
en ja, t is belachelijk.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:45:35 #221
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111739234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Dan ben je wel een echte backpacker aan het woorden met van die alladin pants ;)
chille broek wel!!

ik ben nu aan het twijfelen of ik wel of niet singapore doe, voor een dagje
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:23:58 #222
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111740442
Ik kan vanuit phnom penh naar singapore of kuala lumpur vliegen. Als ik in singapore land kan ik daar 2 dagen even rondkijken en daarna naar kuala lumpur trekken en vanuit daar naar tokyo vliegen. Ik kan ook gelijk op kuala lumpur en dan chillen. Wat te doen?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:14:09 #223
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_111741839
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:23 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan vanuit phnom penh naar singapore of kuala lumpur vliegen. Als ik in singapore land kan ik daar 2 dagen even rondkijken en daarna naar kuala lumpur trekken en vanuit daar naar tokyo vliegen. Ik kan ook gelijk op kuala lumpur en dan chillen. Wat te doen?
Makkelijk, Singapore. Één van de mooiste steden in de regio om in rond te lopen, juist als je maar één paar dagen hebt. En het eten, wow!
KL is een beetje saai, maar wel een stuk goedkoper.

Trouwens, die Aladdin broeken zijn wel zó godsgruwelijk, allemachtig, ongelooflijk lelijk, zeg! Vrouwen in een harembroek is al iets rampzaligs, maar mannen in zo'n wanstaltig geval blijkbaar nog iets erger.
Als dat je stijl is, moet je Singapore (en Tokio) misschien maar mijden... ;)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:17:27 #224
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_111741951
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:14 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Makkelijk, Singapore. Één van de mooiste steden in de regio om in rond te lopen, juist als je maar één paar dagen hebt. En het eten, wow!
KL is een beetje saai, maar wel een stuk goedkoper.

Trouwens, die Aladdin broeken zijn wel zó godsgruwelijk, allemachtig, ongelooflijk lelijk, zeg! Vrouwen in een harembroek is al iets rampzaligs, maar mannen in zo'n wanstaltig geval blijkbaar nog iets erger.
Als dat je stijl is, moet je Singapore (en Tokio) misschien maar mijden... ;)
absoluuuut niet mijn stijl maar als je een tempel in wilt kan je niet in korte broek en deze dingen zijn opzich lekker fris. En vooral lekker comfortable op lange vluchten etc.

En tokyo ga ik sowieso al 1 dag heen omdat ik daar 12 uur layover heb. Ik ga nu dus ook voor singapore, dankje! :)

Ik ben zelf meer van de jeans, tshirtje/overhemd cardigan alles ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:25:23 #225
274453 okiokinl
blablabla
pi_111742226
gewoon gelijk naar tokyo gaan, vetste stad ter wereld. :) roep maar als je tips nodig hebt daar, ik weet alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')