pi_111481426
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb geloof ik perongelijk een behoorlijk vervelend programma gedownload waardoor er nu de heletijd overal een searchbar achtig iets bijkomt (bijv. als ik iets intyp in de zoekbar van youtubekomen er gelijk allemaal suggesties van dat programma) en ik heb geen idee hoe ik zo'n programma verwijder. Kan iemand me hier bij helpen? Sorry als dit niet in het goeie deel van het forum geplaatst is.
-
pi_111481508
Add en remove ? via control panel in windows al probeert ?
  zondag 13 mei 2012 @ 02:27:43 #3
361377 PatatFiets
Wat is dit :->
pi_111481517
Klinkt ajs een toolbar, welke browser gebruik je?
(chrome, ie, firefox)
pi_111481635
Hoe heet het programma?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
pi_111483691
--> DIG
Ik ga naar RWANDA!
"Ik ben de favo Ajacied van deze Feyenoorder! O+ | Stress: the confusion created, when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
Mijn hand, jouw ballen, voel me draaien dan! | Het mooiste plekje op deze wereld, Molveno! | No Regrets | Reeds aanwezige foto's in mijn fobo: 486 van de toegestane 2000 =24,3%
  zondag 13 mei 2012 @ 09:20:46 #6
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_111483711
Addons van derde uitschakelen in Internet Explorer (in het instellingen menu van IE) en je lijst van geinstalleerde programmas doorspitten in het configuratiescherm. Kom je al een heel eind.
pi_111486500
Ik gebruik chrome. Het programma heet text-enhance maar ik kan het niet vinden bij me toolbars en andere programma's etc.
-
pi_111488450
Welke extensions heb je in Chrome?
pi_111489671
O laat maar, ik heb het al gevonden en het is nu weg :) Bedankt voor de hulp
-
pi_111489743
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:48 schreef bunbunbunbunbun het volgende:
O laat maar, ik heb het al gevonden en het is nu weg :) Bedankt voor de hulp
Misschien handig voor anderen die via de Search hier komen om te weten wat bij jou het probleem was?
pi_111491275
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien handig voor anderen die via de Search hier komen om te weten wat bij jou het probleem was?
O het was heel simpel eigenlijk. In het geval van chrome naar dat schroevendraai tekentje rechtsbovenin > instellingen > extensies. Daar staat het dan bij en dan moet je het even afvinken.
-
pi_111491441
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 14:33 schreef bunbunbunbunbun het volgende:
O het was heel simpel eigenlijk. In het geval van chrome naar dat schroevendraai tekentje rechtsbovenin > instellingen > extensies. Daar staat het dan bij en dan moet je het even afvinken.
Dat dacht ik al idd.

Als het mogelijk is, zou ik het daar toch ook deinstalleren eigenlijk. Niet alleen disablen dus, maar helemaal weghalen.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')