abonnement Unibet Coolblue
pi_112403085
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:27 schreef Aniron het volgende:
Dirk Kuyt _O_
Lekker hoor, in 3 jaar 10 mil. euri bij elkaar harken. Dat geld had hij nergens anders gekregen. Verstandige keuze voor de keuze boi uit Katwijk.

Ik vind het zelf geen goeie speler maar hij heeft wel die strijdlust, iets wat ze bij FB missen. Dus in dat opzicht kan hij mss wel wat toe voegen aan het team.
pi_112403393
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Lekker hoor, in 3 jaar 10 mil. euri bij elkaar harken. Dat geld had hij nergens anders gekregen. Verstandige keuze voor de keuze boi uit Katwijk.

Ik vind het zelf geen goeie speler maar hij heeft wel die strijdlust, iets wat ze bij FB missen. Dus in dat opzicht kan hij mss wel wat toe voegen aan het team.
Hmmm hij gaat circa 2,85 miljoen euro per jaar verdienen en zijn transfersom was maar 1 miljoen euro. Dus zo veel is dat niet. :W


_O-
pi_112403565
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Hmmm hij gaat circa 2,85 miljoen euro per jaar verdienen en zijn transfersom was maar 1 miljoen euro. Dus zo veel is dat niet. :W

[ afbeelding ]
quote:
''Profesyonel futbolcu Dirk Kuyt'ın transferi konusunda taraflarla anlaşmaya varılmıştır. Sözleşme süresi 3 yıl olup oyuncuya ödenecek yıllık garanti ücret 2.850.000 avro, maç başı ücreti 17.500 avro, Liverpool FC'ye ödenecek bonservis tutarı ise 1 milyon avrodur''
Hoop voor hem wel dat hij meer dan 15 wedstrijden per jaar gaat spelen ;)
pi_112403829
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Hoop voor hem wel dat hij meer dan 15 wedstrijden per jaar gaat spelen ;)
Mja, nog steeds is het veel minder dan dat hij bij liverpool kreeg. Het is in ieder geval minder loon dan dat voor een speler zoals hamit altintop betaald zou moeten worden, 4 mio per jaar ( :') ).

Bottomline:
Het geheel valt wel mee, omdat enorm weinig transfergeld is betaald.
pi_112404017
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Mja, nog steeds is het veel minder dan dat hij bij liverpool kreeg. Het is in ieder geval minder loon dan dat voor een speler zoals hamit altintop betaald zou moeten worden, 4 mio per jaar ( :') ).

Bottomline:
Het geheel valt wel mee, omdat enorm weinig transfergeld is betaald.
Ik vind dat je pas zulke uitspraken kan doen, na het seizoen.
pi_112404074
Wat voor uitspraken? Kuijt vind ik slecht, had hem liever niet gehad bij Fener.

Maar kijkend naar het geheel (salaris e.d. valt dat mee)
pi_112404224
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef xminator het volgende:
Wat voor uitspraken? Kuijt vind ik slecht, had hem liever niet gehad bij Fener.

Maar kijkend naar het geheel (salaris e.d. valt dat mee)
En als het een gevalletje Guiza wordt, vind je het dan alsnog ''meevallen'' ?
pi_112404278
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Mja, nog steeds is het veel minder dan dat hij bij liverpool kreeg. Het is in ieder geval minder loon dan dat voor een speler zoals hamit altintop betaald zou moeten worden, 4 mio per jaar ( :') ).

Bottomline:
Het geheel valt wel mee, omdat enorm weinig transfergeld is betaald.
2,5 miljoen. :W
pi_112404391
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

En als het een gevalletje Guiza wordt, vind je het dan alsnog ''meevallen'' ?
Wanneer je een speler haalt, kun je nooit voorspellen hoe die zal presteren. Gezien zijn verleden is zijn salaris naar verwachting en valt het dus mee.

Of ik blij met Kuijt ben; nee! Had galata hem maar gekocht.
pi_112404539
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

2,5 miljoen. :W
QTM :'), geloof je dat nou echt? Dus Felipe Melo zal van 4,4 miljoen euro naar 2,5 miljoen euro salaris gaan?
pi_112405530
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef xminator het volgende:

[..]

QTM :'), geloof je dat nou echt? Dus Felipe Melo zal van 4,4 miljoen euro naar 2,5 miljoen euro salaris gaan?
Tijdens onderhandelingen open jij met het bedrag dat jij eigenlijk wilt betalen?

Als jij vasthoudt aan de 4 miljoen euro voor Hamit mag je wel een bron aanwijzen.
pi_112416255
Super Final/ Play Offs :')

Hoezo niet in het voordeel van febe :')

quote:
Play-Off'ta F.Bahçe 2.1, G.Saray 1.1 milyon, Beşiktaş 353 bin, Trabzon 322 bin lira performans primi aldı
pi_112416847
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:

[..]

Tijdens onderhandelingen open jij met het bedrag dat jij eigenlijk wilt betalen?

Als jij vasthoudt aan de 4 miljoen euro voor Hamit mag je wel een bron aanwijzen.
Qtm: http://m.milliyet.com.tr/iphone/NewsDetail.aspx?NewsID=1547468
pi_112417064
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Weissman het volgende:
Super Final/ Play Offs :')

Hoezo niet in het voordeel van febe :')

[..]

Hoeveel wedstrijden heeft fener gewonnen? Juist ja. Dus gewoon terecht en normaal.
pi_112419371
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden heeft fener gewonnen? Juist ja. Dus gewoon terecht en normaal.
Het heeft geen zin man om in discussie te gaan. De haat richting Fenerbahce is groter dan hun eigen clubliefde.
pi_112423014
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Aniron het volgende:

[..]

Het heeft geen zin man om in discussie te gaan. De haat richting Fenerbahce is groter dan hun eigen clubliefde.
Ölunuzu, dirinizi; hergun birinizi, bir gun hepinizi !

NKFVAS *O*
pi_112424322
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ölunuzu, dirinizi; hergun birinizi, bir gun hepinizi !

NKFVAS *O*
Ik dat van jou ook.
pi_112425478
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ölunuzu, dirinizi; hergun birinizi, bir gun hepinizi !

NKFVAS *O*
Precies wat ik bedoel, bedankt voor de bevestiging.
pi_112425513
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:51 schreef Aniron het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel, bedankt voor de bevestiging.
Geen dank; jij ook bedankt voor de bevestiging van de typische febe-supporter die ondanks alles blijft geloven dat zijn club onschuldig en de beste is :')
pi_112425809
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen dank; jij ook bedankt voor de bevestiging van de typische febe-supporter die ondanks alles blijft geloven dat zijn club onschuldig en de beste is :')
Jij ook bedankt als GalatAsaraY supporter die ondanks alles doet alsof gs 'schoon' is.
pi_112427711
Gedraag je tegenover elkaar man. Onnodig kinderlijk gedrag. Damn. En kappen met dat 'NKFVAS', is gewoon ordinair gescheld waar je niets mee bereikt.

Het is gewoon irritant om het telkens tegen te komen; ga met argumenten de discussie aan. Doe in ieder geval niet denigrerend naar elkaar toe.

Aniron, tof dat je op een volwassen manier post.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 15:47:06 ]
pi_112428679
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Gedraag je tegenover elkaar man. Onnodig kinderlijk gedrag. Damn. En kappen met dat 'NKFVAS', is gewoon ordinair gescheld waar je niets mee bereikt.

Het is gewoon irritant om het telkens tegen te komen; ga met argumenten de discussie aan. Doe in ieder geval niet denigrerend naar elkaar toe.

Aniron, tof dat je op een volwassen manier post.
Bedankt en natuurlijk geen probleem! Ik vind het gewoon jammer dat we hier niet op een beetje fatsoenlijk niveau kunnen discusseren over wat er nu allemaal gebeurt in Turkije wat betreft voetbal.

Hele gebeuren omtrent Fenerbahce, maar ook Trabzonspor. Besiktas, Bursaspor en enkele andere clubs die opeens uit de Europa League worden gegooid. TFF die niks durft en alles maar blijft uitstellen. Zoveel punten waar we leuke inhoudelijke discussies over kunnen voeren, maar het heeft blijkbaar geen zin.

Natuurlijk zijn er altijd een paar die het wel kunne en daarvoor ook mijn dank :)
pi_112429410
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:06 schreef Aniron het volgende:

[..]

Bedankt en natuurlijk geen probleem! Ik vind het gewoon jammer dat we hier niet op een beetje fatsoenlijk niveau kunnen discusseren over wat er nu allemaal gebeurt in Turkije wat betreft voetbal.

Hele gebeuren omtrent Fenerbahce, maar ook Trabzonspor. Besiktas, Bursaspor en enkele andere clubs die opeens uit de Europa League worden gegooid. TFF die niks durft en alles maar blijft uitstellen. Zoveel punten waar we leuke inhoudelijke discussies over kunnen voeren, maar het heeft blijkbaar geen zin.

Natuurlijk zijn er altijd een paar die het wel kunne en daarvoor ook mijn dank :)
Ik zou best met je kunnen discussiëren; maar als je elk argument begint met ''febe is onschuldig omdat'' dan zie ik het nut ook er niet van in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 16:27:26 ]
pi_112429436
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Gedraag je tegenover elkaar man. Onnodig kinderlijk gedrag. Damn. En kappen met dat 'NKFVAS', is gewoon ordinair gescheld waar je niets mee bereikt.

Het is gewoon irritant om het telkens tegen te komen; ga met argumenten de discussie aan. Doe in ieder geval niet denigrerend naar elkaar toe.

Aniron, tof dat je op een volwassen manier post.
De turkse competitie is niks meer waard; als voetballand zijn we niet meer waard dan een China of Singapore.

Dus zie het nut er niet van in om er inhoudelijk op te reageren; vooral niet tegen iemand die waarvan het redenatie vermogen niet veel beter is dan: ''wij van WC-eend...''

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 16:37:07 ]
pi_112429686
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:06 schreef Aniron het volgende:

[..]

Bedankt en natuurlijk geen probleem! Ik vind het gewoon jammer dat we hier niet op een beetje fatsoenlijk niveau kunnen discusseren over wat er nu allemaal gebeurt in Turkije wat betreft voetbal.

Hele gebeuren omtrent Fenerbahce, maar ook Trabzonspor. Besiktas, Bursaspor en enkele andere clubs die opeens uit de Europa League worden gegooid. TFF die niks durft en alles maar blijft uitstellen. Zoveel punten waar we leuke inhoudelijke discussies over kunnen voeren, maar het heeft blijkbaar geen zin.

Natuurlijk zijn er altijd een paar die het wel kunne en daarvoor ook mijn dank :)
Oh en BJK, Bursa en Antep zijn uit Europa gezet vanwege financiële misstanden. Heeft verder niks met heel het gebeuren te maken.

En dat de TFF keihard faalt, daar ben ik het wel met je eens ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')