Maar mijn aangifte destijds "is niet genoeg bewijs voor"

Ik ben een tijd geleden bedreigd door de buurman. Ik vroeg hem vriendelijk om wat rustiger aan te doen. Want ik had erge last van zijn doen en laten. Ik ben trouwens niet de enige. De buren die onder hem wonen hebben ook al ruim 5 jaar ruzie met deze geboren Antilliaanse overlastgever. Afijn dit was pas de 4e keer dat ik hem vriendelijk vroeg om zijn overlast te minderen. Zijn vriendin (een of andere hollandsche in een balletpakje deed open, I kid you not) toonde begrip maar die gast werd gelijk helemaal macho en 'gek' (hij moest natuurlijk zijn mannelijkheid tonen dat gaat zo in die achterlijke cultuur). Afijn, aangifte gedaan, en hij werd die avond meegenomen. Krijg ik weken later een brief. "er is onvoldoende bewijs"

Motivatie tegenaan gegooid waarom ik het daar neit mee eens ben. Nu moet ik 5 maanden wachten om een uitslag omdat het van de ene instantie naar de ander moet.
Het is al wel twee en een halve maand erg rustig. Hij is meestal weg. Heerlijk rustig in de flat. Dat is de andere buren ook opgevallen. islamitische buurman: 'Rustig he' ja zeg ik. Andere hollandse buren 'Hey rustig he buurman' ja het is wel heel rustig zeg zo!. "hebben wij geddaan

" (dit zijn de bruen die ook 5 jaar last van hem hebben gehad). Behalve als ie perse zijn stink shag in de trappenhuis moet opsteken voordat hij weggaat. Of zijn peuken op de trap voo rmijn deur moet uitmaken. Dat ruim ik dan op.
Punt is: Dit soort tyfus-stink-tuig is geboren om mensen lastig te vallen en komen er nog mee weg ook!Dan zijn zoveelste zoon uit Curacao

. Eind vorig jaar had hij een hollandsch meisje willen dwingen tot sex. Tot ik aankwam lopen en op de deur ging kloppen. Toen kon dat meisje pas met tranen in dr ogen wegkomen. Want hij trok haar steeds weg bij de deur. Geen aangifte van gedaan want wilde er eigenljk helemaal niks mee te maken hebben. HAD HET WEL MOETEN DOEN! Maar ik dacht niet zoveel na en ik had dr naam moeten vragen wat ik dus was vergeten. En dan is het moeilijk bewijzen natuurlijk. Tyfus-zooi. Nu zie ik hem op een Italiaanse brommer voorbijrijden met jawel, een lekkere blonde chick achterop. Door dat gedoe met mij is ook hij het huis uit gevlucht en heeft ergens een stekkie gevonden + te neuken dus. Godverr.
Tweede klacht: wat zien meisjes in dit soort a-sociale stinkende tyfustuig? Altijd als ik lees over verkrachtingen en loverboys dit dat dan denk ik: weetjewat die meiden zoeken het allemaal zelf!Ik heb mijn dag niet vandaag en moet het van mij afschrijven (ziekte, eenzaamheid, onrecht in de wereld, kwaad kwaad kwaad)
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 12-05-2012 21:08:56 ]