Hallo allemaal,
ik ben groot groot groot fan Agatha Christie, ik heb al ontzettend veel boeken van haar gelezen, dus iedere keer is het weer een verrassing als ik ergens een titel zie die ik nog niet heb gelezen!
Ik was in een heel klein schattig boetiekje waar allemaal Agatha Christie boeken lagen.
Ik natuurlijk als een fan een kijkje nemen naar alle titels.... Toen zag ik een boek waar mijn oog even op bleef hangen. Ik pakte het boek eruit en begon er een beetje doorheen te bladeren. Toen zag ik op blz 80 ofso een grote koffievlek, het hele boekje zag er eigenlijk een beetje smoezelig uit dus ik zet het terug. En dan precies als je denkt dat je hem terug zet, tussen de randen van de andere 2 boeken blijft ie haken bij een rand

en de flap van het boekje gaat tegen de rand van het andere boekje aan en klapt dubbel
Klacht: boeken niet gewoon even hoppakee terugzetten of een bladzijde klapt dubbel en moet je het dus weer alles op de grond zetten dat je in je handen hebt. En een boze verkoper die naar je kijkt.
Edit: ik heb een goede motoriek.