Dat kan je inderdaad als iemand in je team ''eyes on target'' heeft. Dan is de tegenstander zoland je team zicht heeft op de radar te zien. OF je geeft via het command menu door dat je een tegenstander gezien hebt. Echter is het wel zo dat op het moment dat je een tegenstander doorgeeft en deze zich verplaatst naar een plek waar je team hem niet kan zien , alleen zijn laatste locatie op de radar wordt weergegeven d.m.v. een vraagteken. Zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar spelen jullie op dan? Anders koop ik het wel gewoon Had wel op YT gezien dat je op de radar je vijanden kan zien en vice versa, klopt dat of is dat er uit gehaald?
Kwaliteitspost dezequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad als iemand in je team ''eyes on target'' heeft. Dan is de tegenstander zoland je team zicht heeft op de radar te zien. OF je geeft via het command menu door dat je een tegenstander gezien hebt. Echter is het wel zo dat op het moment dat je een tegenstander doorgeeft en deze zich verplaatst naar een plek waar je team hem niet kan zien , alleen zijn laatste locatie op de radar wordt weergegeven d.m.v. een vraagteken. Zo.
Dank dankquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwaliteitspost deze
Nee ik dacht al, als je continu je enemies ziet en vice versa is het veel te simpel Thanks
Dit ja Ik bedoel als je überhaupt ook maar 1 actie film hebt gezien dan snap je dit toch ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef Solique het volgende:
En zelfs dan zijn er mensen die het command systeem niet snappen als je er wat via roept.
quote:UI:
• Voice notification can now show more players talking.
• Updated the freeze panel to no longer show the heath for your killer in competitive mode.
• Added an option in the menu to disable the game instructor messages.
• Update to the player info panel to no longer show achievement alerts.
• Update to the leaderboard screen to default to “Friends” filter.
• Added the “Total Games Played” leaderboard category.
• Updated the Play With Friends screen:
-- Made the chat window bigger so text is no longer cut off.
-- Adjusted the size of dimming when the focus changes between friends list and lobby list. It used to obscure the friends list and a little of the chat. Now it only obscures the friends list.
Bug Fixes:
• Updated the radio command panel so that the radio panel doesn't end up at the top of the screen during a mode that doesn't have a money panel.
• Set Classic Casual deadtalk to 0 to encourage fair play.
• Fixed the freeze panel dynamic positioning that would allow it to go too high.
• Fixed a missing text string displayed when player is not connected to Steam in leaderboards.
• Fixed a bug where the Mag7 could be bought by Ts via console commands.
• Fixed a bug where adding favorite server was not functional in the Community Server UI.
• Fixed a bug in the Play With Friends lobby where using left and right on keyboard or gamepad made the screen unresponsive.
• Fixed a bug in the Play With Friends lobby where typing in the Chat window would cause player names to flicker in the friends list.
• Fix for voice/chat/radio messages. Better unified the handling of voice and chat messages.
-- Chat messages now correctly use sv_allchat (instead of sv_alltalk), which should be more consistent with other source games.
-- Team-only communications now are not affected by sv_allchat/sv_alltalk, which means that private communications to one's team stay private, regardless of game mode.
-- Team-only communication is also not overridden by sv_full_alltalk, which allows teams to privately communicate strategy during warmup time and intermission.
-- Radio commands are considered team-only, so these should still be usable for tactics during games with sv_alltalk enabled (e.g. casual).
-- Spectators no longer hear team-only communications, except when sv_spec_hear is mode 2 (hear/see comms of the spectated teams).
Audio:
• Increased the audible range of the c4 plant and disarm sounds.
• Fixed audio randomly chirping/screeching on certain levels.
Matchmaking:
• Tuned lobby distance computations when performing matchmaking.
• Exposed a convar ("mm_csgo_community_search_players_min") for community quick match to look for community servers having at least specified number of human players already playing.
Community:
• Shipped zombie model to support the Zombie Mod
Ga er maar niet van uit, hij zal gewoon van Beta naar normaal gaan en gaandeweg, de komende weken, worden er meer functies ed toegevoegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef spaceagent het volgende:
Maar wordt de Beta vandaag gewoon 'unlocked' in een client voor iedereen? Of gaan we een nieuwe client krijgen die nog verassingen in petto heeft? Zoals silencers, verbeteringen, etc?
Die zullen ze ongetwijfeld met gemixte resultaten gaan bestrijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wat gaat er gebeuren tegen hacks/cheats ?
Dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Blijkbaar gewoon beta-labeltje kwijt, niet opnieuw te hoeven downloaden!
Hmm dan maar op servers spelen waar het goed geregeld is. Misschien zelf wel een servertje opzettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Die zullen ze ongetwijfeld met gemixte resultaten gaan bestrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |