[/quote]
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef saaw het volgende:Ik weet niet of je een carrière als rapper of poëet ambieert maar ik zou je willen adviseren die droom dan de laten varen.
Vermakelijk ben je in ieder geval wel

Da's 'alles' wat ik wou/wilde. ('Genoeg' zogezegd , ben niet zo ambitieus ingesteld n.l.) Carriére maken boeit me niet zoals dit forum doet..Dromen doe dan ook ik in mijn slaap.
Ik doe/deed maar wat in de zin van: Gooi het maar in de 'groep' en dan maar kijken hoe het 'balletje' rolt. Mijn vrienden begrijpen er i.i.g. geen bal van, "te lang" o.a. ( ADD/ADHDers). Wil er niets 'intellectueels" mee neerzetten hoewel ik erg cerebraal ben van nature (& nurture. Mijn Vader was een '' filosoof",(zoekterm-Even filosoferen), en gooide mij dagelijks dood met citaten en aforismes (Here, geef ons heden ons/mijn dagelijks 'geestesbrood'..

. ) en was o.a. een fan van Goethe (ook bipolair btw).
Ik heb ook (dan) de nodige genetisch ballast te dragen.

Ik gaf me gewoon 'FF''bloter'dan 'normaal' (is hier. En waar dan ook schijnbaar...) . Het gaat er niet in zoals God' Woord in een Ouderling, bv. Skitzofrenix is de 'regel'bevestigende uitzondering, of ze was FF 'hyper'sarcastisch op haar manier(

. Moet kunnen, is mijn motto. . Ben het gewend en geniet wel van dat soort 'humor'. Wel jammer dat jullie haar reactie hebben verwijderd. Nou 'moeten' alleen de Mods eens wat meer voor mij genietbaar worden (Zen) Zijn. Gedelete Woorden sterven een te vroege en daardoor zinloze dood en 'bestaan' na hun 'dood' alleen nog voort in mijn 'achterhoofdappartementjes' :'

(

)
Het was 'slechts' ' mijn werk '/ ballast/load...
En een responce daarop...
[ Bericht 5% gewijzigd door Aristoo op 25-05-2012 21:45:18 ]