quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Chef_M het volgende:10 meter eronder gaan graven, that will do the trick! Wat een mongolen struinen er ook op FOK! rond.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Flurry het volgende: Moet je kijken hoe lang het duurt om in Amsterdam één tunnel te graven. Daarnaast komt er een belachelijke wolk radioactieve meuk vrij als dat hele complex in een gat dondert.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef polderturk het volgende:Zie hier. De grootste tunnelgraver ter wereld:http://www.solidsprocessing.nl/printversie2922.html[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Flikker het zand er gelijk achteraan terwijl de centrale valt en voila
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Schonedal het volgende:Fukushima is niet op zand gebouwd.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef polderturk het volgende:[..]Lees goed. Ik zeg een kilometer diep. Je begint met graven 10 meter onder Fukushima.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Apuleius het volgende:[..]Ja dat! Laat ze maar aan lullen hier. Waarschijnlijk reageren ze zo negatief omdat je Turks bent.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef polderturk het volgende:[..]Toen ik mijn idee over het omzetten van zonne energie en windenergie in waterstof had bekend gemaakt werd ik belachelijk gemaakt. Nu voeren de Duitsers mijn idee uit.Duitsers nemen mijn idee over mbt opslag windenergie in waterstof
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Joe-Momma het volgende:[..]En dan nogmaals. 10 meter eronder.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef polderturk het volgende:[..]Als het maar dik genoeg is om de reactor te dragen. Deskundigen kunnen bepalen hoe dik de grond onder Fukushima moet zijn.