Vanaf mijn 16de tot mijn 18de geloofde ik op die dag3n dat ik een meisje zou vinden hier in Nederland die zogenoemd de "ware" zou kunnen zijn. Pff zoveel vrouwen ontmoet nu is mijn conclusie uitendelijk op mijn 21ste: Ik voel me niet aangetrokken tot Nederlandse, Turkse, Marokkaanse en Surinaamse vrouwen, waarom niet? Tja not my type of tast.
het is altijd wel leuk om een praatje te maken en vriendelijk te doen maar tegenwoordig mocht er aantrekkingskracht er zijn dan negeer ik het gewoon en plaats ik die persoon gewoon hupsakee in die "zone". De meeste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen snappen dat niet, mijn enige tegen antwoord: Tja ik ben zoiezo een happy singel en wil wel een relatie maar moet er wel iets echt voor voelen, ben die gene nog niet tegengekomen waar ik mij tot aangetrokken voel.
Als is ze knap, slim, blond, brunette of een roodharig. Zolang er geen aantrekking is van mij kant negeer ik het

.
Het punt is mensen, tegenwoordig (vooral mannen maar ook vrouwen denk ik zo) hebben sommige hier vaak moeite mee als een vrouw/man ze in die zone gooit maar denk gewoon zo: " who cares i am happy en kan altijd wel iemand vinden me hier niet erin plaatst en wie weet toch!"
Wijsheid is iets bijzonders, dus doe er iets goeds mee.