quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:Nja, herkenbaar wel. Maar grote kans dat als je het haar direct vraagt, je alsnog geen bevredigend antwoord krijgt.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef LavenderTown het volgende:[..]The Game bra! Zij weten die chi-meids te ballen je weet.[ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef BadReligion het volgende:[..]Inderdaad, vanaf het moment dat ik me iets te defensief opstel begint ze dingen te zeggen zoals 'het is altijd allemaal mijn schuld' of 'ik kan niets goed voor je doen'.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Maanvis het volgende:[..]er zijn meerdere manieren van bevredigend antwoorden met je mond
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:04 schreef davako het volgende:[..]Hij gebruikt reeds slechts twee keer. Is dat te vaak?
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:21 schreef davako het volgende:[..]Huh wattttt.[ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef novusordoseclorum het volgende:Misschien een keer je dominante kant laten zien inderdaad...maar vraag je wel af of ze de moeite daarvoor waard is, want het lijkt mij onredelijk om compleet te veranderen.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Karaa het volgende:TSje toch, leer van je fouten.Dit soort meisjes willen niet horen: "Schatje, wat is er mis?" Zeg tegen haar dat ze haar verwende kutgedrag moet veranderen of anders op kan donderen.Ik verzeker je dat ze je dan bespringt als de slet die ze is.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef LookAtMe het volgende:Dat is echt zo'n vrouwen actie, dom doen en dan boos worden als er wordt gevraagd waarom.
quote: Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:[..]Onzin, ik snap geen flikker van het hele verhaal, hij kan het net zo goed over een hond hebben.