pi_111419454
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo mede kandidaten,

Hoe zit het nou met de formules voor M&O(VWO)? Bijvoorbeeld die om de contantewaarde/eindwaarde van een reeks termijnbedragen uit te rekenen. Zitten deze nou wel of niet bij het examen?

Groetjes,
pi_111419723
Heb je überhaupt al iets gedaan? Als je dat had gedaan dan had je gezien dat in ALLE examens de formules worden gegeven...
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:30:15 #3
52636 M2theC
You designed yourself
pi_111419828
Je hebt toch gewoon zo'n turbo rekenmachine die dat doet voor je? Verder kun je daarin de formule als notitie opslaan. Het enige wat je dan hoeft te doen is begrijpen wat je doet...
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_111422393
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Clemenza het volgende:
Heb je überhaupt al iets gedaan? Als je dat had gedaan dan had je gezien dat in ALLE examens de formules worden gegeven...
Ja ik heb geoefend vanuit mijn examenbundel dus wist niet zeker of dit exacte hetzelfde was als bij daadwerkelijke examens. Ook zei mijn leraar dat niet elk jaar alle formules gegeven worden. Maar in de examenbundel staan idd ook altijd al die formules erbij.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:57:54 #5
346932 Rummikub
Bold plan, Mr. White
pi_111423488
Ik heb er nu een stuk of 4 gemaakt en ELKE formule die in het examen nodig hebt krijg je op het formuleblad, dus die hoef je zelf niet te onthouden of wat dan ook.
pi_111482111
Formules krijg je erbij, maar vooral bij prijs/efficiencyverschillen is het enorm belangrijk dat je weet hoe je ermee om moet gaan :)

bold italic underline strike sub sup img link listbullet spoiler quote quotesplits code php youtube flickr flickrset tweet me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')