abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:50:26 #76
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111459295
Geen idee. Hij heeft kennelijk een aantal botbreuken en hij moest geopereerd worden, maar niets levendsbedreigend (heeft ook best een poos gewacht op de OK) :)

Anders vanavond even bellen of hij het leuk vindt/wakker genoeg is. Vind ik het minste wat ik kan doen :)
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 14:51:03 #77
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111459320
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:50 schreef IrishBastard het volgende:
Geen idee. Hij heeft kennelijk een aantal botbreuken en hij moest geopereerd worden, maar niets levendsbedreigend (heeft ook best een poos gewacht op de OK) :)

Anders vanavond even bellen of hij het leuk vindt/wakker genoeg is. Vind ik het minste wat ik kan doen :)
Erg nobel van je IB! :Y
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:22:29 #78
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111460329
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:45 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

hoe zou het dan wel moeten? even vanuit het zelfmoordperspectief gezien :P? je belast er altijd wel iemand mee, euternasie is nog niet legaal toch?

(en ja er is een verschil tussen een hele flat of alleen een politieagent/brandweerman ermee te belasten) of bedoelde je dat ook
Het is heel dubbel vind ik. Enerzijds is het natuurlijk heel treurig dat iemand suïcide pleegt of een poging doet. Op het moment dat dat bovenaan staat van het lijstje met mogelijke oplossingen voor je problemen, dan is 't erg met je gesteld. Dat gun je niemand.

Anderzijds vind ik dat iemand die die keuze maakt, die keuze ook zélf maakt. En de uitvoering ervan, mag je wat mij betreft dan zodanig zelf doen, dat er zo min mogelijk mensen last en leed van hebben. Want natuurlijk zijn er mensen die je moeten vinden en je hebt de familie en hulpverleners e.d., maar er zit wat mij betreft wel een verschil tussen in je appartement jezelf ophangen of je polsen doorsnijden tegenover in de volle openbaarheid van een gebouw of voor de trein springen. Want hoe treurig het ook is dat iemand voor zo'n oplossing heeft moeten kiezen, ik vind het niet gerechtvaardigd om dan een grote groep onbekenden met jouw leed en de gevolgen van jouw keuze op te zadelen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_111461080
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:22 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het is heel dubbel vind ik. Enerzijds is het natuurlijk heel treurig dat iemand suïcide pleegt of een poging doet. Op het moment dat dat bovenaan staat van het lijstje met mogelijke oplossingen voor je problemen, dan is 't erg met je gesteld. Dat gun je niemand.

Anderzijds vind ik dat iemand die die keuze maakt, die keuze ook zélf maakt. En de uitvoering ervan, mag je wat mij betreft dan zodanig zelf doen, dat er zo min mogelijk mensen last en leed van hebben. Want natuurlijk zijn er mensen die je moeten vinden en je hebt de familie en hulpverleners e.d., maar er zit wat mij betreft wel een verschil tussen in je appartement jezelf ophangen of je polsen doorsnijden tegenover in de volle openbaarheid van een gebouw of voor de trein springen. Want hoe treurig het ook is dat iemand voor zo'n oplossing heeft moeten kiezen, ik vind het niet gerechtvaardigd om dan een grote groep onbekenden met jouw leed en de gevolgen van jouw keuze op te zadelen.
Als je toch al de mindset hebt dat de hele wereld de tering kan krijgen en dat je er zelf niets meer te zoeken hebt, waarom zou je je dan ook nog maar iets om geven wie je met welke zooi opzadelt?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:51:34 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111463053
Mwoah, zo kort door de bocht zou ik niet gaan, weet niet of het altijd zo werkt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_111464193
Nou, spanning en sensatie terwijl ik weer aan de andere kant van de wereld rondloop..
Via ganggenoot vernomen dat ie teveel gezopen had. Of het dan alsnog TS is, is afwachten.
Benieuwd hoe het met het gaat IB, laat maar eens wat horen (of via PM)
pi_111464378
Vraag me alleen af hoe die gang genoot dat weet? Volgens de lui van de sshn hier hadden ze amper tot geen info?

Wat bedoel je met TS :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:42:03 #83
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111464523
Laat die ganggenoot, indien die informatie correct is, dan ook contact opnemen met de politie :')

Die hielden, ik quote 'alle opties open' omdat de vindplaats ook een beetje vreemd was tov. de vermoedelijke plek van afdaling. Iets met hoek en landing en dat die niet zou kloppen.
pi_111464628
TS is 'tempted suicide' gok ik?
Ja doei.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:50:07 #85
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_111464720
TS = Tentamen Suicidii (ofwel poging tot zelfmoord).
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:52:23 #86
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111464778
Ah :) Nouja, ik ben wel benieuwd. Zou me niets verbazen als het uiteindelijk een heel dom ongeluk was, alhoewel die reling hier (zeker voor hem :D ) wel hoog is.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:55:59 #87
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111464867
Dit klinkt als een daadwerkelijke poging, mogelijk onder invloed. Tentamen suïcide of parasuïcide gebeurt meestal niet door middel van springen, maar door bijvoorbeeld automutilatie, ophangen of een overdosis. Dan is de kans op aandacht trekken maar geen daadwerkelijk overlijden veel groter, terwijl bij dit soort poging (net als treinen overigens) de kans van 'slagen' meestal groter is.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:59:28 #88
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111464951
Mja, maar er is dus verder ook niets gevonden van een briefje of iets. Niet dat dat altijd achtergelaten wordt, maar ook daar hebben ze dus in ieder geval geen aanknoping. En z'n appartement was ook gewoon netjes op slot en al :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 18:20:20 #89
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111465531
Bizar. Alcohol of andere middelenintoxicatie misschien?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 18:31:28 #90
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_111465832
Hij is nog niet op de afdeling terug volgens de verpleegster :o Dan zijn ze al even met 'm bezig, of hij is later pas geopereerd.

Misschien eens zien of ik er dan morgen of maandag heen kan :)
pi_111466498
Politie was al bij hem aan de deur geweest. Denk dat hij het van hen had vernomen. Ik heb M. al wel vaker laveloos op de grond gevonden. Zowel in de lifthal van de 9e, als voor zijn deur. Wanneer ik hem dan kort daarna weer tegenkwam wist ie nergens meer vanaf, behalve dat ie wel 'een mooi feestje had gehad'.

Blijft speculeren wat er nu daadwerkelijk gebeurd is, maar ik acht het niet onwaarschijnlijk dat ie tijdens het zwalken of al steunend/hangend over de reling zijn evenwicht is verloren om zo als een zoutzak naar beneden te kukelen.
De ingang ligt precies onder zijn voordeur. Mogelijk kreeg hij z'n deur niet open, dat overkwam hem wel vaker.
pi_111467209
We hebben net zijn familie gesproken, die zaten te wachten in de hal. Hij heeft vooral botbreuken maar organen zijn oké. Chirurg heeft tegen hen vertelt dat het ongeveer een val van 4 meter is geweest. Komt overeen met de ingang.....


We hadden de familie nog even drinken aangeboden masr dat wilde ze niet want er zou iemand komen met de sleutel. Nummer gegeven voor t geval ze. Ietd nodig hebben.


Lijkt dus gewoon een stom ongeluk te zijn
pi_111467385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben net zijn familie gesproken, die zaten te wachten in de hal. Hij heeft vooral botbreuken maar organen zijn oké. Chirurg heeft tegen hen vertelt dat het ongeveer een val van 4 meter is geweest. Komt overeen met de ingang.....

We hadden de familie nog even drinken aangeboden masr dat wilde ze niet want er zou iemand komen met de sleutel. Nummer gegeven voor t geval ze. Ietd nodig hebben.

Lijkt dus gewoon een stom ongeluk te zijn
Dus niet van 9e verdieping gevallen?
pi_111467586
Dat lijkt me nu dus onwaarschijnlijk. Dan had hij toch ook meer dan botbreuken moeten hebben. Ook had de politie al gezegd tegen ib dat waar hij gevonden is (vlak voor de ingang) haast onmogelijk is qua valhoek vanaf de negende.

Het bloed lag echt een meter van de ingang ofzo..
pi_111468465
Naast alle nare bedoelingen van dronken studenten hier wil ik even melden dat vandaag een heerlijk dagje was om in het centrum op een terrasje te hangen met je moeder.
Zo!
:)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:59:24 #96
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111468961
Puik, Hosti!

En goed om van die casus te horen dat 't allemaal relatief mee lijkt te vallen.
.
.
.
.
.
.
.
.
hihi
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 20:13:30 #97
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111469534
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:51 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, zo kort door de bocht zou ik niet gaan, weet niet of het altijd zo werkt.
Vanwege de natuurwetten is het doorgaans zo dat iemand juist bij springen de kortste weg neemt. :P

Ach ja we zijn allemaal toch wel eens met een morfine icm met slaapmiddelen dingen wezen doen die we niet kunnen herinneren toch? :o
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_111469627
Dus ws heeft hij zichzelf zo wat comateus gedronken dat ie de reling met zijn voordeur verwarde?
:D
Vind ik eigenlijk veel erger :')

Hopelijk doet hij het niet meer ^O^
pi_111469711
Interessant. Ik vond het al zo raar, de politie had het erover dat ze iemand onwel en in kritieke toestand hadden aangetroffen. Over een zelfmoordpoging had hij het niet.
Zijn deur zat inderdaad nog op slot. Wel hoor ik dat hij met blote voeten is gesprongen en dat zijn schoenen voor de deur stonden?
Schijnt wel rond 7u 's ochtends gebeurt te zijn?

Wel bizar, maar kan me even geen gezicht voorstellen bij M. Woon ook op de 9de overigens swine :P
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 20:44:11 #100
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111471007
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:17 schreef Sjobber het volgende:
Interessant. Ik vond het al zo raar, de politie had het erover dat ze iemand onwel en in kritieke toestand hadden aangetroffen. Over een zelfmoordpoging had hij het niet.
Zijn deur zat inderdaad nog op slot. Wel hoor ik dat hij met blote voeten is gesprongen en dat zijn schoenen voor de deur stonden?
Schijnt wel rond 7u 's ochtends gebeurt te zijn?

Wel bizar, maar kan me even geen gezicht voorstellen bij M. Woon ook op de 9de overigens swine :P
Sjobber! Oude sjoelbakjekoffie van me! :o
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')