pi_111415145
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
Dat is het punt ook niet, ik onderbouwde het net juist dat iemand die sinds zijn/haar 16e seks heeft na 10 jaar prima 10 partners kan hebben gehad. Dat mensen 10 partners veel vinden op hun 26e zijn toch vaak de mensen die zelf laat/weinig seks hebben gehad. Prima, meningen mogen verschillen. Alleen kunnen zij vaak niet met iets anders als onderbouwing komen met dat het zo voelt, en ik en meerderen hier met mij gaven juist wel een aantal redenen aan waarom het echt niet veel hoeft te zijn.

Oh en noem het alsjeblieft niet puur mijn perspectief, ik sta hier echt niet alleen in. :')
pi_111415150
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Inhoud? :') You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
Moet je nagaan waar het normaal over gaat ;(
pi_111415157
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Bezin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken :'(

:')
Jij ligt daar alleen maar te rollebollen op dat strand, vuige slet
Sheldon: What exactly does that expression mean, 'friends with benefits?' Does he provide her with health insurance?
My only fear of death is coming back reincarnated
pi_111415183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.

[..]

Dat is ook ingewikkeld.
hoe is 10 in 10 jaar erg vaak?

stel je gaat in een relatie altijd pas na 5 maanden met iemand naar bed. Best braaf heb je dan gewacht en kun je wel zeggen dat je die ander echt ziet zitten

maar je word altijd toch binnen het jaar gedumpt? ben je dan meteen een sloerie?

en hoe is naaktheid ingewikkeld :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111415186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij ligt daar alleen maar te rollebollen op dat strand, vuige slet
Jij bent gewoon jaloers. :{w :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111415210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
Jup helemaal mee eens.
Typisch ook dat het vaak de meest onervaren mensen zijn die het hardst een oordeel hebben over mensen die wel wat dingen uitgespookt hebben. En dan is vooral het aantal verschillende mensen het grootste drama natuurlijk.
pi_111415217
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers. :{w :')
Ja eigenlijk wel
Sheldon: What exactly does that expression mean, 'friends with benefits?' Does he provide her with health insurance?
pi_111415237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij mag het prima vinden, maar dan mag iemand daar ook prima wat van zeggen. Want het is gewoon niet realistisch zo dramatisch te doen om wat mensen die seks hebben, en ook totaal niet te vergelijken met je ergeren aan dronken mensen.
Ik ben het met je eens dat hij niet zo verbaast hoeft te zijn dat er veel mensen seks hebben, maar dan nog mag hij zelf bepalen wat zijn normen en waarden zijn :P Ook al vind jij die raar.
pi_111415242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Die onzekerheid liet je zelf komen, jouw persoonlijkheid zorgde ervoor dat je het niet kon handelen. Het gebrek aan direct succes is niet alles te wijten, dat was mijn punt.
Nou goed dan
pi_111415253
Mensen zijn gewoon dieren.

En dieren hebben seks zodra de mogelijkheid er is.

Zo ingewikkeld is het niet :D
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_111415256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel
Moet je hier komen. Barmannen zijn bij sommige dames bijzonder populair :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111415262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat wil ik niet per se zeggen, maar het zomaar doen met iedereen vind ik geen fijn idee.

[..]

Nja, nu wel, want nu iedereen hier zegt dat ze het ontelbaar vaak hebben gedaan blijkt dat meisjes makkelijker zijn dan ik dacht en dan verbaasd het me gewoon des te meer.
Dan heb je het verkeerde idee en overdrijf je weer eens zodat je lekker kan blijven zwelgen, want er zijn maar weinig mensen die het zomaar met iedereen doen hoor. Mensen hebben ook gewoon standaarden verder.

Dat iedereen het ontelbaar vaak heeft gedaan is weer zo'n uitvlucht en overdrijving, relativeer anders eens en lees eens wat men écht zegt.
pi_111415288
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moet je hier komen. Barmannen zijn bij sommige dames bijzonder populair :P
Vind mijn vriendin vast minder.
Die gunt mij gewoon niks ;(
pi_111415303
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Inhoud? :') You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
nou ik vind het wel storend hoor dat mensen die gewoon leuk sex hebben op een manier die zij zelf prettig vinden door de samenleving al snel een stempel krijgen 'slet'
dan krijg je een verstoorde manier om sex te benaderen

het is niet voor niets dat juist priesters statistisch gezien relatief vaak zich aan kleine kinderen vergrijpen
als je sex gaat 'demoniseren' (wist even geen ander woord) dan vind ik dat heel ongezond en kan dat tot allerlei problemen leiden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111415310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
Het zegt meer over jou dat jij je hier persoonlijk aangesproken voelt terwijl mystik in het algemeen sprak en trouwens ook nergens zei dat jij mensen slet genoemd hebt.
pi_111415313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, vervelend is dat.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_111415329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, heuj. Wil je nou een vuige slet zijn of wil je nou geen vuige slet zijn? :(
pi_111415341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.

[..]

Dat is ook ingewikkeld.
Waarom kan je dat niet accepteren? Als je nou moeite had met aantallen die in de honderden liepen qua seks, okay, maar het gaat hier over een mager tiental. Dat is gewoon niet heel erg vaak, dat label hang jij er alleen helaas maar al te graag aan.
pi_111415342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Onderbouw het dan eens?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef moneyfornothing het volgende:

1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
2. Alles heeft net zoveel nut, alleen wil jij er nu nog minder voor gaan doen.
3. Frustraties liggen aan jou, niet aan de wereld.
4. Meisjes zijn niet allemaal makkelijk, er zijn verschillen.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
1 heb ik al onderbouwd, het betekent gewoon niets meer als je iets aan iedereen geeft.
2 Het heeft vanuit mij gezien minder nut
3 De wereld is niet eerlijk en behandeld veel goede mensen erg slecht. En dat blijkt nu alleen maar extra.
5 Dat doet het wel, anders was het minder geweest :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:43:14 #120
257653 Myraela
DramaQueen
pi_111415347
Mensen die geen slet zijn. :')
- Vote Myraela for president! - Tietietietietie Dora! Zwieber niet stelen! - Oh, I'm a Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear. -
pi_111415353
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben het niet eens met punt 1, 2, 3 en 5.
En waarom niet?
pi_111415373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dat jij je hier persoonlijk aangesproken voelt terwijl mystik in het algemeen sprak en trouwens ook nergens zei dat jij mensen slet genoemd hebt.
Huh? volgens mij zijn het alleen Benzin en ik die in deze discussie tegenover jullie staan; hoezo mag ik me dan niet aangesproken voelen?
pi_111415383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:

Waarom kan je dat niet accepteren? Als je nou moeite had met aantallen die in de honderden liepen qua seks, okay, maar het gaat hier over een mager tiental. Dat is gewoon niet heel erg vaak, dat label hang jij er alleen helaas maar al te graag aan.
Ik vind dat het niet zo moet zijn.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:44:12 #124
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_111415385
Dat is wel wat erg generaliserend mfn.
Ik ben zo onervaren als de pest, maar het zal me echt een rotzorg zijn wat een ander doet.
Ik ben gewoon extreem kritisch en zelf niet de knapste/leukste jongen die op deze aardkloot rondloopt.
Maar ik heb me er bij neergelegd en zie wel of er een keer iemand is die wel bij me past.
Maar als anderen niet zo kritisch zijn vind ik dat alleen maar fijn voor ze. Relaties zijn wel donders "gezellig" op de momenten dat je ze hebt enzo :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_111415386
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, heuj. Wil je nou een vuige slet zijn of wil je nou geen vuige slet zijn? :(
Het klinkt wel aanlokkelijk.
Zon, zee, strand

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')