pi_111674567
registreer om deze reclame te verbergen
Iemand hier die op het adres Reinier Engelmanstraat 1 (Amsterdam) werkt? Zo ja, heb ik een vraagje voor je :P

Heb binnenkort een sollicitatie daar en ben even wezen kijken waar het precies ligt.

Ik vraag mij nu alleen af, welke deur moet je in hemelsnaam nemen als sollicitant? :') De voordeur verwijst naar "de andere kant van het gebouw voor sollicitanten", maar alle "andere kanten" verwijzen weer naar "om de hoek"... :') Zo heb je dus iets van 4 ingangen die naar elkaar toe verwijzen.

Niet een groot probleem natuurlijk, maar wil wel graag gelijk de juiste deur hebben straks, geen zin om voor paal te staan :@ :')
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_111675184
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Iemand hier die op het adres Reinier Engelmanstraat 1 (Amsterdam) werkt? Zo ja, heb ik een vraagje voor je :P

Heb binnenkort een sollicitatie daar en ben even wezen kijken waar het precies ligt.

Ik vraag mij nu alleen af, welke deur moet je in hemelsnaam nemen als sollicitant? :') De voordeur verwijst naar "de andere kant van het gebouw voor sollicitanten", maar alle "andere kanten" verwijzen weer naar "om de hoek"... :') Zo heb je dus iets van 4 ingangen die naar elkaar toe verwijzen.

Niet een groot probleem natuurlijk, maar wil wel graag gelijk de juiste deur hebben straks, geen zin om voor paal te staan :@ :')
nog erlangs gefiets
nee ik werk daar niet maar via (rode) garage deur moet je naar binnen had ik gezien
pi_111685901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

dit schreef aardappel vorige maand:

Salaris 23 april

Beste collega's,

Morgen of overmorgen valt de loonstrook op de mat. Wij hopen uiteraard dat de salarisbetaling correct is gegaan. Mocht dit niet het geval zijn willen jullie dan:
als eerste goed kijken naar het emolumententijdvak. Bij het salaris van april worden de weken 9 tot en met 13 met de meeruren uitbetaald. Deze staan apart vermeld op de loonstrook.
Mochten deze uren niet kloppen met de uren die jij denkt dat je gewerkt hebt, willen jullie hierover een email sturen naar -- e-mailadres -- met goed vermeld je teamnummer, je loopnummer en je naam en welke dagen de uren niet kloppen. Week 9 tot en met 11 heeft nog betrekking op de oude situatie, dit is voor ons als servicecentrum moeilijker af te handelen. Week 12 en 13 hebben wij wel goed in beeld. We proberen als er loonklachten zijn deze naar goede tevredenheid op te lossen.

Om een goede urenverantwoording met elkaar geborgd te krijgen willen wij graag max. 24 uur na je gewerkte bestelloop dat de uren die er gewerkt zijn verwerkt worden bij mijn inzet bezorgen. Mocht je niet kunnen inloggen dan uren insturen via bovenstaand emailadres.

Dit staat op Mijnpostnl.

Ik heb dat destijds ook zien staan op mijn Postnl.nl , maar nou is het weg!
Weet jij nog welk emailadres dat was?
Nee. Ik heb het adres weggehaald, omdat ik niet wil bijdragen aan het spammen van PostNL. Dat doen ze zelf al genoeg in papieren vorm. :P
pi_111686014
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef hurrrrdurrrr het volgende:

Ik ben vorige keer door het kantoor gelopen, vonden ze niet erg :')
pi_111686133
Zie net dat de personele zaken tot nader order niet online geregeld kunnen worden. Wil je wat declareren dan kun je een formulier downloaden en dat per post opsturen naar een antwoordnummer in Utrecht
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_111687500
Pff.. wat een administratieve rompslomp gaat dat worden zeg. Zie dat ik voor het declareren van de tegemoetkoming woon-werkverkeer ook alle werktijden erbij zou moeten zetten :{ Dan ben ik wel even zoet vanaf september. -O- Maar gaat toch om ruim 135 euro dus ook zonde om te laten liggen.
pi_111690860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het adres weggehaald, omdat ik niet wil bijdragen aan het spammen van PostNL. Dat doen ze zelf al genoeg in papieren vorm. :P
ok ,netjes , maar : kan jij dit nog terugvinden op jouw mijnpostnl?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_111700378
Blijkbaar verschilt de drukte voor morgen heel erg per vestiging. Er is hier nu al een sms-alert uitgegaan dat de post morgen een uur later is, al komt dat ook deels door personeelstekort. Ben benieuwd wat ik aantref morgen.
pi_111702031
Volgende week dinsdag even gesprek bij Post NL. Ze zoeken weer een hoop mensen voor het sorteercentrum, en ik heb nu niet echt problemen met ploegendiensten.

Je kan toch wel leuk verdienen als je in de nachten werkt.
pi_111703348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef FerryNL het volgende:
Volgende week dinsdag even gesprek bij Post NL. Ze zoeken weer een hoop mensen voor het sorteercentrum, en ik heb nu niet echt problemen met ploegendiensten.

Je kan toch wel leuk verdienen als je in de nachten werkt.
postnl heeft wel snel gereageerd
pi_111703829
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

postnl heeft wel snel gereageerd
Ja dit is voor sorteren he. Voor bezorgen hebben ze nog niet gebeld.

Maar volgens mij kan je ook snel aan de slag als sorteerder.

Moet eerst een testje maken, en dan een vog formulier aanvragen, en dan een avond meelopen (opleiding :') ) en dan daarna waarschijnlijk werken.
pi_111704674
iemand hier nog het nummer dat je kunt bellen voor de loonstrook ?
Wil deze graag via de post blijven ontvangen..
En is dat nr betaald ? (denk dat ik het antwoord al kan raden maar ach)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:06:50 #188
202348 Susi
Temple of Love
pi_111704937
Je kunt ook mailen, het mailadres staat in het vorige topic.
pi_111705157
ik ga ff zoeken thanx!
pi_111705831
hr.services@postnl.nl
Life is a B movie; it's stupid and it's strange. A directionless story, and the dialogue is lame.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:21:51 #191
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_111707718
Op mijn contract zie ik nergens mijn personeelsnummer staan.
Dikke lul drie bier, ik ben géén marinier. Nec temere, Nec Timide!
Keep calm and shop at www.ukfood.nl Absolutely Fabulous!!
www.ukfood.nl is nu een VOF :D
pi_111707770
Op je loonstrook wel.
Life is a B movie; it's stupid and it's strange. A directionless story, and the dialogue is lame.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:25:24 #193
110987 ErwinRommel
pi_111707841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op je loonstrook wel.
Die krijg ik pas met de juni uitbetaling. Na 18 maanden uitzendkracht nu contract bij PostNL. Dus nog niks geen personeelsnummer.
pi_111708093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die krijg ik pas met de juni uitbetaling. Na 18 maanden uitzendkracht nu contract bij PostNL. Dus nog niks geen personeelsnummer.
Wat doe je dan voor werk, als je eerst via een uitzendbureau moest werken?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:59:22 #195
110987 ErwinRommel
pi_111709163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Wat doe je dan voor werk, als je eerst via een uitzendbureau moest werken?
Ik kwam bij E-motion begin 2010, toen nog de experimentele naam van het Autobedrijf. Via Randstad.
Nu zit ik er nog steeds, en onze TC van Autobedrijf mocht 2 contracten uitdelen, waaronder ik dus. Zodoende ben ik per 4 juni uitzendkracht af, en treed ik in dienst bij PostNL Autobedrijf.
pi_111711270
Ik zag op mijnpostnl dat de loonstroken tot september op papier blijven komen....
T gaat daar niet goed volgens mij
pi_111711284
quote:
Papieren salarisspecificatie nog tot september

De papieren salarisspecificatie wordt voorlopig nog drie maanden voortgezet. Dat betekent dat je je salarisstrook in ieder geval tot en met augustus gewoon per post op je huisadres ontvangt.

18 mei 2012, 1 reactie
Finance en People Services

In tegenstelling tot eerdere berichten, zal de papieren salarisspecificatie niet deze maand verdwijnen, maar waarschijnlijk pas in september. Dat betekent dat je je salarisspecificatie de komende drie maanden nog gewoon per post op je huisadres ontvangt.
Mijn PostN

Je digitale salarisspecificatie is nu al beschikbaar in je eigen digitale personeelsdossier. Je hebt toegang tot je persoonlijke digitale personeelsdossier via www.mijnpostnl.nl.

Heb je je nog niet aangemeld op Mijn PostNL? Doe dit dan zo snel mogelijk! Ga naar ‘account aanmaken’ op Mijn PostNL en volg de aanwijzingen op het scherm.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_111711962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Juist....maar het personeeldossier inkomen,,,,,mooi niet....maar ik wacht geduldig
pi_111711996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef gridjuh het volgende:
Ik zag op mijnpostnl dat de loonstroken tot september op papier blijven komen....
T gaat daar niet goed volgens mij
Mooi zo. Die moeten natuurlijk blijven komen tot die site voor iedereen werkt :)
Human beings make life so interesting. Do you know? , that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom?.”
Mijn blog: www.wateetjedanwel.blogspot.nl
XstraightedgeX
pi_111712006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Lijkt me dat je TC dat wel weet dan? :)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')