In September gaan we een drietal weken met de auto en tentje achterin door Spanje en Frankrijk touren.
Omgeving Barcelona en Monaco staan sowieso op het programma. Daarnaast wil ik ook graag een paar dagen in (de buurt van) de bergen gaan doorbrengen om die wat te verkennen. Nu zijn zowel de pyreneeen als Alpen natuurlijk mogelijk, maar wat is nu de beste keus?
-Ik ebgreep dat de kans op erg mooi weer aan de zuidkant van de pyreneen erg groot is (aragon)? Is er ook zo'n regio in de Alpen? Mooi weer is wel erg belangrijk namelijk. heb geen zin om weggespoeld te worden in de tent

-Het liefst beetje ruige natuur
-Geen supertouristische gebieden. Ik heb geen zin om tussen de Piet-friet, fredkroket en nelfrikandel types te zitten. Dat doen we bij Barcelona en Monaco al denk ik zo

-Uiteraard zijn interessante bezienswaardigheden/dorpjes/steden in de omgeving wel weer interessant natuurlijk.
-Mag je overigens wildkamperen in de alpen/pyreneen?
-Hoe zit het overigens met de vakantiedrukte op de weg richting spanje op zaterdag in september? Loop je dan nog kans op zwarte zaterdag achtige toestanden?