quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:Mensen scammen in trades was ook leuk

(leukste was nog een skulders oid laten zien, vervolgens deden zij dan iets bieden wat onder de prijs was, vervolgens tradescherm sluiten, opnieuw openen en een armor neergooien met dezelfde looks als die skulders die je eerst liet zien. Vervolgens trade drukken. Die gasten wisten vaak niet hoe snel ze trade moesten drukken om een goede deal te scoren en zo werden ze genaaid door hun eigen greed

)
Man , zo ben ik een keer zo hard genaait in Star Wars Galaxies...
Ik stond bij m'n ingame huis , kwam er een gassie naar me toe , volop zielig doen dat ie geen geld had etc, een heel whine verhaal.
Uiteindelijk had ik hem wat items gegeven , die gast helemaal blij.
Dus ik had zoiets van , achja wat maakt het uit ... ik geef hem een landspeeder die ik toch niet meer gebruikte , dat was de 1ste ''mount'' maar was ook n van de traagste die je kon krijgen maar was best prijzig.
Wat doet die gast nadat ik hem die mount had gegeven , trekt al z'n uber gear aan en springt ie voor m'n neus op z'n swooper-bike ( beste mount toen ) , zegt ie nog effe ''lol owned!'' , en blaast ermee weg...
Ik had echt zoiets van WTF...wist gewoon niet wat ik moest zeggen.
Sindsdien vertrouw ik helemaal niemand meer in online games