abonnement Unibet Coolblue
pi_111410485
Beste Fokkers,

Via Belsimpel.nl kom ik bij een Smart Plus 230 van T-Mobile uit op een toestelprijs van 17 euro.
http://www.belsimpel.nl/h(...)/t-mobile#aanb_10114

Hetzelfde abonnement bij The PhoneHouse zorgt ervoor dat ik nog 200 euro moet bij betalen.
http://www.phonehouse.nl/(...)smartplus/230/2jaar/

The Phonehouse heeft natuurlijk wel een bekendere naam, maar Belsimpel.nl is stukken goedkoper, is dit wel betrouwbaar?
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:59:47 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111410556
Die dr Dre headset moet ook betaald worden :)

Belsimpel bestaat al een poosje, zie http://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel-punt-nl.html
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:06:33 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_111410687
TS vergelijkt appels met peren:

Belsimpel: HTC Sensation XL White
Phonehouse: HTC Sensation XL White + "gratis" Dr. Dre Beats Solo

De grap is dus dat je die gratis Dr. Dre Beats Solo gewoon helemaal zelf betaald :')
So we just called him Fred
pi_111410915
Aha, nog een vraag als Belsimpel.nl gewoon goed is.

EDIT: heb de fout al gezien
- Met zuidelijke groet -
pi_111411017
-

[ Bericht 23% gewijzigd door Jordy-B op 11-05-2012 12:05:36 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111411146
Ja ik zag inderdaad dat de internetbundel plus het basisabonnement was. Ik ga de telefoon waarschijnlijk bestellen op Belsimpel.nl via T-mobile. Bedankt!

Stel ik bestel hem vanmiddag, dan duurt het 2-4 werkdagen. Als deze binnen is, is mijn simkaart dan al geactiveerd of moet ik dan nog een formulier invullen bij T-mobile wat mij nog een week duurt.
- Met zuidelijke groet -
pi_111411168
-

[ Bericht 39% gewijzigd door Jordy-B op 11-05-2012 12:05:28 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:26:59 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_111411181
Simkaart is dan al geactiveerd. Je kan direct bellen/internetten
So we just called him Fred
pi_111411452
En hier kan je de ervaringen van de winkel bekijken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111411824
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Tele2 scheelt je bijna ¤60, hè... Zitten op het netwerk van T-mobile. Je hebt alleen geen "onbeperkt internet", maar "onbeperkt internet" van T-mobile betekent niets anders dan dat als je bundel op is, je kan blijven internetten op tergend lage snelheid. Je kan dan met goed fatsoen alleen nog mail checken en whatsappen.
Ja maar bij die prijs zit onbeperkt internet er dus bij. En voor dat geld hoef ik geen internetbundel erbij. En dan is is T-Mobile weer goedkoper. Want daar zit al los 500 mb en 230 min/sms bij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:26 schreef FredvZ het volgende:
Simkaart is dan al geactiveerd. Je kan direct bellen/internetten
Dus ik kan niet aangeven dat ik het abonnement wil laten ingaan op een mooie datum (makkelijker voor het bijhouden van mijn verbruik?)
- Met zuidelijke groet -
pi_111412020
Je hebt geen "onbeperkt" internet, maar zoals ik al zei is onbeperkt internet van T-mobile onzin, omdat je verbinding zó geknepen wordt dat je eigenlijk niet meer normaal kan internetten. Je snelheid gaat van 2048 Kbps naar 64 Kbps.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 11-05-2012 12:05:57 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111412830
Eh, zie de edits :@
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111413395
Hoe kan het zoveel duurder zijn?

Tele 2 SmartMix 250 + Internetbundel 500 MB is normaliter 35 euro per maand, en de eerste 9 maanden 17,50. Terwijl T-Mobile voor Smart Plus 230 17,48 als actietarief heeft ook voor 9 maanden en 34,95 vraagt

Als jij aangeeft dat het onbeperkt internet niks voorstelt hoef ik dat natuurlijk niet in mijn bundel erbij. Waardoor het maandbedrag ongeveer gelijk is En dan is het belangrijke verschil dat Tele 2 maar 2MBps als internetsnelheid hanteert en T-mobile 3,6 MBps.
Dat voor mij laat kiezen voor T-mobile.

Of maak ik ergens toch een fout?

Het is toch gewoon:

T-mobile: (9 x 17,48) + (15 x 34,95) + aansluitkosten + 17 euro
Tele 2: (9 x 17,50) + (15 x 35,00) + aansluitkosten

BTW: die 17,50 en 35 euro abonnementskosten is dat wel inclusief BTW?

[ Bericht 3% gewijzigd door Schnitzels op 11-05-2012 11:56:16 ]
- Met zuidelijke groet -
pi_111413940
Je hebt gelijk. Ik heb ergens een rekenfout gemaakt :@

En nu druip ik ook af... :{

[ Bericht 26% gewijzigd door Jordy-B op 11-05-2012 12:06:17 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111414199
Haha, nou het is me in ieder geval duidelijk. Het abonnement is goed, de website is betrouwbaar, ik ga de telefoon vanmiddag bestellen.

Allemaal bedankt voor de snelle reacties.
- Met zuidelijke groet -
pi_111451251
Nee.

Ze geven je maar 1 jaar garantie terwijl je eigenlijk recht hebt op 2 jaar. Ik zou het elders bestellen waar ze je wel 2 jaar garantie op een telefoon geven.
pi_111454458
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 06:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Nee.

Ze geven je maar 1 jaar garantie terwijl je eigenlijk recht hebt op 2 jaar. Ik zou het elders bestellen waar ze je wel 2 jaar garantie op een telefoon geven.
Maakt niet uit. Je mag verwachten dat een mobiele telefoon het toch zeker twee jaar probleemloos blijft doen (mits normaal gebruikt). Je hebt gewoon garantie voor die periode, ongeacht de periode die de winkel geeft.

http://www.consuwijzer.nl(...)bijgekocht_Is_dat_zo
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111454734
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Je mag verwachten dat een mobiele telefoon het toch zeker twee jaar probleemloos blijft doen (mits normaal gebruikt). Je hebt gewoon garantie voor die periode, ongeacht de periode die de winkel geeft.

http://www.consuwijzer.nl(...)bijgekocht_Is_dat_zo
Helaas niet bij belsimpel. Ik werd afgewezen.

Ik ga dan nog maar eens bellen en ze op dat punt wijzen. is dit overigens 100% zeker, dat men je telefoon gewoon moet repareren als het dus plots defect raakt?
pi_111455336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Helaas niet bij belsimpel. Ik werd afgewezen.

Ik ga dan nog maar eens bellen en ze op dat punt wijzen. is dit overigens 100% zeker, dat men je telefoon gewoon moet repareren als het dus plots defect raakt?
Ja, dat is 100% zeker. Een product heeft een verwachte levensduur waarin het zonder problemen hoort te werken. Een mobiele telefoon hoort zonder problemen toch wel minstens 2 jaar te blijven werken. Je moet na zes maanden echter wel bewijzen dat het defect niet door jou ontstaan is, dus als je hem hebt laten vallen ofzo, kan je geen aanspraak maken op de garantie. Bij normaal gebruik mag een telefoon echter geen problemen vertonen.

Maar als er, met normaal gebruik, binnen die twee jaar toch een probleem ontstaat, is er in principe sprake van een ondeugdelijk product. Je geeft de winkel dan de mogelijkheid om het product te herstellen of te vervangen. Dit dient kosteloos te gebeuren en de winkel mag je niet doorverwijzen naar de fabrikant. Als ze het product weigeren te repareren/vervangen, of als ze niet daartoe in staat zijn, stel je ze in gebreke en heb je recht op je geld terug (of een deel van je geld terug, afhankelijk van hoe lang je het product probleemloos hebt kunnen gebruiken)

Zie ook:http://www.consuwijzer.nl(...)goed_ondeugdelijk_is
en http://www.consuwijzer.nl(...)ondeugdelijk_product
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111455478
Heb je even een pm gestuurd over de brief. Was er al mee bezig.
pi_111478372
Hmm, het begint al goed, heb hem gister besteld met een verwachte levertijd van 2-4 werkdagen. Toen kwam er vaag door dat deze termijn pas ingaat zodra het T-Mobile contact opgestuurd en bij hun verwerkt is. Heb ik ook meteen gedaan vrijdagmiddag.
In het gunstigste geval heb ik hem vrijdag.

Maar nu staat er, Status levertijd: Binnenkort weer leverbaar.

Dus dat wordt wat }:|
- Met zuidelijke groet -
pi_111484627
Hamster..

Dat had ik niet vermeld maar daarom zijn ze ook nog eens onbetrouwbaar.

Mijn iPhone zou destijds binnen 1 week geleverd worden. Wat denk je? 5 weken later kwam die ongeveer. De levertijd moet je daar volgens mij niet zo nauw nemen.

Je kan 'm annuleren en elders bestellen. Wat je ook kan doen is een belletje plegen en vragen om een korting/vergoeding. Ik kreeg destijds een bluetooth headset welke volgens mij nu in de prullenbak ligt, maar het is iets.
pi_111485751
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:20 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, het begint al goed, heb hem gister besteld met een verwachte levertijd van 2-4 werkdagen. Toen kwam er vaag door dat deze termijn pas ingaat zodra het T-Mobile contact opgestuurd en bij hun verwerkt is. Heb ik ook meteen gedaan vrijdagmiddag.
In het gunstigste geval heb ik hem vrijdag.

Maar nu staat er, Status levertijd: Binnenkort weer leverbaar.

Dus dat wordt wat }:|
dat is ook wel logisch. De ontvangst van het contract is de bevestiging. Maar je hoort de telefoon wel een week voor de ingangsdatum in huis te hebben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111486536
Bellen zal ik maandag eens proberen want ze zijn amper bereikbaar.
Hoop alleen dat het iets positiever zal gaan dan hoe jullie verhalen zijn. Op het contract stond dat de ingangsdatum zo snel mogelijk is. Maar tot op heden is er nog geen geld afgeschreven gelukkig.
- Met zuidelijke groet -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')