abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:06:35 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111374294


quote:
Processor
Het formaat van het scherm en deze zelf kan nog zo naar je zin zijn, als de processor (CPU, Central Processing Unit) het laat afweten heb je er niks aan. Schermen die 'lag' vertonen, stotteren, applicaties die vastlopen, Android zelf dat niet meer reageert...

Met een goede singlecore processor kan een budget tablet nog een heel eind komen.
Het is aan te raden om minimaal voor een Cortex A8 (of hoger) processor te kiezen. Cortex staat voor de opbouw van de chip. De meeste procesoren die ouder zijn dan de A8 standaard draaien waarschijnlijk niet of slecht de nieuwere Android firmware/games en hebben matige video ondersteuning (hierbij kun je denken aan ARM9 of ARM11 processoren zoals: InfoTM, Via8650).
Voorbeelden van goede processoren zijn:

China processors: (op snelheid van laag naar hoog)
Rockchip RK2918 (A8) - Budget tablet processor
Allwinner A13 (A8) - Budget tablet processor - geen HDMI
Allwinner A10 (A8) - Mid range tablet processor
AmLogic Renessas AM8726-M3 (A9) - Nieuwe mid range tablet processor
Rockchip RK3066 (A9) - High end "CHina" Processor (DUALCORE - Laag geklokte 4 core GPU)
AmLogic Renessas AM8726-MX (A9) - High end "China" processor (DUALCORE - Hoog geklokte 2 core GPU)
Rockchip RK3066 (A9) - High end "CHina" Processor (DUALCORE - Laag geklokte 4 core GPU)

Westerse Processors:
Tegra2 (A9 dualcore)
Samsung Exynos 4210 (A9 Dualcore)
Tegra3 (A15 + A7 Quadcore + background core)

Natuurlijk zijn er ook nog andere processoren te vinden voordat je een tablet met zo'n processor koopt kan je hier natuurlijk altijd eerst advies vragen!
De processor is het kloppende hart van je tablet. Net als een echt hart kun je het een adrenalineshot geven: het overklokken van de CPU. Dit gaat echter ten koste van je accuduur en levensduur van de processor.
quote:
Werkgeheugen
Des te groter het werkgeheugen des te meer capaciteit heeft de tablet om bewerkingen uit te voeren, met name die bewerkingen die tegelijkertijd uitgevoerd moeten worden. Voldoende werkheugen is 512MB, idealerwijze beschikt een tablet aan 1024MB, ofwel 1GB, aan werkgeheugen.
quote:
GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
De GPU is de videokaart van de tablet. bijna alle tablets bezitten een GPU maar het is handig om te weten wat voor GPU er in zit (en of die er in zit!). Als een tablet geen GPU heeft worden de films op de processor gedecodeerd, dit kan ervoor zorgen dat films stotteren, het is daarom aan te raden om een GPU in je tablet aan boord te hebben.
Tevens wordt deze GPU sinds Android 3.0 en hoger ook gebruikt voor het maken van de user interface, met een GPU behaal je nu dus nog meer voordeel.
Een voorbeeld van een GPU is:
Mali 400 (zijn verschillende versies met verschillende kloksnelheden en cores van - zit ook in de Samsung Galaxy SII)
Adreno 200 (ondertussen iets oudere GPU, maar kan over het algemeen nog redelijk meekomen
quote:
Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Tablets bedoelt voor de Westerse markt komen van de grote merknamen als Acer, Archos, Asus, Motorola, Samsung en Toshiba. De bouwkwaliteit verschilt, maar is in vrijwel alle gevallen ruim voldoende tot goed te noemen. Ook de ondersteuning van de fabrikant voor de firm- en software is redelijk tot goed. Er zijn maar weinig tablets die niet op de laatste versie 3.2/4.0 van Android draaien.

Firmware van China tabs is tegenwoordig vaak 4.0, en met minder moet je ook geen genoegen nemen, tevens zijn er vaak niet veel/geen updates (Al zijn er fabrikanten die redelijk tot goede ondersteuning bieden: Zenithink en Ainol bijvoorbeeld).
Verder zijn deze tablets vaker vervaardigd uit goedkopere materialen om de prijs te drukken maar de bouwkwaliteit is vaak ruim voldoende te noemen (Mindere kijkhoek van het scherm, geen vibratie, 0.3 MP camera, plastic gevoel). Als je bij de iets "duurdere" tablets uitkomt is de bouw kwaliteit vaak prima.
Tevens is de garantie in China anders geregeld (zelf opsturen).
quote:
Connectiviteit/Specificaties
Wifi: altijd aanwezig
3G: Optie (Bij Chinese tablets vaak ook externe dongels ondersteund)
GPS: Westerse tablets vaak aanwezig. Budget/China: optie of afwezig
Bluetooth: Westerse tablets vaak aanwezig. Budget/China: optie of afwezig
(mini) HDMI: Vaak aanwezig bij zowel westerse als chinese tablets.
(Miscro)SD(HC): Meestal aanwezig (Samsung tab niet)
USB full: Soms bij Chinese tablets
USB mini/Micro: Regelmatig op zowel Chinese als westerse tablets te vinden
[/i]Soms maken tablets ook gebruik van een eigen aansluiting (ASUS, Samsung, enkele Chinatabs)

Verder zijn er andere features die een verschil kunnen uitmaken. Denk hierbij aan een digitaal kompas, accelerometers/gyro, frontcam, backcam, ambient lightsensor, proximity sensor, barometer, hardwareknoppen, speakers en natuurlijk ook de ingebouwde opslagcapaciteit.


quote:
Acer Iconia Tab A100
7'' (1024x600) - Tegra2 @1GHz - 512MB RAM - 8GB ROM
quote:
Acer Iconia Tab A200
10.1'' (1280x800) - Tegra2 @1GHz - 1GB RAM - 8/16GB ROM - Skin: Ring
quote:
Acer Iconia Tab A500
10.1'' (1280x800) - Tegra2 @1GHz - 1GB RAM - 16/32GB ROM - USB
quote:
Acer Iconia Tab A510
10.1'' (1280x800) - Tegra3 @1GHz - 1GB RAM - 32 GB ROM - Optie 3G (A511) - Release: Q2
quote:
Acer Iconia Tab A700
10.1'' (1920x1200) - Tegra3 @1GHz - 1 GB RAM - 16GB ROM - Skin: Ring - Release: Q2


quote:
Archos 101 G9
10.1'' (1280x800) - OMAP 4430 (DC) @ 1.0GHz/1.2GHz/1.5GHz - 512MB RAM - 8/16/250GB ROM
quote:
Archos 80 G9
8.0'' (1024x768) - OMAP 4430 (DC) @ /1.2GHz/1.5GHz - 512MB RAM - 8/16/250GB ROM

quote:
Asus EEE pad Slider
10.1 (1280x800) Tegra2 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 16/32/64 GB ROM met toetsenbord
quote:
Asus EEE pad Transformer (TF101)
10.1 (1280x800) Tegra2 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 16/32/64 GB ROM met docking toetsenbord
quote:
Asus EEE pad Transformer Prime (TF201)
10.1 (1280x800) Tegra3 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 32/64 GB ROM met docking toetsenbord
quote:
Asus EEE pad Transformer Infinity
10.1 (1920x1200) Qualcomm S4 @? 1GB RAM - ? ? ROM met docking toetsenbord. - Beschikbaar: Q2
quote:
Asus EEE pad Transformer 300
10.1 (1280x800) - Tegra3 (DC) @ 1.0GHz 1GB RAM 16/32/64GB ROM met docking toetsenbord. - Beschikbaar: Q2
quote:
Asus EEE pad MeMo
7'' (1280x800) - Tegra3 (DC) @ 1.0GHz - 1GB RAM - ?? - Beschikbaar: Q3
quote:
Asus Padfone
4.3/10.1'' - Tablet/telefoon/netbook Quallcomm S4 - keyboard docking - Beschikbaar Q2


quote:
HTC Flyer
7'' - Quallcomm S3 @ 1.5GHz - 1FB RAM - 32GB ROM - Android 3.2
quote:
HTC Jetstream
7'' (1280x800) - Qualcomm APQ8060 (DC) @1.5 GHz - 1GB RAM - 32GB ROM
quote:
HTC Quattro
9.7'' (1280x768) - Tegra 3 (Qc) @?? - 1GB RAM - 16GB ROM - Releasedatum onbekend.


quote:
LG Optimuspad V900
8.9'' (1280x768) - Tegra 2 @1.0Ghz - 1GB RAM - 32 GB ROM - 3D camera/weergave

SPOILER: Xoom
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Galaxy Tab 10.1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Galaxy tab 8.9
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Galaxy 7.7''
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Sony S1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sony P
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Overige: Adam Notion Ink | Viewsonic | Creative ZiiO | Fujitsu | Huawei S7 Dell Streak 7 & Pro | Amazon Coyote & Hollywood | Packard Bell Liberty Tab

ChinaTabs: Teclast P76TI, Ainol Knight, Ainol Novo , Ramos W13HD, Zenithink ZT280/C91, Zenithink C71.

Enkele Chinese webshops:

In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices en ChinaCheep.
Coupons
10%ebay110 = 10% korting bij Buyincoins | fokme = 5% korting bij MP4Nation | savings20 = $20 korting > $100-orders bij Lightinthebox | 15450 = 5% korting bij Pandawill

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronica winkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc.
Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch.
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Market, statistiek door AppBrain. Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Tabletworld | Portablegear | Androidworld | Androidtablet |
Internationaal:
| Android Market | AppBrain | Engadget | Slashgear | DigiTimes | CNET | PC Magazine | Phone Arena | Tablet PC Review | Shenzai | BM Alpha | Applanet | Arctablet Blog | Modaco | XDA Developers |
Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V1 door: Shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:07:52 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111374338
En met de eerste Ramos impressie al daar:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ramos is binnen, moest nog 25,65 betalen aan de deur, valt mee dus.

Eerste indruk is erg goed, tablet ziet er prima uit, beter dan op de foto's en voelt stevig aan.

Scherm is erg goed, scherp en mooie heldere kleuren.

Prestaties heb ik nog niet erg veel getest, maar vooral bij browsen is het echt een wereld van verschil met de A10 tablets. Het gaat vrijwel even vlot als op een desktop, en is nu eindelijk goed bruikbaar.

Alles voelt lekker snappy aan, al had ik daar ook op de A10 tabs in de UI van ICS niets over te klagen.
Expect more Rockchip RK3066 and Amlogic AM8726-MX sweetness in a china store near you!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:12:02 #3
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_111374503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:44 schreef mime_negert het volgende:
Het is een kwestie van tijd totdat ik een Android tablet ga kopen. Hieronder een lijst met software waarvan ik nu al weet dat ik ze ga installeren.

WiFi File Explorer PRO - Makkelijk bestanden overzetten via WiFi
NES Emulator - In combinatie met een PS3 controller en HDMI op de televisie
Aldiko Book Reader - eBook reader.
Splashtop Remote Desktop - Remote Desktop software welke via je Google account werkt
Cerberus anti theft - Tracking software bij verlies of diefstal van je Android device
Google Play Music - Muziek vanuit de cloud
Google Currents - Googles antwoord op Flipboard
• Video player - Om series en films mee af te spelen, welke weet ik nog niet
Tapatalk Forum App - Meerdere fora in één app

Hebben jullie nog suggesties of aanvullingen?

Misschien is het een idee om een soortgelijke gezamelijke lijst in de OP te zetten?
ik heb zojuist NESdroid aangeschaft.
Deze lijkt het beter te doen :)
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:21:28 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111374823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Olle. het volgende:

[..]

Lees ik dat goed ? MM zwolle heeft gratis connector kits voor de transformers :D?
Gratis bij een TF101 ja :P
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef johnnylove het volgende:

[..]

FML die van mijn staat al sinds vanochtend in Eindhoven. Zal wel net te laat aangekomen zijn voor de levering van vandaag. Morgen dus :(
Die van mij vertrekt vandaag uit HK, met wat geluk dus morgen middag hier. Aangezien ze niet aan zaterdag leveringen doen wordt het hier pas maandag :(

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:04 schreef shiznuts het volgende:
Morgen feestje bouwen dus. :P
M'n A7HD is nog niet verscheept, wat ies deze. :{
Mochten ze van mij gisterochtend de deur al uit hebben gedaan. Maar Gucci...
Even vragen dan :P
Meestal gaat het zo:
Dag 1: bestelling
Dag 2: Verzenden --> HK
Dag 3: ontvangen HK, aanmelden DHL
Dag 3/4: Afhaal DHL
Dag 3/4: vertrek uit HK
Dag 4/5: Aankomst in Duitsland/België
Dag 5/6: Doorsturen NL en afleveren :)

Verschil net een beetje hoelaat hij in HK wordt verstuurd op welke dag hij binnen is :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111375347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gratis bij een TF101 ja :P

[..]

Die van mij vertrekt vandaag uit HK, met wat geluk dus morgen middag hier. Aangezien ze niet aan zaterdag leveringen doen wordt het hier pas maandag :(

[..]

Even vragen dan :P
Meestal gaat het zo:
Dag 1: bestelling
Dag 2: Verzenden --> HK
Dag 3: ontvangen HK, aanmelden DHL
Dag 3/4: Afhaal DHL
Dag 3/4: vertrek uit HK
Dag 4/5: Aankomst in Duitsland/België
Dag 5/6: Doorsturen NL en afleveren :)

Verschil net een beetje hoelaat hij in HK wordt verstuurd op welke dag hij binnen is :)
Blijkbaar versturen ze 's middags ook nog een lading, want hij is onderweg *O* *O*

Vanavond lkkr spelen met dat ding ~O>
pi_111375482
Geniale gokautomaat: Brazilian beauty.

Normaal kost die geld, maar ja, geen market he. }) O~)
Geen referral hier.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:53:47 #7
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_111375959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gratis bij een TF101 ja :P

[..]

* Olle. zet de fiets weer in de schuur
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:58:09 #8
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_111376107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:12 schreef Olle. het volgende:

[..]

ik heb zojuist NESdroid aangeschaft.
Deze lijkt het beter te doen :)
ik weet alleen niet of aan deze app ook wel controllers kunnen worden gekoppeld...
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:09:57 #9
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_111376483
Ik lees net dit: http://android-sale.com/blog/ainol-dual-core-android-tablets/ over de verschillende nieuwe Ainol tablets.
en Hier lijkt de Aurora 2 al te koop voor 159 dollar.

Ik dacht dat de Aurora 2 met 1280*800 werd uitgerust? Maar dat blijkt dus de Ainol Novo7 Flame.

Edit: Aurora 2 is altijd met 1024*600 geweest. De link betreft inderdaad een A10 Single-core dus niet met de 1.5GHz AML8726-MX dualcore.

[ Bericht 8% gewijzigd door Boppos op 10-05-2012 16:52:54 (foutje) ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:13:44 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111376587
Is al een tijdje bekend: http://tabletrepublic.com(...)ecs-images-1705.html .

En nee, opgepast, die verkopen geen Aurora 2. Dat is misleading werving, het gaat daar om de Ainol Novo7 Aurora (1) met i.p.v. Hitachi scherm het LG scherm. Dat is gewoon nog de versie met A10 Allwinner.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111378566
http://www1.buyincoins.co(...)itive--p-2906-1.html

quote:
Dikkelul
Sunday,May 06 asia/shanghai:07:05 PM
#3

i bought mine..

but all the people who gets it now say they dont happy with it!

not booting, no sentive screen..
no android 4.0 ..

if it will not come with 4.0 and the specs as in description i will aslo ask for a refund and give BIC some bad rating in FOK! forum
pi_111383390
:').

Wie is dat?
Geen referral hier.
pi_111385312
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
:').

Wie is dat?
Dikkelul dat zegt die toch..! :')

Kan ook iemand uit het chinese webshop topic zijn, daar zijn er ook een aantal die de tablet van 65 euro hebben besteld :)
en toch heeft hij gelijk, klagen en bic verkeerd aanschrijven op grote forums die bekend zijn bij google, kan toch wel eens een steuntje in de rug zijn om te dreigen bij het terug krijgen van een full refund wanneer er een verkeerd product word geleverd..


Ron is die van jou al verzonden :)? mijne wel O~)
pi_111385720
Hij is binnen. Eerste indruk is echt niet verkeerd. Lekker snel internetpagina surfen enz. Ook qua uiterlijk valt het allemaal reuze mee.

W8 nog maar ff om deze aan mijn moeder te geven, totdat google play kan worden toegevoegd.
pi_111385770
zou leuk zijn als er een filmpje kwam, zodat je kon zien hoe soepeltjes het echt gaat :)
pi_111395954
Batterij is wel vrij mager, denk 3,5 uur als je games speelt.

En hij wordt erg heet.
Geen referral hier.
pi_111396177
Heet tijdens het gamen, of ook tijdens normaal webbrowsen?
pi_111396535
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:36 schreef Fritessaus het volgende:
Heet tijdens het gamen, of ook tijdens normaal webbrowsen?
Vooral tijdens gamen.

Overigens heeft een Galaxy SII dat ook wel, vrij vergelijkbaar.
Geen referral hier.
pi_111397096
Wanneer komen de low-budget quad cores? In de zomer toch?
Zijn er al wat modellen bekend met wat websites...
pi_111399077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef Syntix het volgende:
Wanneer komen de low-budget quad cores? In de zomer toch?
Zijn er al wat modellen bekend met wat websites...
wat versta jij onder low budget?

Dualcores beginnen nu pas echt te komen, ik verwacht in de zomer nog geen quadcores in tablets..
( althans en vrijwel zeker niet low budget ben ik bang ;) )
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:38:19 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111399141
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Batterij is wel vrij mager, denk 3,5 uur als je games speelt.

En hij wordt erg heet.
jammer van de batterij. De allwinner chips worden ook warm/heet tijdens gamen, maar dat doen andere apparaten ook (transformer, xperia s, etc ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111399807
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat versta jij onder low budget?

Dualcores beginnen nu pas echt te komen, ik verwacht in de zomer nog geen quadcores in tablets..
( althans en vrijwel zeker niet low budget ben ik bang ;) )
$200 doelende op dit artikel: http://www.droidmatters.c(...)rding-to-nvidia-ceo/

Deze zomer zouden dus de eerste quad-cores moeten komen...
pi_111404644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

jammer van de batterij. De allwinner chips worden ook warm/heet tijdens gamen, maar dat doen andere apparaten ook (transformer, xperia s, etc ;)
Batterij kan ik beamen dat deze niet al te goed is en dat deze enigszins warm wordt.

Google play kan ik op 1 of andere manier niet inloggen. Geeft als foutmelding dat data service niet ondersteund. Jullie een oplossing?
pi_111404696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Batterij kan ik beamen dat deze niet al te goed is en dat deze enigszins warm wordt.

Google play kan ik op 1 of andere manier niet inloggen. Geeft als foutmelding dat data service niet ondersteund. Jullie een oplossing?
Ik denk niet dat het de batterij is die warm wordt, maar de chip. Alles zit op 1 chip, dus dat geeft nogal wat hitte af.

Het is net niet zo heet dat je hem niet daar vast kunt houden, maar het moet niet veel warmer worden.
Geen referral hier.
pi_111404872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het de batterij is die warm wordt, maar de chip. Alles zit op 1 chip, dus dat geeft nogal wat hitte af.

Het is net niet zo heet dat je hem niet daar vast kunt houden, maar het moet niet veel warmer worden.
Ja, dat klopt is alleen een bepaald gebied dat hij warm is. Zal inderdaad wel chip zijn.
pi_111406013
johnnylove heeft werkende files gevonden voor het installeren van de market. Alles lijkt goed te werken, behalve het installeren van Gmail.

Hier een link;
https://www.dropbox.com/s(...)et_install_files.zip
Geen referral hier.
pi_111406206
Maps is wel uit de market te installeren en werkt overigens erg soepel.
Geen referral hier.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 02:09:13 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111406694
Hum... http://www.ainolstore.com(...)are-about-to-launch/
Site kende ik nog niet. Is mogelijk ook een fake? Zag hier gereageerd worden: http://www.facebook.com/ainovo



Verder wel interessant als die zogenaamd exclusief (? wat er exclusief aan is begrijp ik niet, tenzij het Ainol zelf is) de tablets gaan verkopen met free shipping. Wel aparte 'extra packages' qua verzenden/verzekeren die je erbij moet opten. Maar de Elf II moet $149.99 gaan kosten volgens die site. Da's dan niet al te gek. En de Burning, die heet volgens dat nieuwtje op die site de Fire inderdaad en niet Burning. Er zou tevens een Novo 10 onderweg zijn?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 mei 2012 @ 07:18:39 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111407928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 02:09 schreef shiznuts het volgende:
Hum... http://www.ainolstore.com(...)are-about-to-launch/
Site kende ik nog niet. Is mogelijk ook een fake? Zag hier gereageerd worden: http://www.facebook.com/ainovo

[ afbeelding ]

Verder wel interessant als die zogenaamd exclusief (? wat er exclusief aan is begrijp ik niet, tenzij het Ainol zelf is) de tablets gaan verkopen met free shipping. Wel aparte 'extra packages' qua verzenden/verzekeren die je erbij moet opten. Maar de Elf II moet $149.99 gaan kosten volgens die site. Da's dan niet al te gek. En de Burning, die heet volgens dat nieuwtje op die site de Fire inderdaad en niet Burning. Er zou tevens een Novo 10 onderweg zijn?
Gewoon iemand die op het gat inspringt niet Ainol zelf :P
Enige pakkage die ik wel leuk vind is die van 2.99 waar delay verzekerd is :) betalen voor goed inpakken of verzend risico :')...

quote:
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:31
Er is nog hoop dat ik hem vandaag heb :P (mits er iemand thuis is :'))

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 11-05-2012 09:42:43 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111412823
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 07:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon iemand die op het gat inspringt niet Ainol zelf :P
Enige pakkage die ik wel leuk vind is die van 2.99 waar delay verzekerd is :) betalen voor goed inpakken of verzend risico :')...

[..]

Er is nog hoop dat ik hem vandaag heb :P (mits er iemand thuis is :'))
maak jij dan wel een review film(pje) :D :D ?

horen dat iets goed werkt is altijd leuk, maar zien is natuurlijk vele malen beter :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 11:43:11 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111413410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

maak jij dan wel een review film(pje) :D :D ?

horen dat iets goed werkt is altijd leuk, maar zien is natuurlijk vele malen beter :)
ofc :D

Hij is net vanaf A-dam vertrokken (richting Zwolle), met een beetje geluk kan hij dus mee in de middag route :P Maar ik verwacht dat het pas dinsdag (maandag niemand thuis) wordt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:35:27 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111415043
DHL Tracking active. Volgende week vakantie, dus komt mooi uit. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

maak jij dan wel een review film(pje) :D :D ?

horen dat iets goed werkt is altijd leuk, maar zien is natuurlijk vele malen beter :)
Zwerven die niet al rond dan? :P

[ Bericht 38% gewijzigd door shiz op 11-05-2012 12:40:36 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:25:27 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111417010
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef shiznuts het volgende:
DHL Tracking active. Volgende week vakantie, dus komt mooi uit. :)

[..]

Zwerven die niet al rond dan? :P
Met een beetje geluk heb je hem dus dinsdag :D

DHS:


[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 11-05-2012 14:18:05 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111419420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met een beetje geluk heb je hem dus dinsdag :D

DHS:
[ afbeelding ]
Dat moet vandaag wel lukken toch :P?
Geen referral hier.
pi_111421713
Is er een app die vergelijkbaar is met air video? Ik heb zo'n kruidvat ding binnen en het lukt me niet om verbinding te krijgen met de mac.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:27:51 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111422214
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Dat moet vandaag wel lukken toch :P?
Blijkbaar niet :') Zojuist een melding dat het niet ging lukken :(. Dus dan morgen maar ri zwolle om hem op te halen. Maandag en dinsdag is er niemand thuis en dan kan je hem woensdag pas afhalen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111426943
De USB kabel die er bij mij bij zat was overigens erg slecht. 100 KB/s oid :').

Met de kabel van m'n Kindle is hij al 2 MB/s.

Trouwens net een dispute geopend op Aliexpress, anders werd het geld al automatisch uitgekeerd terwijl ik nog steeds niets heb + ontraceerbaar pakketje nu.

[ Bericht 13% gewijzigd door Phaelanx_NL op 11-05-2012 17:34:52 ]
Geen referral hier.
pi_111427429
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef shiznuts het volgende:
DHL Tracking active. Volgende week vakantie, dus komt mooi uit. :)

[..]

Zwerven die niet al rond dan? :P
Heb je ze zelf wel beken :D?

er staan misschien 2 review filmpjes op, de rest zijn klonen van de bestaande filmpjes..

check:




en een andere review



en robert kennende maakt hij vast weer een review van een half uur :) _O- !
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:43:10 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111427655
Je wilt 'em zien werken. Hoe heb je daar meer dan 1 filmpje waar je op kunt zien hoe 'ie werkt voor nodig dan? :P Maar Gucci. Roberts video is natuurlijk tig malen onderhoudender. :7 ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111428760
Wow; Browsermark score van Ramos W17 Pro: 101975

Hoger dan iPad 2, bijna even hoog als de Transformer Prime op 3.2

http://tweakers.net/benchdb/test/838

Veel hoger dan de Galaxy tab.

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaelanx_NL op 11-05-2012 18:16:22 ]
Geen referral hier.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:00:01 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111430720
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef shiznuts het volgende:
Je wilt 'em zien werken. Hoe heb je daar meer dan 1 filmpje waar je op kunt zien hoe 'ie werkt voor nodig dan? :P Maar Gucci. Roberts video is natuurlijk tig malen onderhoudender. :7 ^O^
Die faalnees! Ga de tablet morgen maar afhalen in Zwolle :P
Had mijn adres veranderd vanaf werk naar huis, heeft die Chinees dus een combo gemaakt :P Nu morgen maar ophalen in zwolle :P (anders moet ik wachten tot dinsdag/woensdag :P)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 17:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heb je ze zelf wel beken :D?

er staan misschien 2 review filmpjes op, de rest zijn klonen van de bestaande filmpjes..

en robert kennende maakt hij vast weer een review van een half uur :) _O- !
:@ Kwartiertje :P?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wow; Browsermark score van Ramos W17 Pro: 101975

Hoger dan iPad 2, bijna even hoog als de Transformer Prime op 3.2

http://tweakers.net/benchdb/test/838

Veel hoger dan de Galaxy tab.
* RobertNL Start de auto alvast maar bedenkt dan dat hij pas morgen vanaf 10 uur bij DHL terecht kan....
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 11 mei 2012 @ 19:36:34 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111432316
Zie het als een leuk uitje. Slaapzak mee en voor de deur gaan liggen! :D

;( Jammer dat het adres zo opgekloot is. Maar wie geduld kan opbrengen, heeft uiteindelijk ook wat! :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111432659
Waar is die Ramos eigenlijk het goedkoopste? Ziet er wel vet uit. Ik wacht even de review van Robert af.... :)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_111435212
145$
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar is die Ramos eigenlijk het goedkoopste? Ziet er wel vet uit. Ik wacht even de review van Robert af.... :)
Robert heeft een link geplaatst in het vorig topic. Had de van mijn zaterdagnacht bestelt en donderdag in huis. Moest wel ¤ 25,65 BTW betalen. Dus in totaal ongeveer ¤ 145,-

Heb inmiddels ook root toegang geregeld via wandoujia waardoor market nu helemaal werkt. Ben er zeer tevreden mee voor dat geld.
pi_111435412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wow; Browsermark score van Ramos W17 Pro: 101975

Hoger dan iPad 2, bijna even hoog als de Transformer Prime op 3.2

http://tweakers.net/benchdb/test/838

Veel hoger dan de Galaxy tab.
101975 = Ramos W17 Pro

102388 = Apple ipad 2 (iOS 5.1)

Sinds wanneer is 102388 lager dan 101975 :P?
dan nog een geweldige score natuurlijk!

edit: owh wacht: apple ipad 2 staat er dubbel in, met iOS 5 is hij inderdaad 'maar' 101053

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 11-05-2012 20:39:34 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:18:42 #46
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111444013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef johnnylove het volgende:
145$

[..]

Robert heeft een link geplaatst in het vorig topic. Had de van mijn zaterdagnacht bestelt en donderdag in huis. Moest wel ¤ 25,65 BTW betalen. Dus in totaal ongeveer ¤ 145,-

Heb inmiddels ook root toegang geregeld via wandoujia waardoor market nu helemaal werkt. Ben er zeer tevreden mee voor dat geld.
Ik had geluk vandaag, zondag besteld, en dhl verlangde alleen handtekening.

Ook ik heb onvolledige market, is anders niet zo erg, maar gmail weigert bij mij ook zijn diensten.

Johnnylove kun je vertellen hoe je dat rooten gedaan hebt?
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111444304
wandoujia downloaden dan USB debuggen.

TPSparkyRoot downloaden en uitvoeren.

Daarna bat uitvoeren en herstart een paar keer en bij mij werkt het prima.

Je kan ook wachten op een goede rom en wandoujia alleen op je tablet zetten. Je kan dan buiten de market alles downloaden.

http://dl.dropbox.com/u/67324576/TPSparkyRoot.rar

http://dl.dropbox.com/u/67324576/Aptoide.apk

http://dl.dropbox.com/u/67324576/phoenix2-wandoujia_web.apk

[ Bericht 41% gewijzigd door johnnylove op 11-05-2012 23:39:43 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:48:53 #48
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111445493
Dank voor je snelle reactie en die links, had ik nog niet gevonden.

Dit had ik wel gevonden.

Hi, Installed Google services framework can open google market. root method Installed on your computer “wandoujia” (TIPS: DOWNLOAD URL: ??? Android ? - ??? )settings - Developer options: Select the usb debugging, w17pro connect your computer to confirm 2. download TPSparkyRoot 3.TPSparkyRoot unzip to your computer to find adb.exe double-click Double-click TPSparkyRoot.bat, the computer out of the window, follow the prompts. Tablet PC three times to restart the process (press any key) 5. Three Tablet PC restart after a successful root 6. Second time will be black do not have to worry about waiting for 1-2 minutes, then follow the prompts, press any Kin Tablet PCrestart.

In deze link. http://www.androidtablets(...)ing-redtabletpc.html

[ Bericht 64% gewijzigd door Janesh op 12-05-2012 00:08:45 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111447722
Credits voor johnnylove, tablet heeft nu root en market!
Geen referral hier.
pi_111452275
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met een beetje geluk heb je hem dus dinsdag :D

DHS:
[ afbeelding ]
DHL,lekker snel :9
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:39:17 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111454298
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

DHL,lekker snel :9
Nu alleen nog een Chinees die geen adressen door elkaar haalt zodat de DHL hem niet kan bezorgen _O-

Zojuist thuis, begin nu met het unboxen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111456274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nu alleen nog een Chinees die geen adressen door elkaar haalt zodat de DHL hem niet kan bezorgen _O-

Zojuist thuis, begin nu met het unboxen :D
^O^
pi_111456419
Nice dat er root+market is, installeert Gmail dan wel?
pi_111456476
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:00 schreef Fritessaus het volgende:
Nice dat er root+market is, installeert Gmail dan wel?
Ja, hij synct alleen niet.

Overigens merk ik niet veel verschil met de standaard email app, dus wat mij betreft is het geen groot gemis.
Geen referral hier.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:16:59 #55
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111456776
Ik heb vandaag zonder root gmail aan de praat gekregen.
Een oude apk gebruikt voor android 2.2 of 2.3, die je niet kunt bijwerken waar de market om vraagt.
Gmail verschijnt dus op het scherm zoals in froyo en gingerbread, wat ik persoonlijk fijner vind op een 7 inch scherm.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:00:08 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111457795
Wellicht een apart ramos topic ergens (desnoods buiten fok) maken :P? Anders gaat alle informatie zo snel verloren en is voor de rest door de bomen het bos niet meer te zien :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111457858
Volgens mij staat er op de website van Ramos een nieuwe ROM, datum 08-05-2012:
http://www.ramos.com.cn/product.php?action=support&id=75

En ik kwam dit nog tegen, maar dit zal wel dezelfde methode gebruiken als jullie al hebben ontdekt?
http://tabletrepublic.com(...)-1935.html#post19032

[ Bericht 43% gewijzigd door Fritessaus op 12-05-2012 14:09:22 ]
pi_111458485
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Fritessaus het volgende:
Volgens mij staat er op de website van Ramos een nieuwe ROM, datum 08-05-2012:
http://www.ramos.com.cn/product.php?action=support&id=75

En ik kwam dit nog tegen, maar dit zal wel dezelfde methode gebruiken als jullie al hebben ontdekt?
http://tabletrepublic.com(...)-1935.html#post19032
Even kijken hoe die geinstalleerd wordt :D.

/edit: zo dus;


Upgrade methode: (in te vullen in strikte overeenstemming met de volgende reeks stappen)

1, van de Blue Devils website W17PRO de laatste firmware tarball uitgepakt in een bepaald bestand. De compressie-pakket bevat de firmware upgrade-instructies, de upgrade-bestanden en andere documenten.

Nog 2 bestanden in de map gekopieerd naar de root directory van de TF-kaart (bevat geen map);

3, om te garanderen W17PRO uitgeschakeld;

4, insert TF-kaart, houd de machine volume omlaag-toets ingedrukt en druk vervolgens op de knop om op te starten;

Power systeem, kunt u het volume laat neer-toets;

6, start het systeem voor het automatisch bijwerken de status van

7, het systeem automatisch opnieuw opstarten, en de upgrade is voltooid.

3G USB dongle-ondersteuning (3G NIC) lijst

:').

[ Bericht 31% gewijzigd door Phaelanx_NL op 12-05-2012 14:43:17 ]
Geen referral hier.
pi_111459409
Met de update is hij standaard geroot, en de Play store staat er op.

Gmail werkt ook.

Enige mindere is een ongelofelijk lelijke battery meter :').
Geen referral hier.
pi_111459588
Die is er vast wel weer uit te modden?

Jammer dat ik hem nog niet heb, heb wel zin om eens te klooien met dat ding :P

[ Bericht 70% gewijzigd door Fritessaus op 12-05-2012 15:11:17 ]
pi_111460157
Hij werkt nu in ieder geval helemaal zoals ik wil, dus nu kan ik hem lekker inrichten zoals ik wil.
Geen referral hier.
pi_111460372
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij werkt nu in ieder geval helemaal zoals ik wil, dus nu kan ik hem lekker inrichten zoals ik wil.
Mooi om te horen. Van de week maar eens een TF kaartje kopen dan.

Iemand tips waar precies? Liefst met SD, zodat ik makkelijk in mijn laptop kan doen.
pi_111460527
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij werkt nu in ieder geval helemaal zoals ik wil, dus nu kan ik hem lekker inrichten zoals ik wil.
Je hebt dus die ROM gepakt uit dat forum, of die van de Ramos website?

Anyway de mogelijkheden zijn er dus met dit tablet, hopelijk snel wat meer mooie custom roms zonder lelijke battery meters enzo.
pi_111460887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Je hebt dus die ROM gepakt uit dat forum, of die van de Ramos website?

Anyway de mogelijkheden zijn er dus met dit tablet, hopelijk snel wat meer mooie custom roms zonder lelijke battery meters enzo.
Forum/
Geen referral hier.
pi_111463185
Heb ook het idee dat hij minder heet wordt en langer meegaat op 1 lading met de nieuwe firmware.
Geen referral hier.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:16:08 #66
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_111469644
Misschien zijn hier mensen die me kunnen helpen.

ik heb een ens emulator en deze werkt prima ook in combinatie met mijn ps3 controller.
Ook zijn er spellen voor 2 personen.

Ik heb wel 2 ps 3 controllers maar krijg dit nog niet werkend.
Is dit uberhaupt mogelijk? Zo ja hebben mensen ideeen?

Internet levert neit echt veel op.
Wel veel SNES maar ik zoek NES.
A man's got to do what a man's got to do
pi_111473339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb ook het idee dat hij minder heet wordt en langer meegaat op 1 lading met de nieuwe firmware.
Nevermind, :').
Geen referral hier.
pi_111477259
Wat denken jullie van deze?
  zondag 13 mei 2012 @ 00:00:39 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111477835
Is reeds langsgekomen. Een van de meest veelbelovende chinatabs out there. Mét bluetooth voor de verandering en quad-core GPU. Tevens een van de weinige 10 inchers met IPS 1280x800. Maar incl. shipping niet echt spotgoedkoop. Bij Ownta bijvoorbeeld voor 269,- USD incl. basic shipping (251,- USD bij de site die je noemt).

De reden dat je voor een chinatab gaat is waarschijnlijk omdat je weleens een tablet wilt proberen, gewoon voor erbij: voor de lol, en om het lollig te houden zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk wilt hebben, anders had je beter naar een Asus o.i.d. kunnen kijken.

Voor mij persoonlijk ligt die lolgrens op pak-'m-beet $200,-. Je moet ook nog het risico incalculeren dat je heffingen moet betalen en ga je voor een dure chinatab, dan is de stap naar een westerse tab niet meer zo groot, maar biedt wel veel meer voordelen en zekerheden. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111478204
Hebben andere mensen ook last van een spacend touchscreen als hij aan het opladen is?
Geen referral hier.
  zondag 13 mei 2012 @ 10:15:50 #71
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111484410
Ik denk het niet, snap niet precies wat je bedoeld, maar deze china tab heeft ook wel weer een aantal vreemde trekjes, bugjes, waar je mee moet leven.

Ik had dat met de stock rom, maar waar jij het over hebt is volgens mij de rom met standaard google play die ik ook gebruik nu en geen officiele.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zondag 13 mei 2012 @ 11:07:12 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111485310
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 10:15 schreef Janesh het volgende:
Ik denk het niet, snap niet precies wat je bedoeld, maar deze china tab heeft ook wel weer een aantal vreemde trekjes, bugjes, waar je mee moet leven.

Ik had dat met de stock rom, maar waar jij het over hebt is volgens mij de rom met standaard google play die ik ook gebruik nu en geen officiele.
Bugjes kunnen prima gerepareerd worden, zie Ainol die had met de Elf in het begin ook een aantal vervelende bugs die in latere firmware prima opgelost zijn.

Dat met het laden het touch screen niet goed werkt hebben wel meer tabs, zelf heb ik het nog niet gemerkt (De Bmorn V16 had er wel last van af en toe)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111485637
Wat is op dit moment een geschikte chinese tablet, met een budget van 100 euro?
  zondag 13 mei 2012 @ 11:26:11 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111485679
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:23 schreef Zolder het volgende:
Wat is op dit moment een geschikte chinese tablet, met een budget van 100 euro?
Iets meer informatie zou fijn zijn:
- Groote
- Gebruik?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111485838
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Iets meer informatie zou fijn zijn:
- Groote
- Gebruik?
Grootte maakt me niet uit, 7 of 10 is goed maar ik denk dat je bij deze prijs vooral een 7 inch kan krijgen.

Gebruik: browsen en wat apps, geen intensieve.
  maandag 14 mei 2012 @ 15:20:52 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111534458
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:35 schreef Zolder het volgende:

[..]

Grootte maakt me niet uit, 7 of 10 is goed maar ik denk dat je bij deze prijs vooral een 7 inch kan krijgen.

Gebruik: browsen en wat apps, geen intensieve.
Zie bovenstaande, of neem een Ainol Novo ELF, Onda :) Leuke tablets voor rond de 100-120 euro :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111557852
Lol, morgen komt eindelijk de Ainol ELF binnen als het goed is :').

2 april besteld.

Mochten er nog geïnteresseerden zijn, ik verkoop hem tegen kostprijs + verzendkosten. Ik weet alleen niet of ik nog een toeslag krijg van de douane.
Geen referral hier.
  maandag 14 mei 2012 @ 23:20:48 #78
241739 Koopsie
Very nice
pi_111560357
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol, morgen komt eindelijk de Ainol ELF binnen als het goed is :').

2 april besteld.

Mochten er nog geïnteresseerden zijn, ik verkoop hem tegen kostprijs + verzendkosten. Ik weet alleen niet of ik nog een toeslag krijg van de douane.
Wat mag zown tablet kosten eigenlijk?
gewoon nieuwsgierig :@
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_111560437
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol, morgen komt eindelijk de Ainol ELF binnen als het goed is :').

2 april besteld.

Mochten er nog geïnteresseerden zijn, ik verkoop hem tegen kostprijs + verzendkosten. Ik weet alleen niet of ik nog een toeslag krijg van de douane.
Maybe, ligt aan de prijs en eventuele toeslag.

+ dat ik nog niet zeker ben of ik echt een tablet wil :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 14 mei 2012 @ 23:43:24 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111561627
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Wat mag zown tablet kosten eigenlijk?
gewoon nieuwsgierig :@
Rond de 150 dollar (prijs in China) :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 15 mei 2012 @ 00:08:55 #81
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111563046
Dus dan koop je beter een ramos w17 pro in china voor een paar dollar meer als je '"geluk" hebt en ook nog een beetje geduld hebt.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111568441
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef Janesh het volgende:
Dus dan koop je beter een ramos w17 pro in china voor een paar dollar meer als je '"geluk" hebt en ook nog een beetje geduld hebt.
In welk opzicht is een ramos beter dan een ainol?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:31:10 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111569059
Dat 'ie dual core is... en dat... eh... nou dan heb je nog eh.... maar ook dat... eh... de prijs?

_O- Zo'n hype omdat het 'de eerste (goedkope) china dualcore' is. Ikzelf koop niet iets omdat het ergens als eerste mee is en verder eigenlijk mijn ding niet is. :P

Meh, nog altijd geen friggin updates van DHL. Lekkere express service met indicated 3-5 days delivery. Zo lang is het inmiddels geleden en volgens tracking nog altijd in Hong Kong.

Gaat er van daar maar eens per week een vliegtuig deze kant op ofzo? FUUUU!!!!1!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:39:29 #84
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_111569230
Ik vlieg vandaag met mijn niet-China tablet behoorlijk in de richting van China, beetje tegenstrijdig geloof ik :')
Don't let my username fool you...
pi_111569438
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

In welk opzicht is een ramos beter dan een ainol?
De reden dat ik in dit geval toch voor de Ramos ben gegaan en niet de Hyundai A7HD met Allwinner A10 CPU is omdat ik na wat spelen bij de mediamarkt met Allwinner tablets niet onder de indruk was van de webbrowsing performance. Ik denk dat de snellere Cortex A9 dual-core van de Ramos dat beter kan opvangen. Dan maar een minder mooi design, maar het browsen moet gewoon snel gaan voor mij, dat is het primaire doel van een tablet bij mij.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:18:27 #86
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_111570260
Wat is op dit moment de beste 9,7"-10,2" tablet voor maximaal ¤150?

Er hoeft geen GPS of 3G op te zitten, is puur voor thuis op de bank browsen, wat tv kijken via KPN, soms een film en een spelletje.

Ik zit nu op de site te kijken die RobertNL gepost heeft, maar zie door de bomen het bos niet meer.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_111570373
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:48 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

De reden dat ik in dit geval toch voor de Ramos ben gegaan en niet de Hyundai A7HD met Allwinner A10 CPU is omdat ik na wat spelen bij de mediamarkt met Allwinner tablets niet onder de indruk was van de webbrowsing performance. Ik denk dat de snellere Cortex A9 dual-core van de Ramos dat beter kan opvangen. Dan maar een minder mooi design, maar het browsen moet gewoon snel gaan voor mij, dat is het primaire doel van een tablet bij mij.
Met browsen is inderdaad een gigantisch verschil merkbaar met de A10 tablets.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:40:16 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111570899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Met browsen is inderdaad een gigantisch verschil merkbaar met de A10 tablets.
Werkt echt 10x beter :p, veel snellere rendering (zelfs sneller as mijn Tegra2).


@Shiz, denk dat het probleem eerder bij 4px zit dan bij DHL :P, of was er weer 1 of andere feestdag/weekend?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:18 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Wat is op dit moment de beste 9,7"-10,2" tablet voor maximaal ¤150?

Er hoeft geen GPS of 3G op te zitten, is puur voor thuis op de bank browsen, wat tv kijken via KPN, soms een film en een spelletje.

Ik zit nu op de site te kijken die RobertNL gepost heeft, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Zal zo even kijken wat aan je eisen voldoet (is de kruidvat 9.7'' niks?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:46:03 #89
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_111571076
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal zo even kijken wat aan je eisen voldoet (is de kruidvat 9.7'' niks?)
Ik heb de 10" van de kruidvat (die deze week in de folder staat) in bestelling staan, maar als ik voor het zelfde geld wat beters kan krijgen dan doe ik dat. Beetje prutsen om alles aan de praat te krijgen is niet zo'n probleem.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_111571287
Is de Zenithink ZT280/C91 upgrade niet een leuke gadget om te gebruiken voor wat surfen, word/excel email agenda? is te verkrijgen in nederland voor rond de ¤150,- incl. hoesje en toetsenbord.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:07:38 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111571857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef anconakip het volgende:
Is de Zenithink ZT280/C91 upgrade niet een leuke gadget om te gebruiken voor wat surfen, word/excel email agenda? is te verkrijgen in nederland voor rond de ¤150,- incl. hoesje en toetsenbord.
Lijkt me een nette prijs :) Maar is het we een echte Zenithink? of is het de namaak :P (Die met bluethooth zijn altijd nep!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111572011
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lijkt me een nette prijs :) Maar is het we een echte Zenithink? of is het de namaak :P (Die met bluethooth zijn altijd nep!)
http://www.howsea.com/pro(...)1_special_offer.html
Deze bedoel ik.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:15:36 #93
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_111572135
Volgens mij is dat dezelfde als deze: http://www.aliexpress.com(...)-OS-1GB-RAM-8GB.html
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_111572366
klopt. Dat is hem. Is dit wat? En komt hier dan nog geld bij voor het inklaren/btw?

[ Bericht 46% gewijzigd door anconakip op 15-05-2012 11:30:45 ]
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:50 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111572718
quote:
Die wordt ook gewoon vanuit China opgestuurd :).
Beter koop je hem op Aliexpress of een andere betrouwbare site (merimobiles, pandawill etc). Of bij een betrouwbare Nederlandse shop :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111572746
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die wordt ook gewoon vanuit China opgestuurd :).
Beter koop je hem op Aliexpress of een andere betrouwbare site (merimobiles, pandawill etc). Of bij een betrouwbare Nederlandse shop :)
en heb je voorbeelden van zulke nederlandse shops?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:13:56 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111578891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef anconakip het volgende:

[..]

en heb je voorbeelden van zulke nederlandse shops?
http://www.androidtablets(...)-tablet-10-inch.html
Lijkt redelijk betrouwbaar (maar wel duur), zo zijn er vast meer te vinden :)

Zelf zou ik hem gewoon van Aliexpress afhalen, :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111579449
als ik hem via aliexpress bestel, komt er dan nog belasting extra bij?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_111583378
Ik ga m'n Ramos verkopen.

Mocht iemand interesse hebben, 145 incl. verzenden voor de eerste die zich meldt.

Qua performance is hij perfect, alleen is het uiterlijk niet helemaal mijn smaak.

Hij is helemaal compleet met doos etc. Geen dode of stuck pixels.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:12:49 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111583726
Je hebt je Elf binnen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111583922
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:12 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt je Elf binnen?
Ja.

Browsen is iets minder snel, maar ik gebruik hem toch voornamelijk voor games, en dat doet hij prima.

Daarnaast vind ik hem mooier.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:20:30 #102
241739 Koopsie
Very nice
pi_111584012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga m'n Ramos verkopen.

Mocht iemand interesse hebben, 145 incl. verzenden voor de eerste die zich meldt.

Qua performance is hij perfect, alleen is het uiterlijk niet helemaal mijn smaak.

Hij is helemaal compleet met doos etc. Geen dode of stuck pixels.
Wat voor tablet was het precies?
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_111584051
Ramos W17Pro.

Eerste Dual-core tablet (met dual core GPU).

Ik heb er zelf 150 euro voor betaald incl. toeslagen.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:51 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111584231
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja.

Browsen is iets minder snel, maar ik gebruik hem toch voornamelijk voor games, en dat doet hij prima.

Daarnaast vind ik hem mooier.
Ah, dan ben ik gelukkig niet de enige die dan toch het totaalpackage over de dualcore-hype kiest. :P Zal wel een dikke verbetering worden t.o.v. m'n Archos 101IT G8, dus zo bang ben ik niet voor dat browsen, zolang video maar lekker smoes afspeelt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:57 #105
241739 Koopsie
Very nice
pi_111584236
Oh jammer die is 7" ik zoek eigenlijk iets van 10"

succes met verkopen iig;)
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:05:42 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111586032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:46 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Ik heb de 10" van de kruidvat (die deze week in de folder staat) in bestelling staan, maar als ik voor het zelfde geld wat beters kan krijgen dan doe ik dat. Beetje prutsen om alles aan de praat te krijgen is niet zo'n probleem.
https://online.kruidvat.n(...)BLETPC.html?token=-1
Die is wel netjes voor die prijs :) Verschil is zo klein dat ik hem graag hier zou kopen zodat je de kassière kan slaan mocht hij niet werken o|O
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga m'n Ramos verkopen.

Mocht iemand interesse hebben, 145 incl. verzenden voor de eerste die zich meldt.

Qua performance is hij perfect, alleen is het uiterlijk niet helemaal mijn smaak.

Hij is helemaal compleet met doos etc. Geen dode of stuck pixels.
De Elf is inderdaad mooier, maar de A9 processor is wel een heel verschil in vergelijking met de allwinner :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111586132
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

https://online.kruidvat.n(...)BLETPC.html?token=-1
Die is wel netjes voor die prijs :)

[..]

De Elf is inderdaad mooier, maar de A9 processor is wel een heel verschil in vergelijking met de allwinner :)
Zeker, meer dan het dubbele.
Geen referral hier.
pi_111593206
Hoi :+
pi_111599333
Ik hou m'n Ramos denk ik toch maar, werkt allemaal net wat lekkerder.

Dan maar een iets kortere accu-duur.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:01:54 #110
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111601396
Ik kan het me voorstellen. Een cortex a8 met ics werkt niet goed genoeg.
Ik heb mijn ramos w6hd, amlogic 8726-m cortex a9 en waarschijnlijk 800 mhz, geleverd met android 4.0, ook teruggezet naar 2.3 gingerbread.
Hij werkt nu gewoon fijn, maar natuurlijk iets minder snel dan de w17 pro.

[ Bericht 3% gewijzigd door Janesh op 15-05-2012 22:07:41 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111602157
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef Janesh het volgende:
Ik kan het me voorstellen. Een cortex a8 met ics werkt niet goed genoeg.
Ik heb mijn ramos w6hd, amlogic 8726-m cortex a9 en waarschijnlijk 800 mhz, geleverd met android 4.0, ook teruggezet naar 2.3 gingerbread.
Hij werkt nu gewoon fijn, maar natuurlijk iets minder snel dan de w17 pro.
Is het zo erg dan met 4.0 ICS?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:37:15 #112
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111603901
Het is niet erg, maar buiten het feit dat ik ics minder geschikt vind voor een 7 inch scherm, werkt het mij met een single core cortex a8 of a9, te traag of niet vloeiend genoeg.
Ik had ook twee dagen de novo paladin met een Mips processor en ics, heb hem direct weer verkocht.

[ Bericht 23% gewijzigd door Janesh op 15-05-2012 22:54:16 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111607158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is het zo erg dan met 4.0 ICS?
Het zijn net de kleine dingen, daarvoor heeft een Allwinner A10 net niet genoeg vermogen.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:37:27 #114
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111607582
Hier nog een leuke link voor ramos w17 pro geinteresseerden.

http://forums.whirlpool.net.au/archive/1912510
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:16:50 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111612608
quote:
Update on May 8, 2012. The release date of Ainol’s new model of NOVO 7 Aurora, aka Aurora II, is pushed out to end of June or beginning of July.In order to meet the customer demand on Aurora, the Aurora productionhas resumed, and English version will be ready to shipin the week of May 14.
:') _O-
Eerst melken ze de Aurora 1 nog even uit voordat ze de dualcore uitbrengen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111615375
Hier uiteindelijk na veel wikken en wegen ook een Ramos besteld, voor dat bedrag kan je niet veel verkeerd doen en genoeg mensen die ik ken die het zouden overkopen mocht ik toch naar iets groter willen overstappen.

Bedankt voor alle info in deze threads.

En die whrilpool link is zeker een aanwinst had die nog niet gepost maar is ook heel veel info terug te vinden over tablets
pi_111617475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

https://online.kruidvat.n(...)BLETPC.html?token=-1
Die is wel netjes voor die prijs :) Verschil is zo klein dat ik hem graag hier zou kopen zodat je de kassière kan slaan mocht hij niet werken o|O

Ik heb hem gekocht. Verkeerde firmware erop waardoor die niet opstart. Dag erna beeldscherm vol met lijnen en vaag beeld. Nu hopen dat als ik hem terugkrijg die het wel goed doet. Zal waarschijnlijk volgende week worden maar misschien dat ik dan wat over de tablet kan vertellen.
pi_111618388
Wat is de goedkoopste tab op het moiment?
Wil er sowieso een micro sd card in kunnen steken om er veel muziek op kwijt te kunnen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:58:51 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111619099
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111619497
Enig idee tot welke grootte er micro sd's in kunnen? ook hc's :P
62 euro is wel interessant. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:13:15 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111619591
Tot 32GB is de standaard tegenwoordig. Maar can't make any promises. ;) Staat er dan ook gewoon bij.
ICOO D50 Lite met Allwinner A13 is ook een optie... http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p62338.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111620847
Wat is een goedkope 10 inch tablet met goed geluid? De Yarvik 211 (7 inch) die ik nu heb is slechte mono.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:35:22 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111660895
Ainol tornado eindelijk beschikbaar:

http://www2.buyincoins.co(...)m-product-15970.html (94 USD)
en voor een 10tje meer met DHL shipping:
http://www.aliexpress.com(...)oid-4-0-ICS-1GB.html (104 USD DHL) - (93 USD Singapore)

Hij is er eindelijk (lijkt een zeer goede budget tablet!)
wel klote voor de mensen die net de Eken hebben besteld ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 17-05-2012 12:43:19 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111664739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
Ainol tornado eindelijk beschikbaar:

http://www2.buyincoins.co(...)m-product-15970.html (94 USD)
en voor een 10tje meer met DHL shipping:
http://www.aliexpress.com(...)oid-4-0-ICS-1GB.html (104 USD DHL) - (93 USD Singapore)

Hij is er eindelijk (lijkt een zeer goede budget tablet!)
wel klote voor de mensen die net de Eken hebben besteld ;(
Ja toch!! :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:15:12 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111666102
Nee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111671038
http://www.kickstarter.co(...)-for-your-android-ta

met een "donatie" krijg je de applicatie (5$), ziet er veelbelovend uit maar neem wel aan dat je een fatsoenlijke CPU/gpu moet hebben in je tablet als ik al het grafisch geweld zie
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:35:16 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111682262
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)-for-your-android-ta

met een "donatie" krijg je de applicatie (5$), ziet er veelbelovend uit maar neem wel aan dat je een fatsoenlijke CPU/gpu moet hebben in je tablet als ik al het grafisch geweld zie
Ziet er wel vet uit, eens kijken of mijn CC na het plegen van Carmegeddon nog wat geld over heeft :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111682650
Kan iemand mij helpen met een site waar op beschreven staat hoe ik een archos 101 G9 kan rooten en er de app op zetten om meerdere accounts te beheren? :@
  vrijdag 18 mei 2012 @ 08:31:36 #129
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_111695011
Iemand een idee wanneer de update naar Android 4.0 voor de sony tablet S beschikbaar komt ?
Ik las in april dat ze in de VS een update kregen maar hier(spanje) heb ik nog steeds 3.2.1 is dat in Nederland ook zo ?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:57:25 #130
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_111696119
Nou, mijn Cherry M-906 van de Kruidvat is binnen, ligt nu aan de oplader, zometeen maar even de nieuwe firmware erop zetten.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_111698716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:57 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Nou, mijn Cherry M-906 van de Kruidvat is binnen, ligt nu aan de oplader, zometeen maar even de nieuwe firmware erop zetten.
Er is als het goed is niks nieuws aan die firmware. Het ging er vooral om dat er een firmware online staat om te gebruiken mocht er iets mis zijn met de tablet. De mijne wou bijvoorbeeld niet opstarten en bleef hangen bij het cherry mobilty logo, dan is het wel handig als ik hem opnieuw kan installeren.
pi_111700265
Weet niet of dit al bekend was, maar voor de Ramos W17 pro:
http://www.slatedroid.com(...)ml8726-mx-market-rom
quote:
to get Market working better fixed "missing" or "not compatible" apps..with a combination of other peoples work....thanks to all of them :-)

Start with a fresh installed ROM the one below with market and root preinstalled...

http://www.mediafire...ub7arjoyq2a6a16

Then download and install esfile explorer from market open it and go into settings scroll down the bottom and turn on "root Explorer" and "Mount File System"
then follow below...

http://www.slatedroi...s-missing-apps/

After first reboot market's not working yet then follow below...

http://www.arctablet...ull-access-fix/

Then after second reboot market is still not working.. then go into..
"settings"
"Apps"
"all" again
and find google play store open it but this time clear data..

thats it exit open market up and you should now have full market access....Youtube...Facebook....WeatherZone...SoundHound..angry birds...skype...etc
Perfect little tablet after this.
pi_111701204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Fritessaus het volgende:
Weet niet of dit al bekend was, maar voor de Ramos W17 pro:
http://www.slatedroid.com(...)ml8726-mx-market-rom

[..]

Thanks, werkt uitstekend.

Moest wel alle stappen volgen voordat hij full access had.
Geen referral hier.
pi_111702278
Werken de YouTube en Gmail app nu eigenlijk wel goed?
pi_111704547
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met een site waar op beschreven staat hoe ik een archos 101 G9 kan rooten en er de app op zetten om meerdere accounts te beheren? :@
Niemand een idee?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:57:02 #136
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111704577
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Niemand een idee?
Gingerbread of ICS?
Feyenoord Rotterdam
pi_111704658
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef o.us het volgende:

[..]

Gingerbread of ICS?
4.0 dus ICS dacht ik, toch? :@
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:00:14 #138
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111704694
Met ICS kan je dan helaas niet helpen, misschien dat onze ICS-kenners wat weten.
Ik had ook ICS op mijn telefoon maar dat was een custom ROM die al automatisch van een root was voorzien :P.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:04:59 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111704863
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111704963
quote:
Nee heb eerlijk gezegd nog nergens gekeken, meer omdat je dan ergens midden in rolt en dingen leest waar je nog geen weet van hebt. En hier in dit soort topics kan je altijd vragen stellen en wil men vaak helpen O+ Maar ik ga die linkjes eens even goed doornemen en kom dan weer terug met vragen :D O+
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:09:58 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111705050
Als er niemand een idee heeft, heeft waarschijnlijk niemand die tablet verder. :P Then you're on your own. Maar als Archos 101 G8-owner kan ik je die linkjes aanbieden om ergens te beginnen. ;) This might help too.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111707266
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:44 schreef Fritessaus het volgende:
Werken de YouTube en Gmail app nu eigenlijk wel goed?
Ja.
Geen referral hier.
pi_111711144
Nice, zodra ik hem binnen heb maar eens mee aan de slag dan. :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:09:50 #144
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_111711800
Alleen jammer dat de itv app van kpn het niet doet op de Cherry m-906, nu kan ik mijn vriendin niet op de tablet tv laten kijken terwijl ik zit te gamen op de tv. :(
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_111712184
http://www3.buyincoins.co(...)m-product-15970.html

Ziet er leuk uit, maar is het ook wat? :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:23:34 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111712304
Resolutie is nog 800x480 en processor is niet de A9 dualcore waar iedereen zo weg van is, maar sub-$100,- zo'n beetje een van de betere deals.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
Ainol tornado eindelijk beschikbaar:

http://www2.buyincoins.co(...)m-product-15970.html (94 USD)
en voor een 10tje meer met DHL shipping:
http://www.aliexpress.com(...)oid-4-0-ICS-1GB.html (104 USD DHL) - (93 USD Singapore)

Hij is er eindelijk (lijkt een zeer goede budget tablet!)
wel klote voor de mensen die net de Eken hebben besteld ;(
Wat hij zegt: lijkt een zeer goede budget tablet. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111712948
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef shiznuts het volgende:en processor is niet de A9 dualcore waar iedereen zo weg van is
Vanwaar de hele tijd zo'n sneer naar die dual-core processor?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:58:46 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111713737
Huh? Waar loop ik die processor te dissen dan? :D

Die Ramos-package heb ik het misschien niet zo op, maar ik heb niks tegen dual-core processors hoor, in tegendeel. Wilde alleen zeggen dat de processor in de Tornado helaas niet de A9 Dual-core processor met high-perfomance is (iedereen is nu eenmaal weg van dual-core, ik ook hoor, Amlogic of Rockchip: I'd buy a Aurora 2/Burning/Flame/Fire any day it's availlable). Daar is niks sneerigs aan, dat is een welgemeende vraag om aandachtzaamheid ter voorkomen van verwarring. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:00:55 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111713829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef shiznuts het volgende:
Huh? Waar loop ik die processor te dissen dan? :D

Die Ramos-package heb ik het misschien niet zo op, maar ik heb niks tegen dual-core processors hoor, in tegendeel. Wilde alleen zeggen dat de processor in de Tornado helaas niet de A9 Dual-core processor met high-perfomance is (iedereen is nu eenmaal weg van dual-core, ik ook hoor, Amlogic of Rockchip: I'd buy a Aurora 2/Burning/Flame/Fire any day it's availlable). Daar is niks sneerigs aan, dat is een welgemeende vraag om aandachtzaamheid ter voorkomen van verwarring. :P
De singlecore A9 zal vast ook goed lopen, ben ik niks niet bang voor :) Maar voor 20 euro meer :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:05:09 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111714015
Ja, maar niet dat ze denken 'oeh, A9, dual-core' (AML8726-MX). Nee, het is een single-core (AML8726-M3). :P
Hedde ge um al besteld? :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111715590
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef shiznuts het volgende:
Huh? Waar loop ik die processor te dissen dan? :D

Die Ramos-package heb ik het misschien niet zo op, maar ik heb niks tegen dual-core processors hoor, in tegendeel. Wilde alleen zeggen dat de processor in de Tornado helaas niet de A9 Dual-core processor met high-perfomance is (iedereen is nu eenmaal weg van dual-core, ik ook hoor, Amlogic of Rockchip: I'd buy a Aurora 2/Burning/Flame/Fire any day it's availlable). Daar is niks sneerigs aan, dat is een welgemeende vraag om aandachtzaamheid ter voorkomen van verwarring. :P
Ok, dan begreep ik je verkeerd denk ik. Excuus. O-)

Die Novo7 Burning ziet er overigens ook zeer interessant uit, maar het duurt me allemaal te lang bij Ainol. Maar eens een jaar doen met de Ramos en dan weer eens wat anders uitzoeken denk ik. :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:40:48 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111718519
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar niet dat ze denken 'oeh, A9, dual-core' (AML8726-MX). Nee, het is een single-core (AML8726-M3). :P
Hedde ge um al besteld? :9
:N Dit is de Tornado, 800x480 scherm :)

Liever de Burning :D! Samen met een 10.1 dualcore RK staat die nog op mijn lijstje (mits niet te duur)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:44:09 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111718687
Trouwens de eerste en laatste keer DHL. Contact verloopt nog langzamer dan een slak, heb de tablet nog altijd niet en als ik zie dat ze ook nog durven te zeggen dat er mogelijk allerlei verschillende tertiaire kosten bovenop komen, waar je haast een nieuwe instaptablet voor hebt.

Dan liever wat langer, gedoeloos en met de reguliere free shipping post, waar ik verder eigenlijk nog nooit echte problemen mee heb gehad. Houd ik in het achterhoofd voor wanneer de Burning/Flame widely availlable is.

Ondertussen heb ik ff gekeken of ik anders eens ICS naar m'n Desire Z kon porten, maar da's een gedoe hey en werkt dan nog niet eens vlekkeloos ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111719700
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
Als er niemand een idee heeft, heeft waarschijnlijk niemand die tablet verder. :P Then you're on your own. Maar als Archos 101 G8-owner kan ik je die linkjes aanbieden om ergens te beginnen. ;) This might help too.
Ik loop al vast bij de ADB drivers installeren :') doe precies wat de beschrijving zegt..... maar krijg niet de gewenste resultaten ;( _O-
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:17:21 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111720141
Oh. :P Ik heb de HP Touchpad van m'n moeder met SDK shizzle HP drivers voorzien van dualboot WebOS en ICS. Dat ging nog wel via zo'n simpel stappenplan. Als ik Andromadus ICS op m'n Desire Z wil pleuren wil dat ook al zo makkelijk niet met ADB's, radios, CWM, verschillende flashes en optimizers. En alles echt zo ontiegelijk moeilijk en nerdy omschreven ook hè. Hebben ze niet gewoon een no-bullshit-guide-4-dummies. Maar dat is geloof ik teveel gevraagd. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111723575
Ok, voor de Ramos W17 Pro gebruikers met die custom ROM met afwijkende (in mijn ogen lelijke) batterijmeter die dat willen veranderen... Ik heb een update zipje gemaakt met daarin een standaard framework-res.apk, afkomstig van Ramos z'n laatste officiële ROM. Dat zou de root niet aan mogen passen en de standaard batterijmeter terug moeten plaatsen. Installeren via recovery uiteraard vanaf SD.

Heb de framework-res.apk van zowel de stock als de custom rom bestudeerd en kan inderdaad zien dat er andere resources in zitten voor de batterij. Lijkt een simpele mod te zijn van UOT ofzo.

Probleem is, ik heb mijn tablet nog niet dus kan het niet testen. :9 Dus geen idee of de recovery van de W17 dit zipje pakt en geen idee wat het resultaat is. Dus wie het wil proberen, op eigen risico. ;)

http://dl.dropbox.com/u/29639/UOT-05-18-21-17-1.zip
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:41:38 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111724097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Fritessaus het volgende:
Ok, voor de Ramos W17 Pro gebruikers met die custom ROM met afwijkende (in mijn ogen lelijke) batterijmeter die dat willen veranderen... Ik heb een update zipje gemaakt met daarin een standaard framework-res.apk, afkomstig van Ramos z'n laatste officiële ROM. Dat zou de root niet aan mogen passen en de standaard batterijmeter terug moeten plaatsen. Installeren via recovery uiteraard vanaf SD.

Heb de framework-res.apk van zowel de stock als de custom rom bestudeerd en kan inderdaad zien dat er andere resources in zitten voor de batterij. Lijkt een simpele mod te zijn van UOT ofzo.

Probleem is, ik heb mijn tablet nog niet dus kan het niet testen. :9 Dus geen idee of de recovery van de W17 dit zipje pakt en geen idee wat het resultaat is. Dus wie het wil proberen, op eigen risico. ;)

http://dl.dropbox.com/u/29639/UOT-05-18-21-17-1.zip
Geeft een error, zie DM ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111724203
Ok, ik doe iets verkeerd dan want er is wel een root die zichzelf installeert met een zip. Ik ga nog even verder kijken.

Thanks voor het testen.

Edit: is het eigenlijk mogelijk om het filesysteem van het tablet te mounten op een PC? Dus zodat je bij de system map kunt?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:47:28 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111724344
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Fritessaus het volgende:
Ok, ik doe iets verkeerd dan want er is wel een root die zichzelf installeert met een zip. Ik ga nog even verder kijken.

Thanks voor het testen.

Edit: is het eigenlijk mogelijk om het filesysteem van het tablet te mounten op een PC? Dus zodat je bij de system map kunt?
Geen idee, zover verdiep ik me er niet in :P, ben altijd maar blij dat het klaar is (vooral bij mijn telefoon waar het 2 keer (bijna) fout ging).

Wellicht kan ik met ES root explorer er wel bij? en dan de bestanden simpelweg vervangen? of zal het systeem dan direct crashen :P?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111724475
Het gaat enkel om system/framework/framework-res.apk, daar zitten de resources voor de batterijmeter in.

Ik ben bang dat vervangen niet lukt omdat het bestand in gebruik is mogelijk. Of hij daarna nog opstart weet ik helaas ook niet. Ik ben nog even bezig die zip hopelijk te fixen wellicht dat dat lukt.

Edit:
Ik denk dat het toch het beste is als je dat icoontje niet wil om zelf de ROM van 8 mei te rooten en zelfs de patches te doen voor de market. Denk dat ik het zelf zo ga doen als ik hem eens binnen krijg. ;)

[ Bericht 33% gewijzigd door Fritessaus op 18-05-2012 23:07:54 ]
pi_111724658
-

[ Bericht 52% gewijzigd door Fritessaus op 18-05-2012 23:03:50 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 12:51:19 #162
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111777370
ik zie door de bomen het bos niet meer. laatst zag ik in het chinashops topic deze tablet http://www1.buyincoins.co(...)fo&products_id=11225

wat heb ik bij deze tablet minder dan bij de ainol?

en zijn er al mensen die de bovenstaande tablet besteld hebben.
En zijn er voor beide tablets custom roms?
BAM dit is 3KB
  zondag 20 mei 2012 @ 13:39:51 #163
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111779045
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Loll het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer. laatst zag ik in het chinashops topic deze tablet http://www1.buyincoins.co(...)fo&products_id=11225

wat heb ik bij deze tablet minder dan bij de ainol?

en zijn er al mensen die de bovenstaande tablet besteld hebben.
En zijn er voor beide tablets custom roms?
Bovenstaande tablet heb ik besteld.. hoop hem deze week te mogen ontvangen :)..
maar das natuurlijk altijd maar afwachten..
user Betyar had de tablet 2 dagen voor mij besteld, en heeft vrijdag ofzo een brief binnen gekregen van POSTNL om aan tegeven wat er in het pakket zit en wat de waarde er van was..

Hopelijk krijg ik hem zonder BTW toeslagen binnen :)


Deze tablet heeft 512MB ipv de 1 GB van die Ainol..
Dat is z'n beetje het voornaamste verschil..

Tevens heeft die ainol novo 7 tornados 8 GB intern, ipv de 4 GB intern van de 60 euro tablet
( hij is te vergelijken met de EKEN T02(a) of een TEXET TM7025 ofzoiets)
had buyincoins gevraagd om het specifieke model nr etc.. maar die konden ze me niet geven..
quote:
2012-05-14: Downstar Can you say or ask your supplier wich modelname/Modelnr this is?
2012-05-16: Angy Qian Dear Downstar,
hi ,we are really sorry for this issue .Our items are brand new and they are made from the manufacture from China .So we do not know it clearly .
If you have any problem of items ,.please kindly go back to us .
Sincerely
angy
vaagheid dus :P..

[ Bericht 18% gewijzigd door Downstar op 20-05-2012 13:45:33 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 14:23:41 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111780810
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Loll het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer. laatst zag ik in het chinashops topic deze tablet http://www1.buyincoins.co(...)fo&products_id=11225

wat heb ik bij deze tablet minder dan bij de ainol?

en zijn er al mensen die de bovenstaande tablet besteld hebben.
En zijn er voor beide tablets custom roms?
De Tornado is een betere keuze dan de Eken ;) als je voor echt budget gaat :D

Verschil zit vooral in:
Scherm
ram
Wifi chip
batterij
behuizing
afwerking van binnen (solderingen etc)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111782213
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Loll het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer. laatst zag ik in het chinashops topic deze tablet http://www1.buyincoins.co(...)fo&products_id=11225

wat heb ik bij deze tablet minder dan bij de ainol?

en zijn er al mensen die de bovenstaande tablet besteld hebben.
En zijn er voor beide tablets custom roms?
Ben ook opzoek naar een leuke tablet die zonder poespas gewoon zn werk doet.
Beetje internetten en afentoe een filmpje via de stream in huis kijken.

Ben benieuwd wat Downstar er van vind..
Recensies zijn wel goed over dat ding, alle waar naar zn geld ;)
Narf!
  zondag 20 mei 2012 @ 16:10:12 #166
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111785639
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ben ook opzoek naar een leuke tablet die zonder poespas gewoon zn werk doet.
Beetje internetten en afentoe een filmpje via de stream in huis kijken.

Ben benieuwd wat Downstar er van vind..
Recensies zijn wel goed over dat ding, alle waar naar zn geld ;)
Nou daar heb ik hem ook voor gehaald, gewoon internet.. wat spelletjes ( zoals fruit ninja, angry birds erop enzo..) foto's kunnen bezichtigen.. Ip cameras in de gaten houden :)

hij is meer voor mijn moeder als voor me zelf, laat haar dr maar is een beetje mee aankloten.. dan is deze 60 euro tablet zeker meer dan voldoende

En zoals ik al aangaf hij is te vergelijken met de EKEN T02 ( volgens vele is t de eken T02, heeft in iedergeval zelfde behuizing en dacht ergens te hebben gelezen dat de EKEN T02 firmware er op draaide..)

Kijk dus gewoon eens wat filmpjes als deze voor een korte indicatie:



en hier is wel een uitgebreide review van de TEXET TM-7025



en hier is een vergelijkings filmpje met de ipad 3:


uit dat filmpje kan ik wel concluderen, dat een tablet die 10 x zo goedkoop is als de Ipad 3
het toch nog redelijk doet, en voldoet aan de eisen die je mag hebben voor z'n bedrag

[ Bericht 18% gewijzigd door Downstar op 20-05-2012 16:16:15 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 16:33:52 #167
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111786744
Trouwens robert;

Leuk initiatief, dat www.chinatablet.nl ;) !

Ik wil ook nog wel even een video reviewtje maken van de 60 euro tablet( 63 euro eigenlijk maargoed 60 euro tablet is inmiddels zijn naam geworden :P)

dus mocht je daar belangstelling voor hebben, mag die ook op de site ;)
  zondag 20 mei 2012 @ 19:27:56 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111795122
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Downstar het volgende:
Trouwens robert;

Leuk initiatief, dat www.chinatablet.nl ;) !

Ik wil ook nog wel even een video reviewtje maken van de 60 euro tablet( 63 euro eigenlijk maargoed 60 euro tablet is inmiddels zijn naam geworden :P)

dus mocht je daar belangstelling voor hebben, mag die ook op de site ;)
top, als er meer mensen zijn, graag ;) Wou toch een kleine persoonlijke database over nuttige tablet posts maken. Dan beter meteen online (voor die paar euro ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 20 mei 2012 @ 19:44:24 #169
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111796075
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

top, als er meer mensen zijn, graag ;) Wou toch een kleine persoonlijke database over nuttige tablet posts maken. Dan beter meteen online (voor die paar euro ;))
Prima, wanneer ik de tablet binnen , zal ik een reviewtje maken en hem hier dan ff plaatsen ;)
pi_111812095
Downstar, waar heb jij die tab besteld? Voor die 6 tientjes (63) durf ik het ook wel aan!
Narf!
  zondag 20 mei 2012 @ 23:43:20 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111812728
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:31 schreef Sickert het volgende:
Downstar, waar heb jij die tab besteld? Voor die 6 tientjes (63) durf ik het ook wel aan!
Buyincoins, maar beter geef je nog 2/3 euro meer uit voor een (naar verluid) betere tablet:
Ainol novo Tornado - (aanbeveling - uit eerdere ervaring met dit merk):
http://www1.buyincoins.co(...)m-product-15970.html

Éen van deze twee heeft Downstar in bestelling (iets goedkoper):
http://www1.buyincoins.co(...)3-product-11225.html
en
http://www1.buyincoins.co(...)2-product-12950.html

en met de 9% code best een leuke deal ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111812817
Ik ben ook wel benieuwd voor 60 euro :D
  zondag 20 mei 2012 @ 23:48:52 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111813046
Wel rekening houden met mogelijke douaneheffingen hè mensen. :P
Maar inderdaad, de Ainol Tornado is erg leuk voor die prijs.
Community, support is natuurlijk ook belangrijk en gebouwd worden ze aardig degelijk bij Ainol.
Denk beter dan die andere budgettab waarvan het vermoeden gaat dat het een Eken is, maar niemand het echt zeggen kan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111814736
Voor m'n ELF hoefde ik maar 18 euro te betalen.

12,50 inklaringskosten :') en 6 euro btw.
Geen referral hier.
  maandag 21 mei 2012 @ 00:25:51 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111814849
Misschien komt de HTC Flyer en/of de iPad 2 of een andere lame tablet nog voorbij gedurende de ibood hunt.
Misschien dat jullie die willen volgen.

Speaking of the devil. Komt er nu een Galaxy Tab 3G voorbij. :P

[ Bericht 34% gewijzigd door shiz op 21-05-2012 00:31:40 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 00:38:54 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111815343
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Misschien komt de HTC Flyer en/of de iPad 2 of een andere lame tablet nog voorbij gedurende de ibood hunt.
Misschien dat jullie die willen volgen.

Speaking of the devil. Komt er nu een Galaxy Tab 3G voorbij. :P
Jup, zag er leuk uit voor die prijs :P maar ik ben op dit moment al redelijk voorzien _O-
* RobertNL Werpt een blik naar zijn 3 tablets O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 mei 2012 @ 00:40:40 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111815406
Hehe, custom clearance is binnen. Wordt het 'em dan morgen vandaag eindelijk? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 08:23:58 #178
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_111819310
Mensen,

helaas is het voorgekomen dat gisteren mijn tablet is gevallen (asus eee tf201) :'(
van een hoogte van ongeveer 50 cm denk ik.

De tablet kwam op zijn zijkant terecht dus is hij hier een beetje misvormt. De schade is metname te zien aan het toetsenbord. Dit was de laatste dag zonder sleeve (want hij kwam dezelfde dag net binnen) en het gaat nog mis :(.
Ik heb nog geen problemen opgemerkt waardoor ik zeg hierdoor is de tablet stuk.
Wel wanneer ik een spel (ZEN pinball is van Nvdea Tegra) op start loopt hij af en toe vast. Kan ik dit refereren aan de val ?

Als ik actief met de tablet bezig ben merk ik dat met ongeveer 4 uur de tablet leeg is. Dus serie kijken op tv (HDMI aangesloten, wel valt Vplayer steeds ongewilt uit (crash)... Iemand toevallig nog een oplossing? :), en pinball en beetje surfen)
A man's got to do what a man's got to do
pi_111822257
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Loll het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer. laatst zag ik in het chinashops topic deze tablet http://www1.buyincoins.co(...)fo&products_id=11225

wat heb ik bij deze tablet minder dan bij de ainol?

en zijn er al mensen die de bovenstaande tablet besteld hebben.
En zijn er voor beide tablets custom roms?
Die goedkope Epad van 65 euro heb ik vrijdag binnen gekregen (3 mei besteld, 7 mei verstuurd, 18 mei bezorgd, zonder duane kosten :) ) en mijn eerste indruk was dat het een prima apparaatje is voor die prijs.

Wanneer je slechts ~6 tientjes uit geeft zijn je verwachtingen natuurlijk zeer laag en daarom valt het natuurlijk al gauw mee. De looks én feel vind ik dan ook weinig spectaculair, maar wel zeer prima.

Een nadeel is wel dat de batterij vreemd gedrag vertoont. Zo kan ie rond 10% staan en na een restart weer op 50%. Of nadat je em volledig hebt opgeladen weer direct terugspringen naar de 70% wanneer je em van de adapter loskoppelt.

Verder lijkt de gyroscoop niet goed te werken bij zo'n voorgeinstalleerde app asphalt (race-spel), maar bij het kantelen van het scherm draait hij wel gewoon prima mee, dus in de praktijk zal je hier geen last van hebben.

5-punts multi-touch lijkt prima te werken (fruit-ninja). En ook dat vervelende kippenschietspel loopt als een zonnetje.

In standby lijkt de batterij het ongeveer 2 dagen vol te houden, onder druk gebruik (non-stop apps downloaden, websurfen, mailen etc. ging ie in ongeveer 1,5 uur van bijna 100% naar 0%. Verder nog weinig getest.

Voor mij zijn er echter maar 2 belangrijke dingen waarvoor ik em gebruik: websurfen en films kijken:
Websurfen gaat prima, al wil het pinch-to-zoom af en toe niet perfect werken. Filmpjes afspelen via mobo-player gaat gewoon super zonder stotteren of iets.

gmail is vooraf geinstalleerd en werkt prima.

Groot gemis vind ik echter de incomplete google play/android market, waardoor je apps als facebook/buienradar etc. niet kan downloaden. De tablet is wel geroot, maar mijn kennis op het hackersfront is nog te klein om er verder iets mee te doen. Heb al veel rondgesurft en geprobeerd hier een oplossing voor te vinden. Tot op heden is dit me echter niet gelukt, dus al hier iemand een oplossing voor heeft dan hoor ik em graag!

Kortom voor ruim 6 tientjes een prima apparaat!

Overigens gaat hij over een weekje de deur alweer uit, aangezien ik de Ramos al besteld heb :9

--
Dus als iemand hem over een weekje voor kostprijs (+ eventuele verzendkosten) wil overnemen, dan moet hij het maar laten weten middels een DM'etje. Je weet nu precies wat de mankementjes zijn, maar ook dat hij over het algemeen prima werkt en je geen extra invoerheffingen zal krijgen.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:52:12 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111822380
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef coffeebiscuit1 het volgende:

[..]


Groot gemis vind ik echter de incomplete google play/android market, waardoor je apps als facebook/buienradar etc. niet kan downloaden. De tablet is wel geroot, maar mijn kennis op het hackersfront is nog te klein om er verder iets mee te doen. Heb al veel rondgesurft en geprobeerd hier een oplossing voor te vinden. Tot op heden is dit me echter niet gelukt, dus al hier iemand een oplossing voor heeft dan hoor ik em graag!

Kortom voor ruim 6 tientjes een prima apparaat!

Overigens gaat hij over een weekje de deur alweer uit, aangezien ik de Ramos al besteld heb :9

--
Dus als iemand hem over een weekje voor kostprijs (+ eventuele verzendkosten) wil overnemen, dan moet hij het maar laten weten middels een DM'etje. Je weet nu precies wat de mankementjes zijn, maar ook dat hij over het algemeen prima werkt en je geen extra invoerheffingen zal krijgen.
Top, de batterij, en market zijn vaak voorkomende firmware bugs die veel voorkwamen toen ICS net nieuw was. Wellicht zijn die zeer makkelijk te fixen. (market zijn meerdere manieren voor, maar welke werkt weet ik niet).


quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 08:23 schreef Olle. het volgende:
Mensen,

helaas is het voorgekomen dat gisteren mijn tablet is gevallen (asus eee tf201) :'(
van een hoogte van ongeveer 50 cm denk ik.

De tablet kwam op zijn zijkant terecht dus is hij hier een beetje misvormt. De schade is metname te zien aan het toetsenbord. Dit was de laatste dag zonder sleeve (want hij kwam dezelfde dag net binnen) en het gaat nog mis :(.
Ik heb nog geen problemen opgemerkt waardoor ik zeg hierdoor is de tablet stuk.
Wel wanneer ik een spel (ZEN pinball is van Nvdea Tegra) op start loopt hij af en toe vast. Kan ik dit refereren aan de val ?

Als ik actief met de tablet bezig ben merk ik dat met ongeveer 4 uur de tablet leeg is. Dus serie kijken op tv (HDMI aangesloten, wel valt Vplayer steeds ongewilt uit (crash)... Iemand toevallig nog een oplossing? :), en pinball en beetje surfen)

Verwacht niet dat de software problemen met de hardware temaken hebben maar wat niet kan.
Dat de batterij met 4 uur leeg is is wel heel snel, mijn TF101 houdt het wel langer vol...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 mei 2012 @ 12:33:58 #181
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111825929
En mijn Hyundai A7HD is binnen.

First impression: Sexay! :9~ Zo 'slim' heb ik een tablet nog niet gezien. Verrassend dun, compact, in vergelijking lijkt een Samsung Galaxy Tab een koelkast. Past denk ik tweeënhalve keer in m'n Archos 101 G8. Voelt robuust en vrij high-end aan: metal body. De knopjes aan de bovenkant voelen wel wat losjes en plastic aan. Geen glossy meuk dus best fingerprintproof. Lekker smalle bezels. Stereospeakers! En ze zitten zo dat als je 'em in je handen hebt de speakergrills niet blokkeert. Komt nog een aardig geluidje uit ook, idealerwijze gebruik je echter oordopjes denk ik. Helaas is de oordopjes-port 2.5mm-formaat, al is een 2.5mm -> 3.5mm adapter niet zo'n probleem en kan hierdoor de tablet zo dun zijn als 'ie is. Deze zit rechtsboven aan de zijkant van de tab. Locatie van al het meeste andere (knopjes, laadpunt, mini-usb, mini-HDMI) vind je aan de bovenkant, ook hier weer denk ik om de tablet zo dun en compact mogelijk te maken. Een beetje komisch hangt de laderplug erin, die verdwijnt niet helemaal in de tablet. Ik weet niet of bovenin de tablet nu zo fijn is. De knopjes voor 'home' en 'menu' hebben de vorm van een volumerocker, maar zijn daar niet voor, wat van mij part best zo had mogen zijn, nu is dat geïntegreerd met de ICS-balk. Onderin verder nog een microfoon en een microSD-kaartslot. Verder aan de voorkant boven in het midden een 0.3 Megapixel camera, net leuk genoeg voor Skype. Gespiegeld aan de onderkant een lichtsensor.


(Eigen foto, hier meer foto's van de Chinese Engadget (en nog meer hier))

Dan het IPS scherm! _O_ Wowie! Broodje brie! :9~ Onwijs lekker scherm. Haarscherp en fenomenale kijkhoeken! Mooie kleurreproductie ook. 1024x600 is perfect! En meer heb ik daar niet aan toe te voegen.

Android. Laatste release van de fabrikant, 4.0.3, stond erop. Standaard in het Engels, met Chinese apps en met Market voorgeïnstalleerd. Liet zich eenvoudig updaten naar de Play-markt. Echter waren apps als TuneIn en YouTube niet compatible met het systeem volgens Play, dus daar heb ik third party markets voor gebruikt (Applanet/Blackmart). Alles werkt erg fijn en soepel tot dusver (ben een Archos 101 Internet Tablet (G8) en HTZ Desire Z met Android wel gewend, wat dat betreft een verademing de AllWinner A10+Mali400+ICS). Grappig is de 'developper'-feature in het Android-systemmenu (wat ik gok dat vrij exclusief is om out-of-the-box op je tablet te hebben?) Daarmee kun je touchfeatures zoals een touchhighlighter en touchtracking inschakelen. :P Waar ik trouwens meteen verbaasd door was is het feit dat de tablet haptic feedback ondersteunt en dus een vibratiemotor heeft ingebouwd. Erg tof om te hebben.

Downsides/bugs? Nou ja, van tevoren wist ik het al, maar de meeste toegang aan de bovenkant is natuurlijk een beetje jammer qua ergonomie. Het wifi-bereik is zoals de meeste chinatabs niet optimaal, echter kun je dat d.m.v. wat settings aanpassen in de settingfiles verbeteren las ik. Er is een bug die bij elke A7HD lijkt voor te komen. Aan de stroom of volle batterij geen problemen, maar zodra de batterij onder zo'n 86% komt en je het scherm op volle helderheid hebt staan, begint het scherm te flikkeren. Op alles behalve volle helderheid geen probleem, dus tragisch is het niet. Verder alleen dat er geen EU-plug bij zat voor de lader, maar dat kan ik mezelf en/of de verkoper verwijten. Wel zaten er een microfibre doekje en een screenprotector bij (denk door de verkoper bij gedaan), verder mini-usb to full female kabel, mini-usb -> usb male, earphones.

Kortom: ik heb toch wel een neusje voor dingen waarvan ik vrij zeker ben dat ze me zullen bevallen en een hoog bang-for-buck-gehalte hebben. De tablet schreeuwde 'Shiz, check mij, we passen goed samen! :@ ' en inderdaad O+ . Voor USD 158,31 (nog geen 125,- euro) van Aliexpress gehaald, incl. DHL verz. Inklaring was een gedoe en moest m'n order- en betaalbevestiging opsturen, netjes gedaan ook, vanochtend was de DHL-gast er dan. Ik had al gePINd dit weekend, maar z'n apparaatje liet zien '0.00' en hoefde alleen maar te tekenen. Geen vraag om geld, nergens een rekening te zien? Een beetje raar als ze daar later nog mee komen, want hoe kun je voor iets tekenen en dus iets accepteren als ze niet eerst de voorwaarden bekendmaken? Dus so far, so good. Happy camper! :D Nu lekker spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 21-05-2012 17:25:38 (fotolinks) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 12:40:51 #182
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_111826139
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Top, de batterij, en market zijn vaak voorkomende firmware bugs die veel voorkwamen toen ICS net nieuw was. Wellicht zijn die zeer makkelijk te fixen. (market zijn meerdere manieren voor, maar welke werkt weet ik niet).

[..]

Verwacht niet dat de software problemen met de hardware temaken hebben maar wat niet kan.
Dat de batterij met 4 uur leeg is is wel heel snel, mijn TF101 houdt het wel langer vol...
ik ook niet. Maar goed soms dan twijfel je aan jezelf ;)
Ik zal de accuduur een wat beter gaan bekijken. Ik vind 4 uur ook te weinig voor zo'n klasse tablet.
A man's got to do what a man's got to do
pi_111826712
Koffiekoekje! ik heb je geDm'd
Narf!
pi_111827380
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:57 schreef Sickert het volgende:
Koffiekoekje! ik heb je geDm'd
Zie privebericht :)
  maandag 21 mei 2012 @ 13:18:53 #185
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_111827477
Mooi stukje Shiz!

.. jeuk jeuk. :P must not buy..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 21 mei 2012 @ 20:57:23 #186
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111848817
wat is nou precies het nadeel aan lage resolutie schermen?

[ Bericht 49% gewijzigd door Loll op 21-05-2012 21:05:33 ]
BAM dit is 3KB
  maandag 21 mei 2012 @ 21:02:15 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111849150
Dat het geen 'high res' scherm is. _O-

Ligt er maar net aan hoe je het ziet. Je kunt denken alles met een PPI (pixeldichtheid, pixels per inch) onder de 140 bijvoorbeeld. Maar kan ook alles onder 1280x720, wat HD (high res) is, zijn. Andere zullen alles onder 1024x768 of 1024x600, dus: 800x480 low res noemen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 21:06:40 #188
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111849438
@shizz ik faalde een beetje ik had het net door toen ik mijn post edite. het enige nadeel is toch dat er minder op het scherm pas en dat films wat minder scherp zijn?
BAM dit is 3KB
pi_111849532
Voor de Ramos W17pro, Ramos heeft een nieuwe ROM klaargezet:
http://www.slatedroid.com(...)mx-new-firmware-rom/ (met root/market instructies).

http://www.ramos.com.cn/product.php?action=support&id=75
  maandag 21 mei 2012 @ 21:10:30 #190
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111849725
ik wordt toch wel geil als ik deze tablet zie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de novo 7 mars maar is het gene waar je extra voor betaald alleen het betere scherm?
BAM dit is 3KB
  maandag 21 mei 2012 @ 21:48:28 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111852136
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Loll het volgende:
ik wordt toch wel geil als ik deze tablet zie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de novo 7 mars maar is het gene waar je extra voor betaald alleen het betere scherm?
Jup, maar geloof me, 800x480 vs 1024x600 is een zeer groot verschil. Meer ruimte op je scherm en het leest fijner :)

Straks ook de Ramos maar even een update geven :D, wordt (op de kleur na) nog steeds zeer blij van de preformance van het apparaat, ga dan ook zeker nog een 3066 tablet halen om te vergelijken (als die wat goedkoper worden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 mei 2012 @ 21:51:10 #192
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111852306
okeey dank je dus eigenlijk is High ress een must.
BAM dit is 3KB
  maandag 21 mei 2012 @ 22:46:43 #193
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111855864
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Loll het volgende:
okeey dank je dus eigenlijk is High ress een must.
geen must, wel fijner..

t is maar net wat je zelf natuurlijk gewend bent en waar je genoege mee neemt :P

800x480 is te doen, lager moet je zeker niet gaan.. hoe hoger hoe fijner dus :)
pi_111856492
Keuzes keuzes..... Ik zoek een leuke 7 inch tablet. Doel is films kijken, spelletje spelen en browsen. Ow en muziek streamen via A2DP (via bluetooth dus).

Specs:
- tweakbaar (goede community)
- hoge resolutie
- laNge batterijduur

Opties:
- tornado ainol
- ramosw17 pro
- hyundai a7hd

Budget: 100-125 (excl importkosten)

Iemand tips of aanbevelingen?
  maandag 21 mei 2012 @ 23:09:18 #195
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111857109


had een hoes besteld voor mijn 60 euro tablet :)..

heel toevallig was ik eens aan kijken in de kijkshop folder van deze week.. en wat zie ik...
de zelfde tablet hoes als die ik in china besteld heb voor 1,50 ofzo, van 15 voor 10 euro 8)7

http://www.ebay.com/itm/120886733140

had de hoes op 10 mei besteld, vandaag dus in huis :)
  maandag 21 mei 2012 @ 23:19:56 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111857683
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

had een hoes besteld voor mijn 60 euro tablet :)..

heel toevallig was ik eens aan kijken in de kijkshop folder van deze week.. en wat zie ik...
de zelfde tablet hoes als die ik in china besteld heb voor 1,50 ofzo, van 15 voor 10 euro 8)7

http://www.ebay.com/itm/120886733140

had de hoes op 10 mei besteld, vandaag dus in huis :)
Zon hoes krijg je vaak gratis bij de tablet :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 mei 2012 @ 23:36:40 #197
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111858617
http://www.ibood.com/nl/n(...)_und_600__800_Pieln/

50 euro voor een tablet bij ibood nu :)

Was nog voor dat hij geladen was uitverkocht :P

@robertNL; hmm wel 1,50 korting dus haha :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:08:57 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111860264
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef Downstar het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)_und_600__800_Pieln/

50 euro voor een tablet bij ibood nu :)

Was nog voor dat hij geladen was uitverkocht :P

@robertNL; hmm wel 1,50 korting dus haha :P
ARM11 processor, dan nog liever een EKEN :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:22:33 #199
241739 Koopsie
Very nice
pi_111860791
Ik ben op zoek naar een 10" tablet (ik kon het niet laten :@ )
eigenlijk heb ik het niet zo om ze uit china te halen,dus ik keek wat rond in Nederlandse winkels

ik wou de tablet gebruiken puur om films te kijken & af en toe op internet.

Yarvik TAB411
link

Yarvik TAB424
link

ik ben een totale leek op dit gebied dus zijn deze tablets totaal af te raden of heeft iemand nog een idee :@

Prijsklasse:100-150 euro
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:29:42 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111861038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:22 schreef Koopsie het volgende:
Ik ben op zoek naar een 10" tablet (ik kon het niet laten :@ )
eigenlijk heb ik het niet zo om ze uit china te halen,dus ik keek wat rond in Nederlandse winkels

ik wou de tablet gebruiken puur om films te kijken & af en toe op internet.

Yarvik TAB411
link

Yarvik TAB424
link

ik ben een totale leek op dit gebied dus zijn deze tablets totaal af te raden of heeft iemand nog een idee :@

Prijsklasse:100-150 euro
Beiden niet nemen, geen aanraak gevoelig scherm:
quote:
[...]

Touch:

Ook maken we onderscheid tussen twee, of eigenlijk drie, verschillende soorten touchscreens. Capacitive touch, die elektrostatische geleiding, een crosstype lokalisering gebruikt en multitouch (pinch-to-zoom etc) ondersteunt. Resistive touch, die uitgaat van de uitgeoefende fysieke druk op het scherm (eventueel gebruikmakend van een styluspen of preciezer druk te kunnen uitoefenen) en resistive multidualtouch, waarbij twee drukpunten (vingers) tegelijkertijd gebruikt kunnen worden. Capacitive touchscreens zijn door de gebruikte techniek over het algemeen vele malen prettiger in gebruik dan schermen die resistief zijn. Het is voor je eigen plezier aan te raden om die paar dollar meer uit te geven voor een capacitve touchscreen in de praktijk vallen de resistive schermen tegen, voorral op een tablet waar je toch redelijk wat slide werk verricht.
Als je dan 1 uit Nederland wil halen dan zou ik kijken naar de kruidvat, intertoys of iets dergelijks.

Deze bijvoorbeeld:
http://www.kruidvat.nl/do(...)20-tablet-nieuw.aspx

Maar die heeft maar 512 MB ram en 4GB opslag

Deze is beter voor niet te veel meer (maar voordeelkaart shizzel nodig...)
https://online.kruidvat.n(...)BLETPC.html?token=-1
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:30:27 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111861075
Dat resistive touch nog bestaat. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:29:47 #202
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_111865732
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
Keuzes keuzes..... Ik zoek een leuke 7 inch tablet. Doel is films kijken, spelletje spelen en browsen. Ow en muziek streamen via A2DP (via bluetooth dus).

Specs:
- tweakbaar (goede community)
- hoge resolutie
- laNge batterijduur

Opties:
- tornado ainol
- ramosw17 pro
- hyundai a7hd

Budget: 100-125 (excl importkosten)

Iemand tips of aanbevelingen?
Volgens mij hebben deze allemaal geen Bluetooth.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:13:50 #203
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111866868
nee bluetooth is wel erg zeldzaam in Chinese tablets. het zelfde geld voor 3G en GPS
pi_111870075
De afmetingen van de Ramos W17 die overal staan kloppen toch niet?

Ramos W17 PRO
250.0mm x 191.0mm x 11.0mm

Bijvoorbeeld vergeleken met:
Hyundai A7HD
174.0mm x 118.0mm x 8.9mm

http://www.sizeasy.com/pa(...)7HD-vs-Ramos-W17-Pro

Dat kan toch nooit kloppen zo'n verschil :P.
pi_111871195
De Ramos is 197*113.5*10.5mm, dit komt van de Ramos website af.
pi_111871355
Aha, dat klinkt logischer ja.

Nu ik wat uitgebreider kijk zie ik idd wel meer sites die dat zeggen, maar toch ook behoorlijk wat met die foute cijfers, slordig dat ze dat allemaal van elkaar overnemen blijkbaar :+.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:40:40 #207
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111872104
Kijk op www.ramos.com.cn voor de juiste specificaties.
Oke nu weet je het zeker, kopieren en plakken van een chinese site met een ramos w6hd duurde te lang.

输出 尺寸:197*113.5*10.5mm
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111872577
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:22 schreef Koopsie het volgende:
Ik ben op zoek naar een 10" tablet (ik kon het niet laten :@ )
eigenlijk heb ik het niet zo om ze uit china te halen,dus ik keek wat rond in Nederlandse winkels

ik wou de tablet gebruiken puur om films te kijken & af en toe op internet.

Yarvik TAB411
link

Yarvik TAB424
link

ik ben een totale leek op dit gebied dus zijn deze tablets totaal af te raden of heeft iemand nog een idee :@

Prijsklasse:100-150 euro
Mee eens met wat RobertNL aangaf. Niet die resistieve Yarviks nemen.

De tablets van Kruidvat of Qware Pro 3 zijn vrijwel gelijk aan elkaar bij zowel 7 als 10 inch met single core processor, 512MB geheugen, 4GG opslag en Android 4.03 en toegang tot Google Play (market) de 7inch zijn bij Intertoys 99 euro en bij Kruidvat (mits nog beschikbaar voor 89 euro).

Er gaat overigens wel op t Qware tweakers topic het verhaal dat in sommige winkels er ook al nieuwere 7inch Pro 3 liggen die zijn uitgerust met 1Gb geheugen voor hetzelfde geld (99 euro) zowel in zwart als wit.

De Qware Pro3 met 512Mb geheugen heb ik nu een paar maanden en bevalt prima. Meeste apps waaronder de Google apps en veel games doen het gewoon (behalve Buienradar, 9292ov en NS). Mogelijk dat die apps tzt nog gaan werken aangezien die het wel deden met Android 2.3 die op vorige Qware Pro 3 stond. Het is geen iPad maar reageert best ok voor t geld. De camera is wel drama dus foto's maken of QR scannen zit er niet (althans met de versie die ik heb). Ook kun je niet navigeren met de tablet.

En daarnaast heeft Intertoys ook nog een Qware Pro 3 slim met IPS scherm, 10inch, 1Gb geheugen, 8Gb opslag voor 199 euro.

Voor veel bang for the bucks (dual core, 1GB geheugen, 16Gb opslag) zou je ook de Blackberry Playbook kunnen overwegen voor 190 euro echter beperkte toegang tot sommige Android apps.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:07:48 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111872987
De kruidvat tablet heeft de zelfde specs als de Qware, moet je alleen even een klantenkaart van de kruidvat hebben (maar ik verwacht dat er genoeg vrouwen zijn die er 1 hebben).

Scheelt toch weer 40 euro ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:08:35 #210
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111873012
heeeeeuuhh mijn 60 euro tablet is binnen..

En voldoet tot nu toe precies aan mijn verwachtingen!!

super apparaat en zeker voor dat geld..

mocht ik tijd hebben maar ik dr vandaag nog een review van :)
pi_111873130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef Downstar het volgende:
heeeeeuuhh mijn 60 euro tablet is binnen..

En voldoet tot nu toe precies aan mijn verwachtingen!!

super apparaat en zeker voor dat geld..

mocht ik tijd hebben maar ik dr vandaag nog een review van :)
Top, de mijne is nog onderweg :')
Moest je nog extra betalen?
Ik kijk uit naar je ervaringen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:26:30 #212
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111873768
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Top, de mijne is nog onderweg :')
Moest je nog extra betalen?
Ik kijk uit naar je ervaringen.
Niks bij betalen..

Pakket kwam echt goed verpakt, en in tegenstelling tot anderen beweerden en BIC zelf ook..
Toch in een net kartonnen doosje!!

Inmiddels al wat apps vanuit de voorgeinstalleerde market dr op gezet;

zoals:

Google Maps + Streetview ( werkt echt super!)
Google Gmail ( geupdate vanuit market, want was al voor geinstalleerd)
Uitzending Gemist ( werkt ook prima en snel!)
Dropbox ( werkt ook goed)
Opera Mobile ( werkt super en kan ik iedereen aanraden, veel soepeler dan de stock browser in mijn opzicht)

Skype werkt echter kan ik mij op de 1 of andere manier niet aanmelden.. hij blijft hangen op Bezig met aanmelden..

enige vreemde is dat mijn tablet soms een krakend geluid maakt, vergelijkbaar bij oudere pc's waar opeens dingen van de harde schijf word opgevraagd..

maakt hij zo heel af en toe, en vind het verder niet storend.. vroeg me alleen af waar dit aan zou kunnen liggen, aangezien er geen bewegende harde schijven in deze tablet zitten :P

Verder is de wifi gelukkig niet zo slecht als vele hier doen denken, haal op mijn bovenverdieping ook gewoon 3 streepjes van de 4 ..

en tevens heb ik extra accespoint boven, dus dan volledig bereik :)

Accu was 56% opgeladen en naar een uurtje pielen met wifi aan, bovenstaande apps geïnstalleerd en getest op volledige brightness is hij inmiddels beland op 15%..

Accu gaat wss dus niet heel erg lang mee, maargoed dat had ik ook niet verwacht..

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 22-05-2012 14:29:06 ]
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:50:49 #213
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111876865
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hebben andere mensen ook last van een spacend touchscreen als hij aan het opladen is?
He Phaelanx_NL

ik heb helaas de eerste bug gevonden in mijn 60 euro tablet, echter lijk jij het dus ook te hebben in je Ramos.. dus wss is het niet gebonden aan tablet soort..

ik heb precies het zelfde eufel!, wanneer ik hem aan de lader heb en ik unlock het scherm dan opent hij vanzelf allemaal applicaties en swiped hij tussen mijn homescreens etc!!
erg storend, waneer ik de adapter dr uit trek is het gelijk verholpen..

toch jammer als ik hem alleen kan gebruiken wanneer hij niet aangesloten zit op de adapter..

Update
Wss heb ik al een fix gevonden!

althans ik leek ff in de test minuut geen storingen te hebben tijdens het opladen!

ik las op internet dat het draaien van de adapter ( dus anders om in het stopcontact) nog wel eens wou helpen.. na dat te hebben gedaan dus 1 minuut sws geen storing gehad

laten we hopen dat dit t heeft gefixt en dat het bij jou ook werkt!

zal straks uitgebreider testen, moet nu ff weg!


Helaas.. hij lijkt t gek genoeg wel minder storing te geven..
maar t is niet verholpen :(

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 22-05-2012 15:41:56 ]
pi_111879364
Ze hebben allemaal wel wat denk ik. Zal ook de moeite niet waard zijn om hem te retourneren denk ik?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:01:19 #215
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111880005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Fritessaus het volgende:
Ze hebben allemaal wel wat denk ik. Zal ook de moeite niet waard zijn om hem te retourneren denk ik?
nee 20 euro verzending heen, geouwehoer over het wel of niet aan komen..
wel of niet kapot etc.. misschien krijg ik wel een nieuwe die het zelfde euvel heeft..

dus nee ik zal BIC er eens over mailen en misschien wel een filmpje mee sturen wat er zich voordoet.. mogelijk dat ik wel iets van een refund krijg of misschien een nieuwe power adapter.. die lijkt ook niet heel super van kwaliteit te zijn trouwens.. en aangezien er een smalle plug aanzit heb ik deze ook helaas niet zo thuis liggen( een andere adapter bedoel ik dan)

zal gewoon 5 volt zijn neem ik aan?

tot nu toe heb ik alleen gezien dat een bepaalde firmware voor een andere tablet het probleem oploste voor dat model

Echter is dit een non branded al gaan we ervanuit dat het de T02a is van EKEN, en ik weet daar niet zo 1 2 3 een firmware voor.. daarnaast wil ik hem ook niet bricken door verkeerde firmware dr op te zetten..


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111881922
Hey,

Ondertussen ook al de Ramos binnen van maandag dus lekker snel, via DHL dus moeten bijbetalen maar was voorzien.

De reviews liegen niet, had enkel wat schrik voor het scherm zowat het enige negatieve dat ik gelezen heb (mooi of niet is geen tech spec dus non argument voor mij) maar daar geen last van.

Voor de mensen die hem willen rooten en Android market werkende willen krijgen:

gevonden via http://forums.whirlpool.net.au/archive/1912510

Recap how to root, install market and fix market.. thank everyone else for all of the procedures
thought i'd just put it all in one spot...

Download
*Firmware http://www.mediafire.com/?ezcu9yjtg7vw3ma
*root_your_w17pro.zip http://www.mediafire.com/?a8b7tw8nr2f2ni9
*Market Install.rar http://www.mediafire.com/?9c5gqjdj6rpi7jr
*xmlfiles (1).zip http://www.mediafire.com/?ft28i70alfchc0m
*ES File Explorer.apk http://www.mediafire.com/?hy8o5okp2q2o5xr

extract firmware W17PRO.ICS.w17ref.20120514.rar onto the root of your sd card..(dont unzip w17ref-ota-eng.zuguo.chen.zip inside the rar leave it alone)

put root_your_w17pro.zip onto the root of your sdcard (dont unzip it)

Unzip market install.rar and xmlfiles (1).zip to there own individual folders on your sd card and put esfile explorer on there aswell somewhere you'll find it later..

1. Flash the firmware, it will reboot automatically.(by turning off tablet then hold down volume "-" then "power"... release power then wait it should start flashing....)

2. Power off then take the sdcard out hold down the volume "-" and "power" again to get into recovery. Stick sdcard back in then install root_your_w17pro.zip (use "-" and "+" to move around then "power" to select) REBOOT..

3. go into file browser find and install ES File Explorer open it and go into settings scroll down the bottom and turn on "root Explorer" and "Mount File System" agree with the pop ups then follow below...(this gives you r/w access to the root filing system)
whilst your there may aswell click on view and choose details makes it easier to see file properties..

4. Copy the below files into System/App folder on your device (from where ever you put them on the sdcard)
- GoogleLoginService.apk
- GoogleServicesFramework.apk
- Vending.apk
Click Vending.apk to install, then REBOOT.

you can stop there if you like market will work, but you will be missing some apps...

5. to fix market to get more apps compatible

1. Backup /system/etc/permissions (just take a copy with ES file explorer..recommended just in case)
2. copy the xmlfiles files into /system/etc/permissions (android.hardware.location.gps.xml, android.hardware.location.xml, com.android.location.provider.xml, tablet_core_hardware.xml) agree to over write all of them
3. Make sure the file permission are rw-r-r (with ES file explorer, long tap then change properties on each file..to help you out all files in that directory need to be rw-r-r)
4. Go to settings->apps->all and tap Google Play Store
5. Click on Clear data
6. REBOOT tablet

market still not working

Go to settings->apps->all Go to “Google Play Store” again
‘Clear Cache’ if it lets you then ‘Force Stop’ — DO NOT Clear data

back and Go to “Google Services Framework”
‘Clear data’ then ‘Force Stop’

REBOOT your machine.

Then after reboot market is still not working.. then go into..
settings->apps->all google play store again open it but this time clear data if it lets you..

thats it exit open market up, login and you should now have full market access....Youtube...Facebook....WeatherZone...SoundHound..angry birds...skype...etc

would be nice if somebody that new what they were doing could write a script to do all this..or pack it into the firmware..

Dus supertevreden van tot nu toe, gaat echt wel lekker snel (een verademing met vroegere "goedkope"tablets van kennissen).

In het begin wat rare dingen gezien met Wifi (heel slechte ontvangt af en toe wegvallen en niet meer vinden) maar lijkt volledig van de baan (niet zeker of het aan de nieuwe firmware ligt).
Nu vrij goed wifi bereik.

Fenomeen dat tijdens het opladen er issues zijn met het scherm : nog helemaal niks van gezien of gemerkt.

Gisteren ook nog testen gedaan met films bekijken via Wifi vanuit synology en werkt echt wel goed.

Leuke met de Ramos is dat hij ook vrij populair lijkt te zijn dus betere community voor rom's, testen en updates etc
pi_111883127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

He Phaelanx_NL

ik heb helaas de eerste bug gevonden in mijn 60 euro tablet, echter lijk jij het dus ook te hebben in je Ramos.. dus wss is het niet gebonden aan tablet soort..

ik heb precies het zelfde eufel!, wanneer ik hem aan de lader heb en ik unlock het scherm dan opent hij vanzelf allemaal applicaties en swiped hij tussen mijn homescreens etc!!
erg storend, waneer ik de adapter dr uit trek is het gelijk verholpen..

toch jammer als ik hem alleen kan gebruiken wanneer hij niet aangesloten zit op de adapter..

Update
Wss heb ik al een fix gevonden!

althans ik leek ff in de test minuut geen storingen te hebben tijdens het opladen!

ik las op internet dat het draaien van de adapter ( dus anders om in het stopcontact) nog wel eens wou helpen.. na dat te hebben gedaan dus 1 minuut sws geen storing gehad

laten we hopen dat dit t heeft gefixt en dat het bij jou ook werkt!

zal straks uitgebreider testen, moet nu ff weg!


Helaas.. hij lijkt t gek genoeg wel minder storing te geven..
maar t is niet verholpen :(
Het is bij mij niet dusdanig erg dat hij homescreen switched, maar wel dat touch iets lijkt te bibberen, terwijl ik mijn vinger gewoon stil hou.
Geen referral hier.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:50:48 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111890354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef bjodes het volgende:
Hey,

Ondertussen ook al de Ramos binnen van maandag dus lekker snel, via DHL dus moeten bijbetalen maar was voorzien.

De reviews liegen niet, had enkel wat schrik voor het scherm zowat het enige negatieve dat ik gelezen heb (mooi of niet is geen tech spec dus non argument voor mij) maar daar geen last van.

Voor de mensen die hem willen rooten en Android market werkende willen krijgen:

[...lap tekst..]
Het scherm is inderdaad niet helemaal ideaal...

wat betreft het updaten:


Files: http://www.slatedroid.com(...)mx-new-firmware-rom/
:)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:31:03 #219
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111898337
Als ik een ips scherm neem wat heb ik dan meer dan een gewoon standaard scherm alleen betere kleuren of zijn er nog meer voordelen?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:34:51 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111898656
Gaat niet zozeer om de kleuren, als je je huiswerk had gedaan wist je dat het voornamelijk om de kijkhoeken gaat, die vrij belabberd en frustrerend kunnen zijn bij non-IPS schermen. Ook is een IPS-technologie display beter geschikt voor gebruik buiten in zonlicht, al kun je betere geen enkele tablet in direct zonlicht gebruiken omdat ze eigenlijk allemaal wel weerspiegelen. Volgende stap is alles AMOLED (zoals deze die dat als eerste heeft).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111898889
Bedankt voor het filmpje.

Heb je een nieuwe camera gekocht? Kwaliteit lijkt een stuk beter dan je eerdere video's. :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:40:04 #222
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111899131
Huiswerk :')
Even zonder gekheid ik denk dat ik er uit ben de ainol novo mars
Iemand ervaringen met die tablet?

Mensen thnx voor de hulp *O*
BAM dit is 3KB
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:44:36 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111899551
De Mars is net nieuw. De Tornado is net beschikbaar, kweet nie of de Mars ook al zover was?
Maar da's nog een single core processor hè (zelfde als de Tornado), wil je niet wachten op de Elf II dan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:40 #224
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111899913
De elf 2 heb je een linkje? en hoeveel voordeel heb je nou aan een dualcore alles gaat toch een half keer zo snel of kan je dan beter multi tasken?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:52:12 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111900360
http://www.ainovo.com/elfii.html ;)
Tornado hebben ze gezegd dat 'ie op de markt is: http://www.facebook.com/ainovo . De rest is min of meer 'unknown'. Kan over een week, kan over een maand (of twee, drie..) zijn. Met Ainol weet je niet zo goed waar je aan toe bent helaas. ;(

De dualcores zullen wat fijner in browsen en misschien gamen zijn.
Kun je wat langer mee doen voordat 'ie achterhaald aanvoelt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111902967
Nadat ik een aantal pagina's door heb gelezen ben ik erg geintereseerd in de ainol tornado!
Hoe groot is de kans dat hij eruit wordt gehaald door de douane?

En ik las iets over een 9% coupon maar deze kan ik nergens vinden wel de 10% coupon uit de OP maar deze is volgens bic verlopen.

En wie van jullie heeft al zo'n tornado? En werkt de Android market gewoon? En hoe is de bouw kwaliteit?

Alvast bedankt.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:32:17 #227
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111904291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Het is bij mij niet dusdanig erg dat hij homescreen switched, maar wel dat touch iets lijkt te bibberen, terwijl ik mijn vinger gewoon stil hou.
2 keer weer aan de lader gehad, nu op een ander stopcontact en gek genoeg leek het daar niet te gebeuren..

toen ook weer in het stopcontact geprikt waar ik hem als eerst had waar hij raar deed, en ook toen leek hij normaal te functioneren...

dus laten we t hopen dat het 1 malig was omdat mogelijk de accu nog niet was opgeladen volledig ofzo..

Zou die market fix ook werken voor mijn android tablet of is die echt alleen voor die Ramos ? ik vind het toch wel irritant dat ik geen buienradar, geen youtube etc uit de market kan halen..
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:32:57 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111904344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef richard1992 het volgende:
Nadat ik een aantal pagina's door heb gelezen ben ik erg geintereseerd in de ainol tornado!
Hoe groot is de kans dat hij eruit wordt gehaald door de douane?

En ik las iets over een 9% coupon maar deze kan ik nergens vinden wel de 10% coupon uit de OP maar deze is volgens bic verlopen.

En wie van jullie heeft al zo'n tornado? En werkt de Android market gewoon? En hoe is de bouw kwaliteit?

Alvast bedankt.
Met free shipping is de kans niet zo heel groot. Met een 'express'-service wordt het wat lastiger.

Ainol is een redelijk populair en groot merk. Vooral het design steekt boven de concurrentie uit, dat in combinatie met de specs en prijs maakt de Ainol-tabs erg populair. De bouw is gelijk of net iets beter dan andere Chinatabs. Niets om over naar huis te schrijven, niets om over dat geld te gaan klagen. Android en alles zal wel naar behoren werken, dan wel met ingrijpen mogelijk worden. Kijk op Slatedroid, xda, etc.

Tornado is dus zoals je kunt lezen net op de markt verkrijgbaar (link boven je post), maar vaak zijn er pre-orders en voorraad-problemen waardoor het even duurt voordat iemand 'em in handen heeft en een echte beoordeling kan geven (houd YouTube in de gaten kan ik je als tip meegeven). De nieuwe processor is nog niet uitgebreid getest en zijn geen ervaringen mee. Coupons vind je op www.retailmenot.com en www.tjoos.com . Hier is wat dinges zei:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort... :'(
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account) 8-)

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

2 keer weer aan de lader gehad, nu op een ander stopcontact en gek genoeg leek het daar niet te gebeuren..

toen ook weer in het stopcontact geprikt waar ik hem als eerst had waar hij raar deed, en ook toen leek hij normaal te functioneren...

dus laten we t hopen dat het 1 malig was omdat mogelijk de accu nog niet was opgeladen volledig ofzo..

Zou die market fix ook werken voor mijn android tablet of is die echt alleen voor die Ramos ? ik vind het toch wel irritant dat ik geen buienradar, geen youtube etc uit de market kan halen..
Probeer deze eens: https://play.google.com/s(...)android.allwinnermod
quote:
Change build description between Allwinner, SGS, SGS II and XOOM for games and applications that think your tablet is not compatible with them
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111906812
Ik ben op zoek naar een goedkope tablet tussen de 60 en 80 euro (met eerder 60 euro als doel, maar 80 als dit net zorgt voor goede kwaliteit).

In principe heb ik weinig eisen. Ik wil er voornamelijk zelfgemaakte app's op gaan testen en deze uiteindelijk ook gaan draaien:

- min 7 inch.
- een scherm wat zo goed mogelijk reageert op aanrakingen (voor dit budget)
- betrouwbare wifi

Batterijduur e.d. is niet zo van belang, als ik hem maar makkelijk aan de spanning kan leggen.
Ik vind het voornamelijk moeilijk wat voor eisen ik aan processor en ram moet stellen. In principe zullen de apps relatief klein zijn en niet veel geheugen opeisen, maar er moet natuurlijk genoeg kracht en geheugen beschikbaar zijn om android een beetje vloeiend te draaien.

Kan iemand me een richting op helpen?
Eerst denken, dan typen
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:09:40 #230
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111907035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Piger het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope tablet tussen de 60 en 80 euro (met eerder 60 euro als doel, maar 80 als dit net zorgt voor goede kwaliteit).

In principe heb ik weinig eisen. Ik wil er voornamelijk zelfgemaakte app's op gaan testen en deze uiteindelijk ook gaan draaien:

- min 7 inch.
- een scherm wat zo goed mogelijk reageert op aanrakingen (voor dit budget)
- betrouwbare wifi

Batterijduur e.d. is niet zo van belang, als ik hem maar makkelijk aan de spanning kan leggen.
Ik vind het voornamelijk moeilijk wat voor eisen ik aan processor en ram moet stellen. In principe zullen de apps relatief klein zijn en niet veel geheugen opeisen, maar er moet natuurlijk genoeg kracht en geheugen beschikbaar zijn om android een beetje vloeiend te draaien.

Kan iemand me een richting op helpen?
Dan denk ik dat de 60 euro tablet zeker voldoet aan jou eisen!
morgen komt wss mij review filmpje er van online :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:31:45 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111908315
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Piger het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope tablet tussen de 60 en 80 euro (met eerder 60 euro als doel, maar 80 als dit net zorgt voor goede kwaliteit).

In principe heb ik weinig eisen. Ik wil er voornamelijk zelfgemaakte app's op gaan testen en deze uiteindelijk ook gaan draaien:

- min 7 inch.
- een scherm wat zo goed mogelijk reageert op aanrakingen (voor dit budget)
- betrouwbare wifi

Batterijduur e.d. is niet zo van belang, als ik hem maar makkelijk aan de spanning kan leggen.
Ik vind het voornamelijk moeilijk wat voor eisen ik aan processor en ram moet stellen. In principe zullen de apps relatief klein zijn en niet veel geheugen opeisen, maar er moet natuurlijk genoeg kracht en geheugen beschikbaar zijn om android een beetje vloeiend te draaien.

Kan iemand me een richting op helpen?
Zou zelf voor de nieuwe Ainol gaan :)

A9 chip, toch iets moderner, veel telefoons/tablets hebben A9 processoren op dit moment vooral high end. En voor die 6 dollar zou ik het niet laten :P

http://www3.buyincoins.co(...)m-product-15970.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:33:39 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111908410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dan denk ik dat de 60 euro tablet zeker voldoet aan jou eisen!
morgen komt wss mij review filmpje er van online :)
Zie naar het filpmje uit :D
Vanavond het 3e filmpje van mijn ramos gemaakt, morgen of donderdag maar eens even online knallen (video knippen op de tablet gaat helaas niet)

faal dubbel post :(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111923979
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef RobertNL het volgende:
De kruidvat tablet heeft de zelfde specs als de Qware, moet je alleen even een klantenkaart van de kruidvat hebben (maar ik verwacht dat er genoeg vrouwen zijn die er 1 hebben).

Scheelt toch weer 40 euro ;)
Die tablet kan je ook bestellen zonder klantenkaart. Heb hem zelf ook besteld zonder klantenkaart. Zal binnenkort wel een (video)review maken als daar interesse voor is en ik makkelijk kan filmen(heb geen statief of iets dergelijks)
pi_111927305
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zou zelf voor de nieuwe Ainol gaan :)

A9 chip, toch iets moderner, veel telefoons/tablets hebben A9 processoren op dit moment vooral high end. En voor die 6 dollar zou ik het niet laten :P

http://www3.buyincoins.co(...)m-product-15970.html
Deze heb ik zojuist besteld, nu is het wachten geblazen.
Hoe lang duurt zoiets? Week of 2?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sickert op 23-05-2012 18:52:47 ]
Narf!
pi_111927420
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Sickert het volgende:

[..]

Deze heb ik zojuist besteld, nu ie het wachten geblazen.
Hoe lang duurt zoiets? Week of 2?
Ik heb er net ook maar een besteld:) hoop hem over een weekje of 2/3 te hebben, hopelijk ontwijkt hij de douane :+
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:49:22 #236
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111927441
Hmm ik dacht net aan deze ramsos http://www2.buyincoins.co(...)n-product-15985.html ik dacht mooi dualcore enzo. Is dat weer een ander model :') nu heb ik dat dual core maar uit mijn hoofd gezet want volgens mij kan het prima op 1 reken kern draaien.(anders goed doel om een nieuwe te kopen) maar wat is dan beter de ainol mars kopen of toch deze ramsos met een ips scherm.
BAM dit is 3KB
pi_111928796
Ramos W17 Pro heeft geen IPS scherm overigens (TN), dat je het weet. ;) Wel een dual-core processor.
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:37:36 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111929387
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Sickert het volgende:

[..]

Deze heb ik zojuist besteld, nu ie het wachten geblazen.
Hoe lang duurt zoiets? Week of 2?
Zoiets, kan altijd sneller of langzamer natuurlijk, maar hanteer inderdaad 2 á 3 weken.
Wel couponcode voor korting gebruikt neem ik aan, hè? ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Loll het volgende:
Hmm ik dacht net aan deze ramsos http://www2.buyincoins.co(...)n-product-15985.html ik dacht mooi dualcore enzo. Is dat weer een ander model :') nu heb ik dat dual core maar uit mijn hoofd gezet want volgens mij kan het prima op 1 reken kern draaien.(anders goed doel om een nieuwe te kopen) maar wat is dan beter de ainol mars kopen of toch deze ramsos met een ips scherm.
Hoe is dat een ander model dan de Ramos W17 Pro waar het de hele tijd al om gaat? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Fritessaus het volgende:
Ramos W17 Pro heeft geen IPS scherm overigens (TN), dat je het weet. ;) Wel een dual-core processor.
Dat wel inderdaad. Eigenlijk dit dus:
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:40 schreef Janesh het volgende:
Kijk op www.ramos.com.cn voor de juiste specificaties.
Oke nu weet je het zeker, [..]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111935779
Vandaag m'n Ramos W17 Pro binnen gekregen. Ziet er in het echt veel beter uit dan op de foto's, ik vind hem nog best mooi eigenlijk.

Nog geen defecten of iets dergelijks tegengekomen dus ik ga er van uit dat hij voor nu goed is. Scherm is zeker geen IPS kwaliteit, maar goed te doen. Browsen gaat SNEL, daar ben ik erg tevreden mee, echter Android zelf voelt af en toe nog wat laggy aan maar ik ga zo de nieuwste ROM er op zetten en rooten.
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:00:51 #240
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111935804
Zo gaat dat als je geluk hebt, ook met hongkong post of china post.

international shipment (Hong Kong → Netherlands)

Tue 08.05.2012 10:13 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Tue 08.05.2012 10:13 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Tue 08.05.2012 18:34 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Tue 08.05.2012 18:34 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 14.05.2012 18:28 Arrival at border point of origin country CH-8010 Zürich 1
Mon 14.05.2012 18:31 Departure from border point of origin country CH-8010 Zürich 1
Tue 22.05.2012 07:11 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Tue 22.05.2012 21:21 Released by customs NL

mijn tweede ramos w17 pro, bestelt op 28-4, met swiss post verstuurd, nog nooit meegemaakt, en vanochtend bezorgd als 'gaming accessoiries'.

Heb ik net ook gedaan Fritessaus, probleemloos, en root ook.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111936021
Werd hij ook sneller na de updates?

Edit: hij wordt al sneller na een paar reboots, zometeen even updaten.

Helaas ziet 'ie mijn 2GB micro sd kaartje momenteel niet dus even kijken hoe dat zit. Android meldt wel dat ik er een kaartje in steek en er uit haal, maar er wordt niets gemount. Iemand enig idee?

Edit2: ander micro sd kaartje geplaatst, die werkt wel. Kaartje was dus rot.

[ Bericht 42% gewijzigd door Fritessaus op 23-05-2012 19:24:52 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:53:07 #242
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111937999
Ik kan het je niet vertellen, heb gelijk de nieuwste firmware erop gezet, en van mijn eerste w17 pro kan ik het ook niet zeggen want die zit weer ergens tussen nederland en china.
Hij ging plotseling met geen mogelijkheid weer aan op dag 3, nog nooit meegemaakt, die dingen zijn haast niet te bricken als je geen al te gekke dingen uithaalt.
Een geluk bij het ongeluk was geen btw met dhl
natuurlijk wel veel sneller dan mijn singlecore w6hd, maar dat is een open deur.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:15:56 #243
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111939138
toch gek; Superuser app stond niet op mijn android geinstalleerd, zelf dus via de market erop gezet..
toen wou ik in ES file Explorer root acces aan vinken, en dan zou je verwachten dat SuperUser met een dialoog schermpje omhoog komt of ik het wel wil toe staan..

echter gebeurd er niks... Dacht dus shit geen root zeker..

Maar ik heb SetCPU gedownload, ook zelfde probleem.. geen SuperUser dialoog..
echter kan ik gewoon mijn CPU snelheid verhogen, wat naar mijn weten gewoon duid op Root acces?
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:20:33 #244
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111939362
Met z4 root b.v. krijg je volgens mij zo te zien of je root hebt, als je opstart vraagt hij bij een geroot apparaat om unroot of reroot.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:23:32 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111939499
Je Novo7 Elf? Want zo'n beetje alle Allwinners komen geroot bij je aan vernam ik.
Mijn A7HD i.i.g. wel, met een app called 'root checker' gecheckinelloed. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:30:19 #246
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111939806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef shiznuts het volgende:
Je Novo7 Elf? Want zo'n beetje alle Allwinners komen geroot bij je aan vernam ik.
Mijn A7HD i.i.g. wel, met een app called 'root checker' gecheckinelloed. :Y
ik heb de 60 euto tab, dat weet je inmiddels wel toch :P

naar mijn weten komen ze ook met root aan, vind alleen raar dat SU niet aanslaat bij root aanvraag,
ik zal ff checken met de apps of ik root heb ;)

Update:
Volgens rootchecker zoals ik dacht gewoon root acces :)

Update2: ik heb de Manier van de full market op de ramos ook geprobeerd voor mijn 60 euro tablet, echter heb ik nog steeds geen volledige market :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Downstar op 23-05-2012 20:13:20 ]
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:15:48 #247
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111942175
Downstar, is je filmpje al klaar?
BAM dit is 3KB
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:34:04 #248
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111943146
Nou ik heb hem nog wat uitgebreid, had niet alles laten zien.. dus ik ben hem nu aan het monteren..
Wss morgen wel ofzo hier in het topic ;)

Sorry dat het allemaal wat langer duurt dan geplannend!
heb namelijk ook na mijn herinstallatie vorige week nog geen Video edit software geinstalleerd..

dus dat doe ik nu ook nog even vluchtig en zal daarna de review ff snel in elkaar zetten..
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:41:00 #249
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111943474
Ik wil je niet onder druk zetten hoor :@
BAM dit is 3KB
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:45:36 #250
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111943704
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef Loll het volgende:
Ik wil je niet onder druk zetten hoor :@
hahah dat doe je ook niet hoor, daarnaast moet ik hem dus monteren..
en zit ziggo me oook nog eens in de weg opeens door maar met 5 mbit te downloaden ipv 50 mbit:(
mogelijk wel door het slechte weer hier in de regio..

mogelijk maak ik het filmpje ook nog wel opnieuw of pas ik nog een stukje in.. op het moment dat ik in google maps zit met streetview en ik wil pinch to zoom functie laten zien.. werkt de pinch to zoom enorm slecht, wat lijkt op een niet goed reagerend touchscreen.. Echter werkt deze functie wel gewoon heel goed.. maar is t wat lastig te doen met 1 hand en met de andere hand de camera vast te houden.. *O*
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:51:07 #251
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111943981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Fritessaus het volgende:
Ramos W17 Pro heeft geen IPS scherm overigens (TN), dat je het weet. ;) Wel een dual-core processor.
Klote bic staar er letterlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na ja ik denk dat ik die maar neem dualcore en tegen een redelijke prijs. Hoe zit het met de support van ramsos is dat redelijk te noemen of zijn er genoeg rom's op internet te vinden?
BAM dit is 3KB
pi_111944011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:30 schreef Downstar het volgende:

Update2: ik heb de Manier van de full market op de ramos ook geprobeerd voor mijn 60 euro tablet, echter heb ik nog steeds geen volledige market :(

Heb je deze al geprobeerd? https://play.google.com/s(...)android.allwinnermod

Ik nog niet, maar ben wel benieuwd of het werkt.. (ik ga het overigens ook niet proberen, aangezien ik toch verwacht dat die 63 euro tab er een dezer dagen uit gaat :))
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:06:41 #253
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111944808
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef coffeebiscuit1 het volgende:

[..]

Heb je deze al geprobeerd? https://play.google.com/s(...)android.allwinnermod

Ik nog niet, maar ben wel benieuwd of het werkt.. (ik ga het overigens ook niet proberen, aangezien ik toch verwacht dat die 63 euro tab er een dezer dagen uit gaat :))
ook al geprobeerd met alle Builds SGS SGS2 alle na de build toegewezen te hebben gereboot en geprobeerd, voor mij helaas geen succes :(
pi_111945178
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:51 schreef Loll het volgende:

[..]

Klote bic staar er letterlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na ja ik denk dat ik die maar neem dualcore en tegen een redelijke prijs. Hoe zit het met de support van ramsos is dat redelijk te noemen of zijn er genoeg rom's op internet te vinden?
Ramos heeft na de originele ROM al 2 updates uitgebracht op www.ramos.com.cn. Dat vind ik niet zo slecht.

Mijne net geupdate en geroot, veel sneller nu en Play Store/Gmail/YouTube. Erg fijn tabletje!
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:21:59 #255
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111945687
ok die dan maar bestellen. denk dat dat de beste keus is.
Als je besteld via bic heb je toch de minste kans op belasting heffingen?
BAM dit is 3KB
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:26:01 #256
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111945843
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef Loll het volgende:
ok die dan maar bestellen. denk dat dat de beste keus is.
Als je besteld via bic heb je toch de minste kans op belasting heffingen?
ligt niet aan bic, ligt aan de manier van verzenden..

DHL is de kans gewoon enorm groot op belasting en inklaringskosten, maar wel snel thuis
Airmail ( zo verzend BIC) kans is stukken kleiner, echter kan de verzending wel een maand duren..
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:33:36 #257
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111946190
Is het touch screen van de ramsos w17 pro eigenlijk goed want. Daar ben ik een beetje huiverig voor dat, ik de hele tijd moet tikken enzo.
BAM dit is 3KB
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:37:00 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111946389
Het is RAMOS, niet 'ramsos'. :P
En het is gewoon multitouch capacitive... daar hoef je niet zo huiverig voor te zijn. ;)
(Daar mag je bang voor zijn als je nog een oldschool resistivetouch tablet in huis haalt)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:04:31 #259
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111951944
Filmpje voor tablet is is aan het uploaden naar youtube :), is nu op 21 %
filmpje was z'n 2,5-3 GB groot dus duurt vast nog wel even..

is een review van z'n 20 minuutjes geworden ^O^
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:25:16 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111953233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
Filmpje voor tablet is is aan het uploaden naar youtube :), is nu op 21 %
filmpje was z'n 2,5-3 GB groot dus duurt vast nog wel even..

is een review van z'n 20 minuutjes geworden ^O^
Fijn is dat he :), hier doet het er ook tamelijk lang over (80kb upload :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:32:57 #261
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111953634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Fijn is dat he :), hier doet het er ook tamelijk lang over (80kb upload :P)
heb 5 Mbit upload, dus zeg maar z'n 625KB/s in praktijk is dat ongeveer z'n 0,5 MB/s
zit inmiddels op 64% :)
pi_111955542
hierbij mijn videoreview van de 60 euro tablet..

Tevens gekeken of ik nog wat kon doen aan het krakend geluid, waarvan ik zelf verwacht dat er mogelijk wat draden tegen elkaar aan zitten wat storing geeft ( denk de wifi met het geluidsboxje..) Box 'hoesje' ziet er ook niet echt heel net uit, dus mogelijk zat daar al een probleem die eerder is geprobeerd te fixen ofzo.. Dan maar door t levend met een krakende tablet :P


Check het schroefje maar:



en de andere zien er dus wel normaal uit:



Tablet lijkt ook niet open te kunnen aan 1 zijde waar beide schroefjes uit zijn, want krijg amper beweging in de voor- en achterzijde van de tablet

[ Bericht 47% gewijzigd door Downstar op 24-05-2012 00:26:40 ]
pi_111959315
De Ainol Tornados is op voorraad bij BIC.

Gisteren middag besteld:

The status of your order is Processing-5. :)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_111960697
Ik kreeg een mail met run out of stock :?
2-3 dagen zouden ze ze weer ready for shipping hebben en anders cashback
Narf!
pi_111960893
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:08 schreef Sickert het volgende:
Ik kreeg een mail met run out of stock :?
2-3 dagen zouden ze ze weer ready for shipping hebben en anders cashback
heb jij die e-mail van BIC gehad?

mijn order heeft status 5 dat betekend:
Process 5: we have printed the shipping lable and have sent out your order to our warehouse, we are preparing your parcel.

Dus is het bij mij ook maar even afwachten of hij nog in het magazijn ligt.

Vanmorgen kreeg ik dit bericht van BIC:

Mijn bericht:
is the Ainol Novo 7 Tornados tablet in stock?
Thank you.

Antwoord BIC:
Dear ,
Thanks for your message .
Yes,it is in stock now.

Best regards,
Shawn
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:47:37 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111961909
Intresting: http://www.nufrontsoft.co(...)6f6413a692f9155.html
Dit merk processor kende ik nog niet :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:08:44 #267
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_111962670
Ik wel, interessant maar wordt tot nog toe bijna niet toegepast door chinese fabrikanten.
Volg http://armdevices.net/ maar, charbax heeft een aantal filmpjes op youtube.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_111963143
Jep ik kreeg dit bericht van BIC

Dear Customer,

Thank you for your order on BuyinCoins.com

Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.

We will ship your order within next 2-3 days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you. For Details, please sign in your account and check the status of your order. Your attention to this notification would be highly appreciated.

With sincere apology again for the inconvenience caused.

Please don't hesitate to contact us if any need.

Best regards,

Buyincoins Customer Service
Narf!
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:02:43 #269
241739 Koopsie
Very nice
pi_111964915
Misschien toch maar Paypal aanschaffen zodat ik een goedkopere tablet kan halen uit China :@
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:14:11 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111965310
Aankomende maandag:

Uitgifte 1e batch Ainol novo Mars

Aankomende woensdag:

Uitgifte 1e batch Ainol Novo ELF II
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111965661
Het is ook akelig stil rondom die Novo7 Burning. Hoewel ik toch zeker een jaar met mijn Ramos wil doen, vind ik dat wel een interessante.

Verder gisteren uitgebreid gespeeld met m'n Ramos en hij bevalt zeer goed. Nog geen bugs tegengekomen zoals slecht werkende touchscreens tijdens opladen of leeglopen tijdens standby. Wat ik wel iets minder vindt is de hitte van het apparaat (maar dat komt ook door het weer momenteel dat het niet lekker vast pakt). Niet zo erg verder wat dat doe ik wel op m'n smartphone, maar ik krijg na het rooten en Play Store installatie de agenda app niet gesynct met m'n Gmail.

Verder toch zeer tevreden.

Overigens een ander vraagje, weet iemand toevallig op welke resolutie je een wallpaper moet bijsnijden zodat hij niet uitrekt etc. maar wel mee scrolt op de homescreens? Zowel portrait als landscape (1024x600 tablet).

Edit:
Haha, Ramos is vlug. Er is alweer een nieuwe ROM 2012-05-17:
http://www.ramos.com.cn/product.php?action=support&id=75

Als ik het goed heb om een crash bij afspelen van bepaalde video's te voorkomen. Kan wel even wachten dus.
pi_111966141
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:02 schreef Koopsie het volgende:
Misschien toch maar Paypal aanschaffen zodat ik een goedkopere tablet kan halen uit China :@
Paypal is bazig _O_
Narf!
pi_111968155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef Sickert het volgende:
Jep ik kreeg dit bericht van BIC

Dear Customer,

Thank you for your order on BuyinCoins.com

Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.

We will ship your order within next 2-3 days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you. For Details, please sign in your account and check the status of your order. Your attention to this notification would be highly appreciated.

With sincere apology again for the inconvenience caused.

Please don't hesitate to contact us if any need.

Best regards,

Buyincoins Customer Service
Wat is dan de status van jouw order? die van mij staat op 5.

alvast bedankt.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:42:24 #274
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111968771
Hmm wat is nu aan te raden de novo mars of de RAMOS ( ;) ) W17 pro?
Wat een keus allemaal :r
BAM dit is 3KB
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:56:26 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111969276
De Novo7 Elf II als het waar is wat RobertNL zegt...
Voor een overzicht/vergelijking: http://www.android-tablet(...)sort=all-sort-recent
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:16:00 #276
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111969936
die is iets te duur :')
BAM dit is 3KB
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:47:46 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111971080
Oh? :D

Volgens Spemall 20 usd, ofwel 16 euro duurder dan de Mars, net zo duur als de oude ELF, maar heb je wel dualcore en ben je beter toekomstbereid in principe. De Elf II is hetzelfde als de Aurora, maar dan zonder IPS-technologie. De Ramos W17 Pro is maar 5 usd goedkoper dan de ELF II. Als de ELF II woensdag echt beschikbaar komt, lijkt me dat gewoon de betere keuze met betere looks, community en hdmi-poort. Maar goed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:23:58 #278
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111972406
http://www1.buyincoins.co(...)c-product-15285.html wat is het verschil tussen de elf2 en de elf?
BAM dit is 3KB
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:31:57 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111974867
De oudere Elf zou ik vergeten, want: betere vraag... wat is het verschil tussen de nieuwe en goedkopere Novo7 Mars en de oude Elf? Beide zijn zo goed als identiek en herbergen een single-core processor; alleen de nieuwe Mars op Cortex-A9 i.p.v. Cortex-A8. De Mars wint deze battle qua totaalplaatje.

De nieuwe Elf II runt dan weer op een Cortex-A9 DUALcore, wat volgens de ervaringen van de Ramos W17 Pro (ook dualcore) volgens de lui dus aardig wat uitmaakt bij browsen bijvoorbeeld. Ook kan 'ie dan waarschijnlijk apps die nog uit gaan komen en meer van de CPU gaan vragen aan, waar een oude A8 singlecore misschien afhaken moet. Omdat de laatste reeks Ainol-producten erg populair waren is er een grote community en zijn er veel ervaringen. De tablets ogen erg westers en universeel (design van de W17 Pro is misschien niet echt voor iedereen). Specspunten voor de Elf II VS W17 PRO: de frontfacing cam is van betere resolutie (2.0 vs 0.3), het scherm is als het goed is net van wat overtuigendere kwaliteit én biedt HDMI-out.

Maar er zouden nooit zoveel verschillende tablets zijn, als iedereen toch dezelfde zou kopen, dus je moet vooral zelf uitmaken waar je het meeste heil in ziet natuurlijk. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111981064
Ik vond dat het touchscreen van mijn Ramos W17pro soms nogal wat precisie nodig had (en er soms naast zat met name in de browser) om goed te werken. Nu staat er bij de apps een tool (TangoC) om het touchscreen te kalibreren en ik heb het gevoel (kan dus tussen mijn oren zitten) dat het scherm veel beter reageert.

Iemand anders dezelfde ervaring?
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:31:52 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111981842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef Fritessaus het volgende:
Ik vond dat het touchscreen van mijn Ramos W17pro soms nogal wat precisie nodig had (en er soms naast zat met name in de browser) om goed te werken. Nu staat er bij de apps een tool (TangoC) om het touchscreen te kalibreren en ik heb het gevoel (kan dus tussen mijn oren zitten) dat het scherm veel beter reageert.

Iemand anders dezelfde ervaring?
Kaliberen kan inderdaad vaak helpen bij tablets die niet goed reageren (je kan ook in een file de gevoeligheid van de touch wel verbeteren maar weet niet hoe of wat).
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef shiznuts het volgende:
De oudere Elf zou ik vergeten, want: betere vraag... wat is het verschil tussen de nieuwe en goedkopere Novo7 Mars en de oude Elf? Beide zijn zo goed als identiek en herbergen een single-core processor; alleen de nieuwe Mars op Cortex-A9 i.p.v. Cortex-A8. De Mars wint deze battle qua totaalplaatje.

De nieuwe Elf II runt dan weer op een Cortex-A9 DUALcore, wat volgens de ervaringen van de Ramos W17 Pro (ook dualcore) volgens de lui dus aardig wat uitmaakt bij browsen bijvoorbeeld. Ook kan 'ie dan waarschijnlijk apps die nog uit gaan komen en meer van de CPU gaan vragen aan, waar een oude A8 singlecore misschien afhaken moet. Omdat de laatste reeks Ainol-producten erg populair waren is er een grote community en zijn er veel ervaringen. De tablets ogen erg westers en universeel (design van de W17 Pro is misschien niet echt voor iedereen). Specspunten voor de Elf II VS W17 PRO: de frontfacing cam is van betere resolutie (2.0 vs 0.3), het scherm is als het goed is net van wat overtuigendere kwaliteit én biedt HDMI-out.

Maar er zouden nooit zoveel verschillende tablets zijn, als iedereen toch dezelfde zou kopen, dus je moet vooral zelf uitmaken waar je het meeste heil in ziet natuurlijk. ;)
Wat hij zegt :D!

De nieuwe datum die mijn favo Aliexpress seller had doorgekregen van Ainol was: Maandag de Mars, woensdag de ELF II. De verkoper gaf wel aan dat Ainol dit al 1/2 keer eerder heeft geflikt :P
De burning/fire en Aurora II zijn nog niet beschikbaar (niet gek want de productie van de aurora 1 loopt nog.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_111982158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Wat is dan de status van jouw order? die van mij staat op 5.

alvast bedankt.
processing-5
Narf!
pi_111997435
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:40 schreef Sickert het volgende:

[..]

processing-5
Balen:(..

Ik heb ze al een message gestuurd met de vraag wanneer ze hem verwachten te versturen.

Hopelijk snel!

Edit: bij bijvoorbeeld Tinydeal is hij wel op voorraad en dezelfde prijs, niet dat "in stock" altijd waar is maar goed:)

[ Bericht 10% gewijzigd door richard1992 op 24-05-2012 23:06:24 ]
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_111999691
nu zeker dat het de wifi is in verbinding met de bekabeling van de speaker wat het krakende en storende geluid maakt.. bij hety inpluggen van een koptelefoon is het geluid in de koptelefoon gewoon prima en is het krakende geluid ook direct weg..

inplug in de kabel, dan komt gelijk het krakende/storende geluid weer naar boven..
wel kloten dat ik nu weet waar het aanligt, maar ik de tablet niet open krijg :(
pi_112006634
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:40 schreef Sickert het volgende:

[..]

processing-5
Gisteren een bericht naar BIC gestuurd met de vraag of hij nog op voorraad is en wanneer ze hem gaan versturen.

Antwoord van BIC:

Dear friend,

Thanks for your message and sorry for the delaying response.

We are sorry for the delay.

We will do our best to send it within 24 hours.

If any need, please feel free to contact us any time.

Thanks & Best regards :)

Foster
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_112008005
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:46 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Gisteren een bericht naar BIC gestuurd met de vraag of hij nog op voorraad is en wanneer ze hem gaan versturen.

Antwoord van BIC:

Dear friend,

Thanks for your message and sorry for the delaying response.

We are sorry for the delay.

We will do our best to send it within 24 hours.

If any need, please feel free to contact us any time.

Thanks & Best regards :)

Foster
Ik vind dat ze maar rare manier van antwoorden hebben..
Of is mijn engels zo slecht :')
Komt een beetje over als of ze er omheen draaien.. ik heb nog niet gemaild..
Als het proces maandag niet veranderd is van 5 stuur ik ze wel een mail :)
Narf!
pi_112008085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik vind dat ze maar rare manier van antwoorden hebben..
Of is mijn engels zo slecht :')
Komt een beetje over als of ze er omheen draaien.. ik heb nog niet gemaild..
Als het proces maandag niet veranderd is van 5 stuur ik ze wel een mail :)
Klopt dat ben ik met je eens, ze zeggen niet of hij nou op voorraad is.
Dus ze bevestigen het ook niet, ik wacht nog even 24 uur en hoop dat hij dan verstuurd is.
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:20:52 #288
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_112008725
Daarnet geprobeerd om mijn Logitech Wireless Rumblepad 2 op mijn Acer Iconia Tab A510 aan te sluiten en wat schetst mijn verbazing? Het werkt meteen *O* (heb het getest met mame4droid).

Nu nog een micro-hdmi kabel erbij en ik kan mijn tablet omtoveren in een game console. (8>
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:29:30 #289
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_112010987
Krijg morgen de Samsung Galaxy Tab P5110 binnen! *O*
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:31:51 #290
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_112011088
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_112014969
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Klopt dat ben ik met je eens, ze zeggen niet of hij nou op voorraad is.
Dus ze bevestigen het ook niet, ik wacht nog even 24 uur en hoop dat hij dan verstuurd is.
Mijn Ainol Tornados is verstuurd:)
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:38:53 #292
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_112015949
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_112016386
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef richard1992 het volgende:

[..]

Klopt dat ben ik met je eens, ze zeggen niet of hij nou op voorraad is.
Dus ze bevestigen het ook niet, ik wacht nog even 24 uur en hoop dat hij dan verstuurd is.
Status change! Your package is at the Chinese post office *O*

The status of your order ************** is Dispatched.

Tracking Number: *************

Courier Service: Hong Kong Post

Shipping Details:


Hewwoow :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Sickert op 25-05-2012 14:59:35 ]
Narf!
pi_112018841
quote:
omdat ie 100,- teveel kost?
Narf!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:02:18 #295
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_112018896
ohhh okay zijn er vergelijkbare goedkope dan, deze heeft een ips scherm en een dual core, of is dat inmiddels wel redelijk standaard?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:03:04 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112018919
quote:
Oh, die redenen kan ik je geven hoor. Om te beginnen is er al het feit dat, eh, nou, ik bedoel, als je kijkt naar, gezien de, want eh... :P Nee hoor. ;) Is een van de meest naar uitgekeken tablets van dit moment inderdaad. :Y Vooral 10.1", 1280x800 IPS, dual camera (achterzijde met LED-flitser/lamp), bluetooth, 7200mAh en Rockchip 3066 (die zeer, maar dan ook zeer capabel geacht wordt) maken deze tablet tot een uniek hoogstandje! Dit gaat direct concurrentie aan op westerse tabs-niveau, maar niet voor de prijs van zoeentje!

Er zijn alleen nog geen ervaringen mee, dus of 'ie daadwerkelijk aan z'n volwachtingen voldoet is de vraag. Voorheen waren de Cube-tablets eigenlijk aan de vrij dure kant, maar dit is toch een best aantrekkelijk prijs voor de specs. Als het je dat waard lijkt en je pionier spelen wilt, dan waarom ook niet? Voor mij persoonlijk ligt denk ik de China-lol onder de $200,- grens (risico importkosten ook) zo'n beetje alleen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:54:52 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112020765
Hier meer trouwens: http://translate.googleus(...)rwyikztvRCd2e3LODsVQ

Imp3.net kom ik trouwens vaker tegen, veel foto's, info's en disassemblies vaak! Goeie site. :Y
(Check ook het forum)

Las dat Wifi niet ideaal schijnt te zijn (come on Chinatabs, what up with that yo!?), touchresponse vaag aan de lader en kan wat warm worden. Vergeet niet dat vergelijkbare tablets qua prijs zo'n $280 moeten doen en je bovenop de presale-prijs met een kortingscoupon de prijs onder $210,- kan dringen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112024652
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef Downstar het volgende:

Dan denk ik dat de 60 euro tablet zeker voldoet aan jou eisen!
morgen komt wss mij review filmpje er van online :)
Heb je filmpje gezien. Hoewel jij er tevreden mee bent heb ik toch zo mijn twijfels:
- gevoeligheid scherm
- geflikker van scherm tijdens opladen (terwijl ik hem wss veel aan netsnoer laat hangen)

Je gebruikt trouwens vaak de back-knop in je filmpje. Is android niet zo geprogrammeerd dat je programma's niet volledig hoeft af te sluiten en gewoon lekker elke keer de home knop kan gebruiken. App's worden vanzelf afgesloten? Lijkt me wat minder omslachtig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zou zelf voor de nieuwe Ainol gaan :)

A9 chip, toch iets moderner, veel telefoons/tablets hebben A9 processoren op dit moment vooral high end. En voor die 6 dollar zou ik het niet laten :P

http://www3.buyincoins.co(...)m-product-15970.html
Ziet er al beter uit. Ik denk dat ik daar voor ga (met de nodige kortingscoupons).
Eerst denken, dan typen
pi_112032668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:42 schreef Piger het volgende:

[..]

Heb je filmpje gezien. Hoewel jij er tevreden mee bent heb ik toch zo mijn twijfels:
- gevoeligheid scherm
- geflikker van scherm tijdens opladen (terwijl ik hem wss veel aan netsnoer laat hangen)

Je gebruikt trouwens vaak de back-knop in je filmpje. Is android niet zo geprogrammeerd dat je programma's niet volledig hoeft af te sluiten en gewoon lekker elke keer de home knop kan gebruiken. App's worden vanzelf afgesloten? Lijkt me wat minder omslachtig.

[..]

Ziet er al beter uit. Ik denk dat ik daar voor ga (met de nodige kortingscoupons).
Welke kortingscoupons? Want daar zijn we allemaal wel geïnteresseerd naar? :)

Dit is trouwens wel een singlecore. Nou ja, 100 euro voor een dualcore is natuurlijk ook teveel gevraagd...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:33:28 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_112036121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
De valentijnsdag coupon van bic 9%VDayRU12 werkt niet meer sinds kort... :'(
Er is wel een nieuwe: 7%SMOFF (max. 2 keer per account) 8-)

[..]
Wil dat niet? Dan recommenderkorting (check usersigs) of www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_112037412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

Status change! Your package is at the Chinese post office *O*

The status of your order ************** is Dispatched.

Tracking Number: *************

Courier Service: Hong Kong Post

Shipping Details:

Hewwoow :D
Toch maar via DHL! :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')