quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]Gast, dat is net zoiets als een gerucht betrouwbaar noemen omdat je het 10 keer van verschillende mensen gehoord hebt. 90% van wat in de verschillende kranten staat komt uit dezelfde bron .Maar het zit er dik in dat Bommel komt, maar het is pas rond als het rond is
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:[..]Ja en Johan heeft altijd gelijk !!!!
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:[..]Grote kans inderdaad dat ie komt.Alleen vraag mij af of hij volgend jaar een meerwaarde is voor psv
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:Ben ook wel benieuwd hoe Bommel het vertrek uit milanello gaat verteren. Het beroemde sportcomplex met de methodes waardoor de gemiddelde Italiaanse houthakker het ineens tot z'n 40ste in de CL volhoud. Als ik iets heb geleerd van het wielrennen is dat uitzonderlijke prestatie's in Italië altijd hand in hand gaan met de nieuwste snufjes uit de apotheek. Het zou me niks verbazen als zo'n Bommel volgespoten is met spierversterkers e.d. en in NL in één keer instort.
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:06 schreef Doublepain het volgende:[..]Zijn watchers hebben bijna altijd 90% gelijk..
twitter: RikElfrink twitterde op donderdag 10-05-2012 om 13:55:06 Voor de twijfelaars: Dick #Advocaat keert morgenmiddag na veertien jaar terug bij #PSV. Dadelijk alles op ed.nl reageer retweet
quote:De contractbesprekingen tussen PSV en Memphis Depay (18) verlopen tot teleurstelling van de speler niet soepel. Beide partijen zijn al enige tijd met elkaar in onderhandeling, maar van toenadering is voorlopig geen sprake. De Jong Oranje-international mag zich ondertussen verheugen in de belangstelling van de Duitse topclub Schalke 04. De nummer drie van de Bundesliga, getraind door oud-PSV-coach Huub Stevens, ziet in de snelle en sterke Depay een directe versterking voor de A-selectie.De aanvaller focust zich volledig op PSV en had gehoopt met een nieuw contract op zak naar het EK Onder-19 af te reizen. Dat is inmiddels zo goed als uitgesloten. PSV deed de aanvaller vorige week een tweede voorstel, maar er rest nog een groot gat tussen vraag en aanbod.Depay debuteerde dit seizoen in het eerste elftal van PSV en maakte indruk door tijdens acht invalbeurten van in totaal 133 minuten drie keer te scoren. Phillip Cocu hevelde Depay twee maanden geleden definitief over naar de A-selectie. PSV wil de nog tot 2014 lopende overeenkomst met het grote talent opwaarderen en verlengen. (Thijs Slegers)
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:09 schreef Doublepain het volgende:[..]Ze blijven maar falen
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:09 schreef Tjacka het volgende:[..]Depay naar Ajax.
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:10 schreef Doublepain het volgende:[..]Depay gaat never naar Ajax, eerder naar Feyenoord dan Ajax
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:07 schreef Scarface88 het volgende:Morgen komt Advocaat.twitter: RikElfrink twitterde op donderdag 10-05-2012 om 13:55:06 Voor de twijfelaars: Dick #Advocaat keert morgenmiddag na veertien jaar terug bij #PSV. Dadelijk alles op ed.nl reageer retweet
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]Grote kans dat hij dus gewoon zijn contract uitdient en transfervrij wegloopt.
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:12 schreef Doublepain het volgende:[ afbeelding ]Memphis Depay @MemphisDepay22Hahaha een vriend stuurt me dit ik ga stuk 😂 ik ben niet weg te rotten het ligt bij Psv niet bij mij dombo's http://instagr.am/p/KSx0ChqPz9/
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:13 schreef Scarface88 het volgende:[..]Dan gaat ie maar lekker naar Schalke als hij denkt nu al de baas te kunnen spelen terwijl hij pas een paar invalbeurten hebt gehad
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:14 schreef Typisch het volgende:[..]Ik zei toch, social media cursus zou niet verkeerd zijn.
quote: Op donderdag 10 mei 2012 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]Ah, nu is het ineens geen baas meer en is hij arrogant.Een week geleden was het nog jullie redder. Heerlijk die voetbalwereld.