abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2012 @ 16:44:30 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113370848
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef JDx het volgende:
Hey,

Ik heb de mogelijkheid om een paar dagen gratis naar Londen te gaan (kan bij iemand slapen, moet wel de vliegreis betalen), ik ben 30 jaar en ben er nog nooit geweest omdat ik er niets mee heb.
Als je steden leuk vind: gaan. Absoluut. Vooral als je gratis gaat. Die 100 euro of minder kun je wel lijden.
quote:
Lijkt me gewoon net als Nederland, grauwe stad met weinig moois, maar dat komt omdat ik het niet ken natuurlijk.
Ik heb veel kleur gezien in de stad, maar ik had mooi weer. Het is soms even doorprikken, maar er is gewoon heel veel leven en er zijn schitterende dingen.
quote:
Wat is er te zien? Kan je er mooie foto's maken? Kan je in het weekend een beetje stappen? Is het leuk in je eentje?
Zie mijn flickr voor een setje over Londen, fotogenieke stad is het zeer zeker wel. Zou graag nog een paar keer langsgaan.
Stappen heb ik nog niet gedaan, maar ik was alleen dus dan ga ik liever niet stappen denk ik. Andere keer beter.


quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef JDx het volgende:
Ja dat is het juist, niet echt boeiend als ik het zo zie en het is ook nooit echt mooi weer daar volgens mij, niet beter dan in NL iig.
Ik kwam rood als een kreeft terug...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 juni 2012 @ 16:57:34 #177
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_113371585
Het is een stad met veel kanten, mooi en niet mooi.

Ik zal niemand er tegenstribbelend heenduwen. Zo hebben sommige mensen een hekel aan alles wat niet een zonnig strand is met een open bar en anderen hebben weer een hekel aan alles Brits. Er zijn genoeg redenen te bedenken om niet te gaan.

Als je niet wilt moet je het niet doen. ;)
reset
  maandag 25 juni 2012 @ 17:04:59 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113371960
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:57 schreef Individual het volgende:
Het is een stad met veel kanten, mooi en niet mooi.

Ik zal niemand er tegenstribbelend heenduwen. Zo hebben sommige mensen een hekel aan alles wat niet een zonnig strand is met een open bar en anderen hebben weer een hekel aan alles Brits. Er zijn genoeg redenen te bedenken om niet te gaan.

Als je niet wilt moet je het niet doen. ;)
Verandering van spijs, maar als je iemand bent van zon/zee/zuipen-vakanties dan kun je het idd beter laten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 juni 2012 @ 17:29:50 #179
208890 June.
Seriously?
pi_113373262
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef JDx het volgende:
Ja dat is het juist, niet echt boeiend als ik het zo zie en het is ook nooit echt mooi weer daar volgens mij, niet beter dan in NL iig.
Maar je gaat toch niet voor het mooie weer een citytrip doen? Het is natuurlijk mooi meegenomen als het zo is, maar anders kun je het beter laten zitten.. Ga dan naar Madrid/Barcelona als je per se mooi weer wilt.

Zo barst Londen van de verschillende markten (antiekmarkt bij Portobello Road, Camden is wat alternatiever, Spitalfields meer trendy). Je kunt alle highlight bekijken: de Big Ben, Westminster Abbey, St. Pauls, Thames, Tower Bridge, Hyde Park, Buckingham Palace etc. Als je van museums houd kun je veel musea gratis bezoeken.. Ga naar een van de vele musea of theaters/musicals. Verder zijn er heel veel verschillende restaurants waar je kan eten, 's avonds bruist het van het leven in verschillende clubs/kroegen etc.
Shine bright like a diamond.
pi_113377832
Londen was tof ^O^ uiteindelijk gewoon Chicago gezien, was erg leuk! Ook nog Engeland in de kroeg gekeken, maar dat was natuurlijk minder leuk omdat ze verloren :P
Valt me wel erg op dat alle pubs om 0.00 sluiten en om 22u op zondag! :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Admin maandag 25 juni 2012 @ 19:11:23 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_113377872
Ik hoopte a.s. zondag Engeland te kunnen kijken in London, maar helaas. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_113382885
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef Norrage het volgende:
Londen was tof ^O^ uiteindelijk gewoon Chicago gezien, was erg leuk! Ook nog Engeland in de kroeg gekeken, maar dat was natuurlijk minder leuk omdat ze verloren :P
Valt me wel erg op dat alle pubs om 0.00 sluiten en om 22u op zondag! :o
Het verschilt per pub, sommige zitten nog op oude (verplichte) sluitingstijd van 23.00, anderen hebben inmiddels vergunningen tot vaal 01:00 weten te krijgen. Blijft jammer inderdaad, zeker als je het clubben wel weer een beetje gehad hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113387431
Dank voor de info allemaal, klinkt niet echt iets voor mij, misschien moet ik er ooit nog heen voor werk, dan zie ik het wel, over 2 weken eerst maar even naar Zurich! ;)
pi_113388167
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef JDx het volgende:
Dank voor de info allemaal, klinkt niet echt iets voor mij, misschien moet ik er ooit nog heen voor werk, dan zie ik het wel, over 2 weken eerst maar even naar Zurich! ;)
ik vind het hele rare opmerkingen van je. Wat wil je dan van een stad? :? Ik zat er dit weekend, en het regende af en toe maar ook af en toe heel mooi fijn zonnetje. En de stad is altijd mooi. :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113388614
Vreemde opmerking inderdaad, maar JDx zal wel een of ander punt proberen te maken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113389677
Ik ga in november een aantal dagen naar Londen. Ik ben er nog nooit geweest en dit gaat m'n eerste echte "grote" reis worden, en dan ook nog eens alleen. :') Ik ben overigens achttien. Ben op het moment een beetje aan het rondkijken hoe het daar allemaal in elkaar zit (public transport oa), hotel is al geboekt, nu de trein nog. Vind het wel een beetje eng. :') Ben benieuwd hoe het daar is, zo veel goede dingen over gehoord. O+
pi_113389681
Huh? Nee helemaal niet, maar ben er nog nooit geweest omdat ik het geld er niet voor over heb, ik vind Amsterdam ook niks aan, Praag vond ik wel leuk vanwege het uitgaan en Berlijn vond ik leuk omdat het toen mooi weer was, maar vond ik verder ook niet zo heel boeiend.

Parijs vond ik wel leuk, maar toen was het ook mooi weer en het heeft iets magisch. San Francisco vond ik ook geweldig mooi, Las Vegas sloeg nergens op dat was gewoon een pretpark, L.A. vond ik ondanks het mooie weer verschrikkelijk, maar het strand was wel mooi en het uitgaan ook leuk.

Over London lees ik iedereen hier over musicals, shows, kerken en de Big Ben enzo, denk dat dat mij weinig zal boeien. Koninklijk huis e.d. boeit me ook niks. En lees iets van pubs dicht om 12 uur. Nu kan ik gratis heen, maar heb nog niet echt het idee dat het iets voor me is. Het is dan wel gratis verblijf, maar moet er wel dagen vrij voor nemen en de vliegreis betalen.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:02:33 #188
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_113391300
Het mooie is dat alles er te vinden is (behalve zon/strand). Wil je naar een museum, dan kan dat. Wil je naar een park, dan kan dat. Wil je lekker eten, dan kan dat. Zoek je iets specifieks om te kopen, dan is er een winkel voor.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_113391694
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef JDx het volgende:
Huh? Nee helemaal niet, maar ben er nog nooit geweest omdat ik het geld er niet voor over heb, ik vind Amsterdam ook niks aan, Praag vond ik wel leuk vanwege het uitgaan en Berlijn vond ik leuk omdat het toen mooi weer was, maar vond ik verder ook niet zo heel boeiend.

Parijs vond ik wel leuk, maar toen was het ook mooi weer en het heeft iets magisch. San Francisco vond ik ook geweldig mooi, Las Vegas sloeg nergens op dat was gewoon een pretpark, L.A. vond ik ondanks het mooie weer verschrikkelijk, maar het strand was wel mooi en het uitgaan ook leuk.

Over London lees ik iedereen hier over musicals, shows, kerken en de Big Ben enzo, denk dat dat mij weinig zal boeien. Koninklijk huis e.d. boeit me ook niks. En lees iets van pubs dicht om 12 uur. Nu kan ik gratis heen, maar heb nog niet echt het idee dat het iets voor me is. Het is dan wel gratis verblijf, maar moet er wel dagen vrij voor nemen en de vliegreis betalen.
Ik heb het gevoel dat je het gewoon niet echt op die mega-grote steden hebt. Die steden moet je beleven. Je kan er alles doen, dus dat zal het probleem niet kunnen zijn; maar je moet er een beetje voor open staan. Niet de standaard dingen doen in zo'n stad, maar de leuke wijkjes weten te vinden. Ook precies mijn manier om een stad te beleven. Dit weekend vond ik de Tower Bridge bezoeken ook kut, de Big Ben had ik met al dat kut-toerisme ook niks mee...Maar een beetje in de wijkjes rond Covent Garden etc rondstruinen, de zijstraatjes bij Harrods en de Imperial College en zo doorlopen en het leven in zo'n mega-stad ervaren. Dat maken steden als Londen, Berlijn, Parijs, ook Amsterdam zo leuk. Al die standaard toeristen dingen doen is gewoon kut, dat geef ik je mee :)

In San Francisco, Praag of dat soort wat kleinere compactere steden zit je gewoon veel sneller in de leuke gebieden. Heb je bovendien wat minder extreme toerisme-vormen en is het gewoon wat gemoedelijker. In de grote steden heb je dat dus ook, maar het is wat moeilijker te vinden ^O^

Ik zeg: ga er gewoon lekker heen. je hebt er iemand wonen die het waarschijnlijk heel goed kent en die je naar de leuke plekjes kan brengen ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  PR/Manusje van alles maandag 25 juni 2012 @ 23:10:06 #190
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113391748
Ik vind londen juist iets magisch hebben. Je kunt net doen of je bent blijven steken in de Victoriaanse tijd. :P Denk alle moderne dingen weg en je bent er. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 25 juni 2012 @ 23:13:25 #191
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_113391980
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik ga in november een aantal dagen naar Londen. Ik ben er nog nooit geweest en dit gaat m'n eerste echte "grote" reis worden, en dan ook nog eens alleen. :') Ik ben overigens achttien. Ben op het moment een beetje aan het rondkijken hoe het daar allemaal in elkaar zit (public transport oa), hotel is al geboekt, nu de trein nog. Vind het wel een beetje eng. :') Ben benieuwd hoe het daar is, zo veel goede dingen over gehoord. O+
Voor het eerst alleen reizen is best spannend idd, maar achteraf vraag je je af waar je je zo druk over hebt gemaakt. Als de travel bug toeslaat wil je veel meer weg. Kan een dure hobby worden. :P Zit je in een hotel of hostel met gedeelde ruimte? Ga je er mensen die je al kent ontmoeten of ga je naar een pub oid? Of is het ontmoeten van mensen niet zo belangrijk? Heb je al plannen?

Public transport www.tfl.gov.uk is volgens mij wel makkelijk voor reizigers, maar ik woon er dus voor mij het is heel natuurlijk.

Veel plezier!
reset
  Admin dinsdag 26 juni 2012 @ 07:28:09 #192
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_113399198
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef JDx het volgende:

Nu kan ik gratis heen, [..] Het is dan wel gratis verblijf, maar moet er wel dagen vrij voor nemen en de vliegreis betalen.
Ja, wat is het nou, kun je er gratis heen of er gratis verblijven? :+

Verder: de stad heeft zijn appeal; er gaan genoeg mensen met plezier naartoe. Probeer uit te zoeken of iets van die appeal voor jou is. Zo niet, dan ga je toch lekker niet? Je hebt alleen jezelf ermee als je tegen je zin gaat. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_113401337
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef Individual het volgende:

[..]

Voor het eerst alleen reizen is best spannend idd, maar achteraf vraag je je af waar je je zo druk over hebt gemaakt. Als de travel bug toeslaat wil je veel meer weg. Kan een dure hobby worden. :P Zit je in een hotel of hostel met gedeelde ruimte? Ga je er mensen die je al kent ontmoeten of ga je naar een pub oid? Of is het ontmoeten van mensen niet zo belangrijk? Heb je al plannen?

Public transport www.tfl.gov.uk is volgens mij wel makkelijk voor reizigers, maar ik woon er dus voor mij het is heel natuurlijk.

Veel plezier!
Dankjewel. De reden dat ik heb besloten om naar Londen te gaan is eigenlijk voor een concert, maar wil natuurlijk ook gewoon even de stad zelf bekijken enzo, dus ik ga een aantal dagen langer. Zit gewoon in een hotel in de buurt van Shepherd's Bush. Ken inderdaad wel een heleboel mensen die daar (in de buurt) wonen, dus op de dag van 't concert komt 't vast wel goed, verder maakt het me niet zo veel uit, vind 't fijn om dingen alleen te doen. :) Denk dat dit wel echt een soort grote stap is, niet alleen voor mezelf, maar ook gewoon om mijn ouders te bewijzen dat ik zoiets duidelijk wel kan. :') M'n ouders willen namelijk liever dat er iemand mee gaat. Maar ja, first time for everything.

Moet nog even gaan uitzoeken hoe ik 't makkelijkst naar alle "must see's" kom met openbaar vervoer, maar november is nog lang, dus dat komt wel goed. :)
pi_113401620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Dankjewel. De reden dat ik heb besloten om naar Londen te gaan is eigenlijk voor een concert, maar wil natuurlijk ook gewoon even de stad zelf bekijken enzo, dus ik ga een aantal dagen langer. Zit gewoon in een hotel in de buurt van Shepherd's Bush. Ken inderdaad wel een heleboel mensen die daar (in de buurt) wonen, dus op de dag van 't concert komt 't vast wel goed, verder maakt het me niet zo veel uit, vind 't fijn om dingen alleen te doen. :) Denk dat dit wel echt een soort grote stap is, niet alleen voor mezelf, maar ook gewoon om mijn ouders te bewijzen dat ik zoiets duidelijk wel kan. :') M'n ouders willen namelijk liever dat er iemand mee gaat. Maar ja, first time for everything.

Moet nog even gaan uitzoeken hoe ik 't makkelijkst naar alle "must see's" kom met openbaar vervoer, maar november is nog lang, dus dat komt wel goed. :)
Met de Underground is echt heel makkelijk! Als je een kaartje in je broekzak hebt is het allemaal zo te vinden ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 26 juni 2012 @ 10:40:02 #195
357044 Budapestenaar
pi_113402508
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef searchanddestroy het volgende:

[..]

Dankjewel. De reden dat ik heb besloten om naar Londen te gaan is eigenlijk voor een concert, maar wil natuurlijk ook gewoon even de stad zelf bekijken enzo, dus ik ga een aantal dagen langer. Zit gewoon in een hotel in de buurt van Shepherd's Bush. Ken inderdaad wel een heleboel mensen die daar (in de buurt) wonen, dus op de dag van 't concert komt 't vast wel goed, verder maakt het me niet zo veel uit, vind 't fijn om dingen alleen te doen. :) Denk dat dit wel echt een soort grote stap is, niet alleen voor mezelf, maar ook gewoon om mijn ouders te bewijzen dat ik zoiets duidelijk wel kan. :') M'n ouders willen namelijk liever dat er iemand mee gaat. Maar ja, first time for everything.

Moet nog even gaan uitzoeken hoe ik 't makkelijkst naar alle "must see's" kom met openbaar vervoer, maar november is nog lang, dus dat komt wel goed. :)
Londen is de perfecte stad voor je alleen-op-reis-ontmaagding. Was ook de bestemming voor mijn eerste tripje zonder ouders of wie dan ook. Denk dat je geen betere stad kunt hebben dan Londen: beschaafd, prettig, en naar mijn gevoel heel veilig. Pak op het eerste het beste metrostation een kaartje met alle metrolijnen en de rest wijst zich vanzelf. Covent Garden en Leicester Square in de avonduren zijn top! ^O^
pi_113408374
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Londen is de perfecte stad voor je alleen-op-reis-ontmaagding. Was ook de bestemming voor mijn eerste tripje zonder ouders of wie dan ook. Denk dat je geen betere stad kunt hebben dan Londen: beschaafd, prettig, en naar mijn gevoel heel veilig. Pak op het eerste het beste metrostation een kaartje met alle metrolijnen en de rest wijst zich vanzelf. Covent Garden en Leicester Square in de avonduren zijn top! ^O^
+1

London was ook mijn eerste alleen op reis stad.... :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:44:06 #197
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_113863679
Iemand nog bij The Shard geweest gisteren? Er zat meer geld in de PR dan in de show zelf lijkt het. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_113863780
Ik snap niet dat ik de bouw van The Shard compleet gemist heb.... Zelfs toen ik in London was.... :')

Staat wel op mijn to do list nu. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:47:15 #199
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_113863811
Dat observation deck (The View) gaat ook gewoon £25 kosten, what the fuck.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_113863883
Heeft iemand al eens met Eurostar gereisd? Zo ja, hoe gaat dat precies in z'n werk (en dan vooral die "douane controle"? :')) Ik ga volgende week boeken. Paspoort is niet nodig, toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')