quote: Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Radioheader het volgende:[..]En dan denk je, goh laat ik op dezelfde voet verder gaan of toch maar iets rustiger aan doen...?
quote: Op donderdag 10 mei 2012 11:17 schreef 16meter het volgende:[..]MUZIEKseksen push ups doen als hij inslaat? wtfLiever deadliften en squatten als hij inslaat, heerlijk man.
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef Romsel het volgende:[..]Dat zijn periodes van drukte, daar ontkom je soms niet aan. Zoals vanzelfsprekend komt er na een drukke periode altijd weer een periode van rust. En ja, tuurlijk zet dat je wel even aan het denken.
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 19:24 schreef vault_tec het volgende:Ik gebruik normaal alleen pillen en heb nu kristallen... Hoeveel denken jullie dat dit is? (heb het gekregen van een vriend die geen drugs meer mag gebruiken)[ afbeelding ]
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef meowingtons het volgende:Lekker duidelijk zo, als je wilt weten hoeveel het is, moet je een weegschaaltje aanschaffen
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef Jelle157 het volgende:En het belangrijkste; Bij twijfel... ALTIJD BIJPAKKEN
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef vault_tec het volgende:Andere vraag dan. Hoe gebruiken jullie kristallen tijdens het uit gaan? Op het oog? Dus vinger dippen en er af zuigen? Want een weegschaal mee nemen kan volgens mij niet.
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 21:10 schreef vault_tec het volgende:Fuck dat. Nu maar 8 pillen gekocht en dan poeder om bij te pakken. zin in morgen.
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef invine het volgende:[..]Wat is dat nou voor onzin, je kiest er toch voor om te gebruiken of niet.
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Romsel het volgende:[..]Ik heb het nu absoluut niet over drugs. Het ging over out gaan na opstaan.Dat heb ik een keer gehad puur door vermoeidheid/drukte.Toen was ik 18 ofzo en rookte wellicht wat jointjes zo nu en dan.
quote: Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef Romsel het volgende:Ja maar toen had ik dat nog nooit gehad Kevin.Dus dat kon de oorzaak niet zijn.Ik at toen slecht en werkte veel.Klaar.Tuurlijk is dat niet goed.Maar het kan iedereen overkomen in een mindere periode.
quote: Op woensdag 16 mei 2012 07:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:Ben ik de enige die nooit duizelig is bij opstaan? :p Ik word alleen duizelig van wiet en tabak!
quote: Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef leeroy het volgende:Vanavond