quote:
Op woensdag 9 mei 2012 01:54 schreef Arcadia het volgende:Iyi geceler
[..]
Ik weet niet zarGon, je bent een divers persoon, ik zou je karakter geen recht aandoen, veel van je postgedrag zegt niks echt iets over je persoonlijkheid. Wat je hebt is een hoge vorm van rechtvaardigheidsgevoel en altijd een sterke gefundeerde mening die je altijd goed weet over te brengen - vaak geef ik je ook gelijk en trek mezelf ook altijd in twijfel als we haaks zitten. Je bent een zelfzeker persoon, doch kun je wat "Turkse" (lees rebelse) trekjes vertonen als je iets leest waar je niet mee eens bent (verwijs ik je graag naar onze ontmoeting in dit topic hè zG). Het leiderschapsgevoel en organisatorisch gedrag is bij jou ook sterk aanwezig, je bent altijd wel voorbereid en bent niet iemand die een persoon in de steek laat - vooral bij een belofte.
Mmm, bedankt. Ik vind het prachtig dat je op dit tijdstip zoiets uitgebreids weet te typen. Ik waardeer het zeer.
De inhoud... Fijn om te lezen!

. Ik wil er niet al te veel over zeggen; jij hebt me al genoeg opgehemeld.

. Mag ik alleen nog weten hoe je tot de conclusie bent gekomen over de belofte? Dat klopt namelijk helemaal, maar ik verwachtte niet dat dat op het forum te merken zou zijn.
Bedankt, nogmaals.