abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2000 @ 00:19:31 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334463
00:05

Er wordt gekakeld als kippen zonder kop. Iedereen hangt maar lusteloos voor zich uit te staren. Ruth oreert wat over principes en begint op een gegeven moment met een reclamespotje inclusief een belgisch accent.

Misschien is het interessant dat Zoe tegen Richard aan ligt op de bank. Koen en bart zitten naast elkaar en kijken als twee belgen met kiespijn . Amai wat is hier loos? Diana, Aminata, Katty en Hans liggen waarschijnlijk al te slapen. het is wel rumoerig dus er zal eerdaags wel weer een kleine confrontatie komen. Koen blijft rustig en laat zichzelf niet horen. Op zich wel positief . Zoe werd een beetje moe van het Gebit (Richard) en is apart gaan zitten.

Ruth blijft maar door lullen.

00:10 Richard en Paulus spelen een "leuk" spelletje handjeklap. Aminata loopt demonstrateif door de bu in haar pyama. Zou ze dit doen om subtiel te latn blijken dat zij wil slapen?

Schijnbaar is het handjeklap leuk voor SBS want ze blijven dit uitzenden.
Aminata is erbij gaan zitten en lijkt geamuseerd.

Ruth is even buiten beeld, wat een rust!

Richard kraait als een klein kind tijdens zijn spelletje met Paulus. Misschien heeft hij wat chemicalien op gesnoven van het toilet in de bus????????? Of zou een acuut alcohol tekort hem parten spelen?

Bart beweegt ook weer. Koen is verdwenen. Koen loopt inmiddels met zijn blouse open door de bus, erg boeiend! Zou hij dit doen om zijn imago op te vijzelen?

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 11 september 2000 @ 00:30:26 #2
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334477
00:25 Het handjeklap gaat nog steeds door. Er lachen steeds meer busagiers op een kinderlijke manier mee.

Bart is erbij gaan zitten en solliciteert waarschijnlijk ook naar een pets op zijn handen. mariska en Koen zijn verdwenen en liggen waarschijnlijk vredig tegen elkaar aan. Ruth is ook nog steeds buiten beeld. Diana zit naast Zoe ook lekker dom mee te lachen.

00:26 het domme spelletje is eindelijk gestopt. Bart gaat zijn tandjes poetsen. Zoe en Diana kijken hem aan terwijl hij wiebelend met zijn heupen voor hen blijft paraderen. Vals alarm hij is weer gaan zitten en er wordt gepraat over de boodschappen. Trouwens het is niet Diana maar Katty die naast Zoe zit.

Koen staat zijn tanden te poeten en houdt het drietal Zoe, Bart en Katty in de gaten.

Richard en Koen gaan naar buiten. Een intiem onderonsje?

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 11 september 2000 @ 01:00:23 #3
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334507
00:30 Bart poetst zijn tanden op de bank. Er wordt geroddeld door het drietal. Ik kan helaas niet verstaan over wie. Katty wil wat aan de buitenwereld laten weten, maar wat????

De dames praten steeds zachter,

00:35 Koen en Richard zijn nog steeds buiten.
De dames Zoe en Katty praten over stemmen. Is dit eigenlijk geoorloofd???????????? De mentalcoach is in ieder geval begonnen zo te horen met diepgaande gesprekjes Zoe vind het niet eerlijk dat Hans zijn spullen niet heeft gehad. Zoe moet meer haar frustaties uiten naar haar mede busagiers volgens de mentalcoach. Katty heeft het over het feit dat de mentalcoach in haar wil kruipen?????

Staat die klote stream alleen maar in de huiskamer????? Ik wil de tuin, ik wil zien wat het gebit en ons belgje Koen aan het doen zijn. Dolfijntje blijft het idee houden dat Koen een undercover homo is!

00:40 de dames blijven zwaarmoedig door praten over de gesprekjes met de mentalcoach. Er wordt nu geroddeld over Koen en Mariska. De dames vinden dat koen erg fout zit. Hopelijk spreek dit met nomineren in zijn nadeel. Zoe is bang dat Lars haar niet vertrouwd omdat Bart haar maatje is in de bus. Zou deze Bart hetzelfde scenario volgen als de eerste Bart? Zoe vind ook dat daar niet over gezeurd moet worden, iedereen weet dat zij de eerst dagen niet heeft kunnen slapen vanwege Lars en nu bij Bart wel kan slapen. Haar gevoelens zitten in de knoop. Zoe heeft alleen maar mannelijke vrienden en maar drie vrouwelijke vrienden. Zij gaat meer met jongens om dan met meiden. Mariska is niet te vertrouwen. Zij baalt ervan dat zij is betrapt door Mariska tijdens een huilbui. Zij ziet alleen katty en Sandra als potentiele vriendin. De rest absoluut niet. Katty spreekt de wijze woorden, je kan niet alles alleen. Koen en Richard zijn nog niet de bus ingekomen. Wat zouden zij doen?????

00:53 De dames keuvelen nog gezellig verder................................................... De rest lijkt in diepe rust. Op Richard en Koen na. Ruth zat ook buiten en vraagt de dames erbij te komen.

De stream blijft op de huiskamer gericht. Waarom, wordt wakker SBS! Ik wil de tuin!!!

00:57 Eindelijk de tuin. Aanwezig: Ruth, Zoe, Richard, Mariska, Aminata, Hans. Dolfijntje dacht toch echt dat deze al plat in hun mandje lagen?????????

Er wordt weer gepraat over stemmen. Mariska weet al hoe het werkt. Sandra zit ook buiten. Is Diana soms al weg???? Er wordt gepraat over het maken van een filmpje voor de nieuwe kandidaat morgen. Mariska zit continu zenuwachtig om haar heen te kijken en geeft aan dat zij zenuwachtig is voor wat er wordt uitgezonden. Nou Mariska maak je borstjes maar nat!!!!!!!!!!!
Het geluid gaat zachter en valt af en toe weg!

01:00 Ruth zit naast katty en kijkt haar diep in de ogen. Richard is naar bed. Hans werpt zich ook als wasmachine deskundige!! Klasse hoor Hans. Terug naar het jaar 10 voor christus.......

Dolfijntje is moe en verveeld dus hij gaat slapen.

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 11 september 2000 @ 17:52:06 #4
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_335129
Ze worden door de regie alvast voorbereid op de stemronde van vanavond. Het is de bedoeling dat de bussagiers 2 namen op een papiertje schrijven en op de stoel van de bestuurder in de postbus.
Diana mag ook genoemd worden en moet ook mee stemmen ondanks dat ze eruit gaat vanavond.
(HET is dus al zeker dat ze weg gaat)
Mariska zit te nuilen dat ze het heel moeilijk vind om iemand weg te stemmen. Ruth antwoordt hierop: mooi, is toch leuk om iemand een schop onder z'n reet te geven, wegwezen oprotten !! schreeuwt ie Jullie zijn toch geen watjes?!!
Diana zit hysterisch te roepen naar buiten: "Hee die jongen met die witte bloes ken ik, volgens mij heet ie Danny heeft in een discotheek in utrecht met m'n vriendin lopen lebberen"

De regels zijn voorgelezen: tussen 21:10 en 22:00 worden de personen die in de gevarenzone zitten beken. De 2 personen die nu op papier worden geschreven moeten ook vanavond opgeschreven worden tijdens de live uitzenden zodat de stemmen alvast geteld kunnen worden.
De populairste hoeft niet te stemmen??
Koen: De stemming is goed over de stemming (grapje).
Ruth: Ik heb met plezier me kaartje ingevuld!
Ik heb best wel het idee dat ik een stem tegen heb, maar dat maakt niet uit.


17:56 Ze hebben het nu over de "Rot op show"
Er wordt een vraag gesteld: is Koen met een K of met een C.
Ze moeten nog steeds in de bus blijven terwijl het mooi weer is.

18:04 Diana vraagt zich af of ze voor de wegstemming weg mag.
Ze discusseren nog over het aantal wat op de bank moet (2 of 3) en of er effectief 3 mensen nadat Diana vertrokken is op debank zitten.
Dian vraagt zich af hoe groot haar populariteit is en fantaseerd dat heel Utrecht uitloopt om haar te zien

[Dit bericht is gewijzigd door MrUgly op 11-09-2000 18:03]

It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
  maandag 11 september 2000 @ 18:08:23 #5
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_335163
18:08 Diana wil een sjekkie draaien van Sandra, ze voegt er aan toe dat ze een pakje over het hek heen gooit.
Diana vertwijfeld als ze wel populair is na 1 week.
Koen zit er doorheen te lullen ik hoor niets terwijl de dames serieus praten.
Richard: We blijven watertanks krijgen.
Diana voelt zich opgelucht dat ze gaat. Maar ze vindt het ook heel zonde van de 10000 gulden die haar lieve broertje voor haar betaald heeft.
It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
pi_336009
Er is een felle discussie aan de gang tussen Richard en Ruth
rich vindt het niet erg(zegt hij)dat hij eruit is gestemd door ruth maar hij vindt het wel erg dat Ruth niet naar hem toe is gekomen om te zeggen dat hij zich zou irriteren aan hem omdat hij degene is die altijd zegt ga naar de persoon toe als je een probleem hebt.
Rich zegt ook dat Ruth tegen hem heeft gezegt dat hij zou stemmen op Diana en Hans en dat hij het nu lullig vindt dat hij op hem stemt.
(ik begrijp Ruth ook niet ,dan zegt hij geen probleem te hebben met Richard en dan zegt hij: ja maar daarna stoorde ik mij daar wel aan.
shit daar gaan we het dus een uurtje of wat over hebben ,als er iets interesants te melden is dan kom ik terug
she-devil
pi_336067
De streams staan nu op zoe en Mariska de laatste huilt en beklaagt zich over dat ze zichzelf niet niet kan, en dus ook niet weet hoe te moeten gedragen in de bus.
Nu is amanita erbij en zegt dat ze niet teveel moet denken ,ze zou ook (overdreven)lief tegen iedereen doen en dat vinden de meesten niet leuk.
Ook zij begint te bazelen over een tweede kans en dat ze niet had verwacht dat Bart op haar zou stemmen.
Richard komt de slaapgedeelte binnen en wil even zeggen waarom hij op Katie heeft gestemt :Katie heeft tegen hem gezegt dat zij hooguit 2maanden in de bus wil zitten en niet langer omwille van de zaak, en zijn gedachte daarover waren dat hij dan iemand de kans wilde geven die voor de volle pond ging.
Hans vraagt nu (aan de redactie)of diana nog gedag komt zeggen ,dat blijkt dus niet zo te zijn.
she-devil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')