pi_111310382
registreer om deze reclame te verbergen
Zag nog een oud topic maar er is tegenwoordig genoeg bij gekomen.

A Serbian film - http://www.imdb.com/title/tt1273235/

Vrij ziek maar de film zelf zat nog best goed in elkaar.

Weet iemand nog wat zieks?
pi_111310636
http://www.imdb.com/title/tt1029234/

ziek en goed, dat zijn er niet veel. :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:07:39 #3
369415 Bendoe
I lift, therefore I am.
pi_111310656
Humancentipede 2
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_111310666
WTF films en series
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:08:57 #6
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_111310749
Alles is liefde
I could have been wild and I could have
been free
But Nature played this trick on me
pi_111310803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef Waaghals het volgende:
Alles is liefde
inderdaad vrij ziek ja
pi_111311901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef DarkWolf88 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1029234/

ziek en goed, dat zijn er niet veel. :)
Moet deze snel nog kijken. Had hem laatste gedownload, was die in het Duits :(
pi_111323237
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef Bendoe het volgende:
Humancentipede 2
aanradertje
pi_111323635
regisseur :Pier Paolo Pasolini acteur :Paolo Bonacelli, Giorgio Cataldi, Elsa de Giorgo, Umberto Paolo Quintavalle, Hélène Surgère, Caterina Boratto, Sonia Savange, Antonio Orlando, Aldo Valletti scenario :Sergio Citti, Pier Paolo Pasolini producer :Alberto De Stefanis, Antonio Girasante, Alberto Grimaldi camera :Tonino Delli Colli componist :Ennio Morricone montage :Nino Baragli, Tatiana Casini Morigi, Enzo Ocone kleur:K

Salò o le 120 giornate di Sodoma op IMDb.com In de situering van de roman van De Sade in de fascistische republiek van Salò laten vier officieren negen platte- landsjongens en -meisjes gevangen nemen om hen in een kasteel tot machteloze slachtoffers van seksuele, lichamelijke en psychische vernederingen te maken in door vier 'gastvrouwen' voorgezeten rituelen, waarna ze tenslotte worden doodgemarteld. Noch sensationeel effectbejag, noch bevrijdende esthetiek geeft de kalme en klinische presentatie van gruwelen een ontsnappingsmogelijkheid, waardoor de afstompende verveling eerder het resultaat is dan afgrijzen. Het nagenoeg absoluut moreel pessimisme roept gevoelsmatig verzet op, maar Pasolini's eigen gewelddadige dood onmiddellijk na de voltooiing van de film en de onverkwikkelijke nasleep daarvan, lijken hem gelijk te geven.

:P
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_111323682
Lol hoe heet die film tong?
Rustig aan.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:32:52 #13
179534 Waaghals
pi_111323706
Emanuelle in America
been free
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:33:20 #14
70541 HostiMeister
Omnipotentie
pi_111323717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:31 schreef kingtoppie het volgende:
Lol hoe heet die film tong?
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
I kill pride
I hurt feelins
click clack bang bang
we in the Murda Bizness
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:34:29 #15
179534 Waaghals
pi_111323752
:(
quote:
wat hebben ze met de filmposter gedaan op imdb?
been free
pi_111323922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:30 schreef tong80 het volgende:
regisseur :Pier Paolo Pasolini acteur :Paolo Bonacelli, Giorgio Cataldi, Elsa de Giorgo, Umberto Paolo Quintavalle, Hélène Surgère, Caterina Boratto, Sonia Savange, Antonio Orlando, Aldo Valletti scenario :Sergio Citti, Pier Paolo Pasolini producer :Alberto De Stefanis, Antonio Girasante, Alberto Grimaldi camera :Tonino Delli Colli componist :Ennio Morricone montage :Nino Baragli, Tatiana Casini Morigi, Enzo Ocone kleur:K

Salò o le 120 giornate di Sodoma op IMDb.com In de situering van de roman van De Sade in de fascistische republiek van Salò laten vier officieren negen platte- landsjongens en -meisjes gevangen nemen om hen in een kasteel tot machteloze slachtoffers van seksuele, lichamelijke en psychische vernederingen te maken in door vier 'gastvrouwen' voorgezeten rituelen, waarna ze tenslotte worden doodgemarteld. Noch sensationeel effectbejag, noch bevrijdende esthetiek geeft de kalme en klinische presentatie van gruwelen een ontsnappingsmogelijkheid, waardoor de afstompende verveling eerder het resultaat is dan afgrijzen. Het nagenoeg absoluut moreel pessimisme roept gevoelsmatig verzet op, maar Pasolini's eigen gewelddadige dood onmiddellijk na de voltooiing van de film en de onverkwikkelijke nasleep daarvan, lijken hem gelijk te geven.

Deze heb ik gezien maar vond de film maar matig. Zo nep, vooral als de kinderen spijkers gingen eten die jn de taart waren verstopt:)
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:42:47 #17
70541 HostiMeister
Omnipotentie
pi_111323953
Probeer deze dan maar eens: http://www.imdb.com/title/tt0078935/ :{

quote:
Cannibal Holocaust achieved notoriety because its graphic violence aroused a great deal of controversy. After its premiere in Italy, it was seized by a local magistrate, and Deodato was arrested on obscenity charges. He was charged with making a snuff film due to rumors that claimed some actors were killed on camera. Although Deodato was later cleared, the film was banned in Italy, Australia, and several other countries due to its graphic depiction of violence, sexual assault, and the actual slaughter of seven animals. Some nations have since revoked the ban, but the film is still barred in several countries. Nonetheless, critics have suggested that the film is a commentary about civilized society
I kill pride
I hurt feelins
click clack bang bang
we in the Murda Bizness
pi_111324265
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:41 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Deze heb ik gezien maar vond de film maar matig. Zo nep, vooral als de kinderen spijkers gingen eten die jn de taart waren verstopt:)
En de scene dat de notabelen poep aten ?

Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld en een Tony van Heemschut
pi_111324390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Probeer deze dan maar eens: http://www.imdb.com/title/tt0078935/ :{

[..]

Ha! Ik wilde die plaatsen. Maar goed, deze dan:

Funny Games ( http://www.imdb.com/title/tt0119167/ )

Two psychotic young men take a mother, father, and son hostage in their vacation cabin and force them to play sadistic "games" with one another for their own amusement.

Zonder blood and gore een enorm nare film.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_111324507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

En de scene dat de notabelen poep aten ?

Ach dat is toch allemaal nep, ik vond er niet zoveel zieks aan.

Eigenlijk vind ik sowieso iets niet zo snel ziek :@ Het is maar een film denk ik altijd.
Alas, I am a woman friendless, hopeless!
pi_111324527
Nekromantik ( http://www.imdb.com/title/tt0093608/ )

A street sweeper who cleans up after grisly accidents brings home a full corpse for him and his wife to enjoy sexually, but is dismayed to see that his wife prefers the corpse over him.

Een lieflijk romantisch werk.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:32:22 #22
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:14:26 #23
261943 SonicVolcano
Good vibrations
pi_111328916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:30 schreef tong80 het volgende:

Hij staat volledig op Youtube trouwens :o
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_111328999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hij staat volledig op Youtube trouwens :o
En de band The Vibrators mag niet :D

woensdag 9 mei 2012 @ 13:55:43 #25
110789 DrDentz
Huis.. huis..
pi_111332995
visit.i_love_dries.jpg
Niets is belangrijker dan iets anders.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')