pi_111591947
registreer om deze reclame te verbergen
Isis, de streepjes zijn mooi hoor.

Lot, ik ga duimen voor je dat je menstruatie nu echt door gaat zetten.
pi_111592348
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:26 schreef Omentielvo het volgende:
Isis, de streepjes zijn mooi hoor.

Lot, ik ga duimen voor je dat je menstruatie nu echt door gaat zetten.
Thnx :*

Hoe voel jij je? Heerlijk op een roze wolk? O+
J.
pi_111593312
Ja. Op 5 juni heb ik de eerste echo. Ik kijk er zo naar uit.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:22 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111594068
Gefeliciteerd _Isis_! Jij was in dezelfde maand uitgerekend als ik vorig jaar. Lekker vlot weer :)
pi_111594222
Isis O+ *O* Dat zijn echte heuse strepen hoor! Wat ontzettend leuk! Heel hartelijke gefeliciteerd en geniet ervan :*

L0t: Zou mooi zijn als het doorzet, en vooral als daarna dat bruinverlies ook eens op zal houden! :W gekke cyclus, op naar de volgende :*

Fieder: Ik heb hetzelfde, vroeger voelde ik enkel mijn eisprong en op de eerste dag van mijn menstruatie had ik buikpijn. En nu sinds de miskraam heb ik de hele tijd allerlei gekke prikkels en steekjes en krampen e.d. Ik was er al een aantal keren van overtuigt dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog helemaal niets, ook geen positieve test... Werkelijk geen idee waar in een eventuele cyclus ik nu ben :? We hebben sinds de mk ook niet heel veel gevreeën, nog een beetje voorzichtig en opnieuw wennen, dus er zijn niet per se heel veel momenten dat ik een test kan doen. Als er eind deze week nog niets is, dan doe ik denk ik nog een keer een test, maar ik ga er niet heel erg van uit dat dat positief zal zijn. Balen, wil gewoon verder kunnen.
pi_111594730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:07 schreef bellelena het volgende:
Isis O+ *O* Dat zijn echte heuse strepen hoor! Wat ontzettend leuk! Heel hartelijke gefeliciteerd en geniet ervan :*

L0t: Zou mooi zijn als het doorzet, en vooral als daarna dat bruinverlies ook eens op zal houden! :W gekke cyclus, op naar de volgende :*

Fieder: Ik heb hetzelfde, vroeger voelde ik enkel mijn eisprong en op de eerste dag van mijn menstruatie had ik buikpijn. En nu sinds de miskraam heb ik de hele tijd allerlei gekke prikkels en steekjes en krampen e.d. Ik was er al een aantal keren van overtuigt dat ik ongesteld werd, maar tot op heden nog helemaal niets, ook geen positieve test... Werkelijk geen idee waar in een eventuele cyclus ik nu ben :? We hebben sinds de mk ook niet heel veel gevreeën, nog een beetje voorzichtig en opnieuw wennen, dus er zijn niet per se heel veel momenten dat ik een test kan doen. Als er eind deze week nog niets is, dan doe ik denk ik nog een keer een test, maar ik ga er niet heel erg van uit dat dat positief zal zijn. Balen, wil gewoon verder kunnen.
:* Mss komt het ook wel doordat je er nu heel erg op let, dan voel je ook van alles in je buik natuurlijk. Tenminste dat heb ik heel erg. Sinds wij bezig zijn voel ik echt van alles en ik probeer overal een betekenis aan te geven, behoorlijk irritant eigenlijk :')
Hoop dat het allemaal snel op gang komt bij je, of natuurlijk gewoon niet en weer zo'n mooie test O+
J.
pi_111595973
Oh Lot dat zou fijn zijn zeg!

Omentielvo *O* ben zo blij voor je

Bellelena, fijn dat je mijn klachten herkent! Misschien is de boel toch nog een beetje geprikkeld?
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt :*
pi_111596084
Isis *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111597216
Aurum wat fijn dat ze nu toch gelijk actie ondernemen, hopelijk hoef je niet veel onderzoeken te ondergaan.

Isis het gaat de goede kant op met het tweede streepje *O* *O*

Lot ik hoop voor je dat het doorzet en je op kan naar een mooie cyclus.

Hier ook testje gedaan, maar die bleef helemaal wit :'(. Nu maar wachten tot de }) }) komen. Ik had er zo'n goed gevoel erover, maar dat zegt dus ook niks :{ . Nu maar hopen dat de misselijkheid ook afneemt. Al heb ik daar sinds vandaag al minder last van.
pi_111598500
Wat rot Sethiwe! Hoop dat je menstruatie nu ook maar snel doorbreekt en je door kan naar een nieuwe ronde!

Isis, wat fijn dat het de goede kant op gaat! *O*

Fieder en Bellelena, ik herken het ook. Volgens mij zijn we ons nu gewoon zo bewust van ons lichaam dat echt ieder steekje of krampje ons opvalt terwijl die eerder niet eens opviel.

Omentielvo, ik hoop op een mooie echo op 5 juni!

Lot, voor jou wordt het ook weer tijd voor een gewoon normale cyclus! Huppakee, ongesteld worden en dan snel zwanger raken, oké? ;)
pi_111599591
Sethiwe :* Wat jammer dat je een witte test had ;(

Omentielvo O+ Je hebt vast een prachtige echo op 5 juni!

L0t, dankjewel! En je hebt helemaal gelijk, met dat focussen. Ik let er erg op en ben me dan dus vast ook extra bewust van elk dingetje.
Fieder: Ik heb zelf ook wel het idee dat mijn lichaam toch best wat 'op aan het ruimen' is van de miskraam. Zo voelt het een soort voor mij, die rare steken/krampen.
Daarbij had ik precies 2 weken terug een drupje bloedverlies bij het afvegen en ik hoopte dat toen mijn eisprong was, normaal gesproken altijd keurig na 14 dagen dan mijn menstruatie, maar vandaag tot op heden nog niets. Ben vandaag dus ook nog een soort van extra gefocust. Kan ook dat juist die 'stress' maakt dat het nog langer uitblijft. Ik probeer ook te ontspannen enzo, maar het blijft toch elke keer door mijn gedachten spoken...

Excuses voor weer een berg tekst ;) Maar wel fijn om het even een beetje van me af te schrijven.
pi_111600802
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! :)
Wachten is zo irritant, ik ben benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken.
@ Chanty: nee, ik heb nog geen inwendige echo gehad. Dit is echt het eerste testje. We'll see.
Wordt er alleen onzeker van, ik wil gewoon een teken van dat mijn lichaam in ieder geval functioneert. Nu ga ik ook nog googelen en daardoor spookverhalen op internet lezen, wat ook weer niet verstandig is.
Maarja, ik kan verder weinig anders doen dan wachten geloof ik. *zucht*

L0t: duimen dat het doorzet! Ik herken het focussen heel erg, let ook op elk pijntje etc. Probeer om dat niet te doen maar ja makkelijker gezegd dan gedaan :)

bellelena: vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent met je cyclus...hopelijk komt alles snel en kunnen jullie gewoon weer aan de slag :)
pi_111601210
Isis gefeliciteerd! *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:46:59 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:21:07 #240
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111621899
Isis, van harte, mooie streepjes! *O*
pi_111624170
Sethiwe wat jammer ;( vooral omdat je gevoel zo anders zei, dan is de teleurstelling extra groot.. :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, voor jou wordt het ook weer tijd voor een gewoon normale cyclus! Huppakee, ongesteld worden en dan snel zwanger raken, oké? ;)
Oké O+ Als we dat nou allemaal even doen ;)
Het is doorgebroken hier *O* Niet gedacht nog blij te kunnen zijn met een menstruatie :') Weer een nieuwe kans nu :)
J.
pi_111628206
Sethiwe, jammer! :* volgende ronde

Lot *O* wat fijn!!
pi_111628508
Gelukkig Lot. *O*
pi_111628981
*O* Voor de streepjes hier!

En een dikke :* Voor degenen die zo op streepjes hopen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111629066
Jahoor L0t, dat is gewoon een *O* waard! Mooi dat het is doorgebroken en met een schone lei (over een paar dagen dan ;)) aan de nieuwe ronde!
pi_111629184
Isis :o wat lees ik nu! Een broertje of zusje voor Olivia! *O* Gefeliciteerd!
pi_111629288
Bedankt meiden O+
J.
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:15:01 #248
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111631275
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef danic het volgende:
Isis :o wat lees ik nu! Een broertje of zusje voor Olivia! *O* Gefeliciteerd!
Jaaaaaa, een brusje!!! O+ Het is wat snel, maar ik ben dan ook al bijna 36... *tiktaktiktak* :+

Dank meiden voor alle lieve berichten, ondanks dat ik weinig post op Fok! Ben gewoon best druk met bijna fulltime baan, kindje, sociaal leven, sport.. noem maar op!

Lot, ongesteld! Mooi zo, nieuwe ronden, nieuwe kansen! :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111631641
ah van Olivia, nu weet ik 't! Moest effe nadenken wie je ook alweer was!
Van harte! *O* O+

Ik wil oohoook, maar zelfde als Marijevdh; nog steeds geen menstruatie na bijna 6 maanden pilloos :(
Marije, ik had het 3 jaar geleden exact hetzelfde en ben toen doorverwezen naar de gyn, daar is bij mij bij de eerste afspraak meteen een inwendige echo gemaakt en bloed afgenomen; er kwamen helemaal geen bijzonderheden uit...
Ik mocht toen 3 maanden daarna weerkomen om te starten met verdere onderzoeken (dan zou ik 1 jaar gestopt zijn met anticonceptie), maar ben toen ineens zwanger geraakt, zonder dus een menstruatie vooraf te hebben gehad.
Toch moet er toch IETS zijn wat niet (helemaal) goed functioneert!
ik wil verdorie zekerheid, dus ook ik stap maar weer naar de dokter.Volgende maand maak ik een afspraak om weer een doorverwijzing te krijgen
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:37:25 #250
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111632204
Dank je wel! :)
Wat balen zeg dat die menstruatie dan niet (vanzelf) op gang komt, erg frustrerend lijkt me... Succes ook voor jou Poppejans! ^O^
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')