dinsdag 8 mei 2012 @ 20:44:36 #1
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_111305763
registreer om deze reclame te verbergen
Ff mopperen hoor.

Trek ik de oplader van de telefoon uit de aanstekeraansluiting, valt hij uit elkaar.
Natuurlijk sluiting en zekering gesprongen.

Geen probleem denk je dan, die vervang ik wel ff.
Moet je ondersteboven je auto in om met veel pijn en moeite bij het zekeringkastje te komen dat onder het dashboard zit. Wie verzint dat? (net zoals lampjes vervangen, ook van die kleine openingen...)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:45:34 #2
338880 haan33
Afgestorven Hersencel.
pi_111305816
Het is wat, heb je daar geen mannetjes voor?
Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Michielos het volgende:
Ow, ik dacht dat Khaleesi dit zei, maar die gare zaadhaan zei dit :') :D
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:46:33 #3
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_111305880
Je moet ook zo vaak zekeringen vervangen :{

En bij een beetje auto is het in een paar seconden gebeurd.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-meisjes: geen ;(
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 20:52:34 #4
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111306228
Tegenwoordig kun je haast niets meer zelf aan de auto doen... Vroeger kon je haast ieder onderdeel zelf van de auto vervangen en waren reparaties aan de auto bijna net zo simpel als een reparatie aan een Püch, Zündapp, Tomos of Kreidler. Tegenwoordig worden de auto's met steeds meer elektronica uitgerust en is het haast onmogelijk om nog wat te vervangen zonder gedegen kennis van zaken. De allerhandigsten onder ons zullen mij wellicht wat dit betreft tegenspreken maar voor mij is een auto een raadsel geworden. Iets simpels als autolampen vervangen blijkt al een hele klus, met de wagen die ik nu heb ga ik meestal langs de garage om de lampen te laten vervangen daar het voor mij onmogelijk is om dit zelf te doen.
En dat zijn alleen maar lampjes... Laat staan wat jij hebt ts (dit klinkt wel heel dramatisch eigenlijk) maar daar kan ik verder weinig over zeggen daar ik die problemen nog niet ondervonden heb. Ik kan me er wel iets bij voorstellen wat een verzameling van draden daar moeten lopen en dat het onmogelijk is om het zelf te repareren. Sterkte met de rekening die je van de garage zal gaan ontvangen in ieder geval.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:03:48 #5
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_111306950
Ik heb de zekering kunnen vervangen en de onderdelen van de stekker uit de aansteker kunnen halen ;)

De auto heeft 3 zekerindozen waarvan 2 onder de motorkap, die zijn makkelijk te bereiken.
De derde zekeringdoos zit ongeveer 10 cm boven de onderrand van het dashboard in de bocht die naar je toe komt als je in de auto zit. Je kan daar met je arm net niet bij. Lekker donker ook nog als je 1 specifieke zekering zoekt.

Maar met je rug op de dorpel, hoofd onder het dashboard en je arm in een vreemde hoek kom je erg ver.
Ik moet wel toegeven dat de informatie in het boekje en op het deksel heel makkelijk waren.

Ik heb ondertussen alle voorlampen al vervangen en ben er aardig handig in. Alleen blijft het irritant dat het vel van de rug van je hand af is na afloop (lekker in de winter, waarom gaan lampen nooit in de zomer kapot?)
pi_111308327
Het is wat zo'n Opel Manta. Zeker ook dobbelsteentjes aan de achteruitkijkspiegel?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:43:43 #7
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_111309243
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:27 schreef gargamelnl het volgende:
Het is wat zo'n Opel Manta. Zeker ook dobbelsteentjes aan de achteruitkijkspiegel?
Ik zou een Toyota Corolla Wagon niet vergelijken met een Manta.
Volgens mij hebben Duitsers ook grotere handen dan Jappanners en zit er meer ruimte om overal bij te kunnen ;)
pi_111319175
Daar moest ik onze automonteur 2 euro voor betalen inc. zekering, hij was er zo'n 5 minuten mee bezig.
pi_111357692
koop een duutse dan

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')