quote:
Op woensdag 9 mei 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:Laten we gewoon allemaal stoppen met welke vorm van conceptie dan ook en dan wedstrijdje doen wie het eerst zwanger is
(En Trix kan niet meedoen, dus heeft de rest ook nog een kans

)
Ik hoorde maandag trouwens dat een collega zwanger is. Alleen zij is afgelopen december begonnen met haar promotie project. En nu is ze 18 weken zwanger. Is niet de allerbeste timing, maar die heb je zelf natuurlijk niet altijd in de hand.
Maar ze had het dus tegen niemand gezegd. Ook niet tegen onze safety officer en die hoort het eigenlijk te weten zodra jij het zelf weet, om te kunnen bepalen welke werkzaamheden voor je kind nog veilig zijn. Dus nu is ze al die weken 'gewoon' het chemisch lab op geweest om te werken, zonder speciale bescherming. Nu vond ik haar al niet zo snugger, maar dit is gewoon echt lomp, je ongeboren kind bewust mogelijk in gevaar brengen
Maar nu moet ik vanmiddag een training op het lab geven die zij ook wilde volgen. De safety officer zei maandag dat zij daar maar even mee moest wachten omdat ze nog niet zeker wisten of zij het lab wel op mag vanwege de zwangerschap. En gisteren kwam zij naar me toe dat ze toch de training wilde volgen. Toen ik haar vroeg of ze inmiddels toestemming heeft gehad zei ze ja. Maar ze heeft al vaker gelogen over bepaalde dingen, dus nu vraag ik me heel erg af of ze nu inderdaad de toestemming heeft gehad. En de safety officer is toevallig net vandaag vrij dus kan het niet vragen