pi_111302553
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ben op zoek naar werk en zo wanhopig dat ik me via superjob.nl aanmeld voor de Dirx :') 100 vragen, en dan de volgende vraag

Heeft u een strafblad? Zoja, omschrijf hier de reden

En waarom moeten ze dat weten? Gaan ze het bij de Dirx controleren, of je een strafblad hebt of niet? Denk het niet he, zij zijn geen politieagentjes.

Klacht: De Dirx probeert mensen bang te maken door te vragen op sollicitatieformulieren of je een strafblad hebt
pi_111302583
Wat is de Dirx in godesnaam? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_111302595
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:50 schreef vosss het volgende:
Wat is de Dirx in godesnaam? :@
Drogist
pi_111302645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:50 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Drogist
Nee maar al heb je een strafblad laten ze je meteen links liggen ;) aangezien ze dan toch geen enkele winst gaan maken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_111302646
Moet je dan een map op tafel gooien met honderden papieren _O-
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:53:10 #6
355215 AppelCake
Oops!...I Did It Again
pi_111302727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:51 schreef Piethur het volgende:
Moet je dan een map op tafel gooien met honderden papieren _O-
:')
Op zondag 24 februari 2013 12:38 schreef msacras het volgende:
Geen kaddenUI hebben :')
Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ac is een baas
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:53:25 #7
371445 aspirantspierbundel
55555555555555555555555555
pi_111302748
Lijkt me wel van toepassing.

Hoe weten ze anders of je kleptomane bent?
" En velen hebben het verkloot, ze waren vroeger fucking ambitieus en nu nog maar alleen stoned''
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:56:07 #8
94782 Nieuwschierig
Respect, voor je tieten.
pi_111302894
Als je niet jokt nemen ze je niet aan. Scheelt in de kosten.
Als je jokt en ze komen er achter kunnen ze je alsnog op staande voet ontslaan. Scheelt in de kosten
The history book on the shelf
Is always repeating itself
pi_111302997
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je niet jokt nemen ze je niet aan. Scheelt in de kosten.
Als je jokt en ze komen er achter kunnen ze je alsnog op staande voet ontslaan. Scheelt in de kosten
Vraag ik me af hoe ze erachter kunnen komen. Volgens mij kunnen ze een VOG eisen, maar lijkt mij niet dat dat van een minderjarige verwacht wordt als die een bijbaantje neemt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:05:48 #10
94782 Nieuwschierig
Respect, voor je tieten.
pi_111303454
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Vraag ik me af hoe ze erachter kunnen komen. Volgens mij kunnen ze een VOG eisen, maar lijkt mij niet dat dat van een minderjarige verwacht wordt als die een bijbaantje neemt.
Daar gaan ze ook niet naar zoeken. Maar mocht het toevallig aan het licht komen dan hoeven ze geen juridische strijd aan te gaan.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 20:07:48 #11
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111303584
Ts zo'n rare vraag is dat helemaal niet, het is jammer dat niet meer bedrijven dat doen - hoewel er ook argumenten voor te geven dat je dan eigenlijk nog een keer voor een vergrijp gestraft wordt maar dat terzijde - en ik zal je uitleggen waarom.
Allereerst heeft dat niets te maken met of ze van de politie zijn. Dat had je dus beter weg kunnen laten want dat slaat nergens op. Dat is hetzelfde als een bedrijf om een cijferlijst vraagt, je afvragen of ze soms een school zijn. In essentie komt het namelijk op hetzelfde neer, denk er maar eens over na.
Bedrijven kunnen vaak tot 5 jaar een strafblad in zien, daarna ben je er van af. Een bedrijf als een drogist, toch fraudegevoelig, doet dit omdat ze geen zin hebben om winkeldieven aan te trekken. Als jij dus veroordeeld bent voor zo'n vergrijp val je automatisch af. En ja, ze kunnen het bij twijfel opvragen, de vraag is of ze dit ook daadwerkelijk doen als er voor de rest geen reden van twijfel is. Maar aangezien jij bij een drogist wil gaan werken vind ik dat dus niet zo'n rare vraag. En onthoud goed dat bedrijven, en ik herhaal dit even voor de doven en slechthorenden onder ons, inderdaad dit kunnen opvragen.
De Dirx probeert mensen niet bang te maken door dit soort dingen te vragen, als je even had nagedacht had je dit kunnen weten. En het is simpel hoor, want een sollicitatie is een selectieprocedure, dus heb jij een schuldig gemaakt aan een bepaald vergrijp kun je dus al voortijdig (ja, daarom het het ook selectie, je selecteert de meest juiste mensen voor de baan) mensen laten afhaken, dat scheelt weer in het aantal fysieke gesprekken die afgenomen moeten worden en dat drukt dus weer de kosten. Heeft dus niets met bangmakerij te maken. Maar aangezien jij geen strafblad hebt, ik weleens gelezen dat jij een vwo scholier, weliswaar met niet echt geweldige cijfers maar toch, bent ga ik er gemakshalve van uit (niets met niveau ook te maken overigens, scholieren hebben meestal geen strafblad, vandaar) dat jij geen strafblad hebt dus ik vraag me af waar jij je druk om maakt. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is om het te begrijpen, zo ja, heb je weer iets geleerd. Kun je dan weer in het kennisrugzakje stoppen wat je steeds meer vult gedurende je leven.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_111303635
Gewoon bij de lokale Mac solliciteren.
She left me like I'm standing on the opposite of right.
-DeStorm
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:10:41 #13
279054 WARE_HEIDEN
pi_111303765
quote:

[..]

VOG eisen is volgens mij vrij normaal bij een bijbaantje hoor
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:13:16 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_111303940
quote:

[..]

Afgifte van een VOG sluit een strafblad overigens niet uit.
Krekker is de bom!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:14:19 #15
374770 De_Teen
Meelachse PSV-shirtjestrapper
pi_111303992
TS heeft een strafblad anders zou zij het niet zo'n rare vraag vinden. De schavuit dat je bent.
Niets is groter dan dat ene woord; Feijenoord.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:14:31 #16
269068 Plantagehouder
Doet het voor de koelies!
pi_111304005
heb je een strafblad magneetstrip?
Now I am become Death, the destroyer of worlds
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:15:13 #17
258802 Yreal
henk..!
pi_111304049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef magneetstrip het volgende:
Ik ben op zoek naar werk en zo wanhopig dat ik me via superjob.nl aanmeld voor de Dirx :') 100 vragen, en dan de volgende vraag

Heeft u een strafblad? Zoja, omschrijf hier de reden

En waarom moeten ze dat weten? Gaan ze het bij de Dirx controleren, of je een strafblad hebt of niet? Denk het niet he, zij zijn geen politieagentjes.

Klacht: De Dirx probeert mensen bang te maken door te vragen op sollicitatieformulieren of je een strafblad hebt
waarom ze dat moeten weten? Omdat ze geen criminelen binnen willen halen :') |:(
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:17:46 #18
185588 Irritatie100
En niemand die het ziet!
pi_111304210
Altijd leuke vragen ja. Zo ging ik een paar jaar geleden naar Florida, dan moet je voor de green card een vragenlijst invullen en daar vroegen ze of je tussen 1939 en 1945 banden met nazi-Duitsland onderhield :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:21:10 #19
367004 TBakkert
Hey, fuckface
pi_111304422
quote:

[..]

maar dat maakt niet uit tenzij je ook echt een strafblad hebt.
TS, heb jij een strafblad?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111304425
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts zo'n rare vraag is dat helemaal niet, het is jammer dat niet meer bedrijven dat doen - hoewel er ook argumenten voor te geven dat je dan eigenlijk nog een keer voor een vergrijp gestraft wordt maar dat terzijde - en ik zal je uitleggen waarom.
Allereerst heeft dat niets te maken met of ze van de politie zijn. Dat had je dus beter weg kunnen laten want dat slaat nergens op. Dat is hetzelfde als een bedrijf om een cijferlijst vraagt, je afvragen of ze soms een school zijn. In essentie komt het namelijk op hetzelfde neer, denk er maar eens over na.
Bedrijven kunnen vaak tot 5 jaar een strafblad in zien, daarna ben je er van af. Een bedrijf als een drogist, toch fraudegevoelig, doet dit omdat ze geen zin hebben om winkeldieven aan te trekken. Als jij dus veroordeeld bent voor zo'n vergrijp val je automatisch af. En ja, ze kunnen het bij twijfel opvragen, de vraag is of ze dit ook daadwerkelijk doen als er voor de rest geen reden van twijfel is. Maar aangezien jij bij een drogist wil gaan werken vind ik dat dus niet zo'n rare vraag. En onthoud goed dat bedrijven, en ik herhaal dit even voor de doven en slechthorenden onder ons, inderdaad dit kunnen opvragen.
De Dirx probeert mensen niet bang te maken door dit soort dingen te vragen, als je even had nagedacht had je dit kunnen weten. En het is simpel hoor, want een sollicitatie is een selectieprocedure, dus heb jij een schuldig gemaakt aan een bepaald vergrijp kun je dus al voortijdig (ja, daarom het het ook selectie, je selecteert de meest juiste mensen voor de baan) mensen laten afhaken, dat scheelt weer in het aantal fysieke gesprekken die afgenomen moeten worden en dat drukt dus weer de kosten. Heeft dus niets met bangmakerij te maken. Maar aangezien jij geen strafblad hebt, ik weleens gelezen dat jij een vwo scholier, weliswaar met niet echt geweldige cijfers maar toch, bent ga ik er gemakshalve van uit (niets met niveau ook te maken overigens, scholieren hebben meestal geen strafblad, vandaar) dat jij geen strafblad hebt dus ik vraag me af waar jij je druk om maakt. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is om het te begrijpen, zo ja, heb je weer iets geleerd. Kun je dan weer in het kennisrugzakje stoppen wat je steeds meer vult gedurende je leven.
Nee ik heb ook geen strafblad, en zeker niet voor dingen als stelen of fraude :') Maar ik vind het nog steeds een rare vraag beetje mensen bang zitten maken en zeker een paar dagen later bluffen met dat je bent aangenomen omdat je geen strafblad hebt :')
pi_111304777
Ze mogen je de vraag stellen, maar geen kopie of iets dergelijks vragen. Het is inderdaad om zichzelf in te dekken. Overigens, bij mijn baan moest ik een VOG aanvragen (wat heel normaal is) en werd ik nog door 5 landelijke systemen gehaald in verband met integriteit :P Als je het zo'n bezwaar vindt kan je ook besluiten er niet te gaan werken.
pi_111304874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Meteoric het volgende:
Ze mogen je de vraag stellen, maar geen kopie of iets dergelijks vragen. Het is inderdaad om zichzelf in te dekken. Overigens, bij mijn baan moest ik een VOG aanvragen (wat heel normaal is) en werd ik nog door 5 landelijke systemen gehaald in verband met integriteit :P Als je het zo'n bezwaar vindt kan je ook besluiten er niet te gaan werken.
Ik heb gewoon mijn sollicitatie ingestuurd. Maar ik vind het wel laf om het te vragen terwijl ze zelf weten dat ze het niet kunnen controleren.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:30:53 #23
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111304912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Altijd leuke vragen ja. Zo ging ik een paar jaar geleden naar Florida, dan moet je voor de green card een vragenlijst invullen en daar vroegen ze of je tussen 1939 en 1945 banden met nazi-Duitsland onderhield :')
En dan 'ja' invullen met je geboortedatum van 1970, waarschijnlijk pleuren die idioten je dan eerst in een cel en schoppen ze je vervolgens weer het land uit :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:31:42 #24
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111304954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Meteoric het volgende:
Wat voor baan was dat dan? Ik hoefde voor m'n stage enkel een VOG te hebben.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:32:47 #25
367004 TBakkert
Hey, fuckface
pi_111305015
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef destrovel het volgende:

[..]

En dan 'ja' invullen met je geboortedatum van 1970, waarschijnlijk pleuren die idioten je dan eerst in een cel en schoppen ze je vervolgens weer het land uit :')
:s) :') _O_ _O-
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:33:49 #26
120621 Piet_Piraat
*De Scheve Schuit*
pi_111305070
Niet dat ik weet, is een heerlijk twijfelachtig antwoord op die vraag.
-= Piet Piraat Piet Piraat schip ahoy hoy hoy =-
pi_111305330
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef destrovel het volgende:

[..]

Wat voor baan was dat dan? Ik hoefde voor m'n stage enkel een VOG te hebben.
Baan in de financiele dienstverlening.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 20:46:06 #28
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111305860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Nee ik heb ook geen strafblad, en zeker niet voor dingen als stelen of fraude :') Maar ik vind het nog steeds een rare vraag beetje mensen bang zitten maken en zeker een paar dagen later bluffen met dat je bent aangenomen omdat je geen strafblad hebt :')
Zoals ik al eerder had uitgelegd heeft dit niets met bluffen of bang maken te maken. Sollicitatieprocedure is een selectieproces; tijdens dit proces is het dus de bedoeling dat de meest geschikt mensen wordt geselecteerd voor de baan. In dit geval medewerker in een drogist dus je snap ongetwijfeld dat de selectieprocedure van aanzienlijk mindere omvang is dan dat je als kwantumfysicus bij CERN solliciteert. Desondanks moet er wel een selectie plaats vinden en een van de eisen is schijnbaar dat je voor bepaalde vergrijpen geen strafblad hebt. Dat zal in dit geval winkeldiefstal zijn maar je kunt ook denken aan openbare geweldpleging, ontucht of andere vergrijpen die wellicht niet gewenst zijn op de werkvloer van een drogisterij. Dus door middel van die vragenlijst proberen ze zo goed mogelijk een selectie te laten plaats vinden zodat enkel en alleen potentiėle werknemers op gesprek komen. En daar kom ik bij het tweede punt dat ik graag wil verbeteren, jij zal op basis van de vragenlijst echt niet aangenomen worden, je zal eerst op gesprek moeten komen en pas daarna zal er het definitie besluit worden gemaakt. Maar omdat die gesprekjes tijdrovend en tamelijk arbeidsintensief zijn moeten wel alleen potentiėle kandidaten op die gesprekken komen anders gaat dat wel erg in de kosten lopen. Daarom worden dat soort vragen gesteld. En nogmaals, niet om kandidaten bang te maken maar om wat bovenstaande staat.
Ik geef je wel gelijk dat dit tamelijk fraudegevoelig is en daarom zijn er vervolgens ook de fysieke gesprekken waarin de werkgever de potentiėle werknemer probeert te doorgronden om zo de authenticiteit van de werknemer in spe te waarborgen. Of een rayonmanager of drogisterijmanager daartoe in staat is, is een verhaal voor een hele andere discussie en daar ga ik verder ook niet op in want anders wordt dit een te lang verhaal voor een relatief simpel onderwerp.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_111305864
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef destrovel het volgende:

[..]

ik zie de amercanen er wel voor aan om dat te doen :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:49:30 #30
338880 haan33
Afgestorven Hersencel.
pi_111306057
Zeg dat je het kruidvat in Schiebroek in de as hebt gelegd
Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Michielos het volgende:
Ow, ik dacht dat Khaleesi dit zei, maar die gare zaadhaan zei dit :') :D
pi_111307091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef Meteoric het volgende:

[..]

Baan in de financiele dienstverlening.
Yep, daar hebben ze juist mensen nodig met een strafblad!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:14:28 #32
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_111307615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:16:24 #33
342435 Life2.0
One less car
pi_111307727
ts is marokkaans?
..heet stiekem micha kat
pi_111307759
Dan blijft het toch vreemd dat de Jumbo, AH, C1000, Action, Hema en zeker meer winkels dit niet doen.
pi_111320109
ik werk ook gewoon ookal heb k strafbladen geen probleem me baas heef ook schijt aan de popo
  woensdag 9 mei 2012 @ 01:48:07 #36
214643 Nober
Il Brutto
pi_111320206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef magneetstrip het volgende:
Dan blijft het toch vreemd dat de Jumbo, AH, C1000, Action, Hema en zeker meer winkels dit niet doen.
Dat was ook allemaal via internet of??
pi_111320346
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 01:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat was ook allemaal via internet of??
nee niet allemaal
pi_111320379
quote:
Of als je geld overmaakt via Western Union, of je het geld niet naar een terroristische organisatie stuurt...
  woensdag 9 mei 2012 @ 02:01:15 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111320426
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 01:44 schreef amenth het volgende:
ik werk ook gewoon ookal heb k strafbladen geen probleem me baas heef ook schijt aan de popo
Vervelende is dat je door al dat vastzitten nooit naar Nederlandse les kon. Zelfs wij hebben daar nu last van.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 9 mei 2012 @ 02:02:19 #40
214643 Nober
Il Brutto
pi_111320441
quote:
En als je ja invult kijken ze niet eens naar je geboortejaar? Wonen trouwens genoeg nazi-Duitsers daar.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 01:56 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

nee niet allemaal
Maar je hebt die lijst van 100(!!) wel afgemaakt ondanks je criminele verleden?
  woensdag 9 mei 2012 @ 02:04:43 #41
214643 Nober
Il Brutto
pi_111320466
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 02:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Vervelende is dat je door al dat vastzitten nooit naar Nederlandse les kon. Zelfs wij hebben daar nu last van.

Vertaling:
Ik werk ondanks mijn criminele verleden, mijn baas vind dit geen probleem want hij heeft ook maling aan de politie, het openbaar ministerie en justitie.
  woensdag 9 mei 2012 @ 02:57:30 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111320994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 02:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Vertaling:
Ik werk ondanks mijn criminele verleden, mijn baas vind dit geen probleem want hij heeft ook maling aan de politie, het openbaar ministerie en justitie.
Nog steeds niet gelukt. Foutloos dan.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 9 mei 2012 @ 03:00:39 #43
214643 Nober
Il Brutto
pi_111321024
quote:
9s.gif Op woensdag 9 mei 2012 02:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nog steeds niet gelukt. Foutloos dan.
Dus toch criminelen en vindt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 03:04:26 #44
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111321047
Maar goed, ze vragen het overal tegenwoordig. Antecedentenonderzoek (die gaan nog veel verder dan de vraag of je de pliesie en haar cellen van dichtbij gezien hebt) is bijvoorbeeld normaal in de financiėle sector. Maar dat is de aanvraag van een telefoonabonnement ook al.

En je dan opvallen dat ze vragen naar je criminele achtergrond, terwijl ze je binnenstebuiten keren wanneer je een abo aanvraagt en je geen fuck geeft.
  woensdag 9 mei 2012 @ 03:34:52 #45
77130 star_gazer
-|||---------------|||-
pi_111321284
TS heeft een strafblad en wordt daarom geweigerd bij de Dirx :')
"YOU HAVE TO TRAIN ARMS MAN! ARMS! BICEPS! ISOLATE! BICEPS! EVERY DAY!"
-
Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_111321294
quote:
9s.gif Op woensdag 9 mei 2012 03:34 schreef star_gazer het volgende:
TS heeft een strafblad en wordt daarom geweigerd bij de Dirx :')
ja inderdaad.
pi_111341260
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 01:44 schreef amenth het volgende:
Lekker iets om trots op te zijn, ik zal maar niet vragen waar je werkt.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_111342459
Frank de autist weer met z'n ellenlange posts. :')
Op dinsdag 21 mei 2013 15:16 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, hoezo kom je erbij vrouwen zomaar slet te noemen? Vind dat echt raar van jou.
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:50:26 #49
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als wolken
pi_111344792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Gewoon bij de lokale Mac solliciteren.
Alsof ze je daar niet het hemd van het lijf vragen.. :|W
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_111344833
quote:
15s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Alsof ze je daar niet het hemd van het lijf vragen.. :|W
Lijkt me niet, ze zijn waarschijnlijk al blij dat er iemand wil werken.
Op dinsdag 21 mei 2013 15:16 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, hoezo kom je erbij vrouwen zomaar slet te noemen? Vind dat echt raar van jou.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:34:27 #51
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_111346748
Als je "ja" invult weten ze in ieder geval dat je te dom bent om te schijten of dat je niet te vertrouwen bent, dus gebruiken ze dat mooi als filter :)
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:36:02 #52
352888 Woestijnvos
I went there in my ducky
pi_111346809
Ik heb een strafblad. ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:51:43 #53
94782 Nieuwschierig
Respect, voor je tieten.
pi_111347591
quote:
9s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik heb een strafblad. ;(
Als Google daar achter komt krijgt Fok! weer minpunten en is Danny wel verplicht om het zelfde te doen als Dirkx ;(
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:59:09 #54
341083 feyenoordfan92
feyenoordfan92
pi_111348016
Even een vraagje: aantekeningen voor je 18e (nachtje cel & boete :') ) worden na je 18e uit het bestand gewist zodat niemand maar dan ook echt niemand ze meer kan traceren, toch? Of kan je dan ineens geen opperrechter meer worden ofzo. :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:03:28 #55
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_111348254
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Even een vraagje: aantekeningen voor je 18e (nachtje cel & boete :') ) worden na je 18e uit het bestand gewist zodat niemand maar dan ook echt niemand ze meer kan traceren, toch? Of kan je dan ineens geen opperrechter meer worden ofzo. :')
Volgens mij verdwijnt er niets, maar zullen ze daar niet meer serieus naar kijken of om vragen bij justitie. Aantekeningen kunnen echter wel vervallen, maar geen idee of ze dan ook "gewist" worden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:12:02 #56
341083 feyenoordfan92
feyenoordfan92
pi_111348697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:03 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Volgens mij verdwijnt er niets, maar zullen ze daar niet meer serieus naar kijken of om vragen bij justitie. Aantekeningen kunnen echter wel vervallen, maar geen idee of ze dan ook "gewist" worden.
Dat ze komen te vervallen, was mij al duidelijk ja. Alleen wat houdt dat vervallen in, dat geen een bedrijf ze meer kan inzien wanneer ze mij checken?

Ik heb echter wel in het Holland Casino gewerkt en toen ze mij gingen 'scannen' heb ik over dat incident verteld en dat vonden ze toen geen probleem.
pi_111387058
Ze hebben wel echt iemand nodig want ik ben vandaag gebeld en heb morgen een gesprek :P Maar als ik minder dan 4 euro per uur verdien ga ik geen contract ondertekenen en zoeken ze maar lekker verder!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')