quote: Op dinsdag 8 mei 2012 19:05 schreef MultiBanaan het volgende:Sommige mannen hebben wel eens het probleem dat ze te vroeg komen, maar te laat komen is ook een probleem dat je niet moet onderschatten! Lig je zo te batsen, maar het wil allemaal niet lukken, zit je even later weer op de bank tv te kijken, blaf je opeens alsnog je broek volHerkenbaar?
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef MonteCristo het volgende:Nee, de mannen waar ik mee neuk komen allemaal knetterhard in mijn natte strakke poes.Maar dat zijn dan ook mannen. Misschien is dat het probleem bij jou.
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 19:08 schreef MultiBanaan het volgende:[..]Knetterhard, hoe voelt dat? Vliegen er dan ook vonken ofzo?
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 20:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:te laat komen = een graflelijk vriendje
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef kijkmij het volgende:[..]Laat jij je zonder condoom neuken?
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 21:25 schreef MonteCristo het volgende:[..]Ik slik de pil. Dat is bescherming zat voor mij