abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_334453
Hans valt echt beslist niet tegen in de bus. Ik vind zelfs dat hij met kop en schouders ver boven de rest uitsteekt. Hij doet tenminste niet mee aan die kinderachtige media-spelletjes van de rest, en speelt een beetje een vader-figuur voor de rest (ook al zal er een vaderschap voor hem niet zozeer in zitten, vanwege zijn ge-aardheid). Afijn, mijn conclusie luidt:

Hans is the best.

Wat is jullie mening over hem??

Altijd sprankelend.
  maandag 11 september 2000 @ 00:21:38 #2
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334467
Een loser die alleen maar vanwege zijn geaardheid in de bus is geflikkerd. Eigenlijk heeft hij met deze actie de homo emancipatie weer een schop terug gegeven naar het jaar 0!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_334471
als ie z`n poot maar stijf houdt!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_334486
Ach jaaaaa, dat zeiden we toch ook van Iwan in 'de bus 1', toch ook een loser. Maar maakte wel mooi de rit vol. Nee, ik zou toch graag wat meer serieuze reacties willen zien.
Altijd sprankelend.
  maandag 11 september 2000 @ 01:07:35 #5
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334513
Sorry Bloemke maar hij ging wel als mega loser naar huis. Flinke periode op 1 gestaan en dan ook er nog van verdacht worden dat hij heksje Tessa heeft gen..kt!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_334563
Hans komt inderdaad goed over. In mijn poll wie wint het millioen staat hij ook lang niet onderaan. Totaal niet nichterig!!!

En als we goed kijken zit er ook een "relnicht" in de bus. KOEN!!!

Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

Waar is Moor

pi_334634
Dat is inderdaad waar. Mijn bedoeling was het niet om Iwan nu PRECIES met Hans te vergelijken. Hans heeft tot op heden nog zijn onderbroek aangehouden. (Zou niet weten met wie hij dan.......). Iwan was inderdaad de megaloser, maar dat wordt Hans niet hoor. En zoals je al zegt, inderdaad geen nichterige homo. Hij kan het dus ver schoppen.
Koen is wel leuk bezig die meiden de kop gek te maken.
Altijd sprankelend.
pi_334666
ik vind Hans cool, hij heeft droge humor. Het is gewoon gelul dat ie er in zit omdat ie homo is, dat zijn zoveel mensen. Er zit ook een Senegaalse in, het is gewoon een doorsnee van de gemiddelde bevolking. Tja dat er helaas druiven zoals Mariska en Diana inzitten, moeten we dan maar op de koop toenemen.
Ik weet niet of Hans het als winnaar zal halen, maar ik voorspel wel een top drie plaats, met Katty en Bart ofzo.
  maandag 11 september 2000 @ 14:59:53 #9
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334826
Sorry het is zeker geen gelul dat hij in de bus zit vanwege zijn geaardheid. SBS heeft hem daarom echt geselecteerd! Netzoals Aminata, een allochtone vrouw die er zogenaamd ook nog knap uitziet. Iedere persoon is geselcteerd op bepaalde eigenschappen, Hans dus ook.

Begrijp me goed ik heb absoluut echt niet tegen hem of andere homo's. Ik werk in de horeca en heb vele collega's die een andere geaardheid hebben.

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')