quote: Op dinsdag 8 mei 2012 16:07 schreef flipsen het volgende:Zie mijn opmerkingen op Facebook Indi
quote: Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef motorbloempje het volgende:Is het in London overigens ook zulk 'net niet weer'? Donkere stapelwolken, afgewisseld met zon en een aangename temperatuur terwijl er soms grote druppels regen uit de lucht komen vallen? !
quote: Op woensdag 9 mei 2012 07:53 schreef Individual het volgende:Peru is heel erg goed voor (heel gevarieerd) eten en ik ben daar aangekomen (gebeurd nooit op reis), maar Argentinië is subliem als het op eten aankomt.
quote: Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef Gaoxing het volgende:Ik vertrouw erop dat het zo rond 15 juni mooi weer wordt in Europa, Indi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!The only limit is your own imagination
quote: Op woensdag 9 mei 2012 08:22 schreef Jagärtrut het volgende:[..]ja, dan verlaat ik het continent voor een maand!
quote: Op woensdag 9 mei 2012 08:23 schreef El_Matador het volgende:[..]Bijbruinen in Kandahar?
quote: Op woensdag 9 mei 2012 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:[..]Nee, voor het werk een maand naar Ann Arbor, michigan.
quote: Op woensdag 9 mei 2012 09:20 schreef Fogel het volgende:[..]Dus je hebt dat erdoor gekregen? Tof!