pi_111291094
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb laatst 2 Chinese films gekeken, prison on fire 1 en 2. Ik vond ze echt supergoed, is ook een keer iets anders dan hollywood. Vooral het culturele aspect sprak me heel erg aan, het zijn beiden gevangenisfilms maar toch zoveel anders dan de standaard prison movies. Voor wie van gevangenisfilms houd en/of cultuurfilms icm muziek is dit echt een aanrader. Het karakter dat Chow Yun Fat speelt zal ik nooit meer vergeten, nooit heeft een filmkarakter zo'n impact op me gemaakt.

[ Bericht 32% gewijzigd door NumberSeven op 08-05-2012 15:29:52 ]
pi_111291793
Die kant komen wel meer goede films weg. Laatst The Good The Bad And The Weird uit Zuid-Korea gezien.

En dan heb je natuurlijk nog Mongol, één van de betere films die ik ooit heb gezien.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_111291977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:41 schreef daftme het volgende:
Die kant komen wel meer goede films weg. Laatst The Good The Bad And The Weird uit Zuid-Korea gezien.

En dan heb je natuurlijk nog Mongol, één van de betere films die ik ooit heb gezien.
Goede reviews van the good the bad and the weird, ga ik even kijken.
pi_111292053
registreer om deze reclame te verbergen
Belachelijk goed :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_111292166
Heb je zelf films van chow yun fat gezien? Wat ik echt apart vind is de flauwe humor, soms zo geniaal. Net als in Kung Fu hustle en Shaolin soccer, zal wel typisch Aziatisch zijn.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')