quote:
Een jaar geleden was het plan om dat we'll te doen.
Inmiddels sta ik met 1 been in het bedrijfsleven en ben goed bezig in de sector waar ik nu actief in ben. Teruggaan naar voltijd een master volgen zal me (financieel, altijd ruim in het geld zitten went) me zwaar vallen.
Dus voltijd als adviesmeneertje aan de slag gaan en dan in deeltijd, en met name uit interesse en niet vanwege carriereredenen, in deeltijd volgens is dan een optie.
Echter zou ik ook nog de verkorte officiersopleiding overwegen en een aantal jaren bij defensie willen dienen. Nadeel, het verdient ruk en ik kan mij niet in mijn tak van sport verder ontwikkelen, eventueel mis ik dan de boot. Maar het is een optie als ik niet direct na mijn studie verder kan in optie 1.
Ondernemerschap trekt mij enorm, maar dat zou ik dan zo proberen te ontwikkelen dat het met optie 1 te verenigen is.
Dus ik wil we'll, alleen zal het waarschijnlijk dan in deeltijd zijn. En als ik het leuk vind en de tijd ervoor heb dan zou ik best ook meerdere masters naast mijn werk willen doen.
Kennis vergaren over zaken waar je niet zoveel van weet vind ik erg leuk, een hobby op zich.
Der Euro leidet nicht unter einer bloßen Vertrauenskrise, sondern "unter einer tiefgreifenden Strukturkrise, die durch die Ausweitung der öffentlichen Finanzhilfen verlängert wird".