pi_111288021
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo

Is er manier om verwijderde audiofiles terug te halen? De file stond op m'n zen mp4-speler. Ik heb al recuvia geinstalleerd, maar die vind het pad van mijn mp4 niet :s

Het adres ziet er als volgt uit van mijn mp4:
Computer\MijnUserName

en op verwisselbare schijven vind hij ook niets

Wat kan ik doen :'(?
pi_111288103
Extern solid state geheugen kan je niet zomaar herstellen dacht ik?
Ta mère
Vous apporte les nouvelles du jour,
tout à fait impartial!
ウイスキー
  dinsdag 8 mei 2012 @ 14:07:10 #3
24492 Flurry
Murmeltiertag!
pi_111288125
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef JeMoeder het volgende:
Extern solid state geheugen kan je niet zomaar herstellen dacht ik?
jawel, heb usb sticks ook wel gerecovered
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_111288150
http://kickassundelete.sourceforge.net/

Ik heb ook wel USB-sticks en zelfs SD-kaarten gerecovered. Ik zou niet weten waarom het op de mp3-speler van de TS niet zou werken. Zolang er geen nieuwe data op de speler geschreven is, zou het bestand nog te redden moeten zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111288166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Flurry het volgende:

[..]

jawel, heb usb sticks ook wel gerecovered
Oh. Kan je je Zen wel zien in windows verkenner TS?
Ta mère
Vous apporte les nouvelles du jour,
tout à fait impartial!
ウイスキー
pi_111288191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:08 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Oh. Kan je je Zen wel zien in windows verkenner TS?
ja dat gaat
pi_111288276
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:07 schreef Jordy-B het volgende:
http://kickassundelete.sourceforge.net/

Ik heb ook wel USB-sticks en zelfs SD-kaarten gerecovered. Ik zou niet weten waarom het op de mp3-speler van de TS niet zou werken. Zolang er geen nieuwe data op de speler geschreven is, zou het bestand nog te redden moeten zijn.
Wel ik vrees ervoor dat ik het wat telaat ontdekt ga hebben... nuja je weet nooit.
En met kickass staat mijn zen er niet tussen.
Hoe maak ik van een draagbaarapparaat een verwisselbaar?

[ Bericht 4% gewijzigd door Agalev op 08-05-2012 14:17:07 (fout gekeken) ]
pi_111288504
Okee. Je mp3-speler is wèl gewoon toegankelijk als externe schijf, hè... Met een eigen schijfletter, enzo. Ik heb net even getest met kickass en een USB-sticky en dat werkt gewoon.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_111288592
Idd, maar hij staat als draagbaar apparaat in de verkenner
pi_111288805
Vreemd. Mijn telefoon wordt ook gewoon herkend door kickass. Het enige wat niet herkend wordt is een virtueel station, maar dat is read-only en daardoor uiteraard niet geschikt.
pi_111288952
Als je bestanden op je zen zet, doe je dat dan via verkenner, of doe je dat via een speciaal programma van creative?

Kun je iets specifieker zijn over het type dat je hebt?
pi_111289731
Ik doe dat via de verkenner.
NUuB1.png
pi_111290067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:50 schreef Agalev het volgende:
Ik doe dat via de verkenner.
[ afbeelding ]
Ja, maar daar verschijnt hij niet als externe schijf. Nou ja, zolang dat niet mogelijk is, kan je er geen programma's als kickass op loslaten en kan je het bestand niet recoveren.

De speler heeft niet een "removable disk"-optie? Dan houdt het voor mij op. :)
pi_111290525
Nee dat heeft hij niet. Zeeer spijtig. Misschien dat iemand nog weet wat te doen:

Dus ik heb de audiofile ooit verplaatst van mijn zen mp4 en gekopieerd in een map op mijn harde schijf. Ik speel het bestand vandaag af maar hoor dat er iets mis moet zijn gegaan tijdens het verplaatsen, ik hoor gekras ipv stemmen, het rare is dat de file zelf niet corrupt is en dat alle andere audiofragmenten wel goed hoorbaar zijn :'(...

Edit:
Het probleem is uiteindelijk opgelost geraakt, door iemand die hetzelfde audiofragment toevallig ook gemaakt heeft. Laat het voor mij een les zijn dat ik niet op mijn zen mp4 mag rekenen. Bedankt iedereen die mij probeerde te helpen. :s)

[ Bericht 12% gewijzigd door Agalev op 08-05-2012 23:07:15 ]

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')