abonnement Unibet Coolblue
pi_111696874
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:26 schreef Natalie het volgende:
Ik zeg eerlijk: ik heb weinig verstand van politiek. Toch lijkt het me dat als je de gulden terug wilt, en uit de EU stapt, dat je een hoop kwijtraakt. De EU heeft ons ook goede dingen gebracht, lijkt me zo, anders bestond het allang niet meer.
Veel dingen zijn vaag geregeld. Brussel het dingen te zeggen over zaken waarvan in denk: 'Wat heeft Brussel daar nu weer mee te maken? Dat is ònze zaak, een Nederlandse zaak.'
Wat betreft het terugbrengen van de gulden (onze altijd zo sterke en stabiele munt), hoeveel geld gaat dat weer kosten? Volgens mij kunnen we beter onze economische situatie weer op orde krijgen voor er aan zoiets gedacht kan worden.
En Griekenland moeten ze natuurlijk sowieso uit de EU góóien. Als ik het zo begrijp dat wil de meerderheid daar gewoonweg niet bezuinigen, maar geld van de andere Europese landen (miljarden!) dat willen ze wel. En nu zitten wij in de shit om een land als dat. Nou, hoepel dan sowieso maar op. En geef ons ons geld terug.
Wel de lusten, maar niet de lasten gaat gewoon niet werken, maar dat wil er nog niet echt in bij de Grieken. :N
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_111696915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:34 schreef mousy31 het volgende:
Fijn weekend allemaal.
Very true.
Jij ook een fijn weekend!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:59:03 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111697397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:26 schreef Natalie het volgende:
En geef ons ons geld terug.
Nee, dat zal helaas niet gaan, dat zijn we gewoon kwijt.

Het maakt niet uit wat de politici zeggen, ze staan je gewoon glashard voor te liegen als ze zeggen dat het geld hoe dan ook terugkomt. Iets met kale kip en plukken.

Dat is overigens toch wel knap van die mensen, liegen alsof het geschreven staat, en dan de week er op toch weer een draai maken maar dan net alsof ze vorige week ook nog steeds gelijk hadden.
Überhaupt knap van mensen, leven en geloven in eigen leugens die ze vertellen.
The truth was in here.
pi_111697802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee, dat zal helaas niet gaan, dat zijn we gewoon kwijt.
Weet het. We hadden 't überhaupt niet moeten 'lenen'. Het was al heel lang duidelijk dat de Grieken geen intentie hadden om iets te veranderen.

quote:
Het maakt niet uit wat de politici zeggen, ze staan je gewoon glashard voor te liegen als ze zeggen dat het geld hoe dan ook terugkomt. Iets met kale kip en plukken.

Dat is overigens toch wel knap van die mensen, liegen alsof het geschreven staat, en dan de week er op toch weer een draai maken maar dan net alsof ze vorige week ook nog steeds gelijk hadden.
Überhaupt knap van mensen, leven en geloven in eigen leugens die ze vertellen.
En ook zo goed om dingen heen kunnen praten. Een normaal 'ja' of 'nee' is er niet bij. Er komt een heel verhaal en uiteindelijk heb je nog steeds geen antwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 18-05-2012 11:23:16 (taalcorrectie) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:16:23 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111697874
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:14 schreef Natalie het volgende:

En ook zo goed om dingen heen kunnen praten. Een normaal 'ja' of 'nee' is er niet bij. Er komt een heel verhalen en uiteindelijk heb je nog steeds geen antwoord.
_O- ja dat inderdaad. Heel verhaal over omstandigheden, maar kom eens tot de kern, moeilijk!
The truth was in here.
pi_111697911
Misschien weten ze zelf niet eens de kern.
pi_111698997
Ben katie aan het luisteren , lekker rustige muziek.
pi_111699230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:26 schreef Natalie het volgende:
Ik zeg eerlijk: ik heb weinig verstand van politiek. Toch lijkt het me dat als je de gulden terug wilt, en uit de EU stapt, dat je een hoop kwijtraakt. De EU heeft ons ook goede dingen gebracht, lijkt me zo, anders bestond het allang niet meer.
Veel dingen zijn vaag geregeld. Brussel het dingen te zeggen over zaken waarvan in denk: 'Wat heeft Brussel daar nu weer mee te maken? Dat is ònze zaak, een Nederlandse zaak.'
Wat betreft het terugbrengen van de gulden (onze altijd zo sterke en stabiele munt), hoeveel geld gaat dat weer kosten? Volgens mij kunnen we beter onze economische situatie weer op orde krijgen voor er aan zoiets gedacht kan worden.
En Griekenland moeten ze natuurlijk sowieso uit de EU góóien. Als ik het zo begrijp dat wil de meerderheid daar gewoonweg niet bezuinigen, maar geld van de andere Europese landen (miljarden!) dat willen ze wel. En nu zitten wij in de shit om een land als dat. Nou, hoepel dan sowieso maar op. En geef ons ons geld terug.
Ik besef natuurlijk dat mijn mening ongenuanceerd is en dat ik het ook ongenuanceerd breng.
Maar ja, de geldverkwisting en het declaratiegedrag van de europarlementaries roept nu niet direct vertrouwen op en dwingt ook geen respect af.
Het feit dat het handig verborgen wordt dat het merendeel van de wetgeving in Brussel wordt gemaakt, wordt handig verborgen gehouden.
En dan hebben we de oneerlijke campagne voor het grondwetreferendum en het gelieg over de invoering van de euro, waar we niks van zouden merken.
En dan die idioterie over de arbeidsmigratie en de dienstenrichtlijn. Wie heeft daar baat bij? Het toch al armere land dat leegloopt? Het rijkere land waar de positie van arbeiders en hun moeizaam verworven rechten worden ondermijnd? Of alleen grote bedrijven, waar de bezetter een verlengstuk van lijkt te zijn.. Als de politiek onder invloed staat van het bedrijfsleven, kun je de politiek net zo goed afschaffen, lijkt me.
Wat betreft de kosten voor de rehabilitatie van onze munt: die kunnen worden afgezet tegen de kosten van de invoering van de pleuro. Dat hebben we niet gewild en zou dus verhaald moeten worden op het gedrocht dat EU heet. Ik denk dat we positief uitkomen.
pi_111701641
Waar het natuurlijk écht om gaat is: waar blijft het tarottopic? :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111701716
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:19 schreef Natalie het volgende:
Waar het natuurlijk écht om gaat is: waar blijft het tarottopic? :P
Er is een tarottopic!

Ik geloof dat Bastard al een paar sessies per mail heeft gedaan. Is mss. leuk om dat in dat topic te vermelden. Dan weten we wie nog moet en diegenen die nog willen kunnen zich dan melden.
pi_111701763
Ik ga eens op zoek naar dat topic :D

edit - een search op 'tarot' (in de huidige TRU index) helpt me niet. Heet ie anders of ie hij ver gezakt? Dan doe ik namelijk even een uitgebreide search :)

edit - Deze? Leggingen, lezingen, dobbelen, etc. voor iemand anders! #25 ofzo
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:06:45 #237
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111702937
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er is een tarottopic!

Ik geloof dat Bastard al een paar sessies per mail heeft gedaan. Is mss. leuk om dat in dat topic te vermelden. Dan weten we wie nog moet en diegenen die nog willen kunnen zich dan melden.
Niet van mensen in dat topic, andere vraagstellers ;)
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 18 mei 2012 @ 16:16:55 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_111707574

Goedemiddag :)
pi_111707813
:O!
Twiddel
pi_111708400
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef summer2bird het volgende:
:O!
Net wakker? :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111708498
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:41 schreef Natalie het volgende:

[..]

Net wakker? :)
Nee man.
Heftige nacht achter de rug :X
Twiddel
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 18 mei 2012 @ 17:06:06 #242
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111709387
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef Natalie het volgende:
Ik ga eens op zoek naar dat topic :D

edit - een search op 'tarot' (in de huidige TRU index) helpt me niet. Heet ie anders of ie hij ver gezakt? Dan doe ik namelijk even een uitgebreide search :)

edit - Deze? Leggingen, lezingen, dobbelen, etc. voor iemand anders! #25 ofzo
Dat is hem :Y
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:16:42 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111709784
The truth was in here.
pi_111711425
Fijne avond k ga dr vandoor en bankhangen.
pi_111713445
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef mousy31 het volgende:
Fijne avond k ga dr vandoor en bankhangen.
Fijne avond, Mousy!
pi_111735753
Een goeiemorgen allemaal, op deze prachtige zaterdagochtend!
pi_111736175
Goedemorgen allen! :)

* Natalie is weer brunette!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111737455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:50 schreef Natalie het volgende:
Goedemorgen allen! :)

* Natalie is weer brunette!
Je had een soort van hersen - of kleurspoeling gedaan? :P
pi_111737473
Hallo allemaal! *O*

Mmmmm, brunettes! :9
pi_111737737
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:37 schreef Gray het volgende:
Hallo allemaal! *O*

Mmmmm, brunettes! :9
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')